abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 januari 2019 @ 15:00:35 #1
481694 Witlofroomijs
Zacht. Romig. Bitter.
pi_184240964
Goeiedag!

Hier voor de geïnteresseerden mijn verhaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dus ik ga een game-pc bouwen. Ik heb inmiddels wat zelfstudie gedaan en zo te zien valt dat ruim binnen mijn skills. Ook heb ik een indruk van de onderdelen die ik nodig zal hebben. Echter kan het nooit kwaad om wat advies in te winnen van de ervaren jongens (en meisjes...? kunnen die dat ook dan?!)

In de volgende post een lijst van wat ik inmiddels in mijn winkelmandje van Bol.com heb zitten.
Wat ik graag wil weten is het volgende:

1) Heb ik de juiste onderdelen gekozen? Zijn ze wel compatible met elkaar?

2) Mis ik nog dingetjes? Zoals kabeltjes, schroefjes, houdertjes, pasta's, chipjes etc.

Oh ja, en ik koop dus voor nu alleen het systeem. De monitor en andere bijzaken komen later. Het budget: 3000 euro. Mag iets meer, mag iets minder.

Wordt vervolgd met de lijst. Een ogenblik geduld a.u.b.
pi_184241016
Je winkelmandje van bol.com :')

Ga naar tweakers' pricewatch, maak daar een wenslijst die je vult met je onderdelen en ontvang de goedkoopste combinatie van winkels, rekening houdend met verzendkosten en voorraadstatus. De tweakertjes hebben ook een tweemaandelijkse best buy guide voor desktops, wat vaak een prima uitgangspunt is voor je samenstelling.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 6 januari 2019 @ 15:09:56 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_184241129
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_184241190
Stel je vraag op Tweakers, zo heb ik ook mijn PC destijds samengesteld met hun hulp. Zoals Jordy-B aangaf maak een wenslijst via Tweakers (ipv bol.com winkelwagen) waarom bol.com trouwens? en plaatst dit in het forum, hier mijn topic.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1707655
  zondag 6 januari 2019 @ 15:22:23 #5
481694 Witlofroomijs
Zacht. Romig. Bitter.
pi_184241321
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
Je winkelmandje van bol.com :')

Ga naar tweakers' pricewatch, maak daar een wenslijst die je vult met je onderdelen en ontvang de goedkoopste combinatie van winkels, rekening houdend met verzendkosten en voorraadstatus. De tweakertjes hebben ook een tweemaandelijkse best buy guide voor desktops, wat vaak een prima uitgangspunt is voor je samenstelling.
Ik zal waarschijnlijk wel ergens goedkoper vinden, maar het leek me meer 'convenient' om te zien wat er zoal op de markt te vinden is via Bol.com. Vergeef mijn kortzichtigheid.
pi_184241363
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:22 schreef Witlofroomijs het volgende:

[..]

Ik zal waarschijnlijk wel ergens goedkoper vinden, maar het leek me meer 'convenient' om te zien wat er zoal op de markt te vinden is via Bol.com. Vergeef mijn kortzichtigheid.
Nou ja, ook op dat vlak is de pricewatch van tweakers hoogstwaarschijnlijk uitgebreider
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184241866
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:22 schreef Witlofroomijs het volgende:

[..]

Ik zal waarschijnlijk wel ergens goedkoper vinden, maar het leek me meer 'convenient' om te zien wat er zoal op de markt te vinden is via Bol.com. Vergeef mijn kortzichtigheid.
hoewel winkels bij beide een commissie moeten betalen om erop te staan verwacht ik gezien de hele strikte regelgeving van bol dat er meer in de tweakers pricewatch staan
pi_184245580
Als je een budget hebt van pakweg 3000 euro, zal een paar tientjes meer of minder ook niet uitmaken.

Het probleem van kopen bij verschillende leveranciers is dat je die verschillende leveranciers allemaal moet bijhouden in verband met garantie en zo.
En dat ze problemen op elkaar kunnen afschuiven.

Als je alles bij één leverancier koopt heb je daar geen probleem mee en de leverancier wil je graag als klant behouden.

Met de pc-builder van Alternate kan je je configuratie makkelijk controleren.
Ga echter niet teveel af op de mening van het baliepersoneel aldaar. Vroeger was dat prima; tegenwoordig staan er helaas nitwits achter de balie.
pi_184246022
Ik bestel zelf altijd bij Azerty of Megekko. Letterlijk voor tienduizenden euro's daar gehaald en altijd prima in orde (ik stel dan ook zelf systemen samen)
Bol.com is daar niet echt een shop voor vind ik.
url
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')