abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 januari 2019 @ 20:24:52 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184286175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Is niet de enige. Een aantal mensen zijn een oog kwijt hierdoor.

Het horizontaal afvuren van rubberen kogels is illegaal.

De politiek heeft dergelijke politieacties niet afgekeurd of bestraft.

De wet wordt niet gerespecteerd door de overheid zelf.
De gele hesjes respecteren de wet ook niet. Dus acties politie zijn terecht. Wat mij betreft mogen ze veel harder optreden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184286290
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Is niet de enige. Een aantal mensen zijn een oog kwijt hierdoor.

Het horizontaal afvuren van rubberen kogels is illegaal.

De politiek heeft dergelijke politieacties niet afgekeurd of bestraft.

De wet wordt niet gerespecteerd door de overheid zelf.
Oh lekker dan.
pi_184286345
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De gele hesjes respecteren de wet ook niet. Dus acties politie zijn terecht. Wat mij betreft mogen ze veel harder optreden.
Dus je pleit voor anarchie. Dan ben je een casseur, maar aan de andere zijde.
pi_184286373
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

De gele hesjes respecteren de wet ook niet. Dus acties politie zijn terecht. Wat mij betreft mogen ze veel harder optreden.
Dat is maar een minderheid. Als een persoon daadwerkelijk meeloopt om te demonstreren is dat iets heel anders dan relschoppers. Mensen die gewoon demonstreren en geen molest plegen, dan zijn de acties van de politie buiten proporties als de bovenstaande verhalen natuurlijk kloppen.
pi_184286442
Dit is illegaal en stupide:


De politie geeft zelf toe dat dit een professionele fout is.


De man is gemutileerd voor het leven door een granaat.

[ Bericht 42% gewijzigd door Ali_Kannibali op 08-01-2019 20:41:50 ]
pi_184287635
Op deze beelden zie je het begin van de confrontatie op de brug. Normaal gesproken was de optocht gepland om over deze brug naar het parlementsgebouw te gaan. De politie hield dit (arbitrair?) tegen.

Wanneer er wordt geduwd, begint de polite met granaten te gooien. De intussen welbekende bokser wordt ook midden in het gezicht gespoten met pepperspray (is dan nog niet aan het boksen).

https://www.facebook.com/(...)os/1940905449361497/
pi_184287823
edit
pi_184288597
Er is een oproep gelanceerd om op 12 januari om 8 uur geld van de banken te halen.
pi_184289424
Op jdreport.com staat dat er een bankrun georganiseerd gaat worden;

12 januari 20:00 2019
pi_184289682
edit: doe deze bron maar niet

[ Bericht 50% gewijzigd door Frutsel op 09-01-2019 11:38:23 ]
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_184289798
De banken hebben zich voorbereid op dit soort acties door het maximale bedrag wat je per maand kan opnemen te beperken.

Zo kan ik zelf niet meer dan 2000 euro per maand pinnen op 1 van mijn rekeningen.

Terwijl dat mijn eigen geld is.

Een paar weken geleden heb ik al geld opgenomen en zal dat nu weer doen (maar niet op zaterdag).

Ik overweeg om mijn spaargeld in het buitenland te plaatsen of om goud te kopen.
pi_184289936
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_184290011
Goedzo pak die overheid maar aan. De politie daar is ondertussen een burger af ros machine geworden. Protesteren moet mogen.
pi_184295355
Voormalig minister van onderwijs Luc Ferry zegt dat 'politie op scherp moet schieten' en stelt voor dat het leger wordt ingezet.

http://www.francesoir.fr/(...)ntervention-de-armee
pi_184295612
Je zou denken dat die politieagenten/militairen het op een gegeven moment toch ook wel zat zijn? Het lijkt me niet dat je voor die baan heb gekozen om burgers af te rossen? En zo goed verdienen zij nu ook weer niet.
pi_184295676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:15 schreef Aurelius het volgende:
Je zou denken dat die politieagenten/militairen het op een gegeven moment toch ook wel zat zijn? Het lijkt me niet dat je voor die baan heb gekozen om burgers af te rossen? En zo goed verdienen zij nu ook weer niet.
Velen zijn het al lang zat, vanaf de eerste weken. Ze zijn het vaak ook gewoon eens met de hesjes.

Maar we weten niet wat voor druk er op hen wordt gezet door leidginggevenden. Een gendarme is een militair, als een militair zijn werk niet doet is dat een deserteur.
pi_184295696
Wie bereid zich voor, wat ons mogelijk te wachten staat?
Een bankrun, een imploderende EU met chaos onder de bevolking. De Euromunt en de infrastructuur van alle transport zal getroffen worden...; hoe kun je je hier op voorbereiden?
pi_184295704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:21 schreef Beobachter het volgende:
Wie bereid zich voor, wat ons mogelijk te wachten staat?
Een bankrun, een imploderende EU met chaos onder de bevolking. De Euromunt en de infrastructuur van alle transport zal getroffen worden...; hoe kun je je hier op voorbereiden?
Veel Bear Grylls afleveringen kijken.

Maar op een serieuzere noot: het systeem gaat (wereldwijd) inderdaad instorten. Dat is onvermijdbaar, het economische schuldenmodel kan alleen daar op aansturen. Een volledige reset met een wereldwijd totalitair regime als resultaat. En dat is dan geen kwestie van toeval, maar opzet.

De bijbel zegt heel interessante dingen over gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden. Zo wordt er ook gesproken over de rijken die de armen hebben geëxploiteerd, de machtigen der aarden die samenspannen om absolute economische, politieke en religieuze controle te krijgen, en een duistere, zogenaamd christelijke kerkstaat die een enorm dikke vinger in de pap heeft bij alle bedrog, misleiding en corruptie die wereldwijd plaatsvindt.

Voor zover ik heb kunnen beoordelen, is dat inderdaad hoe de situatie nu is.

Dat betekent dat profeties in vervulling gaan en dat het einde van de wereld dichtbij is. Dat Jezus Christus dus terugkomt om de wereld te oordelen.

Het enige advies wat ik dus kan geven is je bekeren en je hoop op God vestigen. God is almachtig en dit hele systeem moet sowieso verdwijnen om plaats te maken voor een daadwerkelijk rechtvaardige wereld.

[ Bericht 46% gewijzigd door Ali_Kannibali op 09-01-2019 10:29:12 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 10:22:09 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184295712
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Voormalig minister van onderwijs Luc Ferry zegt dat 'politie op scherp moet schieten' en stelt voor dat het leger wordt ingezet.

http://www.francesoir.fr/(...)ntervention-de-armee

Nice! *O* *O* *O*

Misschien stoppen ze dan eindelijk met dat zinloze gesloop en het inelkaar meppen van agenten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 10:23:18 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184295732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Velen zijn het al lang zat, vanaf de eerste weken. Ze zijn het vaak ook gewoon eens met de hesjes.

Maar we weten niet wat voor druk er op hen wordt gezet door leidginggevenden. Een gendarme is een militair, als een militair zijn werk niet doet is dat een deserteur.
Als ze het er mee eens zijn. Waarom plegen ze dan niet gewoon een coup? Als zelfs politie en militairen erachter staan, dan is dat een eitje ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184295746
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als ze het er mee eens zijn. Waarom plegen ze dan niet gewoon een coup? Als zelfs politie en militairen erachter staan, dan is dat een eitje ;)
Omdat Frankrijk (nog) geen bananenrepubliek is.
pi_184295916
Staatssecretaris van gelijkheid tussen mannen en vrouwen Marlène Schiappa zegt dat de verantwoordelijke voor de geldinzameling ter ondersteuning van de bokser Christophe Dettinger als 'medeplichtige' moet worden beschouwd.

Volgens haar zal de overheid het ingezamelde bedrag vorderen en onder de CRS-agenten verdelen.

