abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 6 januari 2019 @ 11:59:01 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184237673
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Om allerlei andere redenen had ik dat ook. In maart begonnen en echt alles is beter nu. Minder pijn, minder hoofdpijn, meer energie, makkelijker bewegen, betere look (ondanks meer kilo's) en al die stomme klussen in huis en tuin gaan nog een stuk makkelijker ook.
Doen dus :Y
Nice :Y Ik heb wel het idee dat mijn lijstje met redenen om in actie te komen nu lang genoeg is. Er is een kans dat ik het daadwerkelijk ga doen. En ik wil een fiets.

Ik kwam gisteren tot de conclusie dat het januari is en er dus met moestuinieren begonnen kan worden *O*
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 12:01:56 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184237724
Overtuinieren gesproken.. wanneer moeten de tulpen bollen in de potgrond? :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 6 januari 2019 @ 12:02:19 #104
63722 z80
I fink you freaky
pi_184237736
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, wat ik zeg is dat het dus niet zoveel scheelt. Bij Kazachstan zegt BZ dat toeristen in stedelijke gebieden slachtoffer worden van Criminaliteit. Is dat reden om bang te zijn? Ga eens naar Amsterdam zou ik zeggen.\

Aanslagen in Kazachstan? Is dat reden ineens bang te zijn daarheen te gaan? Pah, hier in D explodeerden de bommen op stations al jaren, van Islamisten tot extreem rechts.
Zo zijn er wel meer landen op die site die groen zijn, maar wel met aanslagen en veel Criminaliteit in de steden. En landen die mooi oranje zijn maar in werkelijkheid een stuk veiliger zijn. Maar uit politiek oogpunt niet gewenst.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:02:27 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184237742
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Overtuinieren gesproken.. wanneer moeten de tulpen bollen in de potgrond? :+
Oktober-november.

Toffe reispplannen btw.
Spoilers!
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 12:05:03 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184237789
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:56 schreef Molo het volgende:

[..]

gok dat een huis en werk daar interessanter zijn nu, qua economie
Wat is 'daar'? Een huis in Kazachstan zal niet zo veel kosten. Leuk voor erbij.
Zag laatst nog mooi huis in Hongarije voorbij komen, kostte ~¤8500. Flinke lap grond er bij ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 12:06:04 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184237809
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oktober-november.

Toffe reispplannen btw.
Beste half oktober, mits de bodem onder de 12 graad is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 januari 2019 @ 12:07:15 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184237835
Ik heb twee keer gewandeld. 6,5km ongeveer. Telt dat ook als sport? :+.
Woensdag iig wel weer zwemmen.
Wil in 2019 ook wat meer gaan doen. Iig veel meer wandelen in het weekend en als het weer lichter is ook s'avonds. Wellicht toch ook eens de sportschool overwegen. Al is het dan ook met een begeleiding en iig een goed sportschema in elkaar kan zetten.

+ Vanaf morgen ook de biertjes en wijntjes wat meer laten staan. In de kerstvakantie gaat de tap toch wat meer open, ook op de niet-feestdagen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184237940
Ben netjes op 2 januari weer begonnen. De zweepslag is bijna weg (heuvel aflopen is nog gevoelig). En natuurlijk iedere dag de oefeningen voor de knie. Kreeg van collega de vraag hoeveel ik wel niet afgevallen was. Tja...qua kilo's niets maar broeken zakken af, ben soms bijna de ring van mijn moeder kwijt dus waarschijnlijk zijn er voor het vet spieren in de plaats gekomen. Maar ik zou het zo heel graag (en weet dat het onzin is) op de weegschaal terug willen zien.
En net als Vanyel, ben ik veel soepeler geworden, kan weer op 1 been staan, broeken/sokken aantrekken is makkelijker, stukken lopen ook weer zonder dat de knieen opspelen (mag nu ook weer de loopband gaan gebruiken).
Al met al genoeg stimulans om "lekker" daarmee door te gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184238280
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind in januari beginnen ook echt sneu. Ik wil niet bij die club horen. Maar het is gewoon toevallig januari. Ik stel het nog even uit want ik mag toch nog een paar weken niets doen waar ik van ga zweten.

Het is niet dat ik zo'n zin heb om te gaan sporten maar het moet gewoon. Om spataders te voorkomen moet ik meer bewegen, om minder last te hebben van mijn darmen moet ik meer bewegen. Telkens als ik last heb van mijn schildklier ben ik weer een tijd uit de running en gaat mijn conditie achteruit en dat bouw ik nooit weer helemaal op. En dan hebben we nog de slechte nek die vaak voor hoofdpijn zorgt. Misschien is dit alles bij elkaar eindelijk eens een reden om iets te gaan doen.
Mijn lijf had het ook nodig dat ik meer bewoog, naast de 14 km fietsen op werkdagen. Vorig jaar ben ik in januari begonnen met een 30 dagen yoga programma via YT. En in plaats van er weer mee te stoppen na een maand ben ik verder gegaan met alle daarop volgende maandelijke playlisten. Ik heb het niet iedere dag gered maar ik gok toch zo'n 250 dagen wel afgelopen jaar. En het voelt zoveel fijner. Wat V ook zegt: minder pijn, minder sloom, strakker lijf. Ik ga dit jaar maar gewoon vrolijk door. (Hoewel vandaag pijntechnisch een beroerde dag is, maar dat beschouwen we maar als uitzondering :P )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184238380
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:48 schreef Molo het volgende:
Hagelslag met gerijpte geitenkaas is hier net een goeie combi bevonden :')


:Y

:@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 januari 2019 @ 12:42:46 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184238543
Ik heb een slechte ruggengraat.. ik begin wel 10 keer per jaar :@

Het idee hier is om weer 2 keer per week te gaan zwemmen, de bedrijfsyoga eens per week, de bedrijfs crossfit eens per week en volleybal ook eens per week.. en dan 2 dagen lekker helemaal niks ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184238592
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nice :Y Ik heb wel het idee dat mijn lijstje met redenen om in actie te komen nu lang genoeg is. Er is een kans dat ik het daadwerkelijk ga doen. En ik wil een fiets.

Ik kwam gisteren tot de conclusie dat het januari is en er dus met moestuinieren begonnen kan worden *O*
“Moestuinieren” is ook sporten: slepen met aarde, met potten, spitten...
Gaat waarschijnlijk ( nóg) makkelijker met sporten 2x week.
Zojuist eens gekeken naar die egym lessen in jouw buurt ( tijdbesparend en succesvol inspannen) ...tja in de buurt van Rhoon(?) enTilburg(?).
Vastleggen voor een jaar trek ik niet. Zelf vind ik 6-8 weken ‘contract’periode te overzien.
Affijn: in februari weer starten is het voornemen, ná de ogen shizzle.

Wat fijn voor kaatje et al., dat “iedereen” er baat bij heeft. B-)
@ kaatje: je kunt ook cm’s meten in taille, armen, benen etc. i.p.v. kilo’s.
Edit: je merkt al aan de loszittende broeken. B-)
En heeft de fysio geen weegschaal gebruikt bij intake met % vet en % spier. ?
pi_184238617
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

“Moestuinieren” is ook sporten: slepen met aarde, met potten, spitten...
Gaat waarschijnlijk ( nóg) makkelijker met sporten 2x week.
Mijn fysio vindt dat enkel belasting, geen sport, als ik er niet 'gecontroleerd' bij sport.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184238638
Ik heb net 1 van Sally's lievelingsrondes gelopen. Zwaar. Vrij veel mensen tegen gekomen die ik anders ook tegenkwam. Die hadden geen woorden nodig. ;(

De twee heftige herders, die eigenlijk niet van mensen houden stonden beide tegen mijn benen gedrukt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:49:16 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184238643
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Beste half oktober, mits de bodem onder de 12 graad is.
Ohw.. ik kocht vorige week pas die bollen.. wat nu?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 6 januari 2019 @ 12:49:49 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184238655
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

“Moestuinieren” is ook sporten: slepen met aarde, met potten, spitten...
Gaat waarschijnlijk ( nóg) makkelijker met sporten 2x week.
Zojuist eens gekeken naar die egym lessen in jouw buurt ( tijdbesparