abonnement Unibet Coolblue
pi_184237105
https://nos.nl/artikel/22(...)elijk-maken-bom.html
quote:
Egyptische bomexpert gedood bij onschadelijk maken bom

Een bomexpert van de Egyptische politie is om het leven gekomen toen hij probeerde een bom onschadelijk te maken. Het explosief was volgens Egyptische staatsmedia gevonden bij een kerk in het oosten van de hoofdstad Caïro.

Volgens ooggetuigen zat de bom in een tas die was achtergelaten bij de kerk. De tas zou zijn ontploft terwijl de bomexpert ermee bezig was. Bronnen binnen de veiligheidsdiensten zeggen dat twee andere agenten en een burger gewond zijn geraakt.

Wie het explosief bij de kerk heeft achtergelaten is onduidelijk. De verantwoordelijkheid voor de aanslag is nog niet opgeëist.


[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 06-01-2019 12:33:09 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 11:46:33 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184237329
Ah, het onderdrukken en intimideren van Christenen gaat lekker ongestoord door in het nieuwe jaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_184237646
Beetje een ‘rare’ reactie. Not cool bro :N
-
pi_184237887
De Amerikanen hebben sinds 9/11 131 EOD (Explosive Ordnance Disposal) techs verloren door explosies. En een veelvoud daarvan door zelfmoord.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 6 januari 2019 @ 12:11:53 #5
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_184237929
Blijft een riskant vak...

Ik vraag me btw af of er bomexperts zijn die getrouwd zijn. Denk dat vrouwlief geen rust in de kop heeft bij het idee dat haar man op een dag slachtoffer wordt van een explosief.
pi_184238440
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:30 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Die iemand is gewoon een dienaar van de Egyptische dictator die volgens HRW tienduizenden politieke gevangenen heeft opgesloten in zijn kerkers. Ik zal er geen traantje om laten.
Ja. Want zelf elke verkeersagent in Egypte is een onvoorwaardelijke en idealistsche volger van de dictator.

(Net zoals elke schoonmaker in dienst van de Nederlandse overheid onvoorwaardelijke aanhanger van Rutte is.)
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_184238529
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:11 schreef DemonRage het volgende:
Blijft een riskant vak...

Ik vraag me btw af of er bomexperts zijn die getrouwd zijn. Denk dat vrouwlief geen rust in de kop heeft bij het idee dat haar man op een dag slachtoffer wordt van een explosief.
Bovendien moet je ook nog eens stalen zenuwen hebben. Een verkeerde actie kan je dood betekenen. Ik heb wel respect voor die lui.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')