abonnement Unibet Coolblue
pi_184273797
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:32 schreef Piva het volgende:
En ze zouden nooit genoeg brandstof aanboard hebben? Blijkbaar wel genoeg om een flink stuk verder te vliegen.

Verder Ryanair. _O_ _O_ _O_
De laatste keer dat ik met Ryanair vloog maakte de piloot een tussenstop om even goedkoop te kunnen tanken in Luxemburg, iedereen vond prima want konden ook gelijk goedkope peuken gekocht worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_184273850
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:28 schreef richolio het volgende:
Ryan air is echt ultiem kut, hoop dat het bedrijf failliet gaat
Dat gaat voorlopig niet gebeuren. Ze vervoeren verreweg de meeste passagiers van alle Europese Airlines (Ik geloof al 4 keer zoveel als KLM) en maken het meeste winst.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat ik ook echt Pauper vind met al die vluchten is die verkoop van die prullaria aan boord, heb je net 2 weken al die afrikanen van je af lopen wimpelen, komen ze weer langs met die zut.
Ja, en dan zijn ze klaar met die prularia. Komen ze nog een keer met van die pauper krasloten oid.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:59:36 #53
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_184274004
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 19:18 schreef epicbeardman het volgende:
Vloog laatst terug van Gran Canaria met Ryan Air naar Eindhoven, had stoel bij de exit gates, had mij een beenruimte jonge kon wel 1ste klas wezen. O+ En dat voor 54euro. Leuke was nog dat er een Ryan Air piloot naast me kwam zitten die daar gestationeerd was. Zal nu met de Eindhoven removal van Ryan-Air wel ergens anders zitten.

Zoals dit:

De Eindhovenbased piloten zitten vooralsnog in Eindhoven, zaak loopt nog.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:15:13 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184274085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik met Ryanair vloog maakte de piloot een tussenstop om even goedkoop te kunnen tanken in Luxemburg, iedereen vond prima want konden ook gelijk goedkope peuken gekocht worden.
Vreemd want peut wordt niet belast
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184274135
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 08:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vreemd want peut wordt niet belast
Het was een grapje ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:47:54 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_184274325
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat ik ook echt Pauper vind met al die vluchten is die verkoop van die prullaria aan boord, heb je net 2 weken al die afrikanen van je af lopen wimpelen, komen ze weer langs met die zut.
Iedereen negeert dat ook gewoon, gewoon muziekje opzetten en ogen dicht. Koop een flesje drinken op het vliegveld voor je vertrekt en je hoeft niet op of om te kijken.

Maar bij full service luchtvaartmaatschappijen komen ze ook gewoon met hun veel te dure taxfree aanbiedingen langs hoor.
Don't let my username fool you...
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:08:01 #57
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184275145
Zitten toch alleen maar steuntrekkende tokkies in die kist, die kunnen die dag extra wel missen.
pi_184275167
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:36 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit met ryanair gevlogen en zal dat ook niet vrijwillig doen, dus nee, natuurlijk niet.
Wat voor een pauper ben je dan. Ga lekker ergens anders false informatie plaatsen.
pi_184275216
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 23:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Timisoara ligt tussen Londen en Griekenland in :')
Eerder gestopt dus. Gewoon ook even Timisoara bekijken, ja toch? Mensen die op reis gaan en niet tegen verandering kunnen. :')
pi_184275264
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik met Ryanair vloog maakte de piloot een tussenstop om even goedkoop te kunnen tanken in Luxemburg, iedereen vond prima want konden ook gelijk goedkope peuken gekocht worden.
Want brandstof is duurder in Eindhoven bijvoorbeeld? Volgens mij zit er geen belasting op, dus het zal vast wel een tiende van een cent goedkoper geweest zijn.

De laatste (alle keren) dat ik met Ryanair vloog was er helemaal niets aan de hand. Tevens vaak een gratis stoelupgrade gehad en verreweg de meeste vluchten komen op tijd aan.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:19:02 #61
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184275278
Timisoara is natuurlijk ook gewoon een logische plek voor gipsy airways.
pi_184275300
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 18:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat een onzin met je luchtvaartliefhebber :r

Er is geen verschil tussen het luchtvaart gedeelte van een KLM en een Ryanair.
Behalve dat je bij KLM 100 euro meer kwijt bent en daarvoor op je vluchten een hapje en ene drankje krijgt.....

Ik vlieg zelf vrij geregeld en gewoon met de maatschappij die het beste uitkomt en daarvoor ook een goede prijs aanbiedt (ik ga niet 100 euro extra betalen omdat het net beter uit komt).

Ryanair helemaal prima. Vliegtuigen exact hetzelfde als bv de versie van KLM. Service ook gewoon helemaal prima op het gratis drankje en hapje van KLM na.

Maar inderdaad de hele extra's heb je niet. Echter daar betaal je dan ook niet voor.
Nog nooit echt problemen gehad.

Wat hier gesteld wordt met 800km verder is wel erg slecht natuurlijk. Dat hoort niet.
Noem het maar onzin. :) Misschien zijn er gewoon mensen die verschillende maatschappijen willen beleven. Ik zelf kies af en toe mijn vakantiebestemming omdat een bepaald type vliegtuig van een bepaalde maatschappij daarop vliegt.

Daarnaast, mijn (ex) vriendin is werkzaam in de luchtvaart (Lufthansa) en een maatschappij als Ryanair of Norwegian maken de luchtvaart in zekere zin kapot, zeker wat betreft kwaliteitsstandaarden, zowel voor de passagier (bijv. beenruimte, services) als voor de werknemers (bijv. salaris, roosters)
Niet alle lowcosts zijn slecht hoor. Transavia en Eurowings doen het al beter, maar zijn daarom ook iets duurder dan Ryanair.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184275406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:21 schreef Hojdhopper het volgende:
in zekere zin kapot, zeker wat betreft kwaliteitsstandaarden
Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Ze vliegen een vloot dat dik 2x zo jong is als de "kwaliteitsmaatschappijen", oftewel het vliegtuig heeft een grote kans om net ietsjes veiliger te zijn + weer wat zuiniger te kunnen vliegen. Daarnaast zullen de motoren ook weer net iets minder geluid maken waardoor het voor omwonende misschien ook wel beter is.

Service is maar net wat je zoekt. Ik heb nooit check-in baggage, dus bij de balie kom ik sowieso nooit. Hun bagage systeem werkt eigenlijk best goed zoals het nu is. Je betaalt bij Ryanair echt alleen voor wat je gebruikt, ben je zo'n mongool dat een personeelslid nodig heeft op een vliegveld om je boardingpass uit te printen omdat je anno 2019 nog niet weet hoe een app werkt, tja dan mag je van mij rustig 50¤ voor die "service" betalen.

En hoogtstwaarschijnlijk maken ze de luchtvaart niet "kapot". Ze hebben businessmodel waar geen andere maatschappij aan kan tippen. Tjah en daar kunnen al die andere bedrijven maar zéér slecht tegen.

Beenruimte verschilt wel per vlucht, de laatste paar vluchten had ik gewoon net zoveel ruimte als bij een "kwaliteitsmaatschappij".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 10:34:53 ]
pi_184275506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:31 schreef Piva het volgende:

[..]

Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Ze vliegen een vloot dat dik 2x zo jong is als de "kwaliteitsmaatschappijen", of te wel het vliegtuig heeft een grote kans om net ietsjes veiliger te zijn + weer wat zuiniger te kunnen vliegen. Daarnaast zullen de motoren ook weer net iets minder geluid maken waardoor het voor omwonende misschien ook wel beter is.

