abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 6 januari 2019 @ 13:23:34 #101
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184239260
registreer om deze reclame te verbergen
Vrouwen mijn piemel gaat al rechtstaan van het woord
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
  zondag 6 januari 2019 @ 13:41:10 #102
342888 Baron-von-Blubba
Hatsieflatsie falderalderee.
pi_184239569
Die man uit de trein moet gewoon een account op FOK! aanmaken en de Klaagbaak vol gaan posten.
Van LEGO kun je alles maken, behalve Playmobil!
pi_184239608
Zie zelf vaak lekkere chicks met zo'n nerdje, dan vraag ik me af wat ze nou met zo'n sukkel moet die niet eens durft te vechten mocht iemand zijn vriendin lastig vallen. Lijkt me ook niet dat de vrouwen dan vallen op zijn looks, maar eerder voor zijn portemonnee.

Dus in dat opzicht begrijp ik wel wat die gast bedoelt, het maakt niet uit of je knap bent, als je laag opgeleid bent maak je bij sommige vrouwen toch geen kans, terwijl ze zelf ook een nietszeggende baan hebben.

Maarja, de vraag is of je wel met zo'n vrouw zou willen, dus misschien eens in een andere vijver vissen en minder gefrustreerd doen want dat is natuurlijk niet aantrekkelijk voor vrouwen, ook niet als zij wel in de goede vijver zwemmen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184239707
Ik snap vrouwen helemaal.

Allemaal wanhopige mannen die maar een ding willen. Nee snap wel dat ze geen interesse hebben dan.

Een beetje man geeft een vrouw niet zomaar aandacht en weet hoe hij moet versieren. Je gaat je verbazen hoeveel vrouwen er op je afkomen aangezien een onafhankelijke man veel malen seksueel aantrekkelijker is dan een maagdelijke wanhopige loser.
pi_184240085
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap vrouwen helemaal.

Allemaal wanhopige mannen die maar een ding willen. Nee snap wel dat ze geen interesse hebben dan.

Een beetje man geeft een vrouw niet zomaar aandacht en weet hoe hij moet versieren. Je gaat je verbazen hoeveel vrouwen er op je afkomen aangezien een onafhankelijke man veel malen seksueel aantrekkelijker is dan een maagdelijke wanhopige loser.
Ik denk dat veruit de meerderheid van die mannen gewoon wat liefde en aandacht nodig hebben, een vrouw die ze niet afstraft over onbenulligheden, ze het gevoel geeft dat ze geen nummer zijn, waardering geeft voor hen als individu? Want als je alleen seks wil kun je dat wel krijgen op de wallen of via seksadvertenties...denk niet dat deze mannen zulke lege hulzen zijn. Daar is het aantal te groot voor.
pi_184240349
Mwah, vrouwen denken dat ze goud tussen de benen hebben maar het is allemaal kut. :P
pi_184240542
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:05 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik denk dat veruit de meerderheid van die mannen gewoon wat liefde en aandacht nodig hebben, een vrouw die ze niet afstraft over onbenulligheden, ze het gevoel geeft dat ze geen nummer zijn, waardering geeft voor hen als individu? Want als je alleen seks wil kun je dat wel krijgen op de wallen of via seksadvertenties...denk niet dat deze mannen zulke lege hulzen zijn. Daar is het aantal te groot voor.
Maar je kan als vrouw toch niet verplicht worden om dat soort mannen dan maar aandacht en liefde te geven?
Mannen willen toch ook geen Ria met rood-pittig haar en stalpoten of die meid met 160kg extra voor lief te hebben? Of die vrouw die constant over recepten en kantklossen praat? Zij hebben thans ook nood aan affectie en liefde!
Ik begrijp niet dat mannen niet inzien dat dit echt 2 kanten uit gaat!
  zondag 6 januari 2019 @ 14:43:37 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184240725
quote:

[..]

Ze hebben het anders continue over 'Chads' en 'Stacy's', over die kleine gelukige groep mannen (ofzo) die makkelijk scoort bij een bepaalde type vrouw.
Ze hebben het niet over die vriendelijke en serieuze jongens die een handjevol relaties in hun leven hebben. Die noemen ze zelfs minachtend cucks.
En als je wil weten hoe ze over dat normalere meisje denken, zoek dan de term 'Becky' er maar eens bij.

Ze willen wat 'Chad' heeft en het gaat er niet over dat 'Chad' liefde en waardering krijgt, maar 'Stacy's' krijgt, alhoewel zelfs die niet langer dan drie maanden, want het stereotype 'Chad' is niet zo best in liefdevolle relaties behouden.
Ze haten 'Stacy's', maar willen ze. Wat raar dat de gemiddelde 'Stacy' niet echt zit te wachten op iemand die haar so ziet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:50:07 #109
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184240827
Dit begint toch wel een heel driest topic te worden :')

Iedereen is een cuck behalve ik
pi_184241023
quote:

[..]

Mijn ervaring leert mij dat er toch genoeg mannen en vrouwen zijn die alleen uit zijn op een ding.

Niks mis mee tho. Zo ben ik ook geweest maar sommige maken er hun sport en levensdoel van in hun wanhopigheid.
pi_184241833
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar je kan als vrouw toch niet verplicht worden om dat soort mannen dan maar aandacht en liefde te geven?
Mannen willen toch ook geen Ria met rood-pittig haar en stalpoten of die meid met 160kg extra voor lief te hebben? Of die vrouw die constant over recepten en kantklossen praat? Zij hebben thans ook nood aan affectie en liefde!
Ik begrijp niet dat mannen niet inzien dat dit echt 2 kanten uit gaat!
Zo denk ik ook. Wellicht bekijk ik de waargenomen situatie meer vanuit een positie als socioloog: Maar statistisch gezien hebben we dus ongelijk. De vrouw heeft een groter monopolie op sex en liefde, krijgt meer gedaan dan de gemiddelde man ooit zou dromen. Zij heeft gemiddeld gezien minder last van eenzaamheid/afwijzing die deze mannen meer ervaren.

Die eenzaamheidscijfers bij jongeren worden oververtegenwoordigd door mannen.

Dus het 2 kanten principe gaat dan hier moeilijk op....er is immers geen gelijke positie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 06-01-2019 15:55:25 ]
  KLB - Beste topicstarter 2018 zondag 6 januari 2019 @ 16:35:18 #112
428460 Werkman
pi_184242560
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:

Wat vinden jullie van zijn mening?
Om er serieus op in te gaan heeft ie wel een punt, dit geluid hoor je steeds vaker en is niet uit zichzelf ontstaan, er zit een kern van waarheid in.

Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn net zo min als alle mannen bier zuipende varkens zijn.

Er bestaat echter wel een groep die gewend zijn van jongs af aan door hun looks aanbeden en achterna gezeten te worden waardoor ze in de veronderstelling verkeren dat ze hoge eisen kunnen stellen met bijbehorend gedrag.

De oplossing is heel simpel, vraag jezelf als vent wel af of de desbetreffende dame in kwestie wel daadwerkelijk iemand is die je voor vast om je heen wil hebben, zo niet zijn er andere soorten genoeg.
Uiterlijk gaat ook niet eeuwig mee.
pi_184242581
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Zo denk ik ook. Wellicht bekijk ik de waargenomen situatie meer vanuit een positie als socioloog: Maar statistisch gezien hebben we dus ongelijk. De vrouw heeft een groter monopolie op sex en liefde, krijgt meer gedaan dan de gemiddelde man ooit zou dromen. Zij heeft gemiddeld gezien minder last van eenzaamheid/afwijzing die deze mannen meer ervaren.

Die eenzaamheidscijfers bij jongeren worden oververtegenwoordigd door mannen.

Dus het 2 kanten principe gaat dan hier moeilijk op....er is immers geen gelijke positie.
Nee ze heeft meer kans op sex (niet liefde) en dan ook alleen maar als ze geen eisen heeft. Die Chad krijgt ze ook niet vast als ze maar een 6/10 is.
En al zou het haar wel lukken dan is het ook alleen maar omdat Chad dan gewoon zijn zak wil legen. Geen haar op zijn hoofd wat er aan denkt om haar liefde te geven.
pi_184243183
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:43 schreef Aiciu het volgende:
Zie zelf vaak lekkere chicks met zo'n nerdje, dan vraag ik me af wat ze nou met zo'n sukkel moet die niet eens durft te vechten mocht iemand zijn vriendin lastig vallen. Lijkt me ook niet dat de vrouwen dan vallen op zijn looks, maar eerder voor zijn portemonnee.
Wellicht iets met persoonlijkheid, karakter, ambitie?

Het hangt denk ik sterk af van je belevingswereld. Als ik kijk naar mijn directe sociale omgeving, met veelal mensen die aan de universiteit hebben gestudeerd, dan merk ik daar dat veel vrouwen juist veel meer op zoek zijn naar leuke intelligente gasten met wat ambitie en die zij er wel leuk uit vinden zien, maar die jij wellicht als ‘nerdje’ classificeert. Die denken naar mijn idee dan echt niet in termen als “zou deze durven vechten als ik lastiggevallen word?”, maar die zoeken het op andere vlakken.
  zondag 6 januari 2019 @ 18:44:45 #115
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_184245065
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:56 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een incel, een term die ik laatste tijd wel vaker hoor

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
Klinkt als een behoorlijk minderwaardigheidscomplex.
  maandag 7 januari 2019 @ 00:25:04 #116
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184253135
Ach T.S. kijk eens een paar afleveringen naar MTV's Ex on the Beach!

Dan ga ook jij de meeste vrouwen wel begrijpen. "Mhuuh, ik heb al drie dagen niet geneukt, als ik vandaag niet neuk dan barsten mijn ballen..." en dat soort crap! Dat is wat de mannen roepen...

Het maakt ze niet uit wie ze neuken, of desnoods wat... ze hoeven er geen gevoelens voor te hebben.

En okay, ik was zelf ook geen heilige... maar je moet toch wel iets meer voelen voor een vrouw, dan alleen je zaad te lozen. Om daarna amper meer naar haar om te kijken, tot jij reputatieschade oploopt door die houding... en dan ineens weer schijnheilig goed weer gaat spelen... dan wel dat je iemand bij de keel grijpt of agressief benadert.

Feitelijk zijn 75% van de mensen die daaraan meedoen gewoon narcisten, die grote beloften doen en dan in no time een opgebouwde relatie weer verbreken om de eigen schuld in de schoenen van de partner te schuiven.

En ja Ex on the Beach is een goed scorend avondprogramma van MTV, zodat steeds meer mensen denken dat dit het standaard is, waaraan men moet voldoen.

Mja soms wel amusant, maar ook een slecht voorbeeld.
  KLB - Beste topicstarter 2018 maandag 7 januari 2019 @ 00:28:00 #117
428460 Werkman
pi_184253174
golddigger.gif
pi_184255019
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 00:25 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ach T.S. kijk eens een paar afleveringen naar MTV's Ex on the Beach!

Dan ga ook jij de meeste vrouwen wel begrijpen. "Mhuuh, ik heb al drie dagen niet geneukt, als ik vandaag niet neuk dan barsten mijn ballen..." en dat soort crap! Dat is wat de mannen roepen...

Het maakt ze niet uit wie ze neuken, of desnoods wat... ze hoeven er geen gevoelens voor te hebben.

En okay, ik was zelf ook geen heilige... maar je moet toch wel iets meer voelen voor een vrouw, dan alleen je zaad te lozen. Om daarna amper meer naar haar om te kijken, tot jij reputatieschade oploopt door die houding... en dan ineens weer schijnheilig goed weer gaat spelen... dan wel dat je iemand bij de keel grijpt of agressief benadert.

Feitelijk zijn 75% van de mensen die daaraan meedoen gewoon narcisten, die grote beloften doen en dan in no time een opgebouwde relatie weer verbreken om de eigen schuld in de schoenen van de partner te schuiven.

En ja Ex on the Beach is een goed scorend avondprogramma van MTV, zodat steeds meer mensen denken dat dit het standaard is, waaraan men moet voldoen.

Mja soms wel amusant, maar ook een slecht voorbeeld.
Ik volg je analyse, mainstream-media is een groot boosdoener. Het gevolg is dat een groeiende populatie mannen die opgelegde "standaarden" niet kan bijbenen en dus buiten de boot valt. Zij zijn meer vatbaar voor: depressies, gezondheidsklachten, welvaartverlies, prostitutiebezoek, laag zelfbeeld, hoger kans op strafblad, veranderend stemgedrag, radicalisering, verdere degradering op de sociale ladder etc etc.