Dictatuur.

https://nordpresse.be/mar(...)edistribuer-aux-crs/

Nadat in 2 dagen meer dan 114.000 euro werd opgehaald, is de geldinzameling gestopt. Het uiteindelijke bedrag wordt geheim gehouden. De verantwoordelijke voor de inzameling wil de familie van Dettinger beschermen.
pi_184295967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Veel Bear Grylls afleveringen kijken.

Maar op een serieuzere noot: het systeem gaat (wereldwijd) inderdaad instorten. Dat is onvermijdbaar, het economische schuldenmodel kan alleen daar op aansturen. Een volledige reset met een wereldwijd totalitair regime als resultaat. En dat is dan geen kwestie van toeval, maar opzet.

De bijbel zegt heel interessante dingen over gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden. Zo wordt er ook gesproken over de rijken die de armen hebben geëxploiteerd, de machtigen der aarden die samenspannen om absolute economische, politieke en religieuze controle te krijgen, en een duistere, zogenaamd christelijke kerkstaat die een enorm dikke vinger in de pap heeft bij alle bedrog, misleiding en corruptie die wereldwijd plaatsvindt.

Voor zover ik heb kunnen beoordelen, is dat inderdaad hoe de situatie nu is.

Dat betekent dat profeties in vervulling gaan en dat het einde van de wereld dichtbij is. Dat Jezus Christus dus terugkomt om de wereld te oordelen.

Het enige advies wat ik dus kan geven is je bekeren en je hoop op God vestigen. God is almachtig en dit hele systeem moet sowieso verdwijnen om plaats te maken voor een daadwerkelijk rechtvaardige wereld.

Zelden zoveel onzin in een post gelezen. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 10:41:59 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184295973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Staatssecretaris van gelijkheid tussen mannen en vrouwen Marlène Schiappa zegt dat de verantwoordelijke voor de geldinzameling ter ondersteuning van de bokser Christophe Dettinger als 'medeplichtige' moet worden beschouwd.

Volgens haar zal de overheid het ingezamelde bedrag vorderen en onder de CRS-agenten verdelen.

Dictatuur.

https://nordpresse.be/mar(...)edistribuer-aux-crs/

Nadat in 2 dagen meer dan 114.000 euro werd opgehaald, is de geldinzameling gestopt. Het uiteindelijke bedrag wordt geheim gehouden. De verantwoordelijke voor de inzameling wil de familie van Dettinger beschermen.
Zo hoort het!!!!!
Mensen die een agent inelkaar trappen verdienen een flinke straf!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184296005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin in een post gelezen. _O-
'We zijn allemaal Jezuïeten'
pi_184296080
We zijn allemaal Satanisten.

En nu wachten op een internetartikel.
Conscience do cost.
pi_184296164
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:49 schreef ems. het volgende:
We zijn allemaal Satanisten.

En nu wachten op een internetartikel.
Spirit cooking

Het internetartikel was trouwens geschreven door Derk Jan Eppink, Senior fellow London Policy Center NYC, columnist en voormalig Europees Parlementslid voor Lijst Dedecker.

En het artikel was gebaseerd op deze speech van voormalig president van de EU Herman van Rompuy: https://www.consilium.eur(...)ata/en/ec/126136.pdf

Waarin hij zegt:

At this point, I should tell the audience that I am not only speaking here as President of the
European Council, paying tribute to one of the Union's distinguished academics. (If that
were the only reason, I would be a busy man!)

I have known Paul since we were both at College, more than fifty years ago. So we have
certain things in common: our age; an education in Greek-Latin humanities (humaniora);
economics; "Louvain".

But there are differences, too. Paul is an economist lost in politics. I am a politician who is
lost (more and more) in economics.

Paul started out as a hard core liberal, who over time moved toward the centre, towards an
idea of a humane market economy, an area where I have always dwelled. Welcome the
club! Today, Mario Draghi, Mario Monti and myself are all three alumni from the Jesuits.
Back to basics.


Ook Juncker, de huidige president, is een Jezuietenleerling.

EU = Jezuïetenpolitiek, Rooms Katholiek fascisme.

[ Bericht 21% gewijzigd door Ali_Kannibali op 09-01-2019 11:09:45 ]
pi_184296515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, bevestigt wel mijn vermoeden dat die hele gele hesjesbeweging voor een significant deel bestaat uit neo-nazi's
Geloof jij alles wat er op internet staat?
pi_184296539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, bevestigt wel mijn vermoeden dat die hele gele hesjesbeweging voor een significant deel bestaat uit neo-nazi's
Onzin. 70% van de bevolking ondersteunt de beweging. Allemaal neo-nazi's natuurlijk.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:23:51 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184296645
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, bevestigt wel mijn vermoeden dat die hele gele hesjesbeweging voor een significant deel bestaat uit neo-nazi's
Die site lijkt gebaseerd op deze tekst in ieder geval wel in die hoek te zitten. Lijkt me meer over die site zeggen en de persoon die het hier post dan de gelehesjesbeweging in algemene zin.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:26:26 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184296698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Geloof jij alles wat er op internet staat?
Misschien doet tjappie zijn zaak niet veel goed met het posten van neo-nazi bronnen.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 9 januari 2019 @ 11:58:17 #84
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184297260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:55 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Gast, jij framed een hele volksbeweging als nazi's wegens een artikel op een obscure site waar ik, en ik vermoed vele met mij, nog nooit van gehoord hebben. Bij het woord "zionist" ben ik in elk geval al opgehouden met lezen. En je onvolwassen reacties nodigen ook niet echt uit om serieus een discussie met je aan te gaan. :W
Aldus iemand die eerst met een stupide filmpje en daarna met een meme aan kwam zetten.

Henkie Fukushima moet gewoon niet met neo-nazibronnen aan komen zetten als hij graag wenst dat hij en de beweging die hij een warm hart toedraagt serieus genomen wordt door volwassen, intelligente mensen. Bovendien moet fok niet vervuild worden met dat soort nonsens dus ik wees hem even subtiel terecht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 09-01-2019 13:21:23 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_184297423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Aldus iemand die eerst met een stupide filmpje en daarna met een meme aan kwam zetten.

Henkie Fukushima moet gewoon niet met neo-nazibronnen aan komen zetten als hij graag wenst dat hij en de beweging die hij een warm hart toedraagt serieus genomen wordt door volwassen, intelligente mensen. Bovendien moet fok niet vervuild worden met dat soort nonsens dus ik wees hem even subtiel terecht.
Dit is een van de voornaamste bronnen.


RT: https://francais.rt.com/f(...)gilets-jaunes-videos
pi_184297433
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 11:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Aldus iemand die eerst met een stupide filmpje en daarna met een meme aan kwam zetten.

Henkie Fukushima moet gewoon niet met neo-nazibronnen aan komen zetten als hij graag wenst dat hij en de beweging die hij een warm hart toedraagt serieus genomen wordt door volwassen, intelligente mensen. Bovendien moet fok niet vervuild worden met dat soort nonsens dus ik wees hem even subtiel terecht.
Subtiel was het zeker.
pi_184297452
Zigeuners worden opgeroepen zich bij de beweging aan te sluiten:

https://francais.rt.com/f(...)opoliser-paris-video

Er wordt gesproken over 'Zigeneurs zijn als een brandend kooltje. Als je erop blaast, wakkert hij een vlam aan, en een vlam leidt to brand. Het is tijd voor revolutie,'

Zigeuners hebben een bepaalde reputatie in Frankrijk, net als in veel andere landen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ali_Kannibali op 09-01-2019 12:18:47 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 januari 2019 @ 13:06:32 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184298767
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184300512
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2019 10:41 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Zo hoort het!!!!!
Mensen die een agent inelkaar trappen verdienen een flinke straf!!!
Het gaat hier om de persoon die de inzameling op touw heeft gezet om de kosten voor de rechtzaak te betalen. Niet of de bokser bestraft wordt.

Een advocaat en expert op het gebied van mensenrechten zegt dat de uitspraken van de staatssecretaris 'antirepublikeins' en 'anticonstitutioneel' zijn en indruisen tegen de principes van de rechtstaat.

Andere maatregelen van de overheid (verbod tot protest bijv.) zijn ook illegaal, en maken van Frankrijk een land vergelijkbaar met Rusland waar politieke oppositie kan worden verboden en de kop in worden gedrukt.

Dictatuur.

pi_184300562
Dit is een lijst van alle mensen die letsel hebben opgelopen door granaten en rubberen kogels. Heel veel mensen die een oog kwijt zijn.

Voila comment la police protège les manifestants...
RICHIE A., 34 ans, a perdu son oeil gauche à cause d’un tir de LBD 40 à Saint-Paul (La Réunion) le 19 novembre 2018.
JEROME H. a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD 40 à Paris le 24 novembre 2018. Cagnotte de soutien CLIQUEZ ICI.
PATRICK, a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD 40 à Paris le 24 novembre 2018.
ANTONIO B., 40 ans, vivant à Pimprez, a été gravement blessé au pied par une grenade GLI F4 à Paris le 24 novembre 2018. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
GABRIEL, 21 ans, apprenti chaudronnier vivant dans la Sarthe, a eu la main arrachée par une grenade GLI F4 à Paris le 24 novembre 2018.
XAVIER E., 34 ans, vivant à Villefranche sur Saône, a eu une fracture de la mâchoire, du palais, du plancher de l’orbite, de la pommette, plusieurs dents cassées et la lèvre coupée par un tir de LBD 40 à Villefranche sur Saône le 24 novembre 2018.
SIEGFRIED, 33 ans, vivant près d’Epernay, a été gravement blessé à la main par une grenade GLI F4 à Paris le 24 novembre 2018.
MAXIME W., a été brûlé à la main et a perdu définitivement l’audition à cause d’une grenade GLI F4 à Paris le 24 novembre 2018.
CEDRIC P., apprenti carreleur vivant à la Possession (Réunion), a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD 40 à la Possession le 27 novembre 2018. Cagnotte de soutien CLIQUEZ ICI
FRANCK D., 19 ans, a perdu son oeil à cause d’un tir de LBD 40 à Paris le 1er décembre 2018. Cagnotte de soutien CLIQUEZ ICI.
GUY B., ~60 ans, a eu la mâchoire fracturée par un tir de LBD 40 à Bordeaux le 1er décembre 2018. Cagnotte de soutien CLIQUEZ ICI.
AYHAN, ~50 ans, technicien Sanofi vivant à Joué-les-Tours, a eu la main arrachée par une grenade GLI F4 à Tours le 1er décembre 2018. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
BENOIT B., 29 ans, a été gravement blessé à la tempe (½dème cérébral) par un tir de LBD 40 à Toulouse le 1er décembre 2018. Il a été placé en coma artificiel. MAJ : il est sorti du coma après 20 jours, le 21 décembre 2018.
MEHDI, 21 ans, a été gravement blessé lors d’un passage à tabac à Paris le 1er décembre 2018.
ANTHONY, 18 ans, a été blessé à l’½il par un tir de LBD 40 à Paris le 1er décembre 2018
MAXIME I., 40 ans, a eu une double fracture de la mâchoire à cause d’un tir de LBD 40 à Avignon le 1er décembre 2018.
FREDERIC R., 35 ans, a eu la main arrachée par une grenade GLI F4 le 1er décembre 2018 à Bordeaux.
CHRISTOPHE L. a eu le nez fracturé et le front ouvert par un jet de CANON A EAU le 1er décembre 2018 à Paris.
LIONEL J., 33 ans, a été blessé à la tempe (7 points de suture + 1 plan sous-cutané) par un tir de LBD 40 le 1er décembre 2018 à Paris.
KEVIN P. a été brûlé au second degré profond à la main gauche (15 jours d’ITT) par une capsule de gaz lacrymogène le 1er décembre 2018 à Paris.
MATHILDE M., 22 ans, a été blessée à l’oreille (25 points de suture, acouphènes, lésions internes légères avec troubles de l’équilibre) par un tir de LBD 40 à Tours le 1er décembre 2018.
ROMEO B., 19 ans, a eu une fracture ouverte du tibia (90 jours d’ITT) par un tir de LBD 40 le 1er décembre 2018 à Toulouse.
ELIE B., 27 ans, a eu une fracture de la mâchoire et une dent cassée par un tir de LBD 40 le 1er décembre 2018 à Paris. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
DORIANA, 16 ans, lycéenne vivant à Grenoble, a eu le menton fracturé et deux dents cassées par un tir de LBD 40 à Grenoble le 3 décembre 2018.
ISSAM, 17 ans, lycéen vivant à Garges les Gonesse, a eu la mâchoire fracturée par un tir de LBD 40 à Garges-les-Gonesse le 5 décembre 2018.
OUMAR, 16 ans, lycéen vivant à Saint Jean de Braye, a eu le front fracturé par un tir de LBD 40 à Saint Jean de Braye le 5 décembre 2018.
JEAN-PHILIPPE L., 16 ans, a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD 40 le 6 décembre 2018 à Bézier.
RAMY, 15 ans vivant à Vénissieux, a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD 40 ou une grenade de désencerclement à Lyon le 6 décembre 2018.
ANTONIN, 15 ans, a eu la mâchoire et la mandibule fracturées par un tir de LBD 40 à Dijon le 8 décembre 2018. Cagnotte de soutien CLIQUEZ ICI.
THOMAS, 20 ans, étudiant vivant à Nîmes, a eu le sinus fracturé par un tir de LBD 40 à Paris le 8 décembre 2018. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
DAVID, tailleur de pierre vivant en région parisienne, a eu la maxillaire fracturée et la lèvre arrachée par un tir de LBD 40 à Paris le 8 décembre 2018. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
FIORINA L., 20 ans, étudiante vivant à Amiens, a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD à Paris le 8 décembre 2018.
ANTOINE B., 26 ans, a eu la main arrachée par une grenade GLI F4 à Bordeaux le 8 décembre 2018.
JEAN-MARC M., 41 ans, horticulteur vivant à Saint-Georges d’Oléron, a perdu son ½il droit à cause d’un tir de LBD 40 à Bordeaux le 8 décembre 2018.
ANTOINE C., 25 ans, graphiste freelance vivant à Paris, a perdu son ½il gauche à cause d’un tir de LBD 40 à Paris le 8 décembre 2018. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
CONSTANT, 43 ans, technico-commercial au chômage vivant à Bayeux, a eu le nez fracturé par un tir de LBD 40 à Mondeville le 8 décembre 2018.
CLEMENT F., 17 ans, a été blessé à la joue par un tir de LBD 40 à Bordeaux le 8 décembre 2018.
NICOLAS C., 38 ans, a eu la main gauche fracturée par un tir de LBD 40 à Paris le 8 décembre 2018.
YANN, a eu le tibia fracturé par un tir de LBD 40 à Toulouse le 8 décembre 2018.
PHILIPPE S., a été gravement blessé aux côtes, avec hémorragie interne et fracture de la rate par un tir de LBD à Nantes le 8 décembre 2018
ALEXANDRE F., 37 ans, a perdu son ½il droit à cause d’un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris.
MARIEN, 27 ans, a eu une double fracture de la main droite à cause d’un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Bordeaux.