Service is maar net wat je zoekt. Ik heb nooit check-in baggage, dus bij de balie kom ik sowieso nooit. Hun bagage systeem werkt eigenlijk best goed zoals het nu is. Je betaalt bij Ryanair echt alleen voor wat je gebruikt, ben je zo'n mongool dat een personeelslid nodig heeft op een vliegveld om je boardingpass uit te printen omdat je anno 2019 nog niet weet hoe een app werkt, tja dan mag je van mij rustig 50¤ voor die "service" betalen.

En hoogtstwaarschijnlijk maken ze de luchtvaart niet "kapot". Ze hebben businessmodel waar geen andere maatschappij aan kan tippen. Tjah en daar kunnen al die andere bedrijven maar zéér slecht tegen.

Beenruimte verschilt wel per vlucht, de laatste paar vluchten had ik gewoon net zoveel ruimte als bij een "kwaliteitsmaatschappij".
Het is idd hoe je het bekijkt en waar je waarde aan hecht.

Ik heb graag de mogelijkheid om via USB stekker mijn telefoon op te laden bijv. En ik geniet ook graag van een drankje of hapje aan boord, ook als de vlucht maar twee uur duurt. Dat zal een ander misschien niet hoeven.

Maar wat ik wel bedroevend vind, is hoe bijv. Ryanair met zijn personeel omgaat. Weet niet uit directe bron hoe het bij Ryanair zit, maar wat je zo leest op cabin crew fora en het nieuws, dan is het daar niet best. Mijn ex-vriendin had bij LH goede voorwaarden (basissalaris, dagvergoeding, toeslagen, reiskosten, pensioen, vakantiedagen, kortingen op vluchten, etc.) waarbij ze daarvoor, toen ze bij Transavia werkte, een slecht salaris had, roosters die pas kort van tevoren bekend werden gemaakt, en nog een paar kleine dingetjes.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184275552
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:36 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Het is idd hoe je het bekijkt en waar je waarde aan hecht.

Ik heb graag de mogelijkheid om via USB stekker mijn telefoon op te laden bijv. En ik geniet ook graag van een drankje of hapje aan boord, ook als de vlucht maar twee uur duurt. Dat zal een ander misschien niet hoeven.

Maar wat ik wel bedroevend vind, is hoe bijv. Ryanair met zijn personeel omgaat. Weet niet uit directe bron hoe het bij Ryanair zit, maar wat je zo leest op cabin crew fora en het nieuws, dan is het daar niet best. Mijn ex-vriendin had bij LH goede voorwaarden (basissalaris, dagvergoeding, toeslagen, reiskosten, pensioen, vakantiedagen, kortingen op vluchten, etc.) waarbij ze daarvoor, toen ze bij Transavia werkte, een slecht salaris had, roosters die pas kort van tevoren bekend werden gemaakt, en nog een paar kleine dingetjes.
Ooit gehoord van bijvoorbeeld een powerbank. Je kan letterlijk een hapje, drankje, powerbank (op het vliegveld) kopen en nog veel goedkoper uit zijn dan bij een full service maatschappij. _O-

Over het personeel is wel wat van te zeggen, maar daar zijn Nederlandse/Europese regels voor. Je wilt toch niet zeggen dat die telefoon die jij zo graag met een USB op wilt laden is gemaakt in net zo goede standaarden als dat Ryanair heeft voor zijn personeel?

Prima dat je op personeel gebied bewust bent van iets en daar bereid bent meer voor te betalen. Maar doe je dat dan ook wel bij al je aankopen?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 10:42:16 ]
pi_184275605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:39 schreef Piva het volgende:

[..]

Ooit gehoord van bijvoorbeeld een powerbank. Je kan letterlijk een hapje, drankje, powerbank (op het vliegveld) kopen en nog veel goedkoper uit zijn dan bij een full service maatschappij. _O-
Ja heb ik ook in bezit. En klopt, dat kan zeker goedkoper. Ik heb de luxe dat ik daar niet op hoef te letten, dat besef ik me ook wel. Ik vind het geen probleem er geld aan uit te geven.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184275626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:39 schreef Piva het volgende:

[..]

Prima dat je op personeel gebied bewust bent van iets en daar bereid bent meer voor te betalen. Maar doe je dat dan ook wel bij al je aankopen?
Bewust inkopen doe ik wel ja (o.a. met kleding - geen Bangladesh spul voor mij). Maar zonder inside information weet je natuurlijk nooit exact hoe de omstandigheden zijn over hoe iets wordt gemaakt of gedaan.

edit: Het is gewoon een kwestie van hoe veel je te besteden hebt en waar je het aan uit wil geven. Toen ik student/starter was vloog ik bijna uitsluitend met Transavia, kocht ik goedkopere kleding, bestelde ik op AlieXpress het goedkoopste van het goedkoopste. Inmiddels heb ik meer te besteden en geef ik liever meer uit voor betere kwaliteit. Dat gaat op voor kleding, spullen, voedsel en ja, ook vluchten (die in mijn beleving van hogere kwaliteit zijn bij een fullservice maatschappij dan bij een lcc).

Maar we gaan nu denk ik te veel offtopic. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184275801
Waarom boeken mensen nog bij Ryanair? Betaal een tientje meer en je hebt dit soort gezeik niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184276331
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:39 schreef Piva het volgende:
Over het personeel is wel wat van te zeggen, maar daar zijn Nederlandse/Europese regels voor.
Die negeert ryanair gewoon, en zelfs een uitspraak van een rechter leggen ze naast zich neer:

https://nos.nl/artikel/22(...)n-of-vertrekken.html
pi_184276543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:31 schreef Farenji het volgende:

[..]

Die negeert ryanair gewoon, en zelfs een uitspraak van een rechter leggen ze naast zich neer:

https://nos.nl/artikel/22(...)n-of-vertrekken.html
Wel grappig, er rijden echt miljoenen Polen, Roemenen en Bulgaren in west Europa. Maar nu worden er een paar pilotenbaantjes verplaatst door bovenstaande en nu moet Ryanair branden in de hel. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 11:45:59 ]
pi_184277380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:45 schreef Piva het volgende:

[..]

Wel grappig, er rijden echt miljoenen Polen, Roemenen en Bulgaren in west Europa. Maar nu worden er een paar pilotenbaantjes verplaatst door bovenstaande en nu moet Ryanair branden in de hel. :')
Ja, en Stalin heeft hele volkeren afgeslacht, dus ook niet zeuren als ik je kind vermoord he. Zout toch op met je BS argument. Waarom verdedig je ryanair eigenlijk, ben je werkzaam op de webcare afdeling ofzo?
pi_184277691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:30 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, en Stalin heeft hele volkeren afgeslacht, dus ook niet zeuren als ik je kind vermoord he. Zout toch op met je BS argument. Waarom verdedig je ryanair eigenlijk, ben je werkzaam op de webcare afdeling ofzo?
Omdat het een goed bedrijf is met prima service, een beetje lof voor hun kan nooit kwaad (y).

Wow Stalin erbij halen ja, goede argumenten van uw kant idd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 12:44:03 ]
pi_184277765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:43 schreef Piva het volgende:

[..]

Omdat het een goed bedrijf is met prima service, een beetje lof voor hun kan nooit kwaad (y).

Voor consumenten die er nooit een probleem mee hebben gehad is het misschien een goed bedrijf. Voor werknemers is het een hel, en zoals je kan lezen voor gedupeerde reizigers is het ook een klote bedrijf. :D
pi_184277951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:43 schreef Piva het volgende:

[..]

Omdat het een goed bedrijf is met prima service, een beetje lof voor hun kan nooit kwaad (y).

Wow Stalin erbij halen ja, goede argumenten van uw kant idd.
Nou ja, ik heb persoonlijk nooit problemen met Stalin gehad hoor, prima staatsman, zijn moeder hield van hem, beetje lof voor hem kan geen kwaad (y).
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:10:09 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184278229
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:19 schreef Nobu het volgende:
Timisoara is natuurlijk ook gewoon een logische plek voor gipsy airways.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')