LOL, dit is wat ik ook dacht jaquote:Op zondag 6 januari 2019 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
Oh ze is "heel veel afgevallen" haha. Wat was die pens eerst dan?
Heel goed jongen, we zijn trotsquote:Op zondag 6 januari 2019 20:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu heb ik besloten om gezond te doen en straks gewoon kwark en een kiwi te pakken
Ok dan ben ik Stimorolquote:Op zondag 6 januari 2019 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind ik de leukste van al die troep
Ik zou zeggen wijn. Ik lust geen gin.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat kan ik het beste drinken, gin tonic of wijn.
Mijne ook, maar dat is denk ik een irreële angst want zo eindig je niet, zo ben je gewoon al als je 15 bentquote:Op zondag 6 januari 2019 20:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ze lijkt bijna 50, mijn grootste angst is op die manier oud worden. Vind dit echt erg.
Kun je daarna je zoute tranen oplikkenquote:
Mijn mama heeft nu mooi lang zwart haar, ik ben in gevecht met haar, omdat zij haar haar kort wil knippen en ik haar dan niet meer wil sprekenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijne ook, maar dat is denk ik een irreële angst want zo eindig je niet, zo ben je gewoon al als je 15 bent
Mag jij doen.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je daarna je zoute tranen oplikken
Als je dik genoeg bent dan staat je een volle bos ook niet meerquote:Op zondag 6 januari 2019 20:25 schreef JimmyDean het volgende:
Sowieso vrouwen die hun haar kort knippen
waar staat dit?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha ze gaan miniburgers maken mcgrath
Rip jij
Terechtquote:Op zondag 6 januari 2019 20:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn mama heeft nu mooi lang zwart haar, ik ben in gevecht met haar, omdat zij haar haar kort wil knippen en ik haar dan niet meer wil sprekenWAAROM kort
Waarom gewoon??
Dus je bent nooit dronken in een club geweest waarbij je geil wrd en random mannen ging zoenen?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alcohol gewoon niet zo lekker.
Het is allebei zooi.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mag jij doen.
Een kip 20 heeft gewoon minder kcal dan die double big tasty
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dus je bent nooit dronken in een club geweest waarbij je geil wrd en random mannen ging zoenen?
wrdquote:Op zondag 6 januari 2019 20:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dus je bent nooit dronken in een club geweest waarbij je geil wrd en random mannen ging zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |