Dan nietquote:Op maandag 7 januari 2019 10:29 schreef zarGon het volgende:
Sinaasappel van twee maanden die nog precies goed is zoals je 'm kocht...
Yeah, no.
Eerst zeg je: dan niet.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan niet
Inmiddels een part gegeten, niet droog, maar het sap wat erin zit smaakt wel een beetje funky. Gooi 'm wel weg
Ik had het over de sinaasappel met de schil er nog omheen.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst zeg je: dan niet.
En daarna zeg je: ja, toch wel, smaakte beetje funky.
OK![]()
![]()
Het was bedoeld als algemene vraag. Hoelang je sinaasappelen (en ander fruit) in de koelkast kan bewaren.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:47 schreef Farenji het volgende:
Ik snap dit soort vragen echt niet. Proef ze en bepaal het lekker zelf of het nog te doen is, hoe zouden wij moeten weten hoe die sinaasappel nog smaakt of eruit ziet?
Ja, ideaal. Echt de oplossing voor vrijgezellen ookquote:Op maandag 7 januari 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het hangt sowieso van je koelkast af. Wij hebben tegenwoordig zo'n superdeluxe apparaat met 0-graden zones en ik hou een open zak spinazie zo'n 3 weken goed. Aangebroken citroen en limoen ook wel een week of 2.
Ik eet spinazie bijvoorbeeld niet vaak echt als hoofdgroente. Een handje door de smoothie, wat bij de lunchsalade, beetje in de soep, wat door een wokgerecht. Dat gaat nu veel makkelijker.quote:Op maandag 7 januari 2019 11:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ideaal. Echt de oplossing voor vrijgezellen ookHier blijft zo vaak wat over en gooi het liever niet weg.
Nou ja, tot ze er niet meer goed uitzien en/of ze niet meer lekker smaken dus.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het was bedoeld als algemene vraag. Hoelang je sinaasappelen (en ander fruit) in de koelkast kan bewaren.
Om hem twee maanden te kunnen bewaren.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:27 schreef golfer het volgende:
Waarom zou je een sinaasappel in de koelkast bewaren?
Nog altijd superblij dat je me dit aangeraden hebt vorig jaarquote:Op maandag 7 januari 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het hangt sowieso van je koelkast af. Wij hebben tegenwoordig zo'n superdeluxe apparaat met 0-graden zones en ik hou een open zak spinazie zo'n 3 weken goed. Aangebroken citroen en limoen ook wel een week of 2.
Doe ik ook. Wil graag koude sinaasappelsap ‘s ochtendsquote:Op maandag 7 januari 2019 17:27 schreef golfer het volgende:
Waarom zou je een sinaasappel in de koelkast bewaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |