SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.![]()
Jup groot talent. Allang gespot.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:55 schreef KennyPowers het volgende:
In August 2018, Bennett won the Cambridgeshire Open aged 12, in the semi-final he beat Ricky Evans before seeing off Rhys Hayden in the final.
Nee.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:12 schreef Zorro het volgende:
En weer terug bij af
Ben ik de enige die vindt dat die Heydon een gruwelijk irritante worp heeft? Nee toch?
Bwah, Heydon was inderdaad constant vrij goed. Veenstra met diepere dalen maar ook met hogere toppen.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
Voor mijn gevoel verdient Heydon het meer.
Maar Veenstra gooit niet debiel. Daarom Veenstra terechte winnaarquote:Op zondag 6 januari 2019 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bwah, Heydon was inderdaad constant vrij goed. Veenstra met diepere dalen maar ook met hogere toppen.
93,09 voor Heydon om 89,68 voor Veenstra. Heb je dus wel gelijk in.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bwah, Heydon was inderdaad constant vrij goed. Veenstra met diepere dalen maar ook met hogere toppen.
Je kan lullen wat je wilt, maar BDO staat alles toe. Bij PDC weigert men dit gewoon, al kom je er al jaren mee op.quote:
Typisch Eurosport..quote:Op zondag 6 januari 2019 20:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dubbel commentaar genot
Oh ja, daar heb je gewoon gelijk inquote:Op zondag 6 januari 2019 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar BDO staat alles toe. Bij PDC weigert men dit gewoon, al kom je er al jaren mee op.
Godverquote:Op zondag 6 januari 2019 20:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dubbel commentaar genot
De zaal staat strak van de pep, die hebben geen ideequote:Op zondag 6 januari 2019 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb je gewoon gelijk in
Maar om nou de zeggen dat de zaal uit zijn plaat ging, mwoah
Dat is Wouter nog meer. Roger gooit al 30 jaar ofzo. Wouter kan niet met de druk van de camera omgaan, althans dat bewijst hij keer op keer, want hij is echt heel goed (op de vloer).quote:
Ik denk iets met auto'squote:Op zondag 6 januari 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou het beroep van Roger zijn? Plantsoendienstmedewerker?
Pallets sorterenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou het beroep van Roger zijn? Plantsoendienstmedewerker?
Heeft eigen constructiebedrijf in rolluiken en dat soort dingen. Maakt dik geld in ieder geval.quote:
Mentaal erg zwak. Jammer.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Vaes gooit de wedstrijd hier weg
quote:
Niet alleen het darts is van minder niveau dan het PDC WK, het vleesch wat voorbij komt ook.quote:
Hans het niveau is niet minder dan de eerste 2 rondes van de PDCquote:Op zondag 6 januari 2019 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen het darts is van minder niveau dan het PDC WK, het vleesch wat voorbij komt ook.
Sorry, ik kijk 5 minuten en heb nu al 1 naald in mijn oog zitten...quote:Op zondag 6 januari 2019 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hans het niveau is niet minder dan de eerste 2 rondes van de PDCKijk maar terug, buiten de toppers is het ook allemaal 70-80-85 gem.
Alleen Newton en Lokken hebben lager gegooidquote:Op zondag 6 januari 2019 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hans het niveau is niet minder dan de eerste 2 rondes van de PDCKijk maar terug, buiten de toppers is het ook allemaal 70-80-85 gem.
Ja het niveau is ongeveer gelijk. Als je MvG etc even buiten beschouwing laat uiteraard, maar dat zijn uitzonderlijke gevallen.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen Newton en Lokken hebben lager gegooid
Van de mannen dan tenminste, Prins wint gewoon 2-0 in sets met 63 gemiddeld
Nou ik durf de stelling wel aan dat dit niet het gemiddelde niveau op R2/3 is van het PDC WKquote:Op zondag 6 januari 2019 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja het niveau is ongeveer gelijk. Als je MvG etc even buiten beschouwing laat uiteraard, maar dat zijn uitzonderlijke gevallen.
En PDC heeft grotere trebles/doublesquote:Op zondag 6 januari 2019 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja het niveau is ongeveer gelijk. Als je MvG etc even buiten beschouwing laat uiteraard, maar dat zijn uitzonderlijke gevallen.
R2 PDC is R3 hier he ongeveer.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik durf de stelling wel aan dat dit niet het gemiddelde niveau op R2/3 is van het PDC WK
Op Lakeside kan dit best in de voorronde natuurlijk
Andere borden discussie incoming…..quote:Op zondag 6 januari 2019 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En PDC heeft grotere trebles/doubles
Retteketetquote:Op zondag 6 januari 2019 20:46 schreef KennyPowers het volgende:
Dat geklapper na goede scores, zit daar AZ-publiek op de 1e rij of zo?
Ja denk het. Dit is overigens geen R1. Dit is een voorronde wat onbegrijpelijk is, want Vaes is nummer 22 en moet voorronde spelen wutquote:Op zondag 6 januari 2019 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
R3 PDC is (in aantal deelnemers) R1 Lakeside
Daarom zei ik ook R2/3quote:Op zondag 6 januari 2019 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja denk het. Dit is overigens geen R1. Dit is een voorronde wat onbegrijpelijk is, want Vaes is nummer 22 en moet voorronde spelen wut
Mijn handicap is niet lichamelijkquote:Op zondag 6 januari 2019 20:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sta je al in de top 10 trouwens ouwe reus?
https://www.ndbdarts.nl/n(...)arters?layout=ranked
Bij regel 1 werd het al lastig begrijp ikquote:
Co zou Lakeside winnen.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo ver van de dubbels af
Die gasten van Q-School zijn nog beter
Dolgraagquote:Op zondag 6 januari 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij dat wil ga ik die even zoeken
Werkelijk? Dat is toch geen vrouw man. Zit 0 figuur in, geen tetten, geen kontquote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op die van mij is ze van harte welkom.
Als ze naast O'Brien staat zie ik het verschil wel hoorquote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is toch geen vrouw man. Zit 0 figuur in, geen tetten, geen kont
Joh maar dan zie ik liever Anastasia godin met die zaadvragende oogskesquote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze naast O'Brien staat zie ik het verschil wel hoor
Blond, en ik val op sportieve vrouwen.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkelijk? Dat is toch geen vrouw man. Zit 0 figuur in, geen tetten, geen kont
Sportief prima, maar ze ziet er juist ongezond uit. Veel te dun broer. Er zit geen figuur in.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Blond, en ik val op sportieve vrouwen.
Overduidelijk het figuur van een topsportster.
Dit dus.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Blond, en ik val op sportieve vrouwen.
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nu denk je een Nederlander aan dat accent te horen en als die Vlaams gaat spreken dan klinkt het weer totaal andersquote:
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
BTSport en Channel 4 hadden leukere interviewsters.
Godver, wat voor asbestschuur is dat dan?quote:Op zondag 6 januari 2019 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Layton kan qua worp wel mee bij de vrouwen
Altijd hetzelfde truitjequote:
Laura Wood is wel lekker, maar volgens mij gek van meerdere piemels tegelijkquote:Op zondag 6 januari 2019 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde truitje
Vind het niks (2/10 puntige knieën etc)
Night of Champions from Penmaenau Farm,Builth Wells, Walesquote:Op zondag 6 januari 2019 20:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, wat voor asbestschuur is dat dan?
Ah joh, zolang de piemels uit elkaars buurt blijven.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laura Wood is wel lekker, maar volgens mij gek van meerdere piemels tegelijk
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde truitje
Vind het niks (2/10 puntige knieën etc)
Respect voor dat bovenste knopje van dat truitje, zo zie je ze niet vaak...quote:
Moatje, Anastasia heeft ook echt geen kont of voorgevel die nodigt tot het steken van de loftrompet.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Joh maar dan zie ik liever Anastasia godin met die zaadvragende oogskes
Net kindje gemaakt weer he. Komt wel weer goed.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Moatje, Anastasia heeft ook echt geen kont of voorgevel die nodigt tot het steken van de loftrompet.
Is toch heerlijk als ze raar doen met hun mond. Das werelds ventje.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:06 schreef tja77 het volgende:
Chubby doet raar met haar mond....
Dit gaat pijn aan mijn ogen doen.
Beter dan trilpijlen.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:06 schreef tja77 het volgende:
Chubby doet raar met haar mond....
Dit gaat pijn aan mijn ogen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |