abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:24:52 #51
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_184286175
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Is niet de enige. Een aantal mensen zijn een oog kwijt hierdoor.

Het horizontaal afvuren van rubberen kogels is illegaal.

De politiek heeft dergelijke politieacties niet afgekeurd of bestraft.

De wet wordt niet gerespecteerd door de overheid zelf.
De gele hesjes respecteren de wet ook niet. Dus acties politie zijn terecht. Wat mij betreft mogen ze veel harder optreden.
Ik ben een Nikon :-)
pi_184286290
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Is niet de enige. Een aantal mensen zijn een oog kwijt hierdoor.

Het horizontaal afvuren van rubberen kogels is illegaal.

De politiek heeft dergelijke politieacties niet afgekeurd of bestraft.

De wet wordt niet gerespecteerd door de overheid zelf.
Oh lekker dan.
”Hun geest zit gevangen in hun goede geweten. De domheid van de goeden is ondoorgrondelijk schrander. Maar dat is de waarheid: de goeden moeten farizeeŽrs zijn – ze hebben geen keuze.” - F.N.
pi_184286345
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De gele hesjes respecteren de wet ook niet. Dus acties politie zijn terecht. Wat mij betreft mogen ze veel harder optreden.
Dus je pleit voor anarchie. Dan ben je een casseur, maar aan de andere zijde.
pi_184286373
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat is maar een minderheid. Als een persoon daadwerkelijk meeloopt om te demonstreren is dat iets heel anders dan relschoppers. Mensen die gewoon demonstreren en geen molest plegen, dan zijn de acties van de politie buiten proporties als de bovenstaande verhalen natuurlijk kloppen.
pi_184286442
Dit is illegaal en stupide:

De politie geeft zelf toe dat dit een professionele fout is.

De man is gemutileerd voor het leven door een granaat.

[ Bericht 42% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-01-2019 20:41:50 ]
pi_184287635
Op deze beelden zie je het begin van de confrontatie op de brug. Normaal gesproken was de optocht gepland om over deze brug naar het parlementsgebouw te gaan. De politie hield dit (arbitrair?) tegen.

Wanneer er wordt geduwd, begint de polite met granaten te gooien. De intussen welbekende bokser wordt ook midden in het gezicht gespoten met pepperspray (is dan nog niet aan het boksen).

https://www.facebook.com/(...)os/1940905449361497/
pi_184287823
edit
pi_184288597
Er is een oproep gelanceerd om op 12 januari om 8 uur geld van de banken te halen.
pi_184289424
Op jdreport.com staat dat er een bankrun georganiseerd gaat worden;

12 januari 20:00 2019
pi_184289682
edit: doe deze bron maar niet

[ Bericht 50% gewijzigd door Frutsel op 09-01-2019 11:38:23 ]
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_184289798
De banken hebben zich voorbereid op dit soort acties door het maximale bedrag wat je per maand kan opnemen te beperken.

Zo kan ik zelf niet meer dan 2000 euro per maand pinnen op 1 van mijn rekeningen.

Terwijl dat mijn eigen geld is.

Een paar weken geleden heb ik al geld opgenomen en zal dat nu weer doen (maar niet op zaterdag).

Ik overweeg om mijn spaargeld in het buitenland te plaatsen of om goud te kopen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 22:40:09 #64
178214 Zipportal
Marcel van RoosmalenGod
pi_184289936
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_184290011
Goedzo pak die overheid maar aan. De politie daar is ondertussen een burger af ros machine geworden. Protesteren moet mogen.
pi_184295355
Voormalig minister van onderwijs Luc Ferry zegt dat 'politie op scherp moet schieten' en stelt voor dat het leger wordt ingezet.

http://www.francesoir.fr/(...)ntervention-de-armee
pi_184295612
Je zou denken dat die politieagenten/militairen het op een gegeven moment toch ook wel zat zijn? Het lijkt me niet dat je voor die baan heb gekozen om burgers af te rossen? En zo goed verdienen zij nu ook weer niet.
pi_184295676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:15 schreef Aurelius het volgende:
Je zou denken dat die politieagenten/militairen het op een gegeven moment toch ook wel zat zijn? Het lijkt me niet dat je voor die baan heb gekozen om burgers af te rossen? En zo goed verdienen zij nu ook weer niet.
Velen zijn het al lang zat, vanaf de eerste weken. Ze zijn het vaak ook gewoon eens met de hesjes.

Maar we weten niet wat voor druk er op hen wordt gezet door leidginggevenden. Een gendarme is een militair, als een militair zijn werk niet doet is dat een deserteur.
pi_184295696
Wie bereid zich voor, wat ons mogelijk te wachten staat?
Een bankrun, een imploderende EU met chaos onder de bevolking. De Euromunt en de infrastructuur van alle transport zal getroffen worden...; hoe kun je je hier op voorbereiden?
pi_184295704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:21 schreef Beobachter het volgende:
Wie bereid zich voor, wat ons mogelijk te wachten staat?
Een bankrun, een imploderende EU met chaos onder de bevolking. De Euromunt en de infrastructuur van alle transport zal getroffen worden...; hoe kun je je hier op voorbereiden?
Veel Bear Grylls afleveringen kijken.

Maar op een serieuzere noot: het systeem gaat (wereldwijd) inderdaad instorten. Dat is onvermijdbaar, het economische schuldenmodel kan alleen daar op aansturen. Een volledige reset met een wereldwijd totalitair regime als resultaat. En dat is dan geen kwestie van toeval, maar opzet.

De bijbel zegt heel interessante dingen over gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden. Zo wordt er ook gesproken over de rijken die de armen hebben geŽxploiteerd, de machtigen der aarden die samenspannen om absolute economische, politieke en religieuze controle te krijgen, en een duistere, zogenaamd christelijke kerkstaat die een enorm dikke vinger in de pap heeft bij alle bedrog, misleiding en corruptie die wereldwijd plaatsvindt.

Voor zover ik heb kunnen beoordelen, is dat inderdaad hoe de situatie nu is.

Dat betekent dat profeties in vervulling gaan en dat het einde van de wereld dichtbij is. Dat Jezus Christus dus terugkomt om de wereld te oordelen.

Het enige advies wat ik dus kan geven is je bekeren en je hoop op God vestigen. God is almachtig en dit hele systeem moet sowieso verdwijnen om plaats te maken voor een daadwerkelijk rechtvaardige wereld.

[ Bericht 46% gewijzigd door Ali_Kannibali op 09-01-2019 10:29:12 ]
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:22:09 #71
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_184295712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voormalig minister van onderwijs Luc Ferry zegt dat 'politie op scherp moet schieten' en stelt voor dat het leger wordt ingezet.

http://www.francesoir.fr/(...)ntervention-de-armee

Nice! *O* *O* *O*

Misschien stoppen ze dan eindelijk met dat zinloze gesloop en het inelkaar meppen van agenten.
  woensdag 9 januari 2019 @ 10:23:18 #72
385501 Nikonlover
KLB aandachtshoer 2013
pi_184295732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Velen zijn het al lang zat, vanaf de eerste weken. Ze zijn het vaak ook gewoon eens met de hesjes.

Maar we weten niet wat voor druk er op hen wordt gezet door leidginggevenden. Een gendarme is een militair, als een militair zijn werk niet doet is dat een deserteur.
Als ze het er mee eens zijn. Waarom plegen ze dan niet gewoon een coup? Als zelfs politie en militairen erachter staan, dan is dat een eitje ;)
pi_184295746
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als ze het er mee eens zijn. Waarom plegen ze dan niet gewoon een coup? Als zelfs politie en militairen erachter staan, dan is dat een eitje ;)
Omdat Frankrijk (nog) geen bananenrepubliek is.
pi_184295916
Staatssecretaris van gelijkheid tussen mannen en vrouwen MarlŤne Schiappa zegt dat de verantwoordelijke voor de geldinzameling ter ondersteuning van de bokser Christophe Dettinger als 'medeplichtige' moet worden beschouwd.

Volgens haar zal de overheid het ingezamelde bedrag vorderen en onder de CRS-agenten verdelen.

Dictatuur.

https://nordpresse.be/mar(...)edistribuer-aux-crs/

Nadat in 2 dagen meer dan 114.000 euro werd opgehaald, is de geldinzameling gestopt. Het uiteindelijke bedrag wordt geheim gehouden. De verantwoordelijke voor de inzameling wil de familie van Dettinger beschermen.
pi_184295967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Veel Bear Grylls afleveringen kijken.

Maar op een serieuzere noot: het systeem gaat (wereldwijd) inderdaad instorten. Dat is onvermijdbaar, het economische schuldenmodel kan alleen daar op aansturen. Een volledige reset met een wereldwijd totalitair regime als resultaat. En dat is dan geen kwestie van toeval, maar opzet.

De bijbel zegt heel interessante dingen over gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden. Zo wordt er ook gesproken over de rijken die de armen hebben geŽxploiteerd, de machtigen der aarden die samenspannen om absolute economische, politieke en religieuze controle te krijgen, en een duistere, zogenaamd christelijke kerkstaat die een enorm dikke vinger in de pap heeft bij alle bedrog, misleiding en corruptie die wereldwijd plaatsvindt.

Voor zover ik heb kunnen beoordelen, is dat inderdaad hoe de situatie nu is.

Dat betekent dat profeties in vervulling gaan en dat het einde van de wereld dichtbij is. Dat Jezus Christus dus terugkomt om de wereld te oordelen.

Het enige advies wat ik dus kan geven is je bekeren en je hoop op God vestigen. God is almachtig en dit hele systeem moet sowieso verdwijnen om plaats te maken voor een daadwerkelijk rechtvaardige wereld.

Zelden zoveel onzin in een post gelezen. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')