Hier gaan we weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 30-11-2000 00:04]
FewdiRobin zit al enige tijd op de hout constructie boven het gras.
Dees en Koos zitten bij de warmte, maar helaas buiten beeld.
Veel geschreeuw weer ineens. Maurice voor Fewdi ofzo...
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 30-11-2000 00:13]
Ondertussen blijkt hoofdrekenen weer een zware last.
De Stem: Bart ik wilde eigenlijk nog even met jou communiceren...
*Tink kijkt net op het verkeerde moment
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 30-11-2000 00:50]
Robin doet een goede omroepspeaker na en 'roept om': "Attentie bewaking... kgggg... er lopen mensen rond... kgggg... dank u..."
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-11-2000 02:13]
nog niet veel veranderd... ligt allemaal 9n hun slaapzakjes en fewdi probeert af en toe ff minstens zo interessant te doen als Bart
Heb nix meer gehoord. Het is al een minuut of 10 errug stil in de tuin. Iedereen slaapt of is dat hard aan het proberen. Op stream 1 zien we de blonde krullen van Ferdi boven zijn slaapzak uitsteken. Op stream 2 wappert het plastic afdakje in de wind.
03.10 uur Hieke en Ferdi liggen naast elkaar. Ze zijn nog wakker en voeren op fluistertoon hele gesprekken met elkaar. Luchtschrijven is nu niet nodig. Het geluid van de wind en het wapperende plastic zorgen er wel voor dat het onverstaanbaar is. Soms komen ze ff omhoog om naar elkaar te kijken, maar het plastic zeil ontneemt ons aardig het zicht op de slapers.
Welke streams zit jij te kijken Egeltje? Heb je een cam onder dat zeil ofzo? Ik zag ze niet zoenen nl...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-11-2000 03:15]
Maar goed, ik wil nog best ff verslag doen van stream 1&2... Truste Egeltje, misschien kan Coos fijn decoderverslagen maken. En dan nu weer ontopic
Zie nog steeds hetzelfde. Hieke en Ferdi zijn wakker en fluisteren. Hoofden niet dicht genoeg bij elkaar om te zoenen dit keer. Echt waar...
Hieke ligt daarna met haar rug naar Ferdi toe. Dan vindt hij kennelijk dat het plastic te hard klappert en kruipt uit zijn slaapzak. Gaat een balk oid pakken om het zeil mee vast te leggen. Ik hoor ook een andere stem. Lijkt me een man, Ferdi lacht wat en vloekt wat. Gaat dan snel weer naar zijn slaapzakje. Veegt met een doek zijn voeten schoon en kruipt erin. Hieke blijkt ook nog wakker. Ze wisselen weer wat onverstaanbare woorden uit.
04.05 uur Hieke draait zich weer om. Ferdi schuift langzaam steeds dichterbij. En als ik het goed zie, liggen ze lepeltje lepeltje nu. De haan kraait inmiddels en ook alle kippen zijn zo te horen wakker. De bewoners geven nog geen krimp, alleen Ferdi woelt wat.
Zo'n 3 kwartier later waren er meerdere mensen wakker. Dacht ook Georgie nu te herkennen naast Robin. Geklaag weer over de haan. Kon niet zien of Robin ook daadwerkelijk was opgestaan. Hij zei iig dat 'het' niet hielp. En weer werd het stil.
Ferdi kan de slaap ook niet echt vatten. Draait af en toe wat. We horen verder gezellige buitengeluiden als fluitende vogeltjes en de zacht tokkende kippen en de langsrazende auto's op de snelweg.
Ik ga de streams uitzetten. Suc6 maar weer voor de dagploeg!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-11-2000 06:09]
Of te wel BB probeert vanmorgen de bewoners wakker te krijgen maar het lukt ze niet
Op de achter grond zie ik iemand lopen naar de oven
Het is Bart die ze wakker maakt
* Redactie mag dat gehei uit, is niets van te verstaan zo
B: Kom op kerel
F: Hoe laat is
B: Geen idee aan de stand van de zon te zien half tien of zo
Loopt uit de tuin en mept op iets, fluit en roept oorlog
Robin: Alweer??
Bart: Waar is het voer van de kippen eigenlijk of geven jullie ze nooit eten
Ferdie: Ja dat staat binnen
Bart: O die redden zich wel twee dagen
* En weer een nieuwe paal