Als samenleving hebben we er dus op de langer termijn last van. Het bagatelliseren van rele gevoelens van burgers en het ridiculiseren tot "heb je zelf in de hand" (wat ik hier en daar vaak hoor) doet geen recht aan de groeiende zorg om eenzaamheid/buitengeslotenheid die deze mannen ervaren. Beleidmakers in dit land moeten hier iets mee; al weet ik niet wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 07-01-2019 07:23:17 ]
  maandag 7 januari 2019 @ 08:19:08 #119
34027 devlinmr
Policor galore
pi_184255397
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik volg je analyse, mainstream-media is een groot boosdoener. Het gevolg is dat een groeiende populatie mannen die opgelegde "standaarden" niet kan bijbenen en dus buiten de boot valt. Zij zijn meer vatbaar voor: depressies, gezondheidsklachten, welvaartverlies, prostitutiebezoek, laag zelfbeeld, hoger kans op strafblad, veranderend stemgedrag, radicalisering, verdere degradering op de sociale ladder etc etc.
Jeetje, en dat allemaal omdat je er niet op mocht?
quote:
Als samenleving hebben we er dus op de langer termijn last van. Het bagatelliseren van rele gevoelens van burgers en het ridiculiseren tot "heb je zelf in de hand" (wat ik hier en daar vaak hoor) doet geen recht aan de groeiende zorg om eenzaamheid/buitengeslotenheid die deze mannen ervaren. Beleidmakers in dit land moeten hier iets mee; al weet ik niet wat.
:')
Is dit serieus?
De overheid moet jouw gebrek aan sociale vaardigheden gaan oplossen?
Ik ben een policor landverradende humanistische gutmensch en er nog trots op ook
  maandag 7 januari 2019 @ 08:20:50 #120
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184255408
Wat een onzin topic.

Hoe kan het dan dat de meest lelijke venten die ik ken met lekkere wijven neuken?

En nee rijk zijn ze niet.

Wel grappig, sociaal, extrovert en geen sneue gast als TS.
pi_184264250
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:20 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat een onzin topic.

Hoe kan het dan dat de meest lelijke venten die ik ken met lekkere wijven neuken?

Je bent zelf sneu door je te verlagen naar een persoonlijke aanval.

Ik constateer en analyseer, meer niet.
pi_184264646
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:
Ik vraag me af vrouwen zich herkennen in deze discussie?

Voorzover ik kan inschatten, denk ik dat het onderliggende probleem van morele aard is. De analyse waarbij: manhoeren zoveel mogelijk vrouwen "verzadigen" en hiermee een populatie mannen creeeren die overbodig lijkt voor de vrouwen? Zou hypothetisch opgelost kunnen worden als de man en vrouw genoegen zouden nemen met 1 partner tegelijk. Want in absolute aantallen zou er dan genoeg voorraad moeten zijn om iedereen te pleasen.

Amoreel gedrag wordt nu via de media aangejaagd, maar daar zou een duidelijk tegengeluid op moeten komen?
Nee, ik herken me hier helemaal niet in.
compact en kleverig.
pi_184267131
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:20 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat een onzin topic.

Vrouwen zijn gevoelsmensen. Als je ze kan beschermen door middel van status of geld (evolutische emancipatie heeft nog een lange weg te gaan) trek je ze aan of je kan ze het hof maken en dat kan op 100 andere manieren.

Je hebt gelijk vraag/aanbod gezien wilt niemand een maagd/depri kutjoch ondanks dat ze zeggen dat er op ieder potje een dekseltje valt.
pi_184267308
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij andere bevolkingsgroepen is het toch veel minder? Turken en Marokkanen trouwen vooral met eigen soort. Er is ook een groep Nederlandse vrouwen die alle smaken proeven en uitproberen en dan settelen met een keurige Nederlandse witte man die nog de handleiding van zijn penis moet lezen. Maar dan moet je wel geld hebben.
Zo wat en generalisering
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:47:01 #125
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184272757
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik weet niet of je wel kunt spreken van de mainstream media, MTV is een relatief kleine vis in het medialandschap.
Maar inderdaad het kan een negatieve invloed hebben als je dit programma ziet als de standaard.

En ajb niet de beleidsmakers zich ermee laten bemoeien... als zij zich ermee bezig houden, dan neemt ook de jeugd dit programma meer serieus, dan wanneer ze er niets over zeggen.
Nee, laat MTV verantwoordelijkheid nemen, en doe een 5 years after aflevering. Laat zien hoe die mensen wonen, wat ze dan doen. Hoe ze veranderd zijn.. kortom de rauwe realiteit.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')