abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186338335
registreer om deze reclame te verbergen
1 naam ontbreekt toch wel en die is juist nu heel bekend :P

Marwan Kenzari

het-is-bevestigd-marwan-kenzari-wordt-sexy-schurk-jafar-in-aladdin-12926.jpg

Jafar uit Aladdin _O_

Graag met Michiel Huisman en Chantal Janzen _O_
pi_186348966
Alle mensen die voor de commerciŽlen werken vallen af. Als het zover komt, dan wordt het een NPO feestje, daar. Eigenlijk vind ik dat alleen jammer voor wat betreft Chantal Jansen, want zij zou echt perfect zijn. Maar ik zag ergens Edsilia voorbij komen.... Lijkt me ook een mooie optie. En..... Laten we Duncan niet vergeten. Zijn Engels is heel goed, het is een slimme jongen en wat hij nu aan interviews afgeeft doet hij ook zeer ontspannen. En dan mogen ze Og3ne in de greenroom laten rondfladderen. Dat kunnen die meiden volgens mij heel goed.
pi_186349655
Vind Duncan een sympathieke jongen, maar denk niet dat zijn kwaliteiten liggen bij het presenteren van een groot evenement als het Eurovisie Songfestival. En O'G3NE in de GreenRoom.... Nee, zou niet mijn keuze zijn. Denk dat er betere opties zijn.

Als ze binnen de NPO/ AvroTros gaan kijken dan zullen ze vast denken aan Rik van de Westelaken en Romy Monteiro voor de presentatie en Tim Douwsma in de Green Room misschien. Zoiets lijkt mij nog niet eens zo'n gekke keuze.

Bij de commerciŽlen lijken Chantal Janzen, Merel Westrik en Kim Lian mij ook wel interessante opties voor de presentatie.
  zondag 21 april 2019 @ 18:42:22 #30
2681 Dave
∑∑∑∑∑∑∑∑∑∑∑
pi_186350241
Zit Romy Monteiro tegenwoordig niet bij de commerciŽlen? Ze presenteerde in ieder geval laatst DanceSing met Johnny de Mol op SBS6.
:o)
pi_186352460
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef ijs_beer het volgende:
Edsilia.
Jaaaaaa geweldige keuze!!!!
pi_186353645
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 18:14 schreef libranl het volgende:
Vind Duncan een sympathieke jongen, maar denk niet dat zijn kwaliteiten liggen bij het presenteren van een groot evenement als het Eurovisie Songfestival. En O'G3NE in de GreenRoom.... Nee, zou niet mijn keuze zijn. Denk dat er betere opties zijn.

Als ze binnen de NPO/ AvroTros gaan kijken dan zullen ze vast denken aan Rik van de Westelaken en Romy Monteiro voor de presentatie en Tim Douwsma in de Green Room misschien. Zoiets lijkt mij nog niet eens zo'n gekke keuze.

Bij de commerciŽlen lijken Chantal Janzen, Merel Westrik en Kim Lian mij ook wel interessante opties voor de presentatie.
Niemand van de commerciŽlen gaat het worden. Zo’n buitenkansje wordt echt niet weggegeven aan diegenen die voor het grote geld hebben gekozen. Het ESC is een publieke omroep feestje.
Als (en laten we vooropstellen, het is nog lang niet zo ver) Nederland het mag organiseren, hoop ik dat ze niet voor een doodgescript presentatiesjabloon met melige grapjes, maar voor iets meer spontaniteit. En juist daar heeft Duncan genoeg van. En hij heeft een hele grote gunfactor..... Hij zou het prima kunnen, samen met een leuke vrouw, zoals Edsilia.
pi_186356213
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 21:53 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Niemand van de commerciŽlen gaat het worden. Zo’n buitenkansje wordt echt niet weggegeven aan diegenen die voor het grote geld hebben gekozen. Het ESC is een publieke omroep feestje.
Als (en laten we vooropstellen, het is nog lang niet zo ver) Nederland het mag organiseren, hoop ik dat ze niet voor een doodgescript presentatiesjabloon met melige grapjes, maar voor iets meer spontaniteit. En juist daar heeft Duncan genoeg van. En hij heeft een hele grote gunfactor..... Hij zou het prima kunnen, samen met een leuke vrouw, zoals Edsilia.
Dan vrees ik voor Ellie Lust
pi_186358935
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 21:53 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ja, dat zei je al en was de eerste keer toen je het schreef al duidelijk hoor... En ik denk daar dus anders over. Tenminste (en nou herhaal ik mezelf ook maar weer), ik denk niet dat zijn kwaliteiten bij het presenteren liggen. En om zo'n groot evenement als eerste test te gebruiken lijkt me niets. Denk dat er betere opties zijn.
pi_186360328
Arjen Lubach
Yeah yeah, fire.
pi_186361714
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 11:12 schreef Nexum het volgende:
Arjen Lubach
Zou ik ook geweldig vinden.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 22 april 2019 @ 13:32:33 #37
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_186362064
Ik ga voor Ron Brandsteder of Rolf X Wouters. Nostalgie!
Zing met me mee tot morgenvroeg....
  Moderator dinsdag 23 april 2019 @ 12:18:10 #38
255123 crew  iBenny
Legen...wait for it...
pi_186378245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 17:38 schreef lashatumbai het volgende:

Vivienne van den Assem
Dit zou best nog weleens kunnen gebeuren
...dary!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 23 april 2019 @ 13:09:39 #39
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_186378933
Silvie Meijs! *O* O+
pi_186378939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:09 schreef Gerard-Joling het volgende:
Silvie Meijs! *O* O+
asjeblieft zeg :N :+
  donderdag 25 april 2019 @ 19:17:51 #41
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_186422190
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

asjeblieft zeg :N :+
Prima om naar te kijken en spreekt ook haar talen :)
pi_186422316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:17 schreef Gerard-Joling het volgende:

[..]

Prima om naar te kijken en spreekt ook haar talen :)
hoorde haar laatst engels en duits in ťťn zin zeggen dus dat laatste klopt wel :+
pi_186422337
Patty Brard en Patricia Paay.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')