abonnement Unibet Coolblue
pi_184247256
Ik weet niet zo goed in welk subforum dit moet dus doe het hier maar,

Als begin van het nieuwe jaar was er de grote schoonmaak/opruiming. Elk jaar hiervoor hard schrobben in de douche om de zwarte plekjes weg te halen etc terwijl het deels ook nog bleef zitten. Nu heb ik iets ontdekt wat echt helpt en wil dat graag met jullie delen (en misschien dat jullie nog meer tips hebben ook).

Ik dacht gewoon van laat ik eens van HG schimmelreiniger kopen, kost 7,40 euro en wist niet of het echt goed zou werken maar ik dacht van gewoon proberen. Ik spoot het erop, liet het intrekken voor ongeveer 2 uur en het grootste gedeelte was al weg. Daarna nog een keer gespoten en weer in laten trekken en letterlijk 99% van alle ellende is vertrokken met de noorderzon :)

Ik had zelf nooit verwacht dat het echt zo goed zou werken maar het is echt zo. Dus bij deze als je het niet geprobeerd hebt omdat je net als mij dacht dat zulke wondermiddeltjes niet bestaan dan weet je nu dat het best het proberen waard is :) Scheelt veel tijd en het is heel erg schoon geworden :)

Ik hoop dat ik hiermee wat mensen heb geholpen en als andere mensen schoonmaaktips hebben (niet cola in de wc, dat werkt niet, heb ik geprobeerd) dan hoor ik ze graag :) Op die manier helpen we elkaar om ons huis schoon en fris te houden :)
pi_184247378
Ik doe dat met chloor 75/25% werkt meteen en stinkt niet zo erg als die HG zooi
pi_184247400
Hoofdbestanddeel van HG is ook chloor.. Dat werkt idd net zo goed en is veel goedkoper. Al is het schuim van HG wel handig om het goed in te laten trekken.
dag
  Redactie Frontpage zondag 6 januari 2019 @ 21:39:46 #4
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184249568
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:26 schreef Peter het volgende:
Hoofdbestanddeel van HG is ook chloor.. Dat werkt idd net zo goed en is veel goedkoper. Al is het schuim van HG wel handig om het goed in te laten trekken.
Gewone Glorix schuimt ook als je het even boent en werkt ook gewoon prima (en kost maar een euro voor een fles).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_184251340
Dure zooi van HG kopen ...
pi_184251358
Zelfs die euroknaller bleek van Appie werkt zelfs.
pi_184251406
HG doet wat het belooft _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184251581
Gewoon flinke scheut chlorix met water in de plantenspuit en dan lekker spuiten, in laten trekken en alles is weer schoon en wit. Daar heb je geen dure hg voor nodig.
pi_184253358
Bij het Kruidvat of de Action koop je hetzelfde spul voor veel goedkoper.

Het werkt inderdaad erg goed tegen schimmel. ^O^

Alleen leg je handdoeken ergens anders en trek oude kleding aan waarmee je bijvoorbeeld ook verft. Want het kleinste druppeltje maakt dat er een bleekvlek op de stof komt.

En goed ventileren.
pi_184255170
Wel goede ervaring met HG, had een echt zwaar verstopte leiding, en werkte inderdaad perfect.
Badkamer kun je inderdaad beste schoonmaken met Chloor, heb je last van kalkaanslag, dan gewoon schoonmaak azijn gebruiken, ga deze 2 echter niet door elkaar kieperen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 7 januari 2019 @ 16:39:38 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_184263110
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:57 schreef Farenji het volgende:
Gewoon flinke scheut chlorix met water in de plantenspuit en dan lekker spuiten, in laten trekken en alles is weer schoon en wit. Daar heb je geen dure hg voor nodig.
Dit inderdaad. Werkt perfect :)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_184280429
HG heeft meerdere goede producten, o.a. een soort van laminaatopfris smeermiddel. Werkt perfect en laminaat ziet er weer wee jaren, glanzend uit. Prima spul.

Voor metalen oppervlakken, gebruik is schoonmaakazijn.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')