abonnement Unibet Coolblue
pi_184234632
Documentaires en films over aliens maken bij mij soms dat ik toch liever met het licht aan wil slapen. Want in tegenstelling tot spoken, draken en demonen is het aannemelijk dat intelligente wezens van een andere planeet wel echt kunnen bestaan.

Maar de volgende film doet mij zeker NIET griezelen :') _O-


Bekijk de volgende scene eens:

1:04:15

Hij moet wel heel erg sterke schouders en ellebogen hebben als alleen zijn onderarm eraf gerukt wordt. :')

Hij is nog niet dood: 1:15:48

WTF?!! _O- _O- _O- Southpark met Cartman Gets An Anal Probe is nog geloofwaardiger :D

Dit is dus ondanks o.a. ook het zeer slechte acteerwerk officieel een A-film.
pi_184234635
Pussy.
  zondag 6 januari 2019 @ 04:23:11 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184234661
Gelezen. Snap er niks van.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  User die overal opduikt 2022 zondag 6 januari 2019 @ 09:13:39 #4
186611 Haags
pi_184235168
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 04:23 schreef Mikeytt het volgende:
Gelezen. Snap er niks van.
Zonder wrijving geen glans
pi_184235207
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 04:23 schreef Mikeytt het volgende:
Gelezen. Snap er niks van.
pi_184235610
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 03:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Documentaires en films over aliens maken bij mij soms dat ik toch liever met het licht aan wil slapen.
_O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184235900
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 04:23 schreef Mikeytt het volgende:
Gelezen. Snap er niks van.
mon citoyens vous serez unis.
  zondag 6 januari 2019 @ 10:22:20 #8
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184235974
Ken je Fire in the Sky?
pi_184253608
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:22 schreef Bias het volgende:
Ken je Fire in the Sky?
Ja



[ Bericht 44% gewijzigd door PabstBlueRibbon op 07-01-2019 01:34:06 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 01:09:04 #10
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184253650
Het is me wat, doorgespoelt.
pi_184253868
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 09:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

_O-

Ik voelde me toch wel een beetje licht gespannen nadat ik deze docu had gezien. Kan je wel lachen :') Maar als wij de technologie hebben om ruimtevaartuigen als de Voyagers buiten het zonnestelsel te krijgen, vind ik het niet onwaarschijnlijk dat er intelligent buitenaards leven bestaat die qua wetenschap en technologie veel verder zijn dan ons. Wie weet zijn die verschijnselen zoals in die docu echt van buitenaardse afkomst.

Ik maak me geen zorgen dat het kwaadwillende wezens zijn zoals in die Hollywood-films. Als het echt zo zou zijn dat ze nu regelmatig de aarde bezoeken, dan doen ze dat dus zonder dat wij het merken en daardoor benvloed worden. Want als wij wel van hun aanwezigheid bewust zijn, zouden ze juist bang moeten zijn voor ons met ons destructieve holbewoner-gedrag.

Wie weet ben jij ooit weleens in zo'n UFO geweest. Je schrikt je uiteraard een hartverzakking als je vreemde buitenaardse wezens aanschouwt, maar dan dienen ze je stoffen toe waardoor jouw angst minder wordt. En als je rustig bent, vragen ze of ze wat pijnloze onderzoeken bij je mogen uitvoeren. Ze leggen uit wie ze zijn en waar ze vandaan komen. En ze leggen je ook uit dat ze jouw geheugen wissen, omdat het heel schadelijk is wanneer jij anderen over hen zou vertellen.

Wie weet zijn sommigen van die traumatische ontvoeringen ook waar, maar komt dat omdat die mensen door hun paniek en persoonlijkheid zich heel erg agressief opstelden en waarmee ook niet door die wezens op een rustige manier mee te communiceren was.
  User die overal opduikt 2022 maandag 7 januari 2019 @ 05:52:45 #12
186611 Haags
pi_184254617
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 01:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]


Ik voelde me toch wel een beetje licht gespannen nadat ik deze docu had gezien. Kan je wel lachen :') Maar als wij de technologie hebben om ruimtevaartuigen als de Voyagers buiten het zonnestelsel te krijgen, vind ik het niet onwaarschijnlijk dat er intelligent buitenaards leven bestaat die qua wetenschap en technologie veel verder zijn dan ons. Wie weet zijn die verschijnselen zoals in die docu echt van buitenaardse afkomst.

Ik maak me geen zorgen dat het kwaadwillende wezens zijn zoals in die Hollywood-films. Als het echt zo zou zijn dat ze nu regelmatig de aarde bezoeken, dan doen ze dat dus zonder dat wij het merken en daardoor benvloed worden. Want als wij wel van hun aanwezigheid bewust zijn, zouden ze juist bang moeten zijn voor ons met ons destructieve holbewoner-gedrag.

Wie weet ben jij ooit weleens in zo'n UFO geweest. Je schrikt je uiteraard een hartverzakking als je vreemde buitenaardse wezens aanschouwt, maar dan dienen ze je stoffen toe waardoor jouw angst minder wordt. En als je rustig bent, vragen ze of ze wat pijnloze onderzoeken bij je mogen uitvoeren. Ze leggen uit wie ze zijn en waar ze vandaan komen. En ze leggen je ook uit dat ze jouw geheugen wissen, omdat het heel schadelijk is wanneer jij anderen over hen zou vertellen.

Wie weet zijn sommigen van die traumatische ontvoeringen ook waar, maar komt dat omdat die mensen door hun paniek en persoonlijkheid zich heel erg agressief opstelden en waarmee ook niet door die wezens op een rustige manier mee te communiceren was.
uhm...
Zonder wrijving geen glans
pi_184254819
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 01:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik voelde me toch wel een beetje licht gespannen nadat ik deze docu had gezien. Kan je wel lachen :') Maar als wij de technologie hebben om ruimtevaartuigen als de Voyagers buiten het zonnestelsel te krijgen, vind ik het niet onwaarschijnlijk dat er intelligent buitenaards leven bestaat die qua wetenschap en technologie veel verder zijn dan ons.
Ik denk dat deze docu dan ook wel wat voor jou is. :7

pi_184254865
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 03:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Maar de volgende film doet mij zeker NIET griezelen

pi_184255021
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 01:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]


Ik voelde me toch wel een beetje licht gespannen nadat ik deze docu had gezien. Kan je wel lachen :')
ok, thanx

:'( :D :'( _O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 7 januari 2019 @ 08:37:01 #16
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184256625
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:37 schreef Bias het volgende:

[..]

Is niet wat ik bedoel, is een film gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Wist ik hoor :P
pi_184256645
TS krijgt iedere dag een anal probe van hitsige buitenaardsen
pi_184256687

Dit is ergens wel een geruststelling
pi_184256775
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 06:41 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik denk dat deze docu dan ook wel wat voor jou is. :7

Ken jij deze docu's? Niet griezelig maar wel heel interessant



  maandag 7 januari 2019 @ 13:26:40 #22
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184259390
Oh even iets serieus. Ik heb een keer een UFO gezien. En hij zweefde precies bij een grote regenbui.
Sinds ik dat heb gezien met mijn eigen ogen geloof ik zeker in buitenaards leven.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184259523
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 04:23 schreef Mikeytt het volgende:
Gelezen. Snap er niks van.
pi_184259549
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 01:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]


Ik voelde me toch wel een beetje licht gespannen nadat ik deze docu had gezien. Kan je wel lachen :') Maar als wij de technologie hebben om ruimtevaartuigen als de Voyagers buiten het zonnestelsel te krijgen, vind ik het niet onwaarschijnlijk dat er intelligent buitenaards leven bestaat die qua wetenschap en technologie veel verder zijn dan ons. Wie weet zijn die verschijnselen zoals in die docu echt van buitenaardse afkomst.

Ik maak me geen zorgen dat het kwaadwillende wezens zijn zoals in die Hollywood-films. Als het echt zo zou zijn dat ze nu regelmatig de aarde bezoeken, dan doen ze dat dus zonder dat wij het merken en daardoor benvloed worden. Want als wij wel van hun aanwezigheid bewust zijn, zouden ze juist bang moeten zijn voor ons met ons destructieve holbewoner-gedrag.

Wie weet ben jij ooit weleens in zo'n UFO geweest. Je schrikt je uiteraard een hartverzakking als je vreemde buitenaardse wezens aanschouwt, maar dan dienen ze je stoffen toe waardoor jouw angst minder wordt. En als je rustig bent, vragen ze of ze wat pijnloze onderzoeken bij je mogen uitvoeren. Ze leggen uit wie ze zijn en waar ze vandaan komen. En ze leggen je ook uit dat ze jouw geheugen wissen, omdat het heel schadelijk is wanneer jij anderen over hen zou vertellen.

Wie weet zijn sommigen van die traumatische ontvoeringen ook waar, maar komt dat omdat die mensen door hun paniek en persoonlijkheid zich heel erg agressief opstelden en waarmee ook niet door die wezens op een rustige manier mee te communiceren was.
Mooi verhaal.
pi_184259709
Aliens zijn de shit man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')