abonnement Unibet Coolblue
pi_184232027
Beste fokkers,

Dit hoorde ik vandaag op mijn terugweg van Amsterdam in een overvol treincoupe van een duidelijk gefrustreerde man: "Vrouwen van tegenwoordig, er wordt zoveel op geneukt en gejaagd...dat ze verzadigd zijn geraakt" "ze reageren nergens meer op, niets is goed genoeg voor ze" "Vrouwen reageren: afwijzend, rond uit bot, voor jou 10 anderen mentaliteit, geen oprechte aandacht etc etc"

Die man ging zo 10 min door...in discussie met zijn maat...

Wat vinden jullie van zijn mening? Klaarblijkelijk is de vrouw onder ons een cynisch en onverzadigbaar wezen geworden...?
pi_184232095
Ik denk dat die man gewoon dringend toe is aan een natte mossel maar niemand wil die hem geven.
Niet Fokken met mij.
pi_184232120
Voor TS inderdaad 10 anderen verder wat een onzin.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 00:23:47 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184232127
Ja klopt, want geen enkele vrouw neukt meer nu. Geen enkele. Nee echt. Geen.

8)7

Dus wel, alleen niet met de mannen die dit soort uitspraken doen. Daarom doen ze die uitspraken ook, want dan ligt het aan de vrouwen, en niet aan die betreffende mannen.

Die vrouwen vinden meer dan genoeg goed genoeg, alleen niet die mannen die roeptoeteren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184232144
Voor mij zeker wel, heb er vandaag weer eentje goed verzadigd!
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  zondag 6 januari 2019 @ 00:27:27 #6
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184232223
Ik ken ze niet, de vrouwen om mij heen zijn trouw, loyaal, hardwerkend met (en zonder) kinderen. Gewoon een rare knakworst dus.
pi_184232243
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Voor mij zeker wel, heb er vandaag weer eentje goed verzadigd!
Als een (1) verzadigen per dag de norm is gaat dit land inderdaad achteruit.
pi_184232292
Tja, als je dit als gast uit gaat dragen dan wordt het een self fulfilling prophecy...
pi_184232294
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:28 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Als een (1) verzadigen per dag de norm is gaat dit land inderdaad achteruit.
En dat al in 24 minuten, toch netjes vind ik.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_184232402
Hij heeft wel een punt.

Maar dit geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen.

Dus welk punt wil hij nou maken?

“Er zijn vrouwen die zo denken!1”

Ja oke?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 00:34:49 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 00:34:15 #11
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184232414
Dat heet hypergamie. Komt erop neer dat mannen hem er overal wel in willen steken terwijl vrouwen veel kieskeuriger zijn (logisch, zij zitten met een kind opgescheept als ze hem er overal overheen schuiven). Hierdoor ontstaat er een situatie waarbij 80 procent van de vrouwen de voorkeur geven aan 20 procent van de mannen en 80 procent van de mannen moeten concurreren om kans te maken bij de resterende 20 procent.

Die vent in de trein was waarschijnlijk gewoon een kansloze gast dus :')
pi_184232469
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:34 schreef Bias het volgende:
Dat heet hypergamie. Komt erop neer dat mannen hem er overal wel in willen steken terwijl vrouwen veel kieskeuriger zijn (logisch, zij zitten met een kind opgescheept als ze hem er overal overheen schuiven). Hierdoor ontstaat er een situatie waarbij 80 procent van de vrouwen de voorkeur geven aan 20 procent van de mannen en 80 procent van de mannen moeten concurreren om kans te maken bij de resterende 20 procent.

Die vent in de trein was waarschijnlijk gewoon een kansloze gast dus :')
Gelukkig is heel FOK! De 20% begeerde mannen.
  zondag 6 januari 2019 @ 00:38:22 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184232530
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:34 schreef Bias het volgende:
Dat heet hypergamie. Komt erop neer dat mannen hem er overal wel in willen steken terwijl vrouwen veel kieskeuriger zijn (logisch, zij zitten met een kind opgescheept als ze hem er overal overheen schuiven). Hierdoor ontstaat er een situatie waarbij 80 procent van de vrouwen de voorkeur geven aan 20 procent van de mannen en 80 procent van de mannen moeten concurreren om kans te maken bij de resterende 20 procent.

Die vent in de trein was waarschijnlijk gewoon een kansloze gast dus :')
:D Uh, ja :Y
pi_184232779
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:33 schreef -mosrednA het volgende:
Hij heeft wel een punt.

Maar dit geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen.

Dus welk punt wil hij nou maken?

“Er zijn vrouwen die zo denken!1”

Ja oke?
Hij klonk zeer overtuigend voor zichzelf. Los van de medelijden die ik en de rest van treincoupe met hem hadden, klonk het alsof hij een maatschappelijk probleem uiteenzette waar veel mannen en vrouwen last van hebben.

1. Steeds groter wordende groep mannen die geen aandacht (meer) krijgen?
2. Steeds groter wordende groep vrouwen die een select harem hebben van mannen die hen behoefte bevredigd?

Klaarblijkelijk vissen de vrouwen uitdezelfde vijfer van "voorkeur mannen" waarbij dus heel veel andere mannen die niet in deze exclusieve vijfer zitten zich uitgesloten voelen...?
pi_184232883
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:49 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hij klonk zeer overtuigend voor zichzelf. Los van de medelijden die ik en de rest van treincoupe met hem hadden, klonk het alsof hij een maatschappelijk probleem uiteenzette waar veel mannen en vrouwen last van hebben.

1. Steeds groter wordende groep mannen die geen aandacht (meer) krijgen?
2. Steeds groter wordende groep vrouwen die een select harem hebben van mannen die hen behoefte bevredigd?

Klaarblijkelijk vissen de vrouwen uitdezelfde vijfer van "voorkeur mannen" waarbij dus heel veel andere mannen die niet in deze exclusieve vijfer zitten zich uitgesloten voelen...?
Ik kan het gevoel wel begrijpen, en zie dat ook wel om me heen. Alleen is dat vooral een momentopname denk ik.

Het verschilt ook echt qua type meisje. Ik keek ook wel eens rond “in een bepaald segment” maar was daar zelden succesvol en voelde ik me ook een beetje buitengesloten ofzo.

Als ik nu kijk hoe het innerlijk eruit ziet bij meiden uit dat segment vraag ik me af wat ik er überhaupt te zoeken had.
pi_184232912
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:49 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hij klonk zeer overtuigend voor zichzelf. Los van de medelijden die ik en de rest van treincoupe met hem hadden, klonk het alsof hij een maatschappelijk probleem uiteenzette waar veel mannen en vrouwen last van hebben.

1. Steeds groter wordende groep mannen die geen aandacht (meer) krijgen?
2. Steeds groter wordende groep vrouwen die een select harem hebben van mannen die hen behoefte bevredigd?

Klaarblijkelijk vissen de vrouwen uitdezelfde vijfer van "voorkeur mannen" waarbij dus heel veel andere mannen die niet in deze exclusieve vijfer zitten zich uitgesloten voelen...?
Klinkt een beetje als een incel, een term die ik laatste tijd wel vaker hoor

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
pi_184232947
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:
Beste fokkers,

Dit hoorde ik vandaag op mijn terugweg van Amsterdam in een overvol treincoupe van een duidelijk gefrustreerde man: "Vrouwen van tegenwoordig, er wordt zoveel op geneukt en gejaagd...dat ze verzadigd zijn geraakt" "ze reageren nergens meer op, niets is goed genoeg voor ze" "Vrouwen reageren: afwijzend, rond uit bot, voor jou 10 anderen mentaliteit, geen oprechte aandacht etc etc"

Die man ging zo 10 min door...in discussie met zijn maat...

Wat vinden jullie van zijn mening? Klaarblijkelijk is de vrouw onder ons een cynisch en onverzadigbaar wezen geworden...?
Een normale Nederlandse man is veel te saai voor de gemiddelde 20 jarige Nederlandse vrouw. Ze willen een neger met dikke billen en een anaconda die haar vaginaal straft. Of een behaarde getinte man die haar eventjes op haar plek zet als het moet. Een brave Nederlandse man doet dan niet meer zoveel. Dit gedrag bij vrouwen begint mainstream te worden. Steeds meer vrouwen durven dit openlijk te zeggen.
pi_184232979
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Een normale Nederlandse man is veel te saai voor de gemiddelde 20 jarige Nederlandse vrouw. Ze willen een neger met dikke billen en een anaconda die haar vaginaal straft. Of een behaarde getinte man die haar eventjes op haar plek zet als het moet. Een brave Nederlandse man doet dan niet meer zoveel. Dit gedrag bij vrouwen begint mainstream te worden. Bij aantal dates zeggen vrouwen dit ook openlijk.
leid ik hieruit af dat jij een neger met dikke billen en anaconda bent?
pi_184233039
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Een normale Nederlandse man is veel te saai voor de gemiddelde 20 jarige Nederlandse vrouw. Ze willen een neger met dikke billen en een anaconda die haar vaginaal straft. Of een behaarde getinte man die haar eventjes op haar plek zet als het moet. Een brave Nederlandse man doet dan niet meer zoveel. Dit gedrag bij vrouwen begint mainstream te worden. Steeds meer vrouwen durven dit openlijk te zeggen.
Dus ze staan voor feminisme, maar zoeken ongelijkheid?

Vrouwen :')

Ik snap je punt verder hoor :P
pi_184233116
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Een normale Nederlandse man is veel te saai voor de gemiddelde 20 jarige Nederlandse vrouw. Ze willen een neger met dikke billen en een anaconda die haar vaginaal straft. Of een behaarde getinte man die haar eventjes op haar plek zet als het moet. Een brave Nederlandse man doet dan niet meer zoveel. Dit gedrag bij vrouwen begint mainstream te worden. Steeds meer vrouwen durven dit openlijk te zeggen.
Ik heb geen enkele vrouw dit ooit horen zeggen, dit speelt zich meer af in jouw incelfantasiewereld.
pi_184233119
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:56 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een incel, een term die ik laatste tijd wel vaker hoor

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
Bizar, zouden deze incels "gered" kunnen worden door wat vrouwelijk aandacht?

(Aangezien ze volgens de definitie op Wikipedia daar wel dorstig naar zoeken, maar niet krijgen..)
pi_184233161
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:02 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dus ze staan voor feminisme, maar zoeken ongelijkheid?

Vrouwen :')

Ik snap je punt verder hoor :P
Als je in nachtclubs komt dan zie je altijd de mooiste vrouwen met getinte mannen grinden. Dit heeft gewoon te maken met dat zij niet bang zijn om op de dames af te stappen en te laten zien wie de baas is. Als je dan als keurige, nette, witte Nederlandse man met je voorgeprogrammeerde feministische mindset aankomt dan maak je inderdaad geen kans. Dat is een dikke afknapper.
pi_184233196
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:06 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:

[..]

Ik heb geen enkele vrouw dit ooit horen zeggen, dit speelt zich meer af in jouw incelfantasiewereld.
Dan moet je van je zolder afkomen en zien wat er in nachtclubs gebeurd. _O-
pi_184233202
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:59 schreef itchycoo het volgende:

[..]

leid ik hieruit af dat jij een neger met dikke billen en anaconda bent?
Ik heb wel dikke billen en een anaconda maar ik ben geen neger. :')
pi_184233209
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je in nachtclubs komt dan zie je altijd de mooiste vrouwen met getinte mannen grinden. Dit heeft gewoon te maken met dat zij niet bang zijn om op de dames af te stappen en te laten zien wie de baas is. Als je dan als keurige, nette, witte Nederlandse man met je voorgeprogrammeerde feministische mindset aankomt dan maak je inderdaad geen kans. Dat is een dikke afknapper.
Bij dat segment dames wel inderdaad.

Een segment dames waar ik liever met grote boog omheen loop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 01:11:49 ]
pi_184233229
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan moet je van je zolder afkomen en zien wat er in nachtclubs gebeurd. _O-
Ik associeer me niet met dat soort volk, is meer iets voor paupers, kampers en achmeds.
pi_184233241
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:08 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je in nachtclubs komt dan zie je altijd de mooiste vrouwen met getinte mannen grinden. Dit heeft gewoon te maken met dat zij niet bang zijn om op de dames af te stappen en te laten zien wie de baas is. Als je dan als keurige, nette, witte Nederlandse man met je voorgeprogrammeerde feministische mindset aankomt dan maak je inderdaad geen kans. Dat is een dikke afknapper.
Tja maar dan is het meer “in [bepaalde] nachtclubs komen relatief veel vrouwen die op getinte mannen vallen” en niet “vrouwen willen een getinte man”

quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:06 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Bizar, zouden deze incels "gered" kunnen worden door wat vrouwelijk aandacht?

(Aangezien ze volgens de definitie op Wikipedia daar wel dorstig naar zoeken, maar niet krijgen..)
Ja dat lijkt me evident. De vraag en het grote probleem is alleen hoe :P in dat artikel wordt ook van alles beschreven over seksueel marxisme, daar word je eng van...
pi_184233315
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:11 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Bij dat segment dames wel inderdaad.

Een segment dames waar ik liever met grote boog omheen loop.
Hoe herken je een vrouw van het goede segment? Ik denk dat veel mannen het onderscheid niet eens kunnen maken? En zo een probleem voor zichzelf creeeren, naast het feit dat veel vrouwen "besmet" raken met de fout segment vrouwen...
pi_184233330
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:11 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Bij dat segment dames wel inderdaad.

Een segment dames waar ik liever met grote boog omheen loop.
In de westerse wereld is dit een algemeen fenomeen. Feminisme heeft er voor gezorgd dat de witte vrouw meer keuze heeft. Die kiezen dan automatisch voor de bruine man. Het gevolg is dat dan de witte man in de kou staat. Daarom is er zo’n grote groep witte mannen die koopjes jagen bij Russinnen en Aziaten omdat ze geen kans maken bij hun eigen soort.
pi_184233344
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:16 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hoe herken je een vrouw van het goede segment? Ik denk dat veel mannen het onderscheid niet eens kunnen maken? En zo een probleem voor zichzelf creeeren, naast het feit dat veel vrouwen "besmet" raken met de fout segment vrouwen...
Je zou kunnen beginnen met een gesprek. Dan merk je snel genoeg of ze klasse heeft of niet.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:18:59 #31
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233347
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:17 schreef Atak het volgende:

[..]

In de westerse wereld is dit een algemeen fenomeen. Feminisme heeft er voor gezorgd dat de witte vrouw meer keuze heeft. Die kiezen dan automatisch voor de bruine man. Het gevolg is dat dan de witte man in de kou staat. Daarom is er zo’n grote groep witte mannen die koopjes jagen bij Russinnen en Aziaten omdat ze geen kans maken bij hun eigen soort.
Jij zit echt in een andere dimensie ofzo. Witte mannen _O-
pi_184233370
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:17 schreef Atak het volgende:

[..]

In de westerse wereld is dit een algemeen fenomeen. Feminisme heeft er voor gezorgd dat de witte vrouw meer keuze heeft. Die kiezen dan automatisch voor de bruine man. Het gevolg is dat dan de witte man in de kou staat. Daarom is er zo’n grote groep witte mannen die koopjes jagen bij Russinnen en Aziaten omdat ze geen kans maken bij hun eigen soort.
Dit is een fenomeen van alle tijden en alle geslachten. Het bevorderd willekeurige selectie.
pi_184233406
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Een normale Nederlandse man is veel te saai voor de gemiddelde 20 jarige Nederlandse vrouw. Ze willen een neger met dikke billen en een anaconda die haar vaginaal straft. Of een behaarde getinte man die haar eventjes op haar plek zet als het moet. Een brave Nederlandse man doet dan niet meer zoveel. Dit gedrag bij vrouwen begint mainstream te worden. Steeds meer vrouwen durven dit openlijk te zeggen.
Waarom maak je het racistisch? Genoeg gezonde blanke Nederlanders die het vrouwtje op de plek weten te zetten.
pi_184233411
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:13 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Tja maar dan is het meer “in [bepaalde] nachtclubs komen relatief veel vrouwen die op getinte mannen vallen” en niet “vrouwen willen een getinte man”

[..]


Nou. Dan weet ik niet waar je woont maar als je gewoon in de supermarkt loopt of in de stad dan zie je genoeg witte vrouwen met bosnegers en Ali’s en nog meer.
pi_184233426
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:16 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hoe herken je een vrouw van het goede segment? Ik denk dat veel mannen het onderscheid niet eens kunnen maken? En zo een probleem voor zichzelf creeeren, naast het feit dat veel vrouwen "besmet" raken met de fout segment vrouwen...
Ik merk dat na de eerste paar zinnen al. En een “besmette” vrouw door het verkeerde segment prik je zo doorheen. Die willen helemaal niet zo zijn namelijk. Maar hun omgeving gedraagt zich zo dus kunnen ze niet anders om te voorkomen dat ze buiten de boot vallen.

Naar mijn ervaring is de groep waar Atak en die gast in de trein het over hebben veel kleiner dan we denken en specifiek te vinden op bepaalde plekken met bepaalde gedragingen.
pi_184233439
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou. Dan weet ik niet waar je woont maar als je gewoon in de supermarkt loopt of in de stad dan zie je genoeg witte vrouwen met bosnegers en Ali’s en weet ik veel.
De extreme mate waarin je generaliseert (en m.i. schromelijk overdrijft) maakt dit een beetje een zinloze discussie...
pi_184233447
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou. Dan weet ik niet waar je woont maar als je gewoon in de supermarkt loopt of in de stad dan zie je genoeg witte vrouwen met bosnegers en Ali’s en nog meer.
Je schiet een beetje door man.

Natuurlijk zijn deze er, maar het valt in het niet als je gaat vergelijken met andere bevolkingsgroepen.

Beetje selectieve verontwaardiging.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:26:47 #38
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233491
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Nou. Dan weet ik niet waar je woont maar als je gewoon in de supermarkt loopt of in de stad dan zie je genoeg witte vrouwen met bosnegers en Ali’s en nog meer.
Hoe oud ben jij? Echt hoor
pi_184233546
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:17 schreef Atak het volgende:

[..]

In de westerse wereld is dit een algemeen fenomeen. Feminisme heeft er voor gezorgd dat de witte vrouw meer keuze heeft. Die kiezen dan automatisch voor de bruine man. Het gevolg is dat dan de witte man in de kou staat. Daarom is er zo’n grote groep witte mannen die koopjes jagen bij Russinnen en Aziaten omdat ze geen kans maken bij hun eigen soort.
De witte vrouw heeft meer keus, selecteert op mannen die ook weer geselecteerd worden door andere witte vrouwen. Het gevolg: een paar lucky bastards mannen die overused worden door de witte vrouwen,,,en de rest (waaronder deze gefrustreerde man in de trein) staat er machteloos bij toe te kijken.

Zit de kern van het probleem dan niet bij de feministische witte vrouw? Want deze (witte) gefrustreede mannen willen maar al te graag wat aandacht krijgen..
  zondag 6 januari 2019 @ 01:31:17 #40
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233590
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:28 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De witte vrouw heeft meer keus, selecteert op mannen die ook weer geselecteerd door andere witte vrouwen. Het gevolg: een paar lucky bastards die overused worden door de witte vrouwen,,,en de rest (waaronder deze gefrustreerde man) staat er machteloos bij toe te kijken.

Zit de kern van het probleem dan niet bij de feministische witte vrouw? Want deze (witte) gefrustreede mannen willen maar al te graag wat aandacht krijgen..
Je krijgt niet "per toeval" positieve aandacht en je bent geen "lucky bastard"

zodra je dat doorziet kun je het heft in eigen hand nemen en sta je niet meer machteloos aan de zijlijn.

Voor als je wil beginnen: verwijder facebook, ga sporten, eet/kook gezond.
pi_184233595
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:28 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De witte vrouw heeft meer keus, selecteert op mannen die ook weer geselecteerd worden door andere witte vrouwen. Het gevolg: een paar lucky bastards mannen die overused worden door de witte vrouwen,,,en de rest (waaronder deze gefrustreerde man) staat er machteloos bij toe te kijken.

Zit de kern van het probleem dan niet bij de feministische witte vrouw? Want deze (witte) gefrustreede mannen willen maar al te graag wat aandacht krijgen..
Het probleem is dat vrouwen vrij kunnen kiezen met wie ze omgaan/relaties onderhouden/seks hebben/wat dan ook? :{
pi_184233638
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:24 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Je schiet een beetje door man.

Natuurlijk zijn deze er, maar het valt in het niet als je gaat vergelijken met andere bevolkingsgroepen.

Beetje selectieve verontwaardiging.
Bij andere bevolkingsgroepen is het toch veel minder? Turken en Marokkanen trouwen vooral met eigen soort. Er is ook een groep Nederlandse vrouwen die alle smaken proeven en uitproberen en dan settelen met een keurige Nederlandse witte man die nog de handleiding van zijn penis moet lezen. Maar dan moet je wel geld hebben.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:34:49 #43
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233645
Kan dit naar SEX ofzo, wat een gezeur. Alsof het vrouwen wat boeit welke kleur iemand heeft.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:35:07 #44
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_184233649
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:17 schreef Atak het volgende:

In de westerse wereld is dit een algemeen fenomeen. Feminisme heeft er voor gezorgd dat de witte vrouw meer keuze heeft. Die kiezen dan automatisch voor de bruine man. Het gevolg is dat dan de witte man in de kou staat. Daarom is er zo’n grote groep witte mannen die koopjes jagen bij Russinnen en Aziaten omdat ze geen kans maken bij hun eigen soort.
Tja, je zegt het helemaal correct. Maar daar staat wel tegenover dat diezelfde 'witte' Nederlandse man ook geen behoefte meer heeft aan die heibelkutten, die grootbekken, die overkill totaal gevoelloze feministen. (Stiekem kan ik met genot kijken naar video's waarin feministen een man zodanig uitdagen dat ze een flink pak rammel krijgen, onder het motto van, "equal rights? Then also equal lefts"). Dat is voor de gemiddelde Nederlandse man die wat minder gezegend is met een getraind lichaam en minstens 1.90m lang is gewoon geen doen. Ik kan er over meepraten, ik hoef ook geen Nederlandse vrouwen meer. En inderdaad dan kom je terecht bij Aziatische vrouwen, die deze mentaliteit niet hebben. Tenminste mijn vrouwtje in de Filipijnen niet. Gewoon normaal, netjes, fatsoenlijk en samen dingen besluiten. Iemand die nog haar man respecteert, en ik haar als vrouw zijnde ook, omdat zij zo is zoals zij is.

Wat dat betreft heb ik eigenlijk een schurft hekel aan dat nummer van Jeroen van der Boom, Jij bent zo. Want feitelijk zingt hij : Ja liefje, ja hoor, ik doe alles hoor, geen probleem, ik pas me aan, want jij bent zo, jij bent alles, jij mag alles, ik doe alles wat jij zegt.

Idioot.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:36:35 #45
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233676
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:35 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Tja, je zegt het helemaal correct. Maar daar staat wel tegenover dat diezelfde 'witte' Nederlandse man ook geen behoefte meer heeft aan die heibelkutten, die grootbekken, die overkill feministen. (Stiekem kan ik met genot kijken naar video's waarin feministen een man zodanig uitdagen dat ze flink pak rammel krijgen, onder het motto van, "equal rights? Then also equal lefts"). Dat is voor de gemiddelde Nederlandse man die wat minder gezegend is met een getraind lichaam en minstens 1.90m lang is gewoon geen doen. Ik kan er over meepraten, ik hoef ook geen Nederlandse vrouwen meer. En inderdaad dan kom je terecht bij Aziatische vrouwen, die deze mentaliteit niet hebben. Tenminste mijn vrouwtje in de Filipijnen niet. Gewoon normaal, netjes, fatsoenlijk en samen dingen besluiten. Iemand die nog haar man respecteert, en ik haar als vrouw zijnde ook, omdat zij zo is zoals zij is.

Wat dat betreft heb ik eigenlijk een schurft hekel aan dat nummer van Jeroen van der Boom, Jij bent zo. Want feitelijk zingt hij : Ja liefje, ja hoor, ik doe alles hoor, geen probleem, ik pas me aan, want jij bent zo, jij bent alles, jij mag alles, ik doe alles wat jij zegt.

Idioot.
Watje gespot
  zondag 6 januari 2019 @ 01:38:38 #46
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233714
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
Kan dit naar SEX ofzo, wat een gezeur. Alsof het vrouwen wat boeit welke kleur iemand heeft.
grootste gedeelte van relaties is van mensen met dezelfde kleur, dus denk dat het zowel mannen als vrouwen wel boeit.
pi_184233733
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij andere bevolkingsgroepen is het toch veel minder? Turken en Marokkanen trouwen vooral met eigen soort. Er is ook een groep Nederlandse vrouwen die alle smaken proeven en uitproberen en dan settelen met een keurige Nederlandse witte man die nog de handleiding van zijn penis moet lezen. Maar dan moet je wel geld hebben.
Dat is dus in zijn geheel afhankelijk van welke oogkleppen je draagt. Zo zwart-wit is het namelijk niet.

En het feit dat Nederlandse vrouwen wel met moslim mannen gaan en niet andersom, is omdat moslim mannen alles doen wat God verboden heeft en derhalve liberaal overkomen, terwijl wanneer moslim meiden dit doen ze direct met pek en veren verdoemd worden naar de hel en derhalve conservatief lijken te zijn
pi_184233757
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:35 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Tja, je zegt het helemaal correct. Maar daar staat wel tegenover dat diezelfde 'witte' Nederlandse man ook geen behoefte meer heeft aan die heibelkutten, die grootbekken, die overkill totaal gevoelloze feministen. (Stiekem kan ik met genot kijken naar video's waarin feministen een man zodanig uitdagen dat ze een flink pak rammel krijgen, onder het motto van, "equal rights? Then also equal lefts"). Dat is voor de gemiddelde Nederlandse man die wat minder gezegend is met een getraind lichaam en minstens 1.90m lang is gewoon geen doen. Ik kan er over meepraten, ik hoef ook geen Nederlandse vrouwen meer. En inderdaad dan kom je terecht bij Aziatische vrouwen, die deze mentaliteit niet hebben. Tenminste mijn vrouwtje in de Filipijnen niet. Gewoon normaal, netjes, fatsoenlijk en samen dingen besluiten. Iemand die nog haar man respecteert, en ik haar als vrouw zijnde ook, omdat zij zo is zoals zij is.

Wat dat betreft heb ik eigenlijk een schurft hekel aan dat nummer van Jeroen van der Boom, Jij bent zo. Want feitelijk zingt hij : Ja liefje, ja hoor, ik doe alles hoor, geen probleem, ik pas me aan, want jij bent zo, jij bent alles, jij mag alles, ik doe alles wat jij zegt.

Idioot.
Mooi omschreven :D
  zondag 6 januari 2019 @ 01:41:21 #49
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233759
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:38 schreef Bias het volgende:

[..]

grootste gedeelte van relaties is van mensen met dezelfde kleur, dus denk dat het zowel mannen als vrouwen wel boeit.
Geloof, hetzelfde geloof, dat is heel wat anders.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:42:47 #50
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233788
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:41 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Geloof, hetzelfde geloof, dat is heel wat anders.
... wat?

Lees m'n post anders nog een keer
pi_184233805
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij andere bevolkingsgroepen is het toch veel minder? Turken en Marokkanen trouwen vooral met eigen soort. Er is ook een groep Nederlandse vrouwen die alle smaken proeven en uitproberen en dan settelen met een keurige Nederlandse witte man die nog de handleiding van zijn penis moet lezen. Maar dan moet je wel geld hebben.
Nederlanders trouwen ook vooral met ‘de eigen soort”. In 2016 was 16% van de huwelijken gemengd (obv migratieachtergrond)
  zondag 6 januari 2019 @ 01:44:38 #52
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233823
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:42 schreef Bias het volgende:

[..]

... wat?

Lees m'n post anders nog een keer
Gedaan en nu?
pi_184233837
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:28 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De witte vrouw heeft meer keus, selecteert op mannen die ook weer geselecteerd worden door andere witte vrouwen. Het gevolg: een paar lucky bastards mannen die overused worden door de witte vrouwen,,,en de rest (waaronder deze gefrustreerde man in de trein) staat er machteloos bij toe te kijken.

Zit de kern van het probleem dan niet bij de feministische witte vrouw? Want deze (witte) gefrustreede mannen willen maar al te graag wat aandacht krijgen..
Wat ook meespeelt is dat veel vrouwen opgeleid zijn en dan niet met iemand gaan daten die minder geld heeft. De onopgeleide witte man met zijn hongerloontje valt dan buiten de boot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Atak op 06-01-2019 01:52:32 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 01:48:52 #54
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233869
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:46 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat ook meespeelt is dat veel vrouwen opgeleid zijn en dan ze niet met iemand gaan daten die minder geld heeft. De onopgeleide witte man met zijn hongerloontje valt dan buiten de boot.
Cynisch, zo kom je er wel ^O^
pi_184233900
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:35 schreef TechnoCat het volgende:

[..]

Tja, je zegt het helemaal correct. Maar daar staat wel tegenover dat diezelfde 'witte' Nederlandse man ook geen behoefte meer heeft aan die heibelkutten, die grootbekken, die overkill totaal gevoelloze feministen. (Stiekem kan ik met genot kijken naar video's waarin feministen een man zodanig uitdagen dat ze een flink pak rammel krijgen, onder het motto van, "equal rights? Then also equal lefts"). Dat is voor de gemiddelde Nederlandse man die wat minder gezegend is met een getraind lichaam en minstens 1.90m lang is gewoon geen doen. Ik kan er over meepraten, ik hoef ook geen Nederlandse vrouwen meer. En inderdaad dan kom je terecht bij Aziatische vrouwen, die deze mentaliteit niet hebben. Tenminste mijn vrouwtje in de Filipijnen niet. Gewoon normaal, netjes, fatsoenlijk en samen dingen besluiten. Iemand die nog haar man respecteert, en ik haar als vrouw zijnde ook, omdat zij zo is zoals zij is.

Wat dat betreft heb ik eigenlijk een schurft hekel aan dat nummer van Jeroen van der Boom, Jij bent zo. Want feitelijk zingt hij : Ja liefje, ja hoor, ik doe alles hoor, geen probleem, ik pas me aan, want jij bent zo, jij bent alles, jij mag alles, ik doe alles wat jij zegt.

Idioot.
Klopt.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:53:28 #56
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233925
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Gedaan en nu?
erkennen dat kleur voor zowel mannen als vrouwen wel boeit.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:56:12 #57
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184233959
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:53 schreef Bias het volgende:

[..]

erkennen dat kleur voor zowel mannen als vrouwen wel boeit.
Gaat niet gebeuren (voor mij). Geloof is wel een punt. Normen en waarden ook natuurlijk. Het hele pakket :)
  zondag 6 januari 2019 @ 01:58:06 #58
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233977
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren (voor mij). Geloof is wel een punt. Normen en waarden ook natuurlijk. Het hele pakket :)
En die resulteren er dus toevallig in dat mensen "binnen hun kleur" blijven daten?
  zondag 6 januari 2019 @ 02:01:16 #59
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234010
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:58 schreef Bias het volgende:

[..]

En die resulteren er dus toevallig in dat mensen "binnen hun kleur" blijven daten?
Binnen hun normen en waarden, ja. Kleur doet er niet toe.
  zondag 6 januari 2019 @ 02:05:23 #60
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184234046
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:01 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Binnen hun normen en waarden, ja. Kleur doet er niet toe.
Dus mensen met een andere kleur hebben andere normen en waarden?
  zondag 6 januari 2019 @ 02:09:09 #61
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234083
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:05 schreef Bias het volgende:

[..]

Dus mensen met een andere kleur hebben andere normen en waarden?
Dat zeg jij, ik niet.
  zondag 6 januari 2019 @ 02:11:14 #62
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184234108
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:09 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat zeg jij, ik niet.
Wanneer ik zeg dat de feiten erop wijzen dat mensen voor het overgrote deel een partner hebben met dezelfde kleur haal jij normen en waarden erbij, niet ik.
  zondag 6 januari 2019 @ 02:13:13 #63
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234128
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:11 schreef Bias het volgende:

[..]

Wanneer ik zeg dat de feiten erop wijzen dat mensen voor het overgrote deel een partner hebben met dezelfde kleur haal jij normen en waarden erbij, niet ik.
Welke feiten?
  zondag 6 januari 2019 @ 02:23:20 #64
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184234191
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:13 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Welke feiten?
Bijvoorbeeld
dit overzicht
we zien dat zowel autochtone Nederlanders als Turkse en Marokkaanse Nederlanders hun huwelijken overweldigend binnen hun eigen bevolkingsgroep sluiten.
  zondag 6 januari 2019 @ 02:28:03 #65
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234231
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:23 schreef Bias het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld
dit overzicht
we zien dat zowel autochtone Nederlanders als Turkse en Marokkaanse Nederlanders hun huwelijken overweldigend binnen hun eigen bevolkingsgroep sluiten.
En wat heeft dat met kleur te maken?
pi_184234261
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren (voor mij). Geloof is wel een punt. Normen en waarden ook natuurlijk. Het hele pakket :)
Dus als iemand met een negerlul aanklopt ben je niet thuis wil je zeggen? :')
  zondag 6 januari 2019 @ 02:33:55 #67
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234281
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus als iemand met een negerlul aanklopt ben je niet thuis wil je zeggen? :')
Yep

Lees het topic eens door _O-
  zondag 6 januari 2019 @ 02:35:25 #68
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184234297
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:28 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En wat heeft dat met kleur te maken?
Ga je nu beweren dat autochtone Nederlanders en Turkse en Marokkaanse Nederlanders geen verschillende huidskleuren hebben?

Maar om dit even plat te slaan. Ik gaf alleen een wegwerpopmerking over dat het grootste gedeelte van relaties gebaseerd zijn op het bekendheidsprincipe: we vinden leuk waar we onszelf in herkennen. Hoe stom het ook is, de feiten wijzen uit dat deze selectie ook op huidskleur gaat.

Vervolgens haal jij ineens normen en waarden erbij. dat is toch een factor waar we het helemaal niet over hebben gehad. Heel vreemd.
  zondag 6 januari 2019 @ 02:38:00 #69
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234330
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:35 schreef Bias het volgende:

[..]

Ga je nu beweren dat autochtone Nederlanders en Turkse en Marokkaanse Nederlanders geen verschillende huidskleuren hebben?

Maar om dit even plat te slaan. Ik gaf alleen een wegwerpopmerking over dat het grootste gedeelte van relaties gebaseerd zijn op het bekendheidsprincipe: we vinden leuk waar we onszelf in herkennen. Hoe stom het ook is, de feiten wijzen uit dat deze selectie ook op huidskleur gaat.

Vervolgens haal jij ineens normen en waarden erbij. dat is toch een factor waar we het helemaal niet over hebben gehad. Heel vreemd.
Dat is gewoon niet zo
  zondag 6 januari 2019 @ 02:44:34 #70
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184234388
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:38 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet zo
Ah okee, dan laten we de werkelijkheid voor wat het is en gaan we lekker koesen.

Fijne avond en welterusten alvast :)
  zondag 6 januari 2019 @ 02:46:11 #71
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184234411
quote:
12s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:44 schreef Bias het volgende:

[..]

Ah okee, dan laten we de werkelijkheid voor wat het is en gaan we lekker koesen.

Fijne avond en welterusten alvast :)
Goed plan, slaap lekker hoor :W
  zondag 6 januari 2019 @ 04:29:52 #72
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184234667
Dit soort mannen :')
Seksistisch zijn en dan denken dat er vrouwen zijn die je zullen mogen :')!
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 6 januari 2019 @ 09:22:12 #73
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184235249
Terechte klacht
pi_184235292
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:06 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Bizar, zouden deze incels "gered" kunnen worden door wat vrouwelijk aandacht?

(Aangezien ze volgens de definitie op Wikipedia daar wel dorstig naar zoeken, maar niet krijgen..)
dat zijn de mannen waar je nooit meer van af komt als je ze wat aandacht geeft.
Dus nee, daarmee worden ze niet ‘gered’, daarmee wordt die vrouw slachtoffer.
compact en kleverig.
pi_184235317
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:28 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De witte vrouw heeft meer keus, selecteert op mannen die ook weer geselecteerd worden door andere witte vrouwen. Het gevolg: een paar lucky bastards mannen die overused worden door de witte vrouwen,,,en de rest (waaronder deze gefrustreerde man in de trein) staat er machteloos bij toe te kijken.

Zit de kern van het probleem dan niet bij de feministische witte vrouw? Want deze (witte) gefrustreede mannen willen maar al te graag wat aandacht krijgen..
ik heb zon beetje het idee dat ‘de gefrustreerde man in de trein’ vooral in jouw fantasie bestaat.
compact en kleverig.
pi_184235389
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Dus als iemand met een negerlul aanklopt ben je niet thuis wil je zeggen? :')
Jij zit zo vast in je eigen idee hierover dat je het niet zou geloven als iemand nee zegt, dus waarom stel je deze vraag überhaupt?
compact en kleverig.
  zondag 6 januari 2019 @ 10:33:35 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_184236133
wellicht zit er wel een kern van waarheid in.
als wij mannen gewoon de rollen omdraaien en niet meer achter vrouwen aangaan en ze ook de eerste 10 keer afwijzen, moet je eens kijken hoe makkelijk ons leven dan wordt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_184236225
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:39 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Dat is dus in zijn geheel afhankelijk van welke oogkleppen je draagt. Zo zwart-wit is het namelijk niet.

En het feit dat Nederlandse vrouwen wel met moslim mannen gaan en niet andersom, is omdat moslim mannen alles doen wat God verboden heeft en derhalve liberaal overkomen, terwijl wanneer moslim meiden dit doen ze direct met pek en veren verdoemd worden naar de hel en derhalve conservatief lijken te zijn
Moslimmeisjes zijn echt niet zo braaf als je denkt. Ze houdende biet voor niets thuis gevangen. Kan als ‘witte man’. Beamen dat de spanning die hoort bij het verbod bij sommigen alleen maar stimulerend werkt.

Overigens echt bullshit wat die kerel riep. Frustratie.
Whatever...
pi_184236287
Als je leuk genoeg bent als man wordt je ook niet afgewezen.
pi_184236309
Ben ik nu de enige die dit totaal niet herkent in mijn eigen sociale omgeving?

Daarnaast de hele discussie over blanke vrouwen die met donkere mannen gaan in een club : daar moet je niet te veel waarde aan hechten. Vanuit het perspectief van de brave Hollandse vrouw die is opgegroeid in de polder, is een getinte man gewoon spannend. Vaak is dit maar tijdelijk, en zoeken ze voor een vaste relatie toch iemand die qua uiterlijk en achtergrond dichter bij henzelf staat.

Overigens is ook dit een kwestie van : spreid je kansen. Nederlandse mannen zijn bijvoorbeeld weer redelijk in trek bij Zuid-Europese dames (met name Italiaanse) omdat we bekend staan als betrouwbaar en omdat een blanke huidskleur + blond haar daar juist weer de uitzondering op de regel is, en dus als een bijzonderheid wordt gezien.

Maar om even terug te komen op de stelling dat vrouwen in NL idioot kritisch zouden zijn : als ik nou in mijn sociale omgeving kijk, heeft bijna elke vent een relatie. En dan heb ik het over de man met 2 masters, een baan op de zuidas en goede looks, maar ook over Richard, mijn teamleider toen ik 10 jaar geleden nog bij de AH werkte, die een klein bierbuikje heeft, kalend is, een derdehands Renault clio rijdt en niet bijzonder ambitieus is. (en alles daar tussenin)

De enige mannen die ik ken die vrijgezel zijn, hebben vrijwel allemaal psychologische problemen, autisme, een minderwaardigheidscomplex of iets van die strekking. Als jij gewoon een normale vent bent met een baan (hoeft echt niet bijzonder te zijn), dan zou je prima aan een toonbare vrouw moeten kunnen komen,
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 10:49:55 #81
441859 crew  Lenny77
pi_184236380
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:33 schreef Roces18 het volgende:
wellicht zit er wel een kern van waarheid in.
als wij mannen gewoon de rollen omdraaien en niet meer achter vrouwen aangaan en ze ook de eerste 10 keer afwijzen, moet je eens kijken hoe makkelijk ons leven dan wordt.
Doen!!
Echt, ik meen het!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 6 januari 2019 @ 10:53:40 #82
286575 Roces18
Chef de party
pi_184236435
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Doen!!
Echt, ik meen het!
ja dan moet het wel gezamenlijk
anders is het niet eerlijk
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 6 januari 2019 @ 10:55:38 #83
286575 Roces18
Chef de party
pi_184236455
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:45 schreef TATW het volgende:
Ben ik nu de enige die dit totaal niet herkent in mijn eigen sociale omgeving?

Daarnaast de hele discussie over blanke vrouwen die met donkere mannen gaan in een club : daar moet je niet te veel waarde aan hechten. Vanuit het perspectief van de brave Hollandse vrouw die is opgegroeid in de polder, is een getinte man gewoon spannend. Vaak is dit maar tijdelijk, en zoeken ze voor een vaste relatie toch iemand die qua uiterlijk en achtergrond dichter bij henzelf staat.

Overigens is ook dit een kwestie van : spreid je kansen. Nederlandse mannen zijn bijvoorbeeld weer redelijk in trek bij Zuid-Europese dames (met name Italiaanse) omdat we bekend staan als betrouwbaar en omdat een blanke huidskleur + blond haar daar juist weer de uitzondering op de regel is, en dus als een bijzonderheid wordt gezien.

Maar om even terug te komen op de stelling dat vrouwen in NL idioot kritisch zouden zijn : als ik nou in mijn sociale omgeving kijk, heeft bijna elke vent een relatie. En dan heb ik het over de man met 2 masters, een baan op de zuidas en goede looks, maar ook over Richard, mijn teamleider toen ik 10 jaar geleden nog bij de AH werkte, die een klein bierbuikje heeft, kalend is, een derdehands Renault clio rijdt en niet bijzonder ambitieus is. (en alles daar tussenin)

De enige mannen die ik ken die vrijgezel zijn, hebben vrijwel allemaal psychologische problemen, autisme, een minderwaardigheidscomplex of iets van die strekking. Als jij gewoon een normale vent bent met een baan (hoeft echt niet bijzonder te zijn), dan zou je prima aan een toonbare vrouw moeten kunnen komen,
maar op fok hebben zijn we allemaal narcisussus uit het schilderij ; verliefd op zijn spiegelbeeld van Michelangelo merisi de caravaggio
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 11:06:06 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184236595
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 09:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb zon beetje het idee dat ‘de gefrustreerde man in de trein’ vooral in jouw fantasie bestaat.
Dat is wat ik ook denk ja ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 6 januari 2019 @ 11:13:21 #85
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184236698
Trieste klacht, misschien vind je in 2019 wel een vriendinnetje TS!
pi_184236791
Ik vraag me af vrouwen zich herkennen in deze discussie?

Voorzover ik kan inschatten, denk ik dat het onderliggende probleem van morele aard is. De analyse waarbij: manhoeren zoveel mogelijk vrouwen "verzadigen" en hiermee een populatie mannen creeeren die overbodig lijkt voor de vrouwen? Zou hypothetisch opgelost kunnen worden als de man en vrouw genoegen zouden nemen met 1 partner tegelijk. Want in absolute aantallen zou er dan genoeg voorraad moeten zijn om iedereen te pleasen.

Amoreel gedrag wordt nu via de media aangejaagd, maar daar zou een duidelijk tegengeluid op moeten komen?
  zondag 6 januari 2019 @ 11:20:43 #87
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_184236811
Geef ze een Zalando bon voor 25 euro en je kunt ze neuken. Dat arrogante is alleen maar in bijzijn van vriendinnen
pi_184236816
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:13 schreef Twiitch het volgende:
Trieste klacht, misschien vind je in 2019 wel een vriendinnetje TS!
Haha, neuh heb al een vriendin ;)
pi_184237292
Dus TS hoort iemand een mening verkondigen dat blijkbaar zo veel voer voor discussie geeft dat hij niet zijn mening uit naar de persoon in kwestie maar vervolgens op een anoniem forum deze discussie gaat aanwakkeren en doen alsof hij hier over mee praat

Deze samenleving :')
pi_184237388
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:44 schreef KREEFTx het volgende:
Dus TS hoort iemand een mening verkondigen dat blijkbaar zo veel voer voor discussie geeft dat hij niet zijn mening uit naar de persoon in kwestie maar vervolgens op een anoniem forum deze discussie gaat aanwakkeren en doen alsof hij hier over mee praat

Deze samenleving :')
Complotdenker, whatever.
pi_184237723
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:44 schreef KREEFTx het volgende:
Dus TS hoort iemand een mening verkondigen dat blijkbaar zo veel voer voor discussie geeft dat hij niet zijn mening uit naar de persoon in kwestie maar vervolgens op een anoniem forum deze discussie gaat aanwakkeren en doen alsof hij hier over mee praat

Deze samenleving :')
Is toch niet zo raar dat je in een treincoupé een gesprek of in dit geval discussie opvangt die je (al dan niet later) aan het denken zet? Als twee vrienden zitten te discussiëren in de trein ga ik me daar ook niet zomaar mee bemoeien hoor
  zondag 6 januari 2019 @ 12:02:25 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184237739
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:
Ik vraag me af vrouwen zich herkennen in deze discussie?

Voorzover ik kan inschatten, denk ik dat het onderliggende probleem van morele aard is. De analyse waarbij: manhoeren zoveel mogelijk vrouwen "verzadigen" en hiermee een populatie mannen creeeren die overbodig lijkt voor de vrouwen? Zou hypothetisch opgelost kunnen worden als de man en vrouw genoegen zouden nemen met 1 partner tegelijk. Want in absolute aantallen zou er dan genoeg voorraad moeten zijn om iedereen te pleasen.

Amoreel gedrag wordt nu via de media aangejaagd, maar daar zou een duidelijk tegengeluid op moeten komen?
Ook vroeger, toen vrouwen nog netjes aan de ketting lagen, bleven er mannen langs de kant staan.

Mannen die in het ouderlijk huis bleven wonen, of met een broer samen gingen wonen waren niet heel uitzonderlijk. Elk dorp had er wel een paar.

Een gast zoals je beschrijft in je openingspost is gewoon geen fijne partner. Daar ligt het werkelijke probleem. En dat los je niet op met vrouwen dwingen.
Nogmaals, zelfs toen vader nog koos voor zijn dochters werden dat soort mannen overgeslagen meestal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184238095
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ook vroeger, toen vrouwen nog netjes aan de ketting lagen, bleven er mannen langs de kant staan.

Mannen die in het ouderlijk huis bleven wonen, of met een broer samen gingen wonen waren niet heel uitzonderlijk. Elk dorp had er wel een paar.

Een gast zoals je beschrijft in je openingspost is gewoon geen fijne partner. Daar ligt het werkelijke probleem. En dat los je niet op met vrouwen dwingen.
Nogmaals, zelfs toen vader nog koos voor zijn dochters werden dat soort mannen overgeslagen meestal.
Ik ken geen aantallen, dus weet niet hoe wijdverspreid het probleem is. Maar het is te makkelijk om te zeggen dat we niets kunnen met deze groep. Lijken mij voor de rest gezonde mannen?

Even wat gegoogled:
https://www.google.com/am(...)eenzaam-dan-ouderen/

https://www.eenzaamheid.i(...)nzaamheid-in-cijfers


Klaarblijkelijk zijn in deze onderzoeken meer dan 30% van de jongeren sociaal eenzaam waarvan veruit de meerderheid het mannen betreft. Er is meer aan de hand dan simpelweg dit te gooien op "natural selection"
pi_184238100
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:56 schreef itchycoo het volgende:
Klinkt een beetje als een incel, een term die ik laatste tijd wel vaker hoor

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
Jemig, wat een zieke shit joh. Zijn aardig actief met aanslagen en zo. En dat allemaal om frustratie over geen seks kunnen krijgen. Man man hoe kansloos :')
Eens kijken
pi_184238148
Klinkt als een incel inderdaad
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_184238293
iedereen weer boos op het onhandige maar waar geformuleerde punt van die jongen
pi_184238428
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iedereen weer boos op het onhandige maar waar geformuleerde punt van die jongen
:')
Incel spotted
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_184238491
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:')
Incel spotted
in het topic lees ik nergens dat de jongen geen seks heeft maar dat de betekenis ervan aan verandering onderhevig is

maar ik snap dat de meeste klb' ers niet verder komen dan de :') smiley
pi_184238546
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:35 schreef TechnoCat het volgende:
Tja, je zegt het helemaal correct. Maar daar staat wel tegenover dat diezelfde 'witte' Nederlandse man ook geen behoefte meer heeft aan die heibelkutten, die grootbekken, die overkill totaal gevoelloze feministen. (Stiekem kan ik met genot kijken naar video's waarin feministen een man zodanig uitdagen dat ze een flink pak rammel krijgen, onder het motto van, "equal rights? Then also equal lefts"). Dat is voor de gemiddelde Nederlandse man die wat minder gezegend is met een getraind lichaam en minstens 1.90m lang is gewoon geen doen. Ik kan er over meepraten, ik hoef ook geen Nederlandse vrouwen meer. En inderdaad dan kom je terecht bij Aziatische vrouwen, die deze mentaliteit niet hebben. Tenminste mijn vrouwtje in de Filipijnen niet. Gewoon normaal, netjes, fatsoenlijk en samen dingen besluiten. Iemand die nog haar man respecteert, en ik haar als vrouw zijnde ook, omdat zij zo is zoals zij is.

Wat dat betreft heb ik eigenlijk een schurft hekel aan dat nummer van Jeroen van der Boom, Jij bent zo. Want feitelijk zingt hij : Ja liefje, ja hoor, ik doe alles hoor, geen probleem, ik pas me aan, want jij bent zo, jij bent alles, jij mag alles, ik doe alles wat jij zegt.

Idioot.
Eens kijken
pi_184239142
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

in het topic lees ik nergens dat de jongen geen seks heeft maar dat de betekenis ervan aan verandering onderhevig is

maar ik snap dat de meeste klb' ers niet verder komen dan de :') smiley
Hij zag er als man niet zo slecht uit. Netjes gekleed en een uitgeslapen blonde kop. Praat intelligent. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij geen seks krijgt. Denk dat het m vandaag niet is gelukt of dat hij steeds minder krijgt of dat vrouwen niet lang bij hem blijven...en daarom zo afreageert? I dont know...
pi_184239260
Vrouwen mijn piemel gaat al rechtstaan van het woord
  zondag 6 januari 2019 @ 13:41:10 #102
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_184239569
Die man uit de trein moet gewoon een account op FOK! aanmaken en de Klaagbaak vol gaan posten.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_184239608
Zie zelf vaak lekkere chicks met zo'n nerdje, dan vraag ik me af wat ze nou met zo'n sukkel moet die niet eens durft te vechten mocht iemand zijn vriendin lastig vallen. Lijkt me ook niet dat de vrouwen dan vallen op zijn looks, maar eerder voor zijn portemonnee.

Dus in dat opzicht begrijp ik wel wat die gast bedoelt, het maakt niet uit of je knap bent, als je laag opgeleid bent maak je bij sommige vrouwen toch geen kans, terwijl ze zelf ook een nietszeggende baan hebben.

Maarja, de vraag is of je wel met zo'n vrouw zou willen, dus misschien eens in een andere vijver vissen en minder gefrustreerd doen want dat is natuurlijk niet aantrekkelijk voor vrouwen, ook niet als zij wel in de goede vijver zwemmen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184239707
Ik snap vrouwen helemaal.

Allemaal wanhopige mannen die maar een ding willen. Nee snap wel dat ze geen interesse hebben dan.

Een beetje man geeft een vrouw niet zomaar aandacht en weet hoe hij moet versieren. Je gaat je verbazen hoeveel vrouwen er op je afkomen aangezien een onafhankelijke man veel malen seksueel aantrekkelijker is dan een maagdelijke wanhopige loser.
pi_184240085
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik snap vrouwen helemaal.

Allemaal wanhopige mannen die maar een ding willen. Nee snap wel dat ze geen interesse hebben dan.

Een beetje man geeft een vrouw niet zomaar aandacht en weet hoe hij moet versieren. Je gaat je verbazen hoeveel vrouwen er op je afkomen aangezien een onafhankelijke man veel malen seksueel aantrekkelijker is dan een maagdelijke wanhopige loser.
Ik denk dat veruit de meerderheid van die mannen gewoon wat liefde en aandacht nodig hebben, een vrouw die ze niet afstraft over onbenulligheden, ze het gevoel geeft dat ze geen nummer zijn, waardering geeft voor hen als individu? Want als je alleen seks wil kun je dat wel krijgen op de wallen of via seksadvertenties...denk niet dat deze mannen zulke lege hulzen zijn. Daar is het aantal te groot voor.
pi_184240349
Mwah, vrouwen denken dat ze goud tussen de benen hebben maar het is allemaal kut. :P
The needs of the few outweigh the needs of the many.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 14:30:24 #107
441859 crew  Lenny77
pi_184240542
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:05 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik denk dat veruit de meerderheid van die mannen gewoon wat liefde en aandacht nodig hebben, een vrouw die ze niet afstraft over onbenulligheden, ze het gevoel geeft dat ze geen nummer zijn, waardering geeft voor hen als individu? Want als je alleen seks wil kun je dat wel krijgen op de wallen of via seksadvertenties...denk niet dat deze mannen zulke lege hulzen zijn. Daar is het aantal te groot voor.
Maar je kan als vrouw toch niet verplicht worden om dat soort mannen dan maar aandacht en liefde te geven?
Mannen willen toch ook geen Ria met rood-pittig haar en stalpoten of die meid met 160kg extra voor lief te hebben? Of die vrouw die constant over recepten en kantklossen praat? Zij hebben thans ook nood aan affectie en liefde!
Ik begrijp niet dat mannen niet inzien dat dit echt 2 kanten uit gaat!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 6 januari 2019 @ 14:43:37 #108
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184240725
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:05 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik denk dat veruit de meerderheid van die mannen gewoon wat liefde en aandacht nodig hebben, een vrouw die ze niet afstraft over onbenulligheden, ze het gevoel geeft dat ze geen nummer zijn, waardering geeft voor hen als individu? Want als je alleen seks wil kun je dat wel krijgen op de wallen of via seksadvertenties...denk niet dat deze mannen zulke lege hulzen zijn. Daar is het aantal te groot voor.
Ze hebben het anders continue over 'Chads' en 'Stacy's', over die kleine gelukige groep mannen (ofzo) die makkelijk scoort bij een bepaalde type vrouw.
Ze hebben het niet over die vriendelijke en serieuze jongens die een handjevol relaties in hun leven hebben. Die noemen ze zelfs minachtend cucks.
En als je wil weten hoe ze over dat normalere meisje denken, zoek dan de term 'Becky' er maar eens bij.


Ze willen wat 'Chad' heeft en het gaat er niet over dat 'Chad' liefde en waardering krijgt, maar 'Stacy's' krijgt, alhoewel zelfs die niet langer dan drie maanden, want het stereotype 'Chad' is niet zo best in liefdevolle relaties behouden.
Ze haten 'Stacy's', maar willen ze. Wat raar dat de gemiddelde 'Stacy' niet echt zit te wachten op iemand die haar so ziet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:50:07 #109
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184240827
Dit begint toch wel een heel driest topic te worden :')

Iedereen is een cuck behalve ik
pi_184241023
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:05 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik denk dat veruit de meerderheid van die mannen gewoon wat liefde en aandacht nodig hebben, een vrouw die ze niet afstraft over onbenulligheden, ze het gevoel geeft dat ze geen nummer zijn, waardering geeft voor hen als individu? Want als je alleen seks wil kun je dat wel krijgen op de wallen of via seksadvertenties...denk niet dat deze mannen zulke lege hulzen zijn. Daar is het aantal te groot voor.
Mijn ervaring leert mij dat er toch genoeg mannen en vrouwen zijn die alleen uit zijn op een ding.

Niks mis mee tho. Zo ben ik ook geweest maar sommige maken er hun sport en levensdoel van in hun wanhopigheid.
pi_184241833
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar je kan als vrouw toch niet verplicht worden om dat soort mannen dan maar aandacht en liefde te geven?
Mannen willen toch ook geen Ria met rood-pittig haar en stalpoten of die meid met 160kg extra voor lief te hebben? Of die vrouw die constant over recepten en kantklossen praat? Zij hebben thans ook nood aan affectie en liefde!
Ik begrijp niet dat mannen niet inzien dat dit echt 2 kanten uit gaat!
Zo denk ik ook. Wellicht bekijk ik de waargenomen situatie meer vanuit een positie als socioloog: Maar statistisch gezien hebben we dus ongelijk. De vrouw heeft een groter monopolie op sex en liefde, krijgt meer gedaan dan de gemiddelde man ooit zou dromen. Zij heeft gemiddeld gezien minder last van eenzaamheid/afwijzing die deze mannen meer ervaren.

Die eenzaamheidscijfers bij jongeren worden oververtegenwoordigd door mannen.

Dus het 2 kanten principe gaat dan hier moeilijk op....er is immers geen gelijke positie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 06-01-2019 15:55:25 ]
pi_184242560
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:

Wat vinden jullie van zijn mening?
Om er serieus op in te gaan heeft ie wel een punt, dit geluid hoor je steeds vaker en is niet uit zichzelf ontstaan, er zit een kern van waarheid in.

Dat wil niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn net zo min als alle mannen bier zuipende varkens zijn.

Er bestaat echter wel een groep die gewend zijn van jongs af aan door hun looks aanbeden en achterna gezeten te worden waardoor ze in de veronderstelling verkeren dat ze hoge eisen kunnen stellen met bijbehorend gedrag.

De oplossing is heel simpel, vraag jezelf als vent wel af of de desbetreffende dame in kwestie wel daadwerkelijk iemand is die je voor vast om je heen wil hebben, zo niet zijn er andere soorten genoeg.
Uiterlijk gaat ook niet eeuwig mee.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:36:25 #113
441859 crew  Lenny77
pi_184242581
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Zo denk ik ook. Wellicht bekijk ik de waargenomen situatie meer vanuit een positie als socioloog: Maar statistisch gezien hebben we dus ongelijk. De vrouw heeft een groter monopolie op sex en liefde, krijgt meer gedaan dan de gemiddelde man ooit zou dromen. Zij heeft gemiddeld gezien minder last van eenzaamheid/afwijzing die deze mannen meer ervaren.

Die eenzaamheidscijfers bij jongeren worden oververtegenwoordigd door mannen.

Dus het 2 kanten principe gaat dan hier moeilijk op....er is immers geen gelijke positie.
Nee ze heeft meer kans op sex (niet liefde) en dan ook alleen maar als ze geen eisen heeft. Die Chad krijgt ze ook niet vast als ze maar een 6/10 is.
En al zou het haar wel lukken dan is het ook alleen maar omdat Chad dan gewoon zijn zak wil legen. Geen haar op zijn hoofd wat er aan denkt om haar liefde te geven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184243183
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:43 schreef Aiciu het volgende:
Zie zelf vaak lekkere chicks met zo'n nerdje, dan vraag ik me af wat ze nou met zo'n sukkel moet die niet eens durft te vechten mocht iemand zijn vriendin lastig vallen. Lijkt me ook niet dat de vrouwen dan vallen op zijn looks, maar eerder voor zijn portemonnee.
Wellicht iets met persoonlijkheid, karakter, ambitie?

Het hangt denk ik sterk af van je belevingswereld. Als ik kijk naar mijn directe sociale omgeving, met veelal mensen die aan de universiteit hebben gestudeerd, dan merk ik daar dat veel vrouwen juist veel meer op zoek zijn naar leuke intelligente gasten met wat ambitie en die zij er wel leuk uit vinden zien, maar die jij wellicht als ‘nerdje’ classificeert. Die denken naar mijn idee dan echt niet in termen als “zou deze durven vechten als ik lastiggevallen word?”, maar die zoeken het op andere vlakken.
  zondag 6 januari 2019 @ 18:44:45 #115
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_184245065
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:56 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een incel, een term die ik laatste tijd wel vaker hoor

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel
Klinkt als een behoorlijk minderwaardigheidscomplex.
  maandag 7 januari 2019 @ 00:25:04 #116
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184253135
Ach T.S. kijk eens een paar afleveringen naar MTV's Ex on the Beach!

Dan ga ook jij de meeste vrouwen wel begrijpen. "Mhuuh, ik heb al drie dagen niet geneukt, als ik vandaag niet neuk dan barsten mijn ballen..." en dat soort crap! Dat is wat de mannen roepen...

Het maakt ze niet uit wie ze neuken, of desnoods wat... ze hoeven er geen gevoelens voor te hebben.

En okay, ik was zelf ook geen heilige... maar je moet toch wel iets meer voelen voor een vrouw, dan alleen je zaad te lozen. Om daarna amper meer naar haar om te kijken, tot jij reputatieschade oploopt door die houding... en dan ineens weer schijnheilig goed weer gaat spelen... dan wel dat je iemand bij de keel grijpt of agressief benadert.

Feitelijk zijn 75% van de mensen die daaraan meedoen gewoon narcisten, die grote beloften doen en dan in no time een opgebouwde relatie weer verbreken om de eigen schuld in de schoenen van de partner te schuiven.

En ja Ex on the Beach is een goed scorend avondprogramma van MTV, zodat steeds meer mensen denken dat dit het standaard is, waaraan men moet voldoen.

Mja soms wel amusant, maar ook een slecht voorbeeld.
pi_184253174
pi_184255019
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 00:25 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ach T.S. kijk eens een paar afleveringen naar MTV's Ex on the Beach!

Dan ga ook jij de meeste vrouwen wel begrijpen. "Mhuuh, ik heb al drie dagen niet geneukt, als ik vandaag niet neuk dan barsten mijn ballen..." en dat soort crap! Dat is wat de mannen roepen...

Het maakt ze niet uit wie ze neuken, of desnoods wat... ze hoeven er geen gevoelens voor te hebben.

En okay, ik was zelf ook geen heilige... maar je moet toch wel iets meer voelen voor een vrouw, dan alleen je zaad te lozen. Om daarna amper meer naar haar om te kijken, tot jij reputatieschade oploopt door die houding... en dan ineens weer schijnheilig goed weer gaat spelen... dan wel dat je iemand bij de keel grijpt of agressief benadert.

Feitelijk zijn 75% van de mensen die daaraan meedoen gewoon narcisten, die grote beloften doen en dan in no time een opgebouwde relatie weer verbreken om de eigen schuld in de schoenen van de partner te schuiven.

En ja Ex on the Beach is een goed scorend avondprogramma van MTV, zodat steeds meer mensen denken dat dit het standaard is, waaraan men moet voldoen.

Mja soms wel amusant, maar ook een slecht voorbeeld.
Ik volg je analyse, mainstream-media is een groot boosdoener. Het gevolg is dat een groeiende populatie mannen die opgelegde "standaarden" niet kan bijbenen en dus buiten de boot valt. Zij zijn meer vatbaar voor: depressies, gezondheidsklachten, welvaartverlies, prostitutiebezoek, laag zelfbeeld, hoger kans op strafblad, veranderend stemgedrag, radicalisering, verdere degradering op de sociale ladder etc etc.

Als samenleving hebben we er dus op de langer termijn last van. Het bagatelliseren van reële gevoelens van burgers en het ridiculiseren tot "heb je zelf in de hand" (wat ik hier en daar vaak hoor) doet geen recht aan de groeiende zorg om eenzaamheid/buitengeslotenheid die deze mannen ervaren. Beleidmakers in dit land moeten hier iets mee; al weet ik niet wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 07-01-2019 07:23:17 ]
pi_184255397
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik volg je analyse, mainstream-media is een groot boosdoener. Het gevolg is dat een groeiende populatie mannen die opgelegde "standaarden" niet kan bijbenen en dus buiten de boot valt. Zij zijn meer vatbaar voor: depressies, gezondheidsklachten, welvaartverlies, prostitutiebezoek, laag zelfbeeld, hoger kans op strafblad, veranderend stemgedrag, radicalisering, verdere degradering op de sociale ladder etc etc.
Jeetje, en dat allemaal omdat je er niet op mocht?
quote:
Als samenleving hebben we er dus op de langer termijn last van. Het bagatelliseren van reële gevoelens van burgers en het ridiculiseren tot "heb je zelf in de hand" (wat ik hier en daar vaak hoor) doet geen recht aan de groeiende zorg om eenzaamheid/buitengeslotenheid die deze mannen ervaren. Beleidmakers in dit land moeten hier iets mee; al weet ik niet wat.
:')
Is dit serieus?
De overheid moet jouw gebrek aan sociale vaardigheden gaan oplossen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 7 januari 2019 @ 08:20:50 #120
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184255408
Wat een onzin topic.

Hoe kan het dan dat de meest lelijke venten die ik ken met lekkere wijven neuken?

En nee rijk zijn ze niet.

Wel grappig, sociaal, extrovert en geen sneue gast als TS.
pi_184264250
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:20 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat een onzin topic.

Hoe kan het dan dat de meest lelijke venten die ik ken met lekkere wijven neuken?

En nee rijk zijn ze niet.

Wel grappig, sociaal, extrovert en geen sneue gast als TS.
Je bent zelf sneu door je te verlagen naar een persoonlijke aanval.

Ik constateer en analyseer, meer niet.
pi_184264646
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:
Ik vraag me af vrouwen zich herkennen in deze discussie?

Voorzover ik kan inschatten, denk ik dat het onderliggende probleem van morele aard is. De analyse waarbij: manhoeren zoveel mogelijk vrouwen "verzadigen" en hiermee een populatie mannen creeeren die overbodig lijkt voor de vrouwen? Zou hypothetisch opgelost kunnen worden als de man en vrouw genoegen zouden nemen met 1 partner tegelijk. Want in absolute aantallen zou er dan genoeg voorraad moeten zijn om iedereen te pleasen.

Amoreel gedrag wordt nu via de media aangejaagd, maar daar zou een duidelijk tegengeluid op moeten komen?
Nee, ik herken me hier helemaal niet in.
compact en kleverig.
pi_184267131
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:20 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat een onzin topic.

Hoe kan het dan dat de meest lelijke venten die ik ken met lekkere wijven neuken?

En nee rijk zijn ze niet.

Wel grappig, sociaal, extrovert en geen sneue gast als TS.
Vrouwen zijn gevoelsmensen. Als je ze kan beschermen door middel van status of geld (evolutische emancipatie heeft nog een lange weg te gaan) trek je ze aan of je kan ze het hof maken en dat kan op 100 andere manieren.

Je hebt gelijk vraag/aanbod gezien wilt niemand een maagd/depri kutjoch ondanks dat ze zeggen dat er op ieder potje een dekseltje valt.
pi_184267308
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij andere bevolkingsgroepen is het toch veel minder? Turken en Marokkanen trouwen vooral met eigen soort. Er is ook een groep Nederlandse vrouwen die alle smaken proeven en uitproberen en dan settelen met een keurige Nederlandse witte man die nog de handleiding van zijn penis moet lezen. Maar dan moet je wel geld hebben.
Zo wat en generalisering
  dinsdag 8 januari 2019 @ 00:47:01 #125
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_184272757
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik volg je analyse, mainstream-media is een groot boosdoener. Het gevolg is dat een groeiende populatie mannen die opgelegde "standaarden" niet kan bijbenen en dus buiten de boot valt. Zij zijn meer vatbaar voor: depressies, gezondheidsklachten, welvaartverlies, prostitutiebezoek, laag zelfbeeld, hoger kans op strafblad, veranderend stemgedrag, radicalisering, verdere degradering op de sociale ladder etc etc.

Als samenleving hebben we er dus op de langer termijn last van. Het bagatelliseren van reële gevoelens van burgers en het ridiculiseren tot "heb je zelf in de hand" (wat ik hier en daar vaak hoor) doet geen recht aan de groeiende zorg om eenzaamheid/buitengeslotenheid die deze mannen ervaren. Beleidmakers in dit land moeten hier iets mee; al weet ik niet wat.
Ik weet niet of je wel kunt spreken van de mainstream media, MTV is een relatief kleine vis in het medialandschap.
Maar inderdaad het kan een negatieve invloed hebben als je dit programma ziet als de standaard.

En ajb niet de beleidsmakers zich ermee laten bemoeien... als zij zich ermee bezig houden, dan neemt ook de jeugd dit programma meer serieus, dan wanneer ze er niets over zeggen.
Nee, laat MTV verantwoordelijkheid nemen, en doe een 5 years after aflevering. Laat zien hoe die mensen wonen, wat ze dan doen. Hoe ze veranderd zijn.. kortom de rauwe realiteit.
pi_184273042
Ach hemeltje, een paar puberende meisjes in een nachtclub veralgemeniseren tot de gehele vrouwelijk populatie. Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe pubermeisje hard worden afgerekend door mannelijke Fokkers op keuzes die ze maken wat volgens deze heldere lichten tot hun verdoemenis in de toekomst zal leiden. Niet dat deze meisjes ook eens volwassen worden en daarmee hun voorkeur en kijk op relaties/sex veranderd. Nee, vrouwen zijn eendimensionaal in hun ontwikkeling. Wat een stel marginalen lopen hier toch ook rondt.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_184273052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:46 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ach hemeltje, een paar puberende meisjes in een nachtclub veralgemeniseren tot de gehele vrouwelijk populatie. Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe pubermeisje hard worden afgerekend door mannelijke Fokkers op keuzes die ze maken wat volgens deze heldere lichten tot hun verdoemenis in de toekomst zal leiden. Niet dat deze meisjes ook eens volwassen worden en daarmee hun voorkeur en kijk op relaties/sex veranderd. Nee, vrouwen zijn eendimensionaal in hun ontwikkeling. Wat een stel marginalen lopen hier toch ook rondt.
Het was volgens mij voornamelijk een enkele Turk die deze hersenscheet als waarheid geëtaleerd had in een poging om onzekere kaaskoppen te prikke(le)n.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 01:52:12 ]
pi_184273086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:50 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het was volgens mij voornamelijk een enkele Turk die deze hersenscheet als waarheid geëtaleerd had in een poging om onzekere kaaskoppen te prikke(le)n.
En dan nog, de rest van de comments van het merendeel van de mannelijke Fokkers zijn net zo triest. Overigens zie ik wel vaker in andere vrouwen-bash topics dat de keuzes van jonge vrouwen zwaar worden bekritiseerd en worden verheven als standaard voor alle vrouwen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_184273097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:59 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

En dan nog, de rest van de comments van het merendeel van de mannelijke Fokkers zijn net zo triest. Overigens zie ik wel vaker in andere vrouwen-bash topics dat de keuzes van jonge vrouwen zwaar worden bekritiseerd en worden verheven als standaard voor alle vrouwen.
Nou ja, er is dan ook wel het een en ander mis met veel (z/millennial) vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 02:05:17 ]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 09:36:10 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184274823
Incel topic _O_
pi_184275281
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:46 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ach hemeltje, een paar puberende meisjes in een nachtclub veralgemeniseren tot de gehele vrouwelijk populatie. Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe pubermeisje hard worden afgerekend door mannelijke Fokkers op keuzes die ze maken wat volgens deze heldere lichten tot hun verdoemenis in de toekomst zal leiden. Niet dat deze meisjes ook eens volwassen worden en daarmee hun voorkeur en kijk op relaties/sex veranderd. Nee, vrouwen zijn eendimensionaal in hun ontwikkeling. Wat een stel marginalen lopen hier toch ook rondt.
"Een paar puberende meisjes"? Ik denk niet dat het recht doet aan de massaliteit waarin dit plaatsvindt. Vrouwen trachten deze problematiek te bagetaliseren, echter hebben deze 30%+ (incel) mannen daar geen boodschap aan.

Ik heb het lang zelf ook genegeerd, deels omdat het een ver van me bed show is, maar ook ik dacht dat het een fase is bij mannen waar ze doorheen moeten komen, net als dat vrouwen inderdaad ook volwassen moeten gaan worden. Maar de voortdurende hoogdravendheid van de dames en voor jou 50 anderen cultuur, is een hardnekkig probleem, ik denk namelijk dateen beetje respect voor de getoonde energie van deze mannen de groep al aardig kleiner kan maken? 30% is gwn geen getal om te negeren, dat is meer dan een miljoen mannen.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:20:15 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184275289
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:18 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik volg je analyse, mainstream-media is een groot boosdoener. Het gevolg is dat een groeiende populatie mannen die opgelegde "standaarden" niet kan bijbenen en dus buiten de boot valt. Zij zijn meer vatbaar voor: depressies, gezondheidsklachten, welvaartverlies, prostitutiebezoek, laag zelfbeeld, hoger kans op strafblad, veranderend stemgedrag, radicalisering, verdere degradering op de sociale ladder etc etc.

Als samenleving hebben we er dus op de langer termijn last van. Het bagatelliseren van reële gevoelens van burgers en het ridiculiseren tot "heb je zelf in de hand" (wat ik hier en daar vaak hoor) doet geen recht aan de groeiende zorg om eenzaamheid/buitengeslotenheid die deze mannen ervaren. Beleidmakers in dit land moeten hier iets mee; al weet ik niet wat.
De beleidsmakers moeten hier helemaal niets mee.

Het is vrij simpel. Als je jezelf als een enorme kneus gedraagt dan vinden vrouwen je niet leuk en gaat het inderdaad niet lukken van je maagdelijkheid af te komen. Als je van je zolderkamer afkomt en eens op zaterdagmiddag in een winkelcentrum rondloopt zie je dat het gros van de kerels gewoon een vrouw weet te vinden. Daar zitten ook gewoon saaie, lelijke mannen bij. Maar zelfs die saaie lelijke mannen doen blijkbaar toch iets goed wat incels structureel fout doen.

Maar voor de incels is het natuurlijk veel gemakkelijker om de media, politiek, het feminisme en andere mannen de schuld te geven van hun onvermogen om aan de vrouw te komen. In plaats van te zorgen dat je zelf gewoon een wat leuker iemand bent.
pi_184275637
Incel gespot.
Ja doei.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:48:55 #134
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184275703
Incel probleemtopic :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 10:50:47 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184275740
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:21 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Haha, neuh heb al een vriendin ;)
Ja en ik zong duetten met Anita Meyer in de Ahoy :')
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:02:38 #136
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184275923
Volgens statistieken kiezen mensen die vooral op hen lijken qua levenstijl en cultuur. Hier zitten gewoon wat jaloerse mannen die het op kleurlingen af moeten geven omdat ze single zijn.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:18:23 #137
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184276135
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:50 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Het was volgens mij voornamelijk een enkele Turk die deze hersenscheet als waarheid geëtaleerd had in een poging om onzekere kaaskoppen te prikke(le)n.
Nou veel kaaskoppen zijn toch ook onzeker?
Kijk es hoeveel inhammen krijgen.
En hoeveel rondkijken in de club met bier in hun hand :')
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:20:31 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184276163
Sowieso hoeveel clubs bestaan er nog? Zij die niet bijna allemaal failliet?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:37:05 #139
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184276431
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 01:46 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ach hemeltje, een paar puberende meisjes in een nachtclub veralgemeniseren tot de gehele vrouwelijk populatie. Ik vind het altijd fascinerend om te zien hoe pubermeisje hard worden afgerekend door mannelijke Fokkers op keuzes die ze maken wat volgens deze heldere lichten tot hun verdoemenis in de toekomst zal leiden. Niet dat deze meisjes ook eens volwassen worden en daarmee hun voorkeur en kijk op relaties/sex veranderd. Nee, vrouwen zijn eendimensionaal in hun ontwikkeling. Wat een stel marginalen lopen hier toch ook rondt.
Geheel mee eens.

Valt erg op dat als het over vrouwen en slechte keuzes gaat men het heeft over pubermeiden en wijzer worden ook negatief beoordeeld.

Alsof puber jongens zo slim zijn en geen oerdomme dingen doen. Maar dat wordt dan neergezet als ja, jonge jongen. Die wordt wel wijzer.

In zijn geheel geld dat pubers weleens wat doms doen en meestal leren ze daarvan. Dat anders doen/kiezen daarna is juist goed. Dat is niet 'nep', dat is wat leren betekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 08-01-2019 11:48:30 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:46:06 #140
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184276548
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

"Een paar puberende meisjes"? Ik denk niet dat het recht doet aan de massaliteit waarin dit plaatsvindt. Vrouwen trachten deze problematiek te bagetaliseren, echter hebben deze 30%+ (incel) mannen daar geen boodschap aan.

Ik heb het lang zelf ook genegeerd, deels omdat het een ver van me bed show is, maar ook ik dacht dat het een fase is bij mannen waar ze doorheen moeten komen, net als dat vrouwen inderdaad ook volwassen moeten gaan worden. Maar de voortdurende hoogdravendheid van de dames en voor jou 50 anderen cultuur, is een hardnekkig probleem, ik denk namelijk dateen beetje respect voor de getoonde energie van deze mannen de groep al aardig kleiner kan maken? 30% is gwn geen getal om te negeren, dat is meer dan een miljoen mannen.
Dat speelt anderom net zo goed he?

Echt leuk hoor dat ik vanavond kan neuken als ik elke gek maar toelaat. Maar hoe waardevol is dat? Mag ik er ook nog iets aan hebben, of besta ik enkel om die 'incel', zodat hij zich beter voelt?

Respect voor mannen die mij (omdat vrouw) zien als iemand die ze een oor aan zal willen naaien? Zelfs verdomd bewust daarover nadenkt?
Welk respect zit daarin van hun kant? En welke getoonde energie? Want voor die groep (incel) ben ik geen mens met inhoud, maar een middel tot een doel. En dat is in het beste geval. Want ik (nou ja, mijn jongere versie dan, gelukkig nu geen last meer van) ben niet meer voor hun dan een overwinning die hun wat brengt. Die tegelijkertijd gezien wordt als de 'k' van deze wereld.

Volgens die groep ben (was) ik een adder in het gras. Die zouden nooit mijn inhoud gezien hebben.
Welke liefde, respect, moeite en zachtheid zit er in iemand als trofee zien?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 11:49:44 #141
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184276599
Blijft mooi leesvoer dit. :').
And so is the past
pi_184277047
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat speelt anderom net zo goed he?

Echt leuk hoor dat ik vanavond kan neuken als ik elke gek maar toelaat. Maar hoe waardevol is dat? Mag ik er ook nog iets aan hebben, of besta ik enkel om die 'incel', zodat hij zich beter voelt?

Respect voor mannen die mij (omdat vrouw) zien als iemand die ze een oor aan zal willen naaien? Zelfs verdomd bewust daarover nadenkt?
Welk respect zit daarin van hun kant? En welke getoonde energie? Want voor die groep (incel) ben ik geen mens met inhoud, maar een middel tot een doel. En dat is in het beste geval. Want ik (nou ja, mijn jongere versie dan, gelukkig nu geen last meer van) ben niet meer voor hun dan een overwinning die hun wat brengt. Die tegelijkertijd gezien wordt als de 'k' van deze wereld.

Volgens die groep ben (was) ik een adder in het gras. Die zouden nooit mijn inhoud gezien hebben.
Welke liefde, respect, moeite en zachtheid zit er in iemand als trofee zien?
Wie heeft gezegd dat je ze moet neuken?

Het gaat over normaal reageren, als mens naar een mens? Moeilijk? Als je als vrouw uitdaagt moet je ook leren met de extra aandacht die je dan krijgt om te gaan en daar fatsoenlijk op te reageren.

Als je niet uitdaagt, krijg je ook minder aandacht en heb je automatisch minder mannen om mee te dealen.

Dit is menig vrouw van tegenwoordig:
Wel uitdagen, maar droeftoeteren dat zoveel mannen op haar af kwamen die ze dan z.s.m. met bitch-gedrag moet afserveren. Daar vraag je toch zelf om? Prima als je zoveel aandacht wil, maar doe een beetje normaal naar die heren.

Als ik het voor die mannen mag openemen: neen ze zijn niet alleen maar ingesteld op sex, ze willen normaal met je kunnen communiceren en daarin komen de grenzen wel normaal naar voren. Geen behoefte aan communicatie? is ook prima, communiceer dat dan ook op een aardige manier. Dit is toch basic level van interactie?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:34:55 #143
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184277464
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:13 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Wie heeft gezegd dat je ze moet neuken?

Het gaat over normaal reageren, als mens naar een mens? Moeilijk? Als je als vrouw uitdaagt moet je ook leren met de extra aandacht die je dan krijgt om te gaan en daar fatsoenlijk op te reageren.

Als je niet uitdaagt, krijg je ook minder aandacht en heb je automatisch minder mannen om mee te dealen.

Dit is menig vrouw van tegenwoordig:
Wel uitdagen, maar droeftoeteren dat zoveel mannen op haar af kwamen die ze dan z.s.m. met bitch-gedrag moet afserveren. Daar vraag je toch zelf om? Prima als je zoveel aandacht wil, maar doe een beetje normaal naar die heren.

Als ik het voor die mannen mag openemen: neen ze zijn niet alleen maar ingesteld op sex, ze willen normaal met je kunnen communiceren en daarin komen de grenzen wel normaal naar voren. Geen behoefte aan communicatie? is ook prima, communiceer dat dan ook op een aardige manier. Dit is toch basic level van interactie?
Zij vinden dat (incels). Want alles wat daar niet direct op uitloopt resulteert in haat gedoe.

Ik doe altijd normaal en vriendelijk tegen mensen, ik reageer nooit naar op een normale flirt.
Maar dat betekend niet dat ik altijd ja zeg erop, dat betekend niet dat ik interesse heb in iemand die mij niet als normaal mens ziet en niet als zodanig behandeld.

Die specifieke groep wil niet 'gewoon normaal' communiceren, want zodra hun gewenste uitkomst er niet uitkomt ben je een kuthoer en dat zullen ze laten weten.
Leuk dat hele 'uitdaag' verhaal, maar als een kut hebben en normaal tot leuk (niet eens superlekker) zijn al als uitdagen wordt gezien houdt het wel ergens op.
Ik als normale (gewoon gemiddeld) vrouw had daar al last van. De dames in mijn omgeving die boven gemiddeld waren nog veel meer.
Hoe denk je dat het voor hun was om als ze een keertje geen zin hadden in contact gelijk voor arrogante en oppervlakkige hoer uitgemaakt te worden? Om mee te maken dat ze enkel als object gezien werden ipv als mens met gevoelens?

Sorry, maar de incel groep is meer dan gemiddeld ingesteld op seks. Lees je eens in om te zien hoe ze denken over vrouwen. Daar zit niets bij wat ook maar het idee geeft dat vrouwen (zeker de mooiere waar ze zo naar verlangen en haten op hetzelfde moment) als mens met inhoud en gevoelens zien.
Maar he, dat lekkere wijf moet ze over de bol aaien en hun zin geven. Anders is het enkel weer een bewijs dat alle vrouwen kuthoeren zijn.

Wakker worden jongeman, als je zo over anderen denkt zullen die anderen je niet zo leuk vinden. En je bent geen 'nice guy' als je zo denkt. Je bent slecht nieuws en enkel iemamd die denkt dat ze het verdient om slecht behandeld te worden gaat daarin mee. Op geen enkel moment is dat positief.

Of zie jij jezelf al een rabiate feminazi als vriendin nemen? Dat doe je gewoon niet als je een beetje geestelijk gezond bent.
Incels zijn de mannelijke tegenhanger van rabiate feminazi's.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cause_Mayhem op 08-01-2019 12:40:52 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184277633
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zij vinden dat (incels). Want alles wat daar niet direct op uitloopt resulteert in haat gedoe.

Ik doe altijd normaal en vriendelijk tegen mensen, ik reageer nooit naar op een normale flirt.
Maar dat betekend niet dat ik altijd ja zeg erop, dat betekend niet dat ik interesse heb in iemand die mij niet als normaal mens ziet en niet als zodanig behandeld.

Die specifieke groep wil niet 'gewoon normaal' communiceren, want zodra hun gewenste uitkomst er niet uitkomt ben je een kuthoer en dat zullen ze laten weten.
Leuk dat hele 'uitdaag' verhaal, maar als een kut hebben en normaal tot leuk (niet eens superlekker) zijn al als uitdagen wordt gezien houdt het wel ergens op.
Ik als normale (gewoon gemiddeld) vrouw had daar al last van. De dames in mijn omgeving die boven gemiddeld waren nog veel meer.
Hoe denk je dat het voor hun was om als ze een keertje geen zin hadden in contact gelijk voor arrogante en oppervlakkige hoer uitgemaakt te worden? Om mee te maken dat ze enkel als object gezien werden ipv als mens met gevoelens?

Sorry, maar de incel groep is meer dan gemiddeld ingesteld op seks. Lees je eens in om te zien hoe ze denken over vrouwen. Daar zit niets bij wat ook maar het idee geeft dat vrouwen (zeker de mooiere waar ze zo naar verlangen en haten op hetzelfde moment) als mens met inhoud en gevoelens zien.
Maar he, dat lekkere wijf moet ze over de bol aaien en hun zin geven. Anders is het enkel weer een bewijs dat alle vrouwen kuthoeren zijn.

Wakker worden jongeman, als je zo over anderen denkt zullen die anderen je niet zo leuk vinden. En je bent geen 'nice guy' als je zo denkt. Je bent slecht nieuws en enkel iemamd die denkt dat ze het verdient om slecht behandeld te worden gaat daarin mee. Op geen enkel moment is dat positief.

Of zie jij jezelf al een rabiate feminazi als vriendin nemen? Dat doe je gewoon niet als je een geestelijk gezond bent.
Het getal is te groot om ze allemaal als incel te bestempelen.

