abonnement Unibet Coolblue
pi_184243036
Beste mensen,

Ik ben vorig jaar met 2 vrienden naar Mysteryland geweest en het was echt fantastisch! Echt de tijd van mijn leven gehad. Ik wilde eigenlijk met deze twee mensen dit jaar weer Mysteryland bijwonen, maar ik ga al met een andere vriend naar PsyFi (leek me ook wel lache, iets heel anders)

Eigenlijk ben ik nu dus op zoek naar een ander festival (met camping) waar ik met hen weer heen kan gaan.

Wat we nice vonden aan Mysteryland was:

Je had EDM/Techno/TechHouse/HardStyle stage, en nog een paar andere. Dit is echt fantastisch, we houden alle drie van dit soort muziek, dus het is echt supernice om af te kunnen wisselen.

De locatie en de grootte van het festival was echt nice. Het zag er gewoon supermooi uit, en het was ook lekker groot. Denk dat we niet eens alles gezien hebben van Mysteryland

De camping was echt supergezellig! Ikzelf weet niet hoe het op andere campings eraan toe gaat, maar voor de camping van mysteryland zou ik al teruggaan!

Ook voelde het festival gewoon goed georganiseerd en geregeld aan.

Dus ik ben op zoek naar iets wat hier op lijkt eigenlijk, maar niet in deze tijdsperiode valt (eind augustus). Het is jammer dat PsyFi en Mysteryland meteen na elkaar zijn qua datum, anders was ik sowieso weer gegaan.

Hebben jullie enige tips voor mij voor leuke festivals? Ikzelf zat al te denken aan Dekmantel en Solar, maar ik hoop dat jullie mij nog wat suggesties kunnen geven.

Bedankt voor jullie reacties :)
Piet Piraat
pi_184244794
Tomorrowland
U MAD?
pi_184244893
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_184299446
voor de rest nog suggesties?
nature one ziet er wel dik uit, alleen jammer dat het duits is... of maakt dit neit zoveel uit?
pi_184299502
Melt! Drie keer geweest, fantastisch festival en locatie.
pi_184303640
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2019 13:42 schreef Leonos het volgende:
Melt! Drie keer geweest, fantastisch festival en locatie.
Melt inderdaad, al is nature one wat hierboven al genoemd wordt ook erg gaaf. Beide geweldige locaties en festivals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')