abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_504852

Hier gaan we weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 30-11-2000 00:04]

I'm getting too old for this....
pi_504868
Binnen of buiten kaarten maakt de bewoners niet uit...
BralBart kaart met HiekePieke, Ome Sjors en Bi. Ondertussen a lot of 'smalltalk'.
* PalinG vindt het weinig boeiend

FewdiRobin zit al enige tijd op de hout constructie boven het gras.

Dees en Koos zitten bij de warmte, maar helaas buiten beeld.

Veel geschreeuw weer ineens. Maurice voor Fewdi ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 30-11-2000 00:13]

pi_504878
* PalinG denkt plots me weemoed terug naar BB1, zou daar nog een archief van zijn...
* PalinG weet niet waar...

Ondertussen blijkt hoofdrekenen weer een zware last.

pi_504941
Koos scharrelt een beetje rond.
Dees lig op het terras bij 'the campfire'.
Fewdi en Robin zitten als apen op de houten constructie.
Hieke en Bi kaarten met Sjors en Bart.

De Stem: Bart ik wilde eigenlijk nog even met jou communiceren...

pi_504944
En een blik op de tuin, waar het zo donker is dat er niets te zien valt. Geen geluid ook, iedereen zal wel slapen.
pi_504957
De streams laten nu even een donkere woonkamer/keuken zien.
Als de streams weer naar de tuin switchen is schuift Bart weer aan bij het kaarten.

*Tink kijkt net op het verkeerde moment

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 30-11-2000 00:50]

pi_504977
* PalinG moet ff melden dat Robin hem vanavond een glimlach of twee onlokt heeft

Robin doet een goede omroepspeaker na en 'roept om': "Attentie bewaking... kgggg... er lopen mensen rond... kgggg... dank u..."

pi_505007
Het kaarten is gedaan...
Hieke verhuisd naar het vuur, Bart gaat babbelen met zijn maatje Fewdi en dus ook met Robin.
Bart woont tegenwoordig in Utrecht, hem wordt het hemd van het lijf gevraagd. Hij verteld zonder vrees over alles.
pi_505016
Robin vind aansluiting bij Bart. Samen lekker schreeuwen (NEEEEEEEEE !!!!).
Dit nav. een anekdote van Bart: "Ze komen wel eens naar me toe en dan vragen ze ben jij Bart, dan zeg ik nee (NEEEE)".
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2000 @ 02:09:38 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_505097
02:05 uur
De meesten liggen inmiddels in hun slaapzak. De slaapzakken liggen op 'n rijtje onder 'n afdakje van doorzichtig plastic. Ze slapen nog niet. Georgie ligt met iemand apart. Zal Robin wel zijn. Stem roept om dat Hieke, zolang ze nog wakker blijft, haar zender om moet doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-11-2000 02:13]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_505108
[quote]Op 30 november 2000 02:09 schreef Cynix ® het volgende:
02:05 uur
De meesten liggen inmiddels in hun slaapzak. De slaapzakken liggen op 'n rijtje onder 'n afdakje van doorzichtig plastic.
------

nog niet veel veranderd... ligt allemaal 9n hun slaapzakjes en fewdi probeert af en toe ff minstens zo interessant te doen als Bart

pi_505116
Heb de streams maar ff aangezet toen ik het bericht van Egeltje las. Maar helaas...

Heb nix meer gehoord. Het is al een minuut of 10 errug stil in de tuin. Iedereen slaapt of is dat hard aan het proberen. Op stream 1 zien we de blonde krullen van Ferdi boven zijn slaapzak uitsteken. Op stream 2 wappert het plastic afdakje in de wind.

03.10 uur Hieke en Ferdi liggen naast elkaar. Ze zijn nog wakker en voeren op fluistertoon hele gesprekken met elkaar. Luchtschrijven is nu niet nodig. Het geluid van de wind en het wapperende plastic zorgen er wel voor dat het onverstaanbaar is. Soms komen ze ff omhoog om naar elkaar te kijken, maar het plastic zeil ontneemt ons aardig het zicht op de slapers.

Welke streams zit jij te kijken Egeltje? Heb je een cam onder dat zeil ofzo? Ik zag ze niet zoenen nl...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-11-2000 03:15]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_505126
hevige zoenparty opeens tussen Fewdie en Hieke... denken zeker dat ieder ander slaapt
pi_505134
hallo Qt. blij te zien dat je (nog) op bent.... ik ga nu ook slapen.
pi_505138
GA SNEL VIA DE DECODER KIJKEN!!
pi_505141
echt wel... ze kwamen weer ff ieder met hun hoofd ff omhoog vanonder de slaapzakjes en er werd eerst foor fewdie in het haar van hieke gevlooid, toen een hevige kuspartij.. duurde maar ff... nu weer alles kalm zo te zien.
pi_505157
*Qt is niet verslaafd genoeg om aan de decoder te gaan!

Maar goed, ik wil nog best ff verslag doen van stream 1&2... Truste Egeltje, misschien kan Coos fijn decoderverslagen maken. En dan nu weer ontopic

Zie nog steeds hetzelfde. Hieke en Ferdi zijn wakker en fluisteren. Hoofden niet dicht genoeg bij elkaar om te zoenen dit keer. Echt waar...

pi_505181
Ferdi en Hieke hebben inmiddels welterusten gezegd. Heb daarvoor wel beweging gezien, maar geen gezoen. Correct me if i'm wrong...

Hieke ligt daarna met haar rug naar Ferdi toe. Dan vindt hij kennelijk dat het plastic te hard klappert en kruipt uit zijn slaapzak. Gaat een balk oid pakken om het zeil mee vast te leggen. Ik hoor ook een andere stem. Lijkt me een man, Ferdi lacht wat en vloekt wat. Gaat dan snel weer naar zijn slaapzakje. Veegt met een doek zijn voeten schoon en kruipt erin. Hieke blijkt ook nog wakker. Ze wisselen weer wat onverstaanbare woorden uit.

04.05 uur Hieke draait zich weer om. Ferdi schuift langzaam steeds dichterbij. En als ik het goed zie, liggen ze lepeltje lepeltje nu. De haan kraait inmiddels en ook alle kippen zijn zo te horen wakker. De bewoners geven nog geen krimp, alleen Ferdi woelt wat.

pi_505191
Om 04.30 uur werd er iemand wakker van de haan. Ik meen Robin, deed de haan na en onmiddelijk begonnen ook de kippen te tokken. Hielp weinig dus.

Zo'n 3 kwartier later waren er meerdere mensen wakker. Dacht ook Georgie nu te herkennen naast Robin. Geklaag weer over de haan. Kon niet zien of Robin ook daadwerkelijk was opgestaan. Hij zei iig dat 'het' niet hielp. En weer werd het stil.

Ferdi kan de slaap ook niet echt vatten. Draait af en toe wat. We horen verder gezellige buitengeluiden als fluitende vogeltjes en de zacht tokkende kippen en de langsrazende auto's op de snelweg.

Ik ga de streams uitzetten. Suc6 maar weer voor de dagploeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-11-2000 06:09]

donderdag 30 november 2000 @ 08:27:25 #20
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505233
BB: Beste bewoners willen jullie nu opstaan
BB: Opstaan bewoners
BB: En nu er uit
BB: Robin, .... en de rest willen jullie nu opstaan

Of te wel BB probeert vanmorgen de bewoners wakker te krijgen maar het lukt ze niet

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 30 november 2000 @ 08:32:43 #21
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505239
Bewoners blijf rustig liggen en ook het gehei maakt ze niet uit
Conclusie in coma na een zware nacht
  donderdag 30 november 2000 @ 08:45:39 #22
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505257
Ferdie kijkt even op legt zijn kussen goed en gaat weer verder slapen

Op de achter grond zie ik iemand lopen naar de oven

Het is Bart die ze wakker maakt

donderdag 30 november 2000 @ 08:48:07 #23
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505259
Bart schudt wat aan Ferdie om hem wakker te krijgen en blaast iritant op een fluitje

* Redactie mag dat gehei uit, is niets van te verstaan zo

B: Kom op kerel
F: Hoe laat is
B: Geen idee aan de stand van de zon te zien half tien of zo
Loopt uit de tuin en mept op iets, fluit en roept oorlog
Robin: Alweer??

donderdag 30 november 2000 @ 08:51:31 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505264
Bewoners worden langzaam wakker
Georgie verbaast zich hoe snel Ferdie sliep, ook de haan krijgt het nodige commentaar

Bart: Waar is het voer van de kippen eigenlijk of geven jullie ze nooit eten
Ferdie: Ja dat staat binnen
Bart: O die redden zich wel twee dagen

* En weer een nieuwe paal

donderdag 30 november 2000 @ 08:58:33 #25
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_505268
Volgens de thermometer is het 41 graden bij BB in de tuin
Robin is al goed wakker de rest blijft liggen onder het zeil

* sorry maar baal echt te veel van die heipalen om er verslag van te doen