De laatste niet meer dacht ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:12 schreef Remzz het volgende:
Ik dacht trouwens dat als je werd gediskwalificeerd in een toernooi je de daaropvolgende afstanden niet meer mocht rijden.
Valse start, 3 uit 3 dit toernooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:43 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Die valse start? Of dat Nuis überhaupt start?
Hij is iig consistent daarin.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valse start, 3 uit 3 dit toernooi.
Ja, dacht al dat je dat bedoelde inderdaad... vaste prik bijna. Dit toernooi in ieder geval sowieso.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valse start, 3 uit 3 dit toernooi.
Nee hoor. Altijd al geweestquote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:47 schreef superniger het volgende:
Nuis is een lul.
Is high geworden van zijn gouden medailles.
Schijnt dat Kulizhnikov ook een aardig potje kan sprinten.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:00 schreef Remzz het volgende:
Als Verbij in vorm is, is hij echt niet te kloppen op een sprint toernooi.
Hij legt ze in de eerste bocht al rustig op z'n rug.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 11:57 schreef Toby56 het volgende:
Gisteren lulde ik over een Japanner die de 500 reed met beide handen op de rug: Kawahara.
Gezocht.... en gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |