abonnement Unibet Coolblue
pi_184264214
in het raam op de foto moet een ruit met ventilatie opening komen.

nu moet ik de juiste maat weten. ik had de buitenkant van de glaslatten gemeten. maar dat was niet goed volgens de verkoper. moet ik dan echt de glaslatten er uit halen? wilde ik eigenlijk nog even mee wachten nl.





[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 07-01-2019 17:51:28 ]
  Moderator maandag 7 januari 2019 @ 17:52:19 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_184264297
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 17:46 schreef Nico987 het volgende:
in het raam op de foto moet een ruit met ventilatie opening komen.

nu moet ik de juiste maat weten. ik had de buitenkant van de glaslatten gemeten. maar dat was niet goed volgens de verkoper. moet ik dan echt de glaslatten er uit halen? wilde ik eigenlijk nog even mee wachten nl.
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Ik krijg je foto's niet zichtbaar, zou je die elders kunnen uploaden ? Of je moet ze even naar mij toe mailen; dan zet ik ze later vanavond even online ergens.

vonkenboer@fok.nl
pi_184265584
Als je hem de sponningmaat, dagmaat en glasdikte doorgeeft heeft hij genoeg informatie.
Desnoods even schetsje maken. https://www.fredsbouwteke(...)/wat-is-een-dagmaat/
Roosters willen nog wel eens (bij brede glaslatten) iets korter dan de glasbreedte worden gemaakt. Dit doordat er tussen het eindstuk (zwarte deel) en de glaslat (https://www.sloterop.nl/d(...)glasaftrek-80mm.html) anders te weinig ruimte is om fatsoenlijk te kitten cq rubber aan te brengen.
  maandag 7 januari 2019 @ 21:30:13 #4
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184269084
Volgens mij heb je al dubbelglas als ik het zo zie.
Waarschijnlijk hoef je niet te meten maar staat er ergens in het aluminium tussenprofiel de maat gegrafeerd.
Tot nooit .......
pi_184270133
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:30 schreef Speekselklier het volgende:
Volgens mij heb je al dubbelglas als ik het zo zie.
Waarschijnlijk hoef je niet te meten maar staat er ergens in het aluminium tussenprofiel de maat gegrafeerd.
de ramen en ruiten zijn 3 jaar oud. ik wilde toen al ventilatie er in. maar dit was een misverstand waarbij de timmerman helaas gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')