Nogmaals er is meer aan de hand en je verhaal klinkt zeer plaucibel want mijn vriendin krijgt ook de nodige aandacht, maar ze weet er prima mee om te gaan, geen haat richting haar. Je hebt het over excessen. 90% van die mannen zal zich normaal gedragen als jij je ook normaal gedraagd.
pi_184277752
een dickpic sturen aan een vreemde vrouw is dan ook geen echt goede versiertactiek :D
nee. die vrouw moet je niet en dat ligt niet aan die vrouw.....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 8 januari 2019 @ 12:47:57 #146
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184277783
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:41 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Het getal is te groot om ze allemaal als incel te bestempelen.

Nogmaals er is meer aan de hand en je verhaal klinkt zeer plaucibel want mijn vriendin krijgt ook de nodige aandacht, maar ze weet er prima mee om te gaan, geen haat richting haar. Je hebt het over excessen. 90% van die mannen zal zich normaal gedragen als jij je ook normaal gedraagd.
Lang niet elke man die lastiger kan scoren uit zich zo over vrouwen. En hoe verrassend, diegene die dat niet doen eindigen allemaal met een vriendin waar ze blij mee zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:00:32 #147
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184278041
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja en ik zong duetten met Anita Meyer in de Ahoy :')
Omg kan je handtekening voor me fixxen!
Anita Meyer O+

Gr. Gr. Henk van Ingrid
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184278245
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lang niet elke man die lastiger kan scoren uit zich zo over vrouwen. En hoe verrassend, diegene die dat niet doen eindigen allemaal met een vriendin waar ze blij mee zijn.
Precies. Het is eerder het onvermogen van die andere groep (en miss ook wel andere dingen waaraan het kan liggen mentaal) maar iig het onvermogen om met afwijzing om te gaan wat die mannen dan vormt (negatief).

Als je knap bent wil niet zeggen (als vrouw en ook als man zijnde) dat het sociaal allemaal lukt en alles voor de wind gaat en dat je alleen maar positieve ervaringen hebt die in jouw voordeel werkt. En ook zo van we willen toch allemaal iemand (of nouja de meeste mensen) iemand die goed voor je is en je waarde inschat zoals je bent en niet als voorwerp gezien willen worden.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_184278424
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 12:41 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Het getal is te groot om ze allemaal als incel te bestempelen.

Nogmaals er is meer aan de hand en je verhaal klinkt zeer plaucibel want mijn vriendin krijgt ook de nodige aandacht, maar ze weet er prima mee om te gaan, geen haat richting haar. Je hebt het over excessen. 90% van die mannen zal zich normaal gedragen als jij je ook normaal gedraagd.
Maar het is toch niet zo zwart wit, kan aan allerlei factoren liggen waarom het niet lukt. Die mannen proberen vrouwen te krijgen of te fixen met de verkeerde intentie en daar gaat het mis. Daar word doorheen geprikt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Borrelnootje00 op 08-01-2019 13:26:12 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:26:20 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184278555
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:

30% is gwn geen getal om te negeren, dat is meer dan een miljoen mannen.
Waar haal je de wijsheid vandaan dat 30% van de mannen incel is?
pi_184278852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar haal je de wijsheid vandaan dat 30% van de mannen incel is?
Neen, meer dan 30%+ van de jongeren is eenzaam, waarvan veruit de meerderheid onder die groep het mannen betreft. Hoeveel daarvan weer incel zijn in een ver gevorderderde stadium, geen idee. Maar eenmaal langdurig eenzaam en afgewezen, is dat een kwestie van tijd.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:50:45 #152
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184278891
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:47 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Neen, meer dan 30%+ van de jongeren is eenzaam, waarvan veruit de meerderheid onder die groep het mannen betreft. Hoeveel daarvan weer incel zijn in een ver gevorderderde stadium, geen idee. Maar eenmaal langdurig eenzaam en afgewezen, is dat een kwestie van tijd.
In hoeverre is dat nou echt de schuld van kwaadaardig gedrag van de overige 70%
pi_184279394
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 10:19 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

"Een paar puberende meisjes"? Ik denk niet dat het recht doet aan de massaliteit waarin dit plaatsvindt. Vrouwen trachten deze problematiek te bagetaliseren, echter hebben deze 30%+ (incel) mannen daar geen boodschap aan.

Ik heb het lang zelf ook genegeerd, deels omdat het een ver van me bed show is, maar ook ik dacht dat het een fase is bij mannen waar ze doorheen moeten komen, net als dat vrouwen inderdaad ook volwassen moeten gaan worden. Maar de voortdurende hoogdravendheid van de dames en voor jou 50 anderen cultuur, is een hardnekkig probleem, ik denk namelijk dateen beetje respect voor de getoonde energie van deze mannen de groep al aardig kleiner kan maken? 30% is gwn geen getal om te negeren, dat is meer dan een miljoen mannen.
Een datingapp is dan ook niet te vergelijken met het echte leven. Online speelt iedereen het harder. Kijk al eens voor de lol naar de reacties in het algemeen op Fok, zouden bepaalde reacties naar anderen in real life op die manier worden gecommuniceerd ? Ik denk het zelf van niet. Online is fatsoen ver te zoeken. Wat voor een forum en Youtube geldt, geldt ook voor datingsites.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_184279406
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:47 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Neen, meer dan 30%+ van de jongeren is eenzaam, waarvan veruit de meerderheid onder die groep het mannen betreft. Hoeveel daarvan weer incel zijn in een ver gevorderderde stadium, geen idee. Maar eenmaal langdurig eenzaam en afgewezen, is dat een kwestie van tijd.
bedoel je nou dat vrouwen/meisjes gewoon elke man die aardig tegen hen doet aandacht moet geven?
Want dat werkt ook niet, dan denken ze dat je wat van hen wil en houd je ze aan het lijntje, wat ook niet goed is.

Daarnaast is eenzaamheid echt niet alleen gelinkt aan een seksuele relatie, misschien zijn vrouwen gewoon beter in het opbouwen en onderhouden van vriendschappen.
compact en kleverig.
pi_184279420
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 13:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In hoeverre is dat nou echt de schuld van kwaadaardig gedrag van de overige 70%
Geen idee. De trend van de signalen die ik oppik wijzen sterk op het feit dat de mannen zich sterk verongelijkt afgewezen en buitengesloten voelen. Of dat nu komt door het feit dat een klein populatie mannen - de spreekwoordelijke toplaag - de meerderheid van de vrouwen in zijn greep weet te houden en hen verzadigd waardoor de vrouwen voor de echte "relatiemannen" blind en afwijzend zijn geworden of iniedergeval dat de toplaag mannen het wereldbeeld van die vrouwen hebben verpest dat de normale man geen optie meer is. En dat dus de vrouwen emancipatie dusdanig is ontwikkeld, dat de vrouw gemiddeld gezien zich alleen van de toplaag wil laten bedienen?

Wat je wel duidelijk kan constateren is dat vrouw afstandelijker en harder is geworden...en dat de man juist meer machteloos en afhankelijk. Per slot: de vrouw waakt over haar sex/liefdemonopolie en verstrekt deze steeds meer aan de toplaag. Terwijl de onderlaag van de mannen doodraait.

Waarom ik denk dat de vrouwen hier een groot verantwoordelijkheid in hebben? Hun groepsdynamiek en wat zij wel en niet belonen, heeft geleid tot deze problematiek. Ik wil de man niet ridiculiseren tot een hondje die je kunstjes moet leren, maar als je als vrouw slecht gedrag beloond van deze suprieure toplaag mannen, resulteert dat tot deze eenzame groep mannen. Bewustwording van dit fenomeen is een eerste stap.

Slechts een analyse, no judgement.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gentlemen_vision op 08-01-2019 14:33:42 ]
pi_184279483
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:20 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Geen idee. De trend van de signalen die ik oppik wijzen sterk op het feit dat de mannen zich sterk verongelijkt afgewezen en buitengesloten voelen.

Slechts een analyse, no judgement.
Dat is vervelend voor ze. Ik voelde Me een tijd depressief. Daar had ik de hele wereld de schuld van kunnen geven, maar dan had ik me nu nog zo gevoeld waarschijnlijk.
Zelf iets ondernemen om me niet meer zo te voelen hielp wel.

Eris geen toplaag van 20% mannen en 80% die niemand hebben.

En dit klinkt niet echt als wen analyse.
compact en kleverig.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:31:26 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184279580
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:20 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Geen idee. De trend van de signalen die ik oppik wijzen sterk op het feit dat de mannen zich sterk verongelijkt afgewezen en buitengesloten voelen. Of dat nu komt door het feit dat een klein populatie mannen - de spreekwoordelijke toplaag - de meerderheid van de vrouwen in zijn greep weet te houden en hen verzadigd waardoor de vrouwe voor de echte "relatiemannen" blind en afwijzend zijn geworden of iniedergeval dst dje toplaag mannen het wereldbeeld van die vrouwen hebben verpest dat de normale man geem optie meer is. En dat dus de vrouwen emancipatie dusdanig is ontwikkeld, dat de vrouw gemiddeld gezien zich alleen van de toplaag wil bedienen?

Wat je wel duidelijk kan constateren is dat vrouw afstandelijker en harder is geworden...en dat de man juist meer machteloos en afhankelijk. Per slot: de vrouw waakt over haar sex/liefdemonopolie en verstrekt deze steeds meer aan de toplaag. Terwijl de onderlaag van de mannen doodraait.

Waarom ik denk dat de vrouwen hier een groot verantwoordelijkheid in hebben? Hun groepsdynamiek en wat zij wel en niet belonen, heeft geleid tot deze problematiek. Ik wil de man niet ridiculiseren tot een hondje die kunstjes moet leren, maar als je als vrouw slecht gedrag beloond van deze suprieure toplaag mannen, resulteert dat tot deze eenzame groep mannen. Bewustwording van dit fenomeen is een eerste stap.

Loop eens een rondje door de IKEA op zaterdagmiddag en je ziet toch echt dat het hebben van een relatie niet slechts aan de toplaag van mannen voorbehouden is.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:33:56 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184279611
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is vervelend voor ze. Ik voelde Me een tijd depressief. Daar had ik de hele wereld de schuld van kunnen geven, maar dan had ik me nu nog zo gevoeld waarschijnlijk.
Zelf iets ondernemen om me niet meer zo te voelen hielp wel.

Eris geen toplaag van 20% mannen en 80% die niemand hebben.

En dit klinkt niet echt als wen analyse.
Sowieso, die 20% mannen krijgen al een burnout als ze aan het idee denken
pi_184279663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is vervelend voor ze. Ik voelde Me een tijd depressief. Daar had ik de hele wereld de schuld van kunnen geven, maar dan had ik me nu nog zo gevoeld waarschijnlijk.
Zelf iets ondernemen om me niet meer zo te voelen hielp wel.

Eris geen toplaag van 20% mannen en 80% die niemand hebben.

En dit klinkt niet echt als wen analyse.
De meerderheid van de vrouwen vist meer uit de toplaag vijfer en laat de rest zoveel mogelijk links liggen. Raar maar waar helaas.

Laatst sprak ik zo"n man, die had een lijst van meer dan 200 "chicks" waar hij zich van laat bedienen... de gemiddelde vrouw accepteert dat als zoete koek.
pi_184279702
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De meerderheid van de vrouwen vist meer uit de toplaag vijfer en laat de rest zoveel mogelijk links liggen. Raar maar waar helaas.
Misschien moet je hier nog even over nadenken, want het is écht gwwoon gelul.
compact en kleverig.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:41:07 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184279714
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Misschien moet je hier nog even over nadenken, want het is écht gwwoon gelul.
Zanger Rinus heeft ook een vriendin. Blijkbaar behoort die tot de toplaag.
pi_184279743
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Misschien moet je hier nog even over nadenken, want het is écht gwwoon gelul.
Als jij gelijk zou hebben, hadden we niet een populatie eenzame mannen.

Think again
pi_184279783
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Als jij gelijk zou hebben, hadden we niet een populatie eenzame mannen.

Think again
Er zijn ook veel vrijgezelle vrouwen
pi_184279832
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Als jij gelijk zou hebben, hadden we niet een populatie eenzame mannen.

Think again
nogmaals: eenzaamheid is niet alleen gerelateerd aan een liefdesrelatie.

Daarnaast roep je wat over de hoeveelheid mannen die hier last van hebben zonder dat ergens op te baseren en vergeet je de ontzettend grote groep die het bij 1 tot 10 relaties in hun leven houden. Die horen niet bij diebovenste 20%, maar hebben niks te klagen.
mannen die echt nooit een vrouw hebben of kunnen krijgen zijn er echt niet zo veel als ze willen doen voorkomen.
compact en kleverig.
pi_184279866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Er zijn ook veel vrijgezelle vrouwen
Die alleen de toplaag wil belonen.
pi_184279907
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:50 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Die alleen de toplaag wil belonen.
'belonen' :') godverdomme zeg :') _O-
Ja doei.
pi_184279924
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nogmaals: eenzaamheid is niet alleen gerelateerd aan een liefdesrelatie.

Daarnaast roep je wat over de hoeveelheid mannen die hier last van hebben zonder dat ergens op te baseren en vergeet je de ontzettend grote groep die het bij 1 tot 10 relaties in hun leven houden. Die horen niet bij diebovenste 20%, maar hebben niks te klagen.
mannen die echt nooit een vrouw hebben of kunnen krijgen zijn er echt niet zo veel als ze willen doen voorkomen.
De groep eenzame mannen is zeker dynamisch. Dus niet waar je altijd in blijft zitten. Er zijn uittreders en er zijn intreders in die groep. Blijft wel als zorgpunt dat de groep zo groot is en onnodig lang in die situatie zitten. Het kost samenleving gewoon geld: de bijbehorende opsomming heb ik al eerder gemaakt.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 14:54:43 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184279932
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Als jij gelijk zou hebben, hadden we niet een populatie eenzame mannen.

Think again
Ja dat komt puur en alleen door al die stomme gemene vrouwen die kennelijk alleen maar met rijke mooiboys relaties willen. Alle mannen met een vriendin zijn zonder uitzondering fotomodelwaardig en hebben allemaal een baan met een dikke leasebak. Op een of andere manier zijn die mannen in staat zichzelf te vervijfvoudigen om al die vrouwen aan hun gerief te laten komen.

Het kan natuurlijk helemaal niet komen doordat die incels zelf een gedragsprobleem hebben en weigeren er wat aan te doen. :')
pi_184279967
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:50 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Die alleen de toplaag wil belonen.
Ohw dus, zit dat zo, ik dacht dat het altijd een zelf presentatie was die nogal finaal misliep waardoor vrouwen afknappen op een man
pi_184279971
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:54 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De groep eenzame mannen is zeker dynamisch. Dus niet waar je altijd in blijft zitten. Er zijn uittreders en er zijn intreders in die groep. Blijft wel als zorgpunt dat de groep zo groot is en onnodig lang in die situatie zitten. Het kost samenleving gewoon geld: de bijbehorende opsomming heb ik al eerder gemaakt.
dit is niet echt een reactie op mijn post.
compact en kleverig.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:08:12 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184280142
Maargoed, TS is duidelijk enkel op zoek naar een echokamer voor zn malle overtuigingen.

Ik hoop dat je een keer gaat inzien dat de schuld geven aan vrouwen, de media, de top 20% mannen, het feminisme en de politiek er vooral voor zorgt dat je je eigen leven verneukt.
pi_184280275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:08 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, TS is duidelijk enkel op zoek naar een echokamer voor zn malle overtuigingen.

Ik hoop dat je een keer gaat inzien dat de schuld geven aan vrouwen, de media, de top 20% mannen, het feminisme en de politiek er vooral voor zorgt dat je je eigen leven verneukt.
Helemaal mee eens. Wij staan misschien in een bevoorrechte positie om het probleem op afstand te analyseren, onaangetast, met koffie en gebak in ons hand.

Helaas is het voor die mannen een ander verhaal.

Ontkennen helpt deze gasten niet vooruit.

Google de eenzaamheidscijfers onder mannen, helaas een grote groep.
pi_184280306
Eerste hit op Google:

quote:
Man-vrouw
Eenzaamheid komt net iets vaker voor bij mannen dan bij vrouwen, maar iets meer vrouwen geven aan zich sterk eenzaam te voelen (10,1 om 9,8 procent). De verschillen zijn echter klein. Vrouwen voelen zich vaker emotioneel eenzaam, terwijl mannen vaker sociaal eenzaam zijn.
Tweede hit:
quote:
In 2015 waren bijna 330.000 mannen en bijna 220.000 vrouwen eenzaam. Vooral bij mensen van middelbare leeftijd (45 tot 65 jaar) is er een verschil te zien tussen mannen en vrouwen. In deze groep geeft zeven procent van de mannen en vier procent van de vrouwen aan eenzaam te zijn. Het CBS constateert dat gemiddeld 18 procent van alle eenzame mannen alleenstaand is. Van de eenzame mannen van middelbare leeftijd is 34 procent alleenstaand. In de groepen jongeren (15 tot 25 jaar) en ouderen (75plussers) zijn er geen noemenswaardige verschillen tussen mannen en vrouwen.
compact en kleverig.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:19:24 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184280314
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:16 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wij staan misschien in een bevoorrechte positie om het probleem op afstand te analyseren, onaangetast, met koffie en gebak in ons hand.

Helaas is het voor die mannen een ander verhaal.

Ontkennen helpt deze gasten niet vooruit.

Google de eenzaamheidscijfers onder mannen, helaas een grote groep.
Ga je ook nog reageren op mijn andere posts? Over jouw vclaims dat slechts de toplaag van mannen een vriendin kan krijgen?
pi_184280389
In de laatste quote staat dat 18% van alle eenzame mannen alleenstaand is.
Dus 82% van de mannen die aangaven eenzaam te zijn, is dat niet.
compact en kleverig.
pi_184280415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:16 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wij staan misschien in een bevoorrechte positie om het probleem op afstand te analyseren, onaangetast, met koffie en gebak in ons hand.

Helaas is het voor die mannen een ander verhaal.

Ontkennen helpt deze gasten niet vooruit.

Google de eenzaamheidscijfers onder mannen, helaas een grote groep.
wat ook niet helpt is het probleem compleet buiten jezelf zetten.
compact en kleverig.
pi_184280420
Inceltopic :N
pi_184280528
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat ook niet helpt is het probleem compleet buiten jezelf zetten.
Scherp. Ja ik heb een probleem met de ontkenning van dit fenomeen. Ik behoor echter niet tot de besproken groep, fungeer slechts als spreekbuis voor ze.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:36:00 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184280555
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Scherp. Ja ik heb een probleem met de ontkenning van dit fenomeen. Ik behoor echter niet tot de besproken groep, fungeer slechts als spreekbuis voor ze.
We geloven er alleen geen bal van.
pi_184280559
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Scherp. Ja ik heb een probleem met de ontkenning van dit fenomeen. Ik behoor echter niet tot de besproken groep, fungeer slechts als spreekbuis voor ze.
Wat is dan een oplossing die een ander zichzelf niet laat verloochenen of ‘kwaad doet’ en hen helpt zonder dat ze zelf iets hoeven te doen?
compact en kleverig.
pi_184280669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

We geloven er alleen geen bal van.
Dan niet.
pi_184280675
Ik wil inderdaad geen onverzorgde wanhopige vent die mij alleen als een mogelijkheid tot scoren ziet.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:43:55 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184280708
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Dan niet.
Maar ben jij toevallig JaJammerJan? Die profileerde zich ook al zaakwaarnemer voor incels hier. :D

Vertel in ieder geval maar aan je achterban dat het bedenken van onzin en de schuld steeds ergens anders leggen ze echt niet gaat helpen.
pi_184280714
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:42 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik wil inderdaad geen onverzorgde wanhopige vent die mij alleen als een mogelijkheid tot scoren ziet.
Niemand wil dat.
Gaat om de acties die je vervolgens onderneemt, die precies in dat straatje vallen, onverhoopt wellicht.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:45:10 #185
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184280724
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Scherp. Ja ik heb een probleem met de ontkenning van dit fenomeen. Ik behoor echter niet tot de besproken groep, fungeer slechts als spreekbuis voor ze.
Oh ja.. 'voor een vriend' :'). _O-.
And so is the past
pi_184280753
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:44 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Niemand wil dat.
Gaat om de acties die je vervolgens onderneemt, die precies in dat straatje vallen, onverhoopt wellicht.
wat bedoel je hiermee?
compact en kleverig.
pi_184280773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:18 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Nou veel kaaskoppen zijn toch ook onzeker?
Kijk es hoeveel inhammen krijgen.
En hoeveel rondkijken in de club met bier in hun hand :')
Ja ik heb er ook regelmatig medelij mee maar om het er zo in te wrijven... Anderzijds hoereren NL'ers hunner vrouwen al sinds jaar en dag...dat begon met het aantrekken van Italiaanse gastarbeiders (waar ik een nakomeling van ben) omwille luiheid en economische groei. Daarna mochten Turken ed er overheen en nu zelfs Syriërs, Somaliërs en Afghanen :').

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 15:50:17 ]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:48:25 #188
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184280781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De meerderheid van de vrouwen vist meer uit de toplaag vijfer en laat de rest zoveel mogelijk links liggen. Raar maar waar helaas.

Laatst sprak ik zo"n man, die had een lijst van meer dan 200 "chicks" waar hij zich van laat bedienen... de gemiddelde vrouw accepteert dat als zoete koek.
Dit gaat puur over seks en heeft bar weinig met wel of niet eenzaam te maken.

Ik ken ook zo'n gast die wel kan scoren, maar niet kan houden. Loopt bij een psych inmiddels omdat hij zich zo rot voelt dat hij niet instaat lijkt te zijn meer contact, echt inhoudelijk contact, te kunnen krijgen (heeft volgens zijn zeggen ook geen echte vrienden, het blijft allemaal oppervlakkig). Die is verdomd eenzaam.
Ziet er heel erg goed uit, zit goed in de slappe was, de 'toplaag' volgens jou, maar is helemaal niet gelukkig ermee.

Dat is iets wat die incels eens in moeten zien, ieder huisje heeft zijn kruisje. Lekker vrij en wild, lekker erop los kunnen scoren lijkt de hemel voor ze. Maar ook dat is niet altijd ideaal. Als je dat hebt, maar alleen dat, ben je net zo eenzaam.

Tuurlijk, die mooiboy met echte vrienden, die bewust kiest voor die leefstijl, zal daar best gelukkig mee zijn. Maar enkel 200+ vrouwen kunnen scoren is niet waar het om gaat. Niet als er verder geen inhoud is.
Dat is leuk als jongeling, als je nog denkt dat dat voldoende zal zijn, enkel voor nu even. Maar zonder mensen om je heen die de diepte van je innerlijk kennen en je dankzij en ondanks accepteren, omarmen, ben je eenzaam.
Voor eenzaamheid hoef je niet alleen te zijn. Sterker nog, ik kan voor mezelf zeggen dat mijn momenten van eenzaamheid juist niet er waren terwijl ik alleen was. Had ik een vriend nodig, niet een neukertje.
Ik weet dat ik gezegend ben omdat ik die vrienden/familie/partner wel heb, maar die waren het die de pijn van eenzaamheid verlichte, die neukertjes voor een avond deden dat niet, dat voede het gevoel van eenzaamheid alleen maar (waardoor ik vlotjes heb geleerd dat niet te zoeken als verlichting van pijn, enkel vanuit een ik voel me goed).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184280791
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:28 schreef ChristmasRoses het volgende:
Inceltopic :N
Naja, weetje, volgens mij zijn er genoeg gasten die echt prima toffe mensen zijn, idem vrouwen, die elkaar niet vinden.

De boeren van boer zoekt vrouw zijn in principe ook incel. Niks mis met die mensen. Idem de vrouwen die meedoen met dat programma.

9/10x gewoon leuke mensen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184280813
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee?
Ja idd.
_O-
pi_184280822
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:42 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik wil inderdaad geen onverzorgde wanhopige vent die mij alleen als een mogelijkheid tot scoren ziet.
Zo werkt het niet helemaal, ze zijn voornamelijk te bang om een vrouw aan te spreken, denken dat het ongewenst is om een stap te zetten o.i.d.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:52:55 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184280864
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:47 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ja ik heb er ook regelmatig medelij mee maar om het er zo in te wrijven... Anderzijds hoereren NL'ers hunner vrouwen al sinds jaar en dag...dat begon met het aantrekken van Italiaanse gastarbeiders (waar ik een nakomeling van ben) omwille luiheid en economische groei. Daarna mochten Turken ed er overheen en nu zelfs Syriërs, Somaliërs en Afghanen :').
Donder toch op met dit gelul. Ik ben je koe niet. Je bezit niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184280867
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat is iets wat die incels eens in moeten zien, ieder huisje heeft zijn kruisje. Lekker vrij en wild, lekker erop los kunnen scoren lijkt de hemel voor ze. Maar ook dat is niet altijd ideaal. Als je dat hebt, maar alleen dat, ben je net zo eenzaam
Beetje onzin natuurlijk, als je ergens mee zit denken "ach de ander heeft ergere problemen" dat lost je probleem niet op natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184280882
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Donder toch op met dit gelul. Ik ben je koe niet. Je bezit niet.
Nee, je bent het bezit, een lokkertje, van het grootbedrijf.
pi_184280917
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:54 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De groep eenzame mannen is zeker dynamisch. Dus niet waar je altijd in blijft zitten. Er zijn uittreders en er zijn intreders in die groep. Blijft wel als zorgpunt dat de groep zo groot is en onnodig lang in die situatie zitten. Het kost samenleving gewoon geld: de bijbehorende opsomming heb ik al eerder gemaakt.
Lijkt soms wel, zeker op Fok dat de groep eenzame mannen groter is dan eenzame vrouwen. Of ligt dat aan mij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:59:17 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184280974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja, weetje, volgens mij zijn er genoeg gasten die echt prima toffe mensen zijn, idem vrouwen, die elkaar niet vinden.

De boeren van boer zoekt vrouw zijn in principe ook incel. Niks mis met die mensen. Idem de vrouwen die meedoen met dat programma.

9/10x gewoon leuke mensen.
Nee die boeren zijn geen incels want ze doen iets constructiefs aan hun probleem en wijten hun vrijgezel zijn niet aan de hele wereld behalve aan henzelf.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 15:59:39 #197
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184280982
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja, weetje, volgens mij zijn er genoeg gasten die echt prima toffe mensen zijn, idem vrouwen, die elkaar niet vinden.

De boeren van boer zoekt vrouw zijn in principe ook incel. Niks mis met die mensen. Idem de vrouwen die meedoen met dat programma.

9/10x gewoon leuke mensen.
Nee, die zijn geen incel. Incel gaat gepaard met een naar wereldbeeld, een bitterheid en vijanddenken.

Lang niet iedere man (of vrouw) die moeilijk een partner kan vinden is een incel.
Grappig feitje, de term incel is in eerste instantie verzonnen door een vrouw mbt vrouwen. Maar het is al jaren geleden uitgegroeid tot een haatgroep, die de wereld onderverdeelt in kutwijven (Stacy) en geen moeite waard wijven (Becky), om aan de andere kant de nare badboys te hebben die wel scoren (Chad) en daarnaast 'cucks' (gewone mannen) en de incels die alles zogenaamd doorzien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:00:20 #198
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184280997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beetje onzin natuurlijk, als je ergens mee zit denken "ach de ander heeft ergere problemen" dat lost je probleem niet op natuurlijk.
Een beetje relativeren kan erg goed werken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:00:33 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281001
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:54 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Nee, je bent het bezit, een lokkertje, van het grootbedrijf.
Euhm, nee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo werkt het niet helemaal, ze zijn voornamelijk te bang om een vrouw aan te spreken, denken dat het ongewenst is om een stap te zetten o.i.d.
Als een man heel leuk is maar verlegen zet ik de stap zelf wel hoor.
pi_184281012
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee die boeren zijn geen incels want ze doen iets constructiefs aan hun probleem en wijten hun vrijgezel zijn niet aan de hele wereld behalve aan henzelf.
Ze zijn toch celibaat terwijl ze dat niet willen zijn, daarom doen ze mee.

Maar okay, als je erover gaat klagen in zelfmedelijden dan wordt het incel naar hoe jij dat woord definieert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:01:54 #202
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281024
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt soms wel, zeker op Fok dat de groep eenzame mannen groter is dan eenzame vrouwen. Of ligt dat aan mij?
Er zijn hier gewoon meer mannen als vrouwen.
En er is de neiging om tegen vrouwen te zeggen dat als ze vanavond piemel willen ze dat wel kunnen krijgen, ook al hebben ze het over eenzaamheid ipv een sekstekort.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281048
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Als een man heel leuk is maar verlegen zet ik de stap zelf wel hoor.
Hoe weet jij of een man heel leuk is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281071
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Een beetje relativeren kan erg goed werken.
Relativeren kan ontnuchteren misschien ja. Maar het effect waar je naar op zoek bent is dus dat je stopt met je zelfmedelijden die niet rationeel is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281088
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze zijn toch celibaat terwijl ze dat niet willen zijn, daarom doen ze mee.

Maar okay, als je erover gaat klagen in zelfmedelijden dan wordt het incel naar hoe jij dat woord definieert.
Het lijkt mij niet heilzaam om eenieder die *een periode* niet te neuken heeft maar dat uiteraard wel wil onder incel te scharen.
pi_184281125
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Er zijn hier gewoon meer mannen als vrouwen.
En er is de neiging om tegen vrouwen te zeggen dat als ze vanavond piemel willen ze dat wel kunnen krijgen, ook al hebben ze het over eenzaamheid ipv een sekstekort.
Piemel krijg je ook niet zonder iemand te ontmoeten. Een aantrekkelijke vrouw zal wel aangesproken worden door de helft van de mannen die wel een gesprek begint. Maarja, die moet zich ook ergens bevinden waar ze wel aangesproken wordt....

De grootste horde is in dat geval al genomen dus dat is wel degelijk een voorsprong. De kans om afgewezen te worden is ook wat lager als je zelf wordt aangesproken en je de ander ook wel leuk vindt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281142
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe weet jij of een man heel leuk is?
Omdat ik er eerst gesprekken mee heb, of op date ga?
pi_184281160
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:11 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Omdat ik er eerst gesprekken mee heb, of op date ga?
De verlegen eenzame man raakt niet in gesprek / op date met je, die ontmoet geen vrouwen in zijn leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:14:41 #209
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281182
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Relativeren kan ontnuchteren misschien ja. Maar het effect waar je naar op zoek bent is dus dat je stopt met je zelfmedelijden die niet rationeel is.
Niet perse ophouden met zelfmedelijden, of beter gezegd lijden onder die eenzaamheid. Dat is iets waar je met jezelf mee aan de slag moet.
Maar wel ophouden met dat 'andere' te idealiseren, de werkelijkheid te zien dat ook dat echt niet perfect is.

Want geen enkele incel brand van jaloesie naar die gozer toe die op zijn 16de zijn partner heeft ontmoet en daar gelukkig oud mee wordt (of die normale 'relatieman' die een handjevol in zijn leven heeft). Nee, het is Chad met zijn 200+ vrouwen, maar geen enkele inhoudelijke relatie (vrienden, familie, dat boeit niet zo).
Sterker nog, de incel vindt die 'relatieman' maar een cuck, minderwaardig.

Dat terwijl hun ernstige en oprechte eenzaamheid niet opgelost gaat worden door zelf een Chad te worden. Ze beter kunnen richten op sociaal inhoudelijk contact.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281198
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

De verlegen eenzame man raakt niet in gesprek / op date met je, die ontmoet geen vrouwen in zijn leven.
Ik heb het over verlegen mannen,niet over incels.
pi_184281212
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:15 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb het over verlegen mannen,niet over incels.
Want verlegen mannen ontmoeten hordes vrouwen?

Ik blijf bij het punt volgens mij zijn er genoeg mannen en vrouwen die weinig mensen ontmoeten waar ze interesse in zouden hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:17:39 #212
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Piemel krijg je ook niet zonder iemand te ontmoeten. Een aantrekkelijke vrouw zal wel aangesproken worden door de helft van de mannen die wel een gesprek begint. Maarja, die moet zich ook ergens bevinden waar ze wel aangesproken wordt....

De grootste horde is in dat geval al genomen dus dat is wel degelijk een voorsprong. De kans om afgewezen te worden is ook wat lager als je zelf wordt aangesproken en je de ander ook wel leuk vindt.
Pop, geloof me, piemel krijgen staat niet gelijk aan als inhoudelijk mens gezien worden.
In momenten van eenzaamheid is dat alleen nog maar extra pijnlijk. Net zoals de incel die dan maar een hoer uitkiest en zich de volgende dag nog rotter voelt omdat het niet 'echt' was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281242
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Pop, geloof me, piemel krijgen staat niet gelijk aan als inhoudelijk mens gezien worden.
In momenten van eenzaamheid is dat alleen nog maar extra pijnlijk. Net zoals de incel die dan maar een hoer uitkiest en zich de volgende dag nog rotter voelt omdat het niet 'echt' was.
Je hoeft toch niet het bed gelijk te delen als je wordt aangesproken ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:19:25 #214
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281254
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want verlegen mannen ontmoeten hordes vrouwen?

Ik blijf bij het punt volgens mij zijn er genoeg mannen en vrouwen die weinig mensen ontmoeten waar ze interesse in zouden hebben.
Geen hordes, maar wel wat.

En de gemiddelde verlegen man, zonder het incel wereldbeeld, komt dan ook meestal wel aan de vrouw.
Zal geen player zijn, maar ook geen eeuwige maagd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281318
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Geen hordes, maar wel wat.

En de gemiddelde verlegen man, zonder het incel wereldbeeld, komt dan ook meestal wel aan de vrouw.
Zal geen player zijn, maar ook geen eeuwige maagd.
Naja goed, we praten een beetje in wereldbeelden ofzo.

Ik denk dat een verlegen man die graag een vrouw wilt ontmoeten zich sneller eenzaam zou kunnen gaan voelen, als hij vervolgens niemand aanspreekt of ontmoet... Ligt daar naar mijn idee een probleem.

Verlegenheid is echt niet zo handig als dat je tegenhoudt om mensen te ontmoeten.

Daarom reageerde ik ook op die andere post van jou over dat jij dan wel de stap zou zetten, in jouw hoofd ben je allang met hem in gesprek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:28:38 #216
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281415
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet het bed gelijk te delen als je wordt aangesproken ;)
Behalve dan dat veel van dat soort contact voornamelijk daarop gericht is.
Dat het 'advies' is naar vrouwen toe die eenzaam zijn, hun gevoel weggezet wordt onder het mom je kan vanavond wel 5 piemels krijgen als je wil.

Waar het me om gaat is dat kutjes of piemels geen oplossing voor eenzaamheid zijn.
Die goede vriend (met of zonder seks) is wel een oplossing.

Zo heb ik een hele mooie vriendin, (serieel) monogaam type. Alhoewel ze veel aandacht kreeg om haar uiterlijk voelde ze zich heel rot erbij. Want die aandacht ging niet over haar (zeer lieve) persoonlijkheid.
Erger nog, mensen gingen er vaak al vanuit dat ze arrogant en oppervlakkig zou zijn, want verdomd mooi. Krijgt alles in de schoot geworpen toch? Nee dus.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281482
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Behalve dan dat veel van dat soort contact voornamelijk daarop gericht is.
Dat het 'advies' is naar vrouwen toe die eenzaam zijn, hun gevoel weggezet wordt onder het mom je kan vanavond wel 5 piemels krijgen als je wil.

Waar het me om gaat is dat kutjes of piemels geen oplossing voor eenzaamheid zijn.
Die goede vriend (met of zonder seks) is wel een oplossing.

Zo heb ik een hele mooie vriendin, (serieel) monogaam type. Alhoewel ze veel aandacht kreeg om haar uiterlijk voelde ze zich heel rot erbij. Want die aandacht ging niet over haar (zeer lieve) persoonlijkheid.
Erger nog, mensen gingen er vaak al vanuit dat ze arrogant en oppervlakkig zou zijn, want verdomd mooi. Krijgt alles in de schoot geworpen toch? Nee dus.
Als je een vrouw wilt versieren die knap is dan moet je je bek houden over haar uiterlijk, als ze minder knap is dan kan het weer wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:34:01 #218
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281506
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je een vrouw wilt versieren die knap is dan moet je je bek houden over haar uiterlijk, als ze minder knap is dan kan het weer wel.
Het gaat wel wat verder dan dat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281526
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het gaat wel wat verder dan dat.
Wie weet, maar als openingszin werkt het slecht uit eigen ervaring.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want verlegen mannen ontmoeten hordes vrouwen?

Ik blijf bij het punt volgens mij zijn er genoeg mannen en vrouwen die weinig mensen ontmoeten waar ze interesse in zouden hebben.
Mijn vriend is vrij introvert en ik extravert, heb hem ook ontmoet.
pi_184281541
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:32 schreef ludovico het volgende:
Dat het 'advies' is naar vrouwen toe die eenzaam zijn, hun gevoel weggezet wordt onder het mom je kan vanavond wel 5 piemels krijgen als je wil.
Zelfde relativeren trouwens, als je zoveel aangesproken wordt heb je het wel makkelijker dan gemiddelde vent. Of is 90% van de mannen die je aanspreekt dan zo kut? :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281546
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:35 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Mijn vriend is vrij introvert en ik extravert, heb hem ook ontmoet.
Ik ben ook vrij introvert, ontmoet ook weleens een vrouw, meestal niet door verlegen te zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281549
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Behalve dan dat veel van dat soort contact voornamelijk daarop gericht is.
Dat het 'advies' is naar vrouwen toe die eenzaam zijn, hun gevoel weggezet wordt onder het mom je kan vanavond wel 5 piemels krijgen als je wil.

Waar het me om gaat is dat kutjes of piemels geen oplossing voor eenzaamheid zijn.
Die goede vriend (met of zonder seks) is wel een oplossing.

Zo heb ik een hele mooie vriendin, (serieel) monogaam type. Alhoewel ze veel aandacht kreeg om haar uiterlijk voelde ze zich heel rot erbij. Want die aandacht ging niet over haar (zeer lieve) persoonlijkheid.
Erger nog, mensen gingen er vaak al vanuit dat ze arrogant en oppervlakkig zou zijn, want verdomd mooi. Krijgt alles in de schoot geworpen toch? Nee dus.
Voor mannen is succesvolle zaadspreiding een essentieel element van psychologische stabiliteit. Dat kun je niet wegvegen onder het mom van 'eenzaamheid treft beide geslachten'.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:38:04 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184281568
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja goed, we praten een beetje in wereldbeelden ofzo.

Ik denk dat een verlegen man die graag een vrouw wilt ontmoeten zich sneller eenzaam zou kunnen gaan voelen, als hij vervolgens niemand aanspreekt of ontmoet... Ligt daar naar mijn idee een probleem.

Verlegenheid is echt niet zo handig als dat je tegenhoudt om mensen te ontmoeten.

Daarom reageerde ik ook op die andere post van jou over dat jij dan wel de stap zou zetten, in jouw hoofd ben je allang met hem in gesprek.
Alleen gaat de gezonde verlegen man aan manier zoeken om zijn nadeel te overwinnen. Door wat minder verlegen te worden. Of door een manier te vinden waarom het wel lukt zoals activiteiten waar je veel vrouwen tegenkomt.

De incel daartentegen doet helemaal niets en zoekt het vooral in op internet kankeren dat vrouwen niet zo zijn als hij dat zou willen
pi_184281608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Alleen gaat de gezonde verlegen man aan manier zoeken om zijn nadeel te overwinnen. Door wat minder verlegen te worden. Of door een manier te vinden waarom het wel lukt zoals activiteiten waar je veel vrouwen tegenkomt.

De incel daartentegen doet helemaal niets en zoekt het vooral in op internet kankeren dat vrouwen niet zo zijn als hij dat zou willen
Dit. Mijn vriend is succesvol, slim en sportief, dan is dat verlegene extra sexy.
pi_184281623
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Alleen gaat de gezonde verlegen man aan manier zoeken om zijn nadeel te overwinnen. Door wat minder verlegen te worden. Of door een manier te vinden waarom het wel lukt zoals activiteiten waar je veel vrouwen tegenkomt.

De incel daartentegen doet helemaal niets en zoekt het vooral in op internet kankeren dat vrouwen niet zo zijn als hij dat zou willen
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:40 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Dit. Mijn vriend is succesvol, slim en sportief, dan is dat verlegene extra sexy.
Dat noem ik geen verlegen man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:42:19 #227
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281642
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:36 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Voor mannen is succesvolle zaadspreiding een essentieel element van psychologische stabiliteit. Dat kun je niet wegvegen onder het mom van 'eenzaamheid treft beide geslachten'.
Seks, intimiteit, is voor vrouwen net zo belangrijk. We zijn geen 2 verschillend soorten namelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:43:37 #228
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zelfde relativeren trouwens, als je zoveel aangesproken wordt heb je het wel makkelijker dan gemiddelde vent. Of is 90% van de mannen die je aanspreekt dan zo kut? :+
Ja echt?

Als jij een mooie auto hebt en enkel daarop aangesproken wordt, hoe lang is dat dan waardevol?

Eerste keer ben je blij, tweede keer is minder, derde keer begint te wringen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281676
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja echt?

Als jij een mooie auto hebt en enkel daarop aangesproken wordt, hoe lang is dat dan waardevol?
Kan toch een gesprekje uit voortkomen of niet?

Als ik iemand aanspreek om der uiterlijk dan schuilt daar een positief gevoel onder dat ik kwijt moet, dat het weinig succes heeft om redenen weet ik best. Maar ik denk niet dat ik het er mee eens ben dat het heel oppervlakkig is ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:44:48 #230
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184281684
Het enge van de man in de OP is als ze in de Incel ideologie gaan geloven, radicaliseren en dan een zelfmoord-moord plegen. En elke man wiens vrouw van hem gaat scheiden kan ook in deze Incel-modus schieten (hence toenemend aantal familiedrama's). Mannen hebben geen macht meer op basis van het patriarchaat en dan krijg je dit soort excessen.
pi_184281711
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat bedoel je hiermee?
Vrouwen hebben er een topsport van gemaakt om A te willen en B te doen. Vooral als het gaat om het toegeven aan foute mannen (de toplaag).

Dus je wens is duidelijk, alleen in de praktijk doet de vrouw doodleuk mee aan de groepsdynamiek van haar concurrent vrouwen. Ze willen maar al te graag in dezelfde vijfer vissen (helaas).
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:46:31 #232
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184281720
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan toch een gesprekje uit voortkomen of niet?
Niet echt. Dat is nu juist het probleem.
Want die verdomd knappe vrouw wordt erg vaak gezien als een trofee, en hertekop aan de muur.
Denk je dat dat hert aan de muur blij is met de stoere jachtverhalen? Dat dat hert daar wat aan heeft?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184281732
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Dat noem ik geen verlegen man.
Ik ken hem beter dan jij.

Heb ook extraverte muzikanten gedate, heel andere koek. Hadden ook tig exen.
pi_184281757
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Niet echt. Dat is nu juist het probleem.
Want die verdomd knappe vrouw wordt erg vaak gezien als een trofee, en hertekop aan de muur.
Denk je dat dat hert aan de muur blij is met de stoere jachtverhalen? Dat dat hert daar wat aan heeft?
Tjah, jij bekijkt het zo negatief, de grondslag van een complimentje over het uiterlijk van een vrouw is bij mij toch écht dat ik haar heel mooi vind. En ik herken verder wel dat het je kansen significant verlaagd. Maar zoiets moet ik soms gewoon kwijt en ik doe het er dan ook meer om dat ik iemand heb durven aanspreken / mezelf heb opengesteld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281808
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:46 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Vrouwen hebben er een topsport van gemaakt om A te willen en B te doen. Vooral als het gaat om het toegeven aan foute mannen (de toplaag).

Dus je wens is duidelijk, alleen in de praktijk doet de vrouw doodleuk mee aan de groepsdynamiek van haar concurrent vrouwen. Ze willen maar al te graag in dezelfde vijfer vissen (helaas).
Altijd ditzelfde riedeltje weer... :')

Vrouwen willen niet per se foute mannen, vrouwen willen mannelijke mannen die hun bek open durven te trekken en laten merken wat ze willen. Dat omschrijft de doorsnee 'foute man' natuurlijk, maar als assertieve, intelligente en knappe man heb je nog veel meer kans.

En ja sommige dingen die vrouwen doen zijn onlogisch (als ze je leuk vinden is weinig aandacht geven in het begin veel effectiever dan begraven onder aandacht), maar puntje bij paaltje willen ze geen klootzak.
pi_184281816
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:47 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ken hem beter dan jij.

Heb ook extraverte muzikanten gedate, heel andere koek. Hadden ook tig exen.
Dus, iemand die je aanspreekt etc noem ik gewoon niet verlegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184281822
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Seks, intimiteit, is voor vrouwen net zo belangrijk. We zijn geen 2 verschillend soorten namelijk.
Twee verschillende geslachten met verschillende paarstrategieën met daarop gebaseerde instincten en emotionele responses. Dat vrouwen in elk geval wél seks kunnen hebben is in elk geval altijd al de helft meer.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:51:31 #238
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184281828
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:46 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Vrouwen hebben er een topsport van gemaakt om A te willen en B te doen. Vooral als het gaat om het toegeven aan foute mannen (de toplaag).

Dus eigenlijk ben jij een foute man. Je beweert immers een vriendin te hebben en dus behoor jij dan tot die toplaag nietwaar?
:')
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:54:38 #239
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184281877
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:50 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Altijd ditzelfde riedeltje weer... :')

Vrouwen willen niet per se foute mannen, vrouwen willen mannelijke mannen die hun bek open durven te trekken en laten merken wat ze willen. Dat omschrijft de doorsnee 'foute man' natuurlijk, maar als assertieve, intelligente en knappe man heb je nog veel meer kans.

En ja sommige dingen die vrouwen doen zijn onlogisch (als ze je leuk vinden is weinig aandacht geven in het begin veel effectiever dan begraven onder aandacht), maar puntje bij paaltje willen ze geen klootzak.
Sterker nog, klootzakken verspillen mijn tijd. Misschien toen ik 20 was waren players leuk maar nu echt niet meer. Ik zie het nu als de berg minkukels waar je doorheen moet (elke keer een klein gesprekje op Tinder voordat de aap uit de mouw komt, dan weer de match opheffen etc.). 80% op Tinder zoekt seks, 60% is daar eerlijk over en die kan gelijk ontmatcht worden, 20% kost veel tijd en doorvragen. Van de 20% normale mannen die overblijft klikt het niet of komen de interesses niet overeen en dan houd je 4 potentiële dates per maand over.
pi_184281951
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Mishu het volgende:

[..]

Sterker nog, klootzakken verspillen mijn tijd. Misschien toen ik 20 was waren players leuk maar nu echt niet meer. Ik zie het nu als de berg minkukels waar je doorheen moet (elke keer een klein gesprekje op Tinder voordat de aap uit de mouw komt, dan weer de match opheffen etc.). 80% op Tinder zoekt seks, 60% is daar eerlijk over en die kan gelijk ontmatcht worden, 20% kost veel tijd en doorvragen. Van de 20% normale mannen die overblijft klikt het niet of komen de interesses niet overeen en dan houd je 4 potentiële dates per maand over.
Man, zoveel moeite.

Denk ook dat je het mis hebt met je ideeën.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 januari 2019 @ 16:59:46 #241
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184281987
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:11 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Wellicht iets met persoonlijkheid, karakter, ambitie?

Het hangt denk ik sterk af van je belevingswereld. Als ik kijk naar mijn directe sociale omgeving, met veelal mensen die aan de universiteit hebben gestudeerd, dan merk ik daar dat veel vrouwen juist veel meer op zoek zijn naar leuke intelligente gasten met wat ambitie en die zij er wel leuk uit vinden zien, maar die jij wellicht als ‘nerdje’ classificeert. Die denken naar mijn idee dan echt niet in termen als “zou deze durven vechten als ik lastiggevallen word?”, maar die zoeken het op andere vlakken.
Hoe vaak wordt er in hoogopgeleide kringen nou gevochten? Ik vind dat als vrouw echt onbelangrijk. Als iemand gaat vechten loop ik weg en bel de politie en ga verder met mijn leven.
pi_184281993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Mishu het volgende:

[..]

Sterker nog, klootzakken verspillen mijn tijd. Misschien toen ik 20 was waren players leuk maar nu echt niet meer. Ik zie het nu als de berg minkukels waar je doorheen moet (elke keer een klein gesprekje op Tinder voordat de aap uit de mouw komt, dan weer de match opheffen etc.). 80% op Tinder zoekt seks, 60% is daar eerlijk over en die kan gelijk ontmatcht worden, 20% kost veel tijd en doorvragen. Van de 20% normale mannen die overblijft klikt het niet of komen de interesses niet overeen en dan houd je 4 potentiële dates per maand over.
4 is nog best redelijk toch?

Maar heb het idee dat dat beeld over de badguys vooral gebaseerd is op meiden van 15-19. Van die types die leuk doorpraten als het 4e bericht iets is in de trant van 'ik zou je wel uit elkaar trekken'...

Ligt ook een beetje aan opleidingsniveau natuurlijk, maar ik ken zelf bijzonder weinig dames die in van die doorzichtige praatjes van players zouden trappen tegenwoordig. En ik heb het idee dat sommigen al wel heel snel andere mannen typeren als foute mannen.
pi_184282024
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:01 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Als een man heel leuk is maar verlegen zet ik de stap zelf wel hoor.
Dan ben je 1 van de weinigen.
pi_184282037
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Mishu het volgende:

[..]

Sterker nog, klootzakken verspillen mijn tijd. Misschien toen ik 20 was waren players leuk maar nu echt niet meer. Ik zie het nu als de berg minkukels waar je doorheen moet (elke keer een klein gesprekje op Tinder voordat de aap uit de mouw komt, dan weer de match opheffen etc.). 80% op Tinder zoekt seks, 60% is daar eerlijk over en die kan gelijk ontmatcht worden, 20% kost veel tijd en doorvragen. Van de 20% normale mannen die overblijft klikt het niet of komen de interesses niet overeen en dan houd je 4 potentiële dates per maand over.
Dit.
pi_184282046
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:01 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Dan ben je 1 van de weinigen.
|:( |:( |:( |:( |:(
pi_184282049
Supreme_Gentlemen _O_
pi_184282097
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Mishu het volgende:
Sterker nog, klootzakken verspillen mijn tijd
Wat ik nu wel eens voorbij zie komen is de stelling dat vrouwen die hun 'high value market years' (16 t/m 25/30) aan klootzakken gegeven hebben nu opgedroogd en alleen de 30 instappen omdat de good guys/incels wraak willen: "'Jjj moest mij niet in je hoogtijdagen (maar nu wel)? Succes met je kat.'' De van twee-walletjes-strategie is ontmaskerd aldus die bronnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 17:11:43 ]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:08:21 #248
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:06 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Wat ik nu wel eens voorbij zie komen is de stelling dat vrouwen die die hun 'high value market years' (16 t/m 25/30) aan klootzakken gegeven hebben nu opgedroogd en alleen de 30 instappen omdat de good guys/incels wraak willen: "'Jjj moest mij niet in je hoogtijdagen (maar nu wel)? Succes met je kat.'' De van twee-walletjes-strategie is ontmaskerd aldus die bronnen.
Ik ben ook niet op zoek naar passief-agressieve mannen.

En ik heb wel veel lol gehad maar ook gewoon hard gestudeerd/gezorgd voor zieke naasten. Sowieso is mijn instelling liever alleen dan met iemand waar ik het niet op kan.
pi_184282161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:06 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Wat ik nu wel eens voorbij zie komen is de stelling dat vrouwen die die hun 'high value market years' (16 t/m 25/30) aan klootzakken gegeven hebben nu opgedroogd en alleen de 30 instappen omdat de good guys/incels wraak willen: "'Jjj moest mij niet in je hoogtijdagen (maar nu wel)? Succes met je kat.'' De van twee-walletjes-strategie is ontmaskerd aldus die bronnen.
Dan ben je ook gewoon een mongool als man, kan je eindelijk neuken maar 'ik doe het niet want vroeger kon ik ook al niet neuken!!' :') Wees blij dat je niet als maagd sterft denk ik dan.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:12:17 #250
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282188
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan ben je ook gewoon een mongool als man, kan je eindelijk neuken maar 'ik doe het niet want vroeger kon ik ook al niet neuken!!' :') Wees blij dat je niet als maagd sterft denk ik dan.
Ik vind mannen die puur een relatie nemen zodat ze seks kunnen hebben eigenlijk ook heel onaantrekkelijk.
pi_184282191
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:10 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dan ben je ook gewoon een mongool als man, kan je eindelijk neuken maar 'ik doe het niet want vroeger kon ik ook al niet neuken!!' :') Wees blij dat je niet als maagd sterft denk ik dan.
Degene die daadwerkelijk de kans krijgen zullen dat wel doen wrs... of ze een relatie aangaan weet ik niet. Wrs wel. Het is leuke praat, maar na zoveel jaren eenzaamheid zullen ze de bluf niet volhouden.
pi_184282211
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:12 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind mannen die puur een relatie nemen zodat ze seks kunnen hebben eigenlijk ook heel onaantrekkelijk.
Als je daarvoor nog nooit seks hebt gehad kan ik me voorstellen dat dat een big deal is. Dat vond ik namelijk ook toen ik nog maagd was.
pi_184282223
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:08 schreef Mishu het volgende:
En ik heb wel veel lol gehad maar ook gewoon hard gestudeerd/gezorgd voor zieke naasten. Sowieso is mijn instelling liever alleen dan met iemand waar ik het niet op kan.
Hoe oud ben je als ik het vragen mag?
pi_184282236
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 15:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit gaat puur over seks en heeft bar weinig met wel of niet eenzaam te maken.

Ik ken ook zo'n gast die wel kan scoren, maar niet kan houden. Loopt bij een psych inmiddels omdat hij zich zo rot voelt dat hij niet instaat lijkt te zijn meer contact, echt inhoudelijk contact, te kunnen krijgen (heeft volgens zijn zeggen ook geen echte vrienden, het blijft allemaal oppervlakkig). Die is verdomd eenzaam.
Ziet er heel erg goed uit, zit goed in de slappe was, de 'toplaag' volgens jou, maar is helemaal niet gelukkig ermee.

Dat is iets wat die incels eens in moeten zien, ieder huisje heeft zijn kruisje. Lekker vrij en wild, lekker erop los kunnen scoren lijkt de hemel voor ze. Maar ook dat is niet altijd ideaal. Als je dat hebt, maar alleen dat, ben je net zo eenzaam.

Tuurlijk, die mooiboy met echte vrienden, die bewust kiest voor die leefstijl, zal daar best gelukkig mee zijn. Maar enkel 200+ vrouwen kunnen scoren is niet waar het om gaat. Niet als er verder geen inhoud is.
Dat is leuk als jongeling, als je nog denkt dat dat voldoende zal zijn, enkel voor nu even. Maar zonder mensen om je heen die de diepte van je innerlijk kennen en je dankzij en ondanks accepteren, omarmen, ben je eenzaam.
Voor eenzaamheid hoef je niet alleen te zijn. Sterker nog, ik kan voor mezelf zeggen dat mijn momenten van eenzaamheid juist niet er waren terwijl ik alleen was. Had ik een vriend nodig, niet een neukertje.
Ik weet dat ik gezegend ben omdat ik die vrienden/familie/partner wel heb, maar die waren het die de pijn van eenzaamheid verlichte, die neukertjes voor een avond deden dat niet, dat voede het gevoel van eenzaamheid alleen maar (waardoor ik vlotjes heb geleerd dat niet te zoeken als verlichting van pijn, enkel vanuit een ik voel me goed).
Je woorden kan je inlijsten met goud.

Echter het gaat niet om seks. Deze mannen willen niet makkelijk scoren, voor de korte termijn. Deze groep wordt gewoon structureel afgewezen door de mainstream dame, omdat de dames zich volgestort hebben op de fuckboys met hun mooie praatjes. Die toplaag boys en die vrouwen die het toelaten zijn de kern van het probleem. Er is niets waar die eenzame mannen aan kunnen doen, behalve als ze hun authentieke persoonlijkheid gaan verloochenen en andere fuckboys gaan nadoen. Kijk maar naar die pick up artists die gouden tijden draaien over de rug van al die eenzame mannen die de fijne kneepjes van de toplaag eigen wil maken. Allemaal omdat vrouwen de verkeerde keuzes maken en hen daartoe dwingen!

I dont blame them the woman, als een vrouw gaat investeren in een undervalued man, dan wordt ze voor gek verklaard. Hoe kan je eindigen met die (authentieke) sukkel. Geen haar op haar hoofd die dat aandurft.
pi_184282246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:12 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Degene die daadwerkelijk de kans krijgen zullen dat wel doen wrs... of ze een relatie aangaan weet ik niet. Wrs wel. Het is leuke praat, maar na zoveel jaren eenzaamheid zullen ze de bluf niet volhouden.
Ja daarom... en zelfs als je het kan volhouden, waarom? Beetje zinloze dreiging, aangezien de vrouwen in kwestie vrijwel altijd iemand anders kunnen vinden die wellicht wat minder succesvol is, maar geen nee zegt. Dus wie heb je hier nu mee?
pi_184282285
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja daarom... en zelfs als je het kan volhouden, waarom? Beetje zinloze dreiging, aangezien de vrouwen in kwestie vrijwel altijd iemand anders kunnen vinden die wellicht wat minder succesvol is, maar geen nee zegt. Dus wie heb je hier nu mee?
Naja, ik snap de frustratie natuurlijk wel, vnmlk daar de interesse in jou als incel niet gebaseerd is op dezelfde lust als die ze hadden voor de klootzakken. Je bent daarentegen vooral een middel tot stabiliteit (geld) en anti-eenzaamheid. Dat doet pijn denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 17:19:35 ]
pi_184282299
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:15 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Je woorden kan je inlijsten met goud.

Echter het gaat niet om seks. Deze mannen willen niet makkelijk scoren, voor de korte termijn. Deze groep wordt gewoon structureel afgewezen door de mainstream dame, omdat de dames zich volgestort hebben op de fuckboys met hun mooie praatjes. Die toplaag boys en die vrouwen die het toelaten zijn de kern van het probleem. Er is niets waar die eenzame mannen aan kunnen doen, behalve als ze hun authentieke persoonlijkheid gaan verloochenen en andere fuckboys gaan nadoen. Kijk maar naar die pick up artists die gouden tijden draaien over de rug van al die eenzame mannen die de fijne kneepjes van de toplaag eigen wil maken. Allemaal omdat vrouwen de verkeerde keuzes maken en hen daartoe dwingen!

I dont blame them the woman, als een vrouw gaat investeren in een undervalued man, dan wordt ze voor gek verklaard. Hoe kan je eindigen met die (authentieke) sukkel. Geen haar op haar hoofd die dat aandurft.
Hoe verklaar je dan al die mannen die zonder wat voor PUA cursus dan ook gewoon een vrouw kunnen versieren? Of zijn dat allemaal 'de toplaag'? Als jezelf zijn betekent dat je stil naar de grond kijkt bij een gesprek kan ik me wel voorstellen dat vrouwen daar niets mee hebben. Maar goed, blijf vooral jezelf wentelen in zelfmedelijden zou ik zeggen
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:20:07 #258
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184282313
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:15 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Je woorden kan je inlijsten met goud.

Echter het gaat niet om seks. Deze mannen willen niet makkelijk scoren, voor de korte termijn. Deze groep wordt gewoon structureel afgewezen door de mainstream dame, omdat de dames zich volgestort hebben op de fuckboys met hun mooie praatjes. Die toplaag boys en die vrouwen die het toelaten zijn de kern van het probleem. Er is niets waar die eenzame mannen aan kunnen doen, behalve als ze hun authentieke persoonlijkheid gaan verloochenen en andere fuckboys gaan nadoen. Kijk maar naar die pick up artists die gouden tijden draaien over de rug van al die eenzame mannen die de fijne kneepjes van de toplaag eigen wil maken. Allemaal omdat vrouwen de verkeerde keuzes maken en hen daartoe dwingen!

I dont blame them the woman, als een vrouw gaat investeren in een undervalued man, dan wordt ze voor gek verklaard. Hoe kan je eindigen met die (authentieke) sukkel. Geen haar op haar hoofd die dat aandurft.
De meeste vrouwen knappen af op openingszinnen en pick up artists en kijken daar recht doorheen. Zeker 23+. Als iemand een openingszin gebruikt op Tinder benoem ik dat en probeer ik er doorheen te kijken.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:43:38 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184282697
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:15 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Je woorden kan je inlijsten met goud.

Echter het gaat niet om seks. Deze mannen willen niet makkelijk scoren, voor de korte termijn. Deze groep wordt gewoon structureel afgewezen door de mainstream dame, omdat de dames zich volgestort hebben op de fuckboys met hun mooie praatjes. Die toplaag boys en die vrouwen die het toelaten zijn de kern van het probleem. Er is niets waar die eenzame mannen aan kunnen doen, behalve als ze hun authentieke persoonlijkheid gaan verloochenen en andere fuckboys gaan nadoen. Kijk maar naar die pick up artists die gouden tijden draaien over de rug van al die eenzame mannen die de fijne kneepjes van de toplaag eigen wil maken. Allemaal omdat vrouwen de verkeerde keuzes maken en hen daartoe dwingen!

I dont blame them the woman, als een vrouw gaat investeren in een undervalued man, dan wordt ze voor gek verklaard. Hoe kan je eindigen met die (authentieke) sukkel. Geen haar op haar hoofd die dat aandurft.
Waarom moeten vrouwen aardig doen tegen mannen die zo'n vertieft beeld van vrouwen hebben?
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:45:37 #260
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184282725
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan al die mannen die zonder wat voor PUA cursus dan ook gewoon een vrouw kunnen versieren? Of zijn dat allemaal 'de toplaag'? Als jezelf zijn betekent dat je stil naar de grond kijkt bij een gesprek kan ik me wel voorstellen dat vrouwen daar niets mee hebben. Maar goed, blijf vooral jezelf wentelen in zelfmedelijden zou ik zeggen
Ikk hem hem al geadviseerd om eens op zaterdagmiddag bij de IKEA rond te lopen om te zien wat voor mannen een vriendin kunnen krijgen.

Maar daar komt uiteraard geen antwoord op want dat is een ongemakkelijke waarheid.
  Moderator dinsdag 8 januari 2019 @ 17:51:36 #261
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184282808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ikk hem hem al geadviseerd om eens op zaterdagmiddag bij de IKEA rond te lopen om te zien wat voor mannen een vriendin kunnen krijgen.

Maar daar komt uiteraard geen antwoord op want dat is een ongemakkelijke waarheid.
Ja, ts, geef hier eens antwoord op?
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 8 januari 2019 @ 17:52:26 #262
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184282827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:06 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Wat ik nu wel eens voorbij zie komen is de stelling dat vrouwen die hun 'high value market years' (16 t/m 25/30) aan klootzakken gegeven hebben nu opgedroogd en alleen de 30 instappen omdat de good guys/incels wraak willen: "'Jjj moest mij niet in je hoogtijdagen (maar nu wel)? Succes met je kat.'' De van twee-walletjes-strategie is ontmaskerd aldus die bronnen.
Wel nee, die mannen zouden per direct toehappen als zo'n vrouw ook maar een keer naar ze zou glimlachen.
pi_184282866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wel nee, die mannen zouden per direct toehappen als zo'n vrouw ook maar een keer naar ze zou glimlachen.
En dan kom je amper van ze af.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:14:53 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184283109
Vrouwen zijn allemaal kuthoeren omdat ze jou niet leuk vinden

Vrouwen vinden jou niet leuk omdat je ze allemaal kuthoeren vind

Wat komt dichter bij de waarheid denk je?
pi_184283209
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 14:20 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Geen idee. De trend van de signalen die ik oppik wijzen sterk op het feit dat de mannen zich sterk verongelijkt afgewezen en buitengesloten voelen. Of dat nu komt door het feit dat een klein populatie mannen - de spreekwoordelijke toplaag - de meerderheid van de vrouwen in zijn greep weet te houden en hen verzadigd waardoor de vrouwen voor de echte "relatiemannen" blind en afwijzend zijn geworden of iniedergeval dat de toplaag mannen het wereldbeeld van die vrouwen hebben verpest dat de normale man geen optie meer is. En dat dus de vrouwen emancipatie dusdanig is ontwikkeld, dat de vrouw gemiddeld gezien zich alleen van de toplaag wil laten bedienen?

Wat je wel duidelijk kan constateren is dat vrouw afstandelijker en harder is geworden...en dat de man juist meer machteloos en afhankelijk. Per slot: de vrouw waakt over haar sex/liefdemonopolie en verstrekt deze steeds meer aan de toplaag. Terwijl de onderlaag van de mannen doodraait.

Waarom ik denk dat de vrouwen hier een groot verantwoordelijkheid in hebben? Hun groepsdynamiek en wat zij wel en niet belonen, heeft geleid tot deze problematiek. Ik wil de man niet ridiculiseren tot een hondje die je kunstjes moet leren, maar als je als vrouw slecht gedrag beloond van deze suprieure toplaag mannen, resulteert dat tot deze eenzame groep mannen. Bewustwording van dit fenomeen is een eerste stap.

Slechts een analyse, no judgement.
Mannen hebben vrouwen eeuwenlang als eigendom gezien. Wij zijn de eerste/tweede generatie waar vrouwen mochten werken, scheiden, een eigen inkomen genereren (na het huwelijk), massaal gingen studeren en vrijheden kregen die ze vroeger niet hadden (ongehuwd op jezelf wonen).

Waarom zouden vrouwen zich verantwoordelijk moeten voelen voor incels, als ze zelf eindelijk de ruimte hebben gekregen om zich als een man vrijelijk te kunnen bewegen.
Een relatie is geen recht.. Dus jammerdepammer voor die vrijgezelle mannen, ze zullen zelf iets moeten doen. Is ook een stuk aantrekkelijker dan zeggen dat vrouwen zich bewust moeten zijn van een groep single mannen..
pi_184283289
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:54 schreef Mishu het volgende:

[..]

Sterker nog, klootzakken verspillen mijn tijd. Misschien toen ik 20 was waren players leuk maar nu echt niet meer. Ik zie het nu als de berg minkukels waar je doorheen moet (elke keer een klein gesprekje op Tinder voordat de aap uit de mouw komt, dan weer de match opheffen etc.). 80% op Tinder zoekt seks, 60% is daar eerlijk over en die kan gelijk ontmatcht worden, 20% kost veel tijd en doorvragen. Van de 20% normale mannen die overblijft klikt het niet of komen de interesses niet overeen en dan houd je 4 potentiële dates per maand over.
Deze kortzichtigheid van hoe je mannen afwijst symboliseert de ongeduldigheid van de vrouw in het algemeen.

Jij wil met zero effort, lekker achterover zittend, de man het werk laten doen en als het je niet zint dan op basis van onbenulligheden de man wegdenigreren. Hij moet natuurlijk - zonder jou investering in hem - jou de aandacht geven die je OH ZO VERDIENT en uiteraard feilloos aansluiten op je mood op dat moment.

Kortom alleen een taalvirtuoos, een uitverkoren player, die dat feilloos voor je kan etaleren, kan dat doen, zodat jij ondertussen je wijntje kan wegdrinken, steeds met 2 letters en smiley kan terugreageren, terwijl je aan de lijfe ondervindt hoe iemand je manipuleert zonder dat je het zelf door hebt.

Ondertussen, heb je de iet wat verlegen authentieke man die zijn hart op zijn tong heeft - die de beste bedoelingen met je had - weggebonjourd als zwak en seksbelust.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:27:39 #267
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184283294
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:22 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Mannen hebben vrouwen eeuwenlang als eigendom gezien. Wij zijn de eerste/tweede generatie waar vrouwen mochten werken, scheiden, een eigen inkomen genereren (na het huwelijk), massaal gingen studeren en vrijheden kregen die ze vroeger niet hadden (ongehuwd op jezelf wonen).

Waarom zouden vrouwen zich verantwoordelijk moeten voelen voor incels, als ze zelf eindelijk de ruimte hebben gekregen om zich als een man vrijelijk te kunnen bewegen.
Een relatie is geen recht.. Dus jammerdepammer voor die vrijgezelle mannen, ze zullen zelf iets moeten doen. Is ook een stuk aantrekkelijker dan zeggen dat vrouwen zich bewust moeten zijn van een groep single mannen..
Ik voel me niet verantwoordelijk voor Incels maar ik vind ze wel doodeng als er gedreigd wordt met geweld (black pill). Als ik een beetje een nerdy man een kans geef ben ik altijd bang dat die man dan stiekem op Reddit op vrouwen zit af te geven en dat mijn leven dus gevaar loopt.
pi_184283556
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik voel me niet verantwoordelijk voor Incels maar ik vind ze wel doodeng als er gedreigd wordt met geweld (black pill). Als ik een beetje een nerdy man een kans geef ben ik altijd bang dat die man dan stiekem op Reddit op vrouwen zit af te geven en dat mijn leven dus gevaar loopt.
Dat maakt het een sociaal maatschappijke dreiging/probleem, nog steeds niet een “bewustwording die vrouwen zouden moeten oplossen door hun zoek-parameters aan te passen”

Ze zijn ook eng, hence de status incel. ;)
pi_184283581
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:46 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Vrouwen hebben er een topsport van gemaakt om A te willen en B te doen. Vooral als het gaat om het toegeven aan foute mannen (de toplaag).

Dus je wens is duidelijk, alleen in de praktijk doet de vrouw doodleuk mee aan de groepsdynamiek van haar concurrent vrouwen. Ze willen maar al te graag in dezelfde vijfer vissen (helaas).
dus ze gaat wél voor een onverzorgde viezerik? :?
compact en kleverig.
pi_184283636
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:06 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Wat ik nu wel eens voorbij zie komen is de stelling dat vrouwen die hun 'high value market years' (16 t/m 25/30) aan klootzakken gegeven hebben nu opgedroogd en alleen de 30 instappen omdat de good guys/incels wraak willen: "'Jjj moest mij niet in je hoogtijdagen (maar nu wel)? Succes met je kat.'' De van twee-walletjes-strategie is ontmaskerd aldus die bronnen.
Haha, daar heb je ze dan maar mooi mee! })
compact en kleverig.
pi_184283658
Kan mij niet vinden in deze klacht.

Gewoon lekker celibatair leven.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 18:47:46 ]
pi_184283660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wel nee, die mannen zouden per direct toehappen als zo'n vrouw ook maar een keer naar ze zou glimlachen.
Een deel zal dat wellicht überhaupt niet eens durven. Een ander deel heeft er wrs vanwege *psych aandoening* sowieso geen oprechte interesse in.
pi_184283688
Mijn vriend is dus niet authentiek omdat hij mijn vriend is? :')
pi_184283707
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:15 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Je woorden kan je inlijsten met goud.

Echter het gaat niet om seks. Deze mannen willen niet makkelijk scoren, voor de korte termijn. Deze groep wordt gewoon structureel afgewezen door de mainstream dame, omdat de dames zich volgestort hebben op de fuckboys met hun mooie praatjes. Die toplaag boys en die vrouwen die het toelaten zijn de kern van het probleem. Er is niets waar die eenzame mannen aan kunnen doen, behalve als ze hun authentieke persoonlijkheid gaan verloochenen en andere fuckboys gaan nadoen. Kijk maar naar die pick up artists die gouden tijden draaien over de rug van al die eenzame mannen die de fijne kneepjes van de toplaag eigen wil maken. Allemaal omdat vrouwen de verkeerde keuzes maken en hen daartoe dwingen!

I dont blame them the woman, als een vrouw gaat investeren in een undervalued man, dan wordt ze voor gek verklaard. Hoe kan je eindigen met die (authentieke) sukkel. Geen haar op haar hoofd die dat aandurft.
wat? :')

Met de mannen die jij beschrijft kun je als vrouw beter op geen enkele manier een relatie onderhouden omdat ze je niet meer los laten.
Ze zijn zó blij dat ze aandacht krijgen van n vrouw, dat ze compleet aan je gaan hangen en je niet meer van hen af komt.
Dát is de kern van het probleem.
Vrouwen leren het wel af aardig te zijn als ze daar vervolgens op afgerekend worden.
compact en kleverig.
pi_184283738
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:49 schreef ChristmasRoses het volgende:
Mijn vriend is dus niet authentiek omdat hij mijn vriend is? :')
Geen enkel mens is nog authentiek. We zijn marionetten van de machten om ons heen. Cultureel beïnvloed. Er wordt ons een zelfbeeld opgedrongen het is niet dat we er een ontwikkelen.

Ts zal wellicht een onzekere gefrustreerde zelf hebben omdat hij allemaal stelletjes ziet in de media, alles wordt in de media dan ook afgebeeld als super geweldig. Maar hoeveel mensen gaan niet uit elkaar of hebben ellende?

Ach ja niemand is authentiek.
pi_184283777
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat? :')

Met de mannen die jij beschrijft kun je als vrouw beter op geen enkele manier een relatie onderhouden omdat ze je niet meer los laten.
Ze zijn zó blij dat ze aandacht krijgen van n vrouw, dat ze compleet aan je gaan hangen en je niet meer van hen af komt.
Dát is de kern van het probleem.
Vrouwen leren het wel af aardig te zijn als ze daar vervolgens op afgerekend worden.
Wil je geen leuke aanvankelijke man die niet zonder je kan?

Het enige wat ik soms wil waardoor vrouwen me links laten liggen is gepakt worden met een strap-on. Dan zijn alle vrouwen opeens wel verdwenen als sneeuw voor de zon. :'(
pi_184283789
Je hebt het steeds over de authentieke man, maar wat moet ik mij daar bij voorstellen?
pi_184283798
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:27 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Deze kortzichtigheid van hoe je mannen afwijst symboliseert de ongeduldigheid van de vrouw in het algemeen.

Jij wil met zero effort, lekker achterover zittend, de man het werk laten doen en als het je niet zint dan op basis van onbenulligheden de man wegdenigreren. Hij moet natuurlijk - zonder jou investering in hem - jou de aandacht geven die je OH ZO VERDIENT en uiteraard feilloos aansluiten op je mood op dat moment.

Kortom alleen een taalvirtuoos, een uitverkoren player, die dat feilloos voor je kan etaleren, kan dat doen, zodat jij ondertussen je wijntje kan wegdrinken, steeds met 2 letters en smiley kan terugreageren, terwijl je aan de lijfe ondervindt hoe iemand je manipuleert zonder dat je het zelf door hebt.

Ondertussen, heb je de iet wat verlegen authentieke man die zijn hart op zijn tong heeft - die de beste bedoelingen met je had - weggebonjourd als zwak en seksbelust.
:')
compact en kleverig.
pi_184283828
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:52 schreef Argo het volgende:
Geen enkel mens is nog authentiek.
Spreek voor jezelf. Ik vecht al 29 jaar tegen de boeien van de massa. Wist je dat toen ik in groep 2 zat er gevraagd werd wat ons favoriete eten was en ik de enige was die ''fruit!'' riep? Daar waar de rest van de klootjeskleuters over patat en snoep aan het bazelen was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 18:57:28 ]
pi_184283856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je hebt het steeds over de authentieke man, maar wat moet ik mij daar bij voorstellen?
De authentieke man bestaat niet meer. Teveel culturele invloeden hebben ons een gefragmenteerde zelf gegeven. Authentiek bestaat niet meer.

Wat hij ermee bedoelt is denk ik een soort man die zegt dat hij het niet voor de seks doet maar stiekem wel wil
pi_184283875
Gewoon helemaal niet lezen wat anderen zeggen en vast blijven houden aan je eigen ideeen.

ik geef een aantal quotes over de cijfers van eenzaamheid waar om gevraagd werd. Geen reactie, omdat het niet zo erg blijkt te zijn als TS dacht? Omdat hij de bronnen die ik aanhaal niet gelooft?
compact en kleverig.
pi_184283883
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:56 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik vecht al 29 jaar tegen de boeien van de massa. Wist je dat toen ik in groep 2 zat er gevraagd werd wat ons favoriete eten was en ik de enige was die ''fruit!'' riep? Daar waar de rest van de klootjeskleuters over patat en snoep aan het bazelen was.
Dat jij je afzet tegen fakers zonder authenticiteit maakt jou niet authentiek.
pi_184283897
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gewoon helemaal niet lezen wat anderen zeggen en vast blijven houden aan je eigen ideeen.

ik geef een aantal quotes over de cijfers van eenzaamheid waar om gevraagd werd. Geen reactie, omdat het niet zo erg blijkt te zijn als TS dacht? Omdat hij de bronnen die ik aanhaal niet gelooft?
Ts wil gewoon seks maar kan het niet krijgen.
pi_184283905
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:56 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik vecht al 29 jaar tegen de boeien van de massa. Wist je dat toen ik in groep 2 zat er gevraagd werd wat ons favoriete eten was en ik de enige was die ''fruit!'' riep? Daar waar de rest van de klootjeskleuters over patat en snoep aan het bazelen was.
je bent de enige. Gefeliciteerd.
compact en kleverig.
pi_184283930
Maar de vrouwen die mannen neuken met strap-on zijn wel echt of zeldzaam of verzadigd. :'(

Waarom wil geen enkele vrouw mij een halsband omdoen en me keihard uit elkaar trekken? :'(

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 19:00:19 ]
pi_184283963
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:58 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat jij je afzet tegen fakers zonder authenticiteit maakt jou niet authentiek.
Maar dat is het nou juist; ik zette mij niet af: ''fruit!'' werd uitgesproken zonder anderkleuters mening af te wegen. Het vechten is als ademen; het is inherent aan mijn bestaan. Het is de niet gecorrumpeerde natuurtoestand.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 19:01:56 ]
pi_184283992
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:57 schreef Argo het volgende:

[..]

De authentieke man bestaat niet meer. Teveel culturele invloeden hebben ons een gefragmenteerde zelf gegeven. Authentiek bestaat niet meer.

Wat hij ermee bedoelt is denk ik een soort man die zegt dat hij het niet voor de seks doet maar stiekem wel wil
Denk dat hij in de war is met excentriek
pi_184283997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:00 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist; ik zette mij niet af: ''fruit!'' werd uitgesproken zonder anderkleuters mening af te wegen. Het vechten is als ademen; het is inherent aan mijn bestaan.
Je kan je bestaan niet anders bekijken als door de lens van een geboeid man. Het is niet dat we vrijwillig geboeid worden of kunnen ontsnappen eraan.
pi_184284003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Denk dat hij in de war is met excentriek
Authentiek is excentriek in een wereld van conformisten.
pi_184284032
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:02 schreef Argo het volgende:

[..]

Je kan je bestaan niet anders bekijken als door de lens van een geboeid man. Het is niet dat we vrijwillig geboeid worden of kunnen ontsnappen eraan.
Die boeien ontnemen mij mijn authenticiteit niet. Niet volledig. Zelfs de taal kan dat niet.
pi_184284066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Denk dat hij in de war is met excentriek
Hij denkt dat je iets objectief kan bekijken door een gekleurde bril.

Mensen roepen ook gender zit in de natuur. Dat klinkt logisch maar je zegt dat wel vanuit een maatschappelijke cultuur die het onderscheid altijd al gemaakt heeft. Dat je dan naar de natuur kijkt en het onderscheidt tussen geslachtsdelen als bevestiging ziet van de scheiding in de culturele maatschappij is logisch.

Alleen we kunnen het niet bekijken zonder deze culturele bagage. Dus of er echt een verschil zit tussen de vrouw En man qua zelf? Dat staat ter discussie. Op het vlak van de psyche dan. Fysiek zijn de verschillen objectief te bekijken
pi_184284103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:04 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Die boeien ontnemen mij mijn authenticiteit niet. Niet volledig. Zelfs de taal kan dat niet.
De taal kan dat wel de taal is je niet eigen. En dan ga je zoeken naar de zelf doormiddel van fantasie en symboliek omdat je verlangd naar het begrip.

Of je wordt gewoon gestuurd door machten. Er is een subject of er is er geen. Als er een is boeit de taal je als er geen is ben je een marionet van anonieme machten en instituten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 19:07:25 ]
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:07:55 #293
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184284119
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:56 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik vecht al 29 jaar tegen de boeien van de massa. Wist je dat toen ik in groep 2 zat er gevraagd werd wat ons favoriete eten was en ik de enige was die ''fruit!'' riep? Daar waar de rest van de klootjeskleuters over patat en snoep aan het bazelen was.
Hipster.
pi_184284141
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Hipster.
Hopelijk wel eentje met een foodtruck want heb honger. :'(
pi_184284334
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:05 schreef Argo het volgende:
Hij denkt dat je iets objectief kan bekijken door een gekleurde bril.

Mensen roepen ook gender zit in de natuur. Dat klinkt logisch maar je zegt dat wel vanuit een maatschappelijke cultuur die het onderscheid altijd al gemaakt h
eeft. Dat je dan naar de natuur kijkt en het onderscheidt tussen geslachtsdelen als bevestiging ziet van de scheiding in de culturele maatschappij is logisch.

Alleen we kunnen het niet bekijken zonder deze culturele bagage. Dus of er echt een verschil zit tussen de vrouw En man qua zelf? Dat staat ter discussie. Op het vlak van de psyche dan. Fysiek zijn de verschillen objectief te bekijken
Het onderscheid tussen natuur en cultuur is net zo fictief als de ontkenning van beide. Alsof cultuur als een deken boven de natuur is komen vallen: alsof de vermeende 'gender'-rolpatronen op een dag lukraak uitgekozen waren door de eerste cultuurscheppers! Overigens zijn er wb het culturele verlangen genaamd 'objectiviteit' (dank U verlichtingscultuur van allerlei structuren en normen) genoeg zaken opgemerkt aangaande de verschillen in de psychologie tussen man en vrouw, met als belangrijkste opmerkelijkheid: mannen zijn vooral van de dingen en vrouwen vooral van de mensen. Dat wist Schopenhauer ons te vertellen ver voor de opkomst van die populaire peer-wetenschap; dwars door zijn eigen culturele plafond heen.
pi_184284387
Naar mijn ervaring daten mensen ook iemand die op ze lijkt. Dus fedoranerds moeten zich lekker richten op hun eigen soort.
pi_184284391
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:07 schreef Argo het volgende:

[..]

De taal kan dat wel de taal is je niet eigen. En dan ga je zoeken naar de zelf doormiddel van fantasie en symboliek omdat je verlangd naar het begrip.

Of je wordt gewoon gestuurd door machten. Er is een subject of er is er geen. Als er een is boeit de taal je als er geen is ben je een marionet van anonieme machten en instituten.
De taal is nooit iemands bezit geweest; dat poogden alleen de grote broer in Oceania, en tegenwoordig onze goedbedoelende nepnieuws en haatgedachten-bestrijders. Maar taal is onmogelijk iets anders dan zowel een collectieve als een individuele aanlegendheid; de toetsing, aanscherping, verwerpen, en al dat, ontstaat in de communicatie met de ander. En je weet wat 'de ander' is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2019 19:22:50 ]
pi_184284427
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:20 schreef ChristmasRoses het volgende:
Naar mijn ervaring daten mensen ook iemand die op ze lijkt. Dus fedoranerds moeten zich lekker richten op hun eigen soort.
:D
pi_184284589
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat? :')

Met de mannen die jij beschrijft kun je als vrouw beter op geen enkele manier een relatie onderhouden omdat ze je niet meer los laten.
Ze zijn zó blij dat ze aandacht krijgen van n vrouw, dat ze compleet aan je gaan hangen en je niet meer van hen af komt.
Dát is de kern van het probleem.
Vrouwen leren het wel af aardig te zijn als ze daar vervolgens op afgerekend worden.
Oja tuurlijk dan maar de pua's in deze wereld stimuleren toch? Krijg je tenminste iemand die wel genoeg aandacht krijgt en niet afhankelijk is van jou aandacht. 1 minputje, je moet hem delen met 10 andere "chicks".

Vrouwen zijn bang de rustige mannen te belonen met aandacht, omdat die wellicht gaan kleven? Hmm, als je zo risico-mijdend bent, moet je wellicht op de maan gaan leven, daar zijn geen mannen. Niet persoonlijk opvatten ;)
pi_184284632
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:30 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Oja tuurlijk dan maar de pua's in deze wereld stimuleren toch? Krijg je tenminste iemand die wel genoeg aandacht krijgt en niet afhankelijk is van jou aandacht. 1 minputje, je moet hem delen met 10 andere "chicks".

Vrouwen zijn bang de rustige mannen te belonen met aandacht, omdat die wellicht gaan kleven? Hmm, als je zo risico-mijdend bent, moet je wellicht op de maan gaan leven, daar zijn geen mannen. Niet persoonlijk opvatten ;)
De meeste vrouwen hebben die ervaring al opgedaan dat die mannen enorm gaan kleven.
pi_184284722
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:30 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Oja tuurlijk dan maar de pua's in deze wereld stimuleren toch? Krijg je tenminste iemand die wel genoeg aandacht krijgt en niet afhankelijk is van jou aandacht. 1 minputje, je moet hem delen met 10 andere "chicks".

Vrouwen zijn bang de rustige mannen te belonen met aandacht, omdat die wellicht gaan kleven? Hmm, als je zo risico-mijdend bent, moet je wellicht op de maan gaan leven, daar zijn geen mannen. Niet persoonlijk opvatten ;)
Dus als ik aangeef dat mannen dit gedrag bij vrouwen opwekken door te gaan kleven, is je reactie om het weet naar vrouwen om te draaien die het kennelijk toch écht allemaal verkeerd doen. Ze moeten maar gewoon op de maan gaan wonen.

Nou, ik vind dat ook best een prima oplossing voor de incels ^O^
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')