FABIEN, a eu la pommette fendue et le nez fracturé par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris.
EMERIC S., 22 ans, a eu le poignet fracturé avec déplacement du cubitus par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris.
HICHEM B. a eu la main gauche fracturée par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris.
HANNIBAL V. a été blessé à l’½il par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris.
MANON M. a eu le pied (2ème métatarse) fracturé par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Nantes.
ALEXANDRA a été blessée à l’arrière de la tête par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris.
MARTIN C. a été blessé à proximité de l’½il par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Marseille.
GUILLAUME P., a eu une fracture ouverte de la main avec arrachement des tendons à cause d’un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Nantes.
AXELLE M., 28 ans, a eu une double fracture de la mâchoire et des dents cassées par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
STEVEN L., 20 ans, a eu le tibia fracturé par un tir de LBD 40 et la main fracturée à cause de coups de matraque télescopique (jusqu’à perte de connaissance) le 8 décembre 2018 à Paris.
ERIC P. a eu une fracture de la mâchoire, la lèvre fendue et des dents cassées par un tir de LBD 40 le 8 décembre 2018 à Paris. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
VANESSA L., 33 ans, a eu l’orbite de l’½il fracturée par un tir de LBD 40 le 15 décembre 2018 à Paris.
ETIENNE K., a eu une triple fracture de la mandibule gauche à cause d’un tir de LBD 40 le 15 décembre 2018 à Paris.
LOLA V., 18 ans, a eu une triple fracture de la mâchoire, des dents cassées et la joue ouverte le 18 décembre 2018 à Biarritz. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
RODOLPHE, a été blessé aux jambes par une grenade de désencerclement le 18 décembre. Cagnotte de soutien, CLIQUEZ ICI.
JANELLE M., a été blessée au pied par une grenade de désencerclement (à confirmer) le 22 décembre 2018 à Nancy.
ARTHUR, 24 ans, a perdu un ½il à cause d’un tir de LBD 40 le 29 décembre 2018 à Toulouse.
CORENTIN G., a été blessé à la jambe par un gros éclat de grenade GLI F4 le 29 décembre 2018 à Rouen
STEVE B. a été blessé à la jambe par plusieurs éclats métalliques de grenade GLI F4 le 29 décembre 2018 à Rouen.
SABRINA L. a été blessée à la jambe par plusieurs éclats métalliques de grenade GLI F4 le 29 décembre 2018 à Rouen.
MICKA T. a été blessé à la jambe et à la tempe par plusieurs éclats métalliques de grenade GLI F4 le 29 décembre 2018 à Rouen.
MICKAEL F. a été blessé à la jambe par plusieurs éclats métalliques de grenade GLI F4 le 29 décembre 2018 à Rouen.
COLINE M. a été blessée au bras par un tir de LBD 40 le 29 décembre 2018 à Rouen
JONATHAN C. a été blessé au bras par un tir de LBD 40 le 29 décembre 2018 à Rouen
ROBIN B. a été blessé à l’arrière de la tête (4 agrafes + hématome) par un tir de LBD 40 le 05 janvier 2019 à La Rochelle.
FLORENT M. a eu une fracture ouverte de la zygomatique à cause d’un tir de LBD 40 le 05 janvier 2019 à Paris.
DANIEL a été blessé au front par un tir de LBD 40 le 05 janvier 2019 à Paris.




Notre décompte provisoire des mutilations définitives établit donc le bilan suivant :

1 personne a été tuée (grenade lacrymogène)
4 personnes ont eu la main arrachée (grenades GLI F4)
12 personnes ont été éborgnées (balles de LBD 40)
1 personne a perdu définitivement l’audition (grenade)
pi_184310535
'Als er één groep is die de meest gekke en gestoorde magrebijnen weerstaat, zijn het wel zigeuners. Pacifistische manifestanten, blijf zaterdag thuis. We blijven niet doorgaan tot acte 36. Zigeuners uit Frankrijk, Duitsland, België, en ik weet niet meer precies waar vandaan, komen allemaal naar Parijs toe om de boel kort en klein te slaan. Het zal er niet vredevol aan toegaan. CRS'ers zullen hun badge neerleggen. Dit wordt een revolutie, een burgeroorlog. Zoek de berichten op twitter en facebook.'


Ter verduidelijking: de bokser opgepakte bokser is zelf ook een zigeuner.
pi_184311722
De welbekende bokser is vandaag voor het gerecht gekomen.

Een getuige zegt dat ze door hem werd geholpen toen een CRS op haar zat en aanviel. Ze zegt dat de bokser haar leven heeft gered, omdat ze ziek is en longproblemen heeft.

Zie hier haar getuigenis:


En hier zien we inderdaad de vrouw in kwestie, waarbij de bokser de CRS van haar aftrekt en hem daarna afrost.

pi_184313506
Ook een Dexit?

YouTube: Dr. Steve Turly
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 10 januari 2019 @ 07:32:04 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_184313855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De welbekende bokser is vandaag voor het gerecht gekomen.

Een getuige zegt dat ze door hem werd geholpen toen een CRS op haar zat en aanviel. Ze zegt dat de bokser haar leven heeft gered, omdat ze ziek is en longproblemen heeft.

Zie hier haar getuigenis:


En hier zien we inderdaad de vrouw in kwestie, waarbij de bokser de CRS van haar aftrekt en hem daarna afrost.

Ik zie het niet :') Zie alleen die klootzak in die menigte wild met zn armen zwaaien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_184313878
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 14:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit is een lijst van alle mensen die letsel hebben opgelopen door granaten en rubberen kogels. Heel veel mensen die een oog kwijt zijn.

Doe je er ook even een lijst bij van het aantal agenten wat gewond is geraakt, het aantal auto's en winkelpanden wat is vernield en het aantal burgers die niet meededen die gewond zijn geraakt?

Dank u. Dan kunnen we daarna misschien eens een discussie voeren of het geweld van de ordehandhavers al dan niet buitenproportioneel was. Zo'n eenzijdig lijstje als jij plaatst is totaal nietszeggend en stemmingmakerij.
pi_184313879
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik zie het niet :') Zie alleen die klootzak in die menigte wild met zn armen zwaaien.
Goed kijken; je ziet haar roze haren ongeveer in het middenlinks van het scherm.
pi_184313883
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:35 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Doe je er ook even een lijst bij van het aantal agenten wat gewond is geraakt, het aantal auto's en winkelpanden wat is vernield en het aantal burgers die niet meededen die gewond zijn geraakt?

Dank u. Dan kunnen we daarna misschien eens een discussie voeren of het geweld van de ordehandhavers al dan niet buitenproportioneel was. Zo'n eenzijdig lijstje als jij plaatst is totaal nietszeggend en stemmingmakerij.
Er zijn geen gevallen bekend van gemutileerde agenten.
pi_184313892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Er zijn geen gevallen bekend van gemutileerde agenten.
Bullshit. Dat jij niet over die cijfers beschikt is een ander verhaal.
pi_184313898
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:37 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Bullshit. Dat jij niet over die cijfers beschikt is een ander verhaal.
Dat zou al lang en breed zijn uitgelicht in de media. Ik heb het niet over lichte verwondingen, maar ogen kwijt, gehoor kwijt, handen kwijt, tanden kwijt, ernstige scheurwonden en dergelijke. Daar wordt geen aandacht aan besteed in de media. Dat noem ik hypocriet.

Van die bokser wordt nu een example gemaakt. Er zijn heel veel mensen gewond geraakt die absoluut niet aan het slopen waren. Inclusief oudjes. De beelden zijn legio. Het politiegeweld is vanaf het begin excessief en onacceptabel.
pi_184313920
Duitsland heeft zich ondertussen uitgesproken over de economische situatie in Frankrijk, dat het on acceptabel is dat Frankrijk zich niet aan de EU-regels houdt, maar andere landen dit wel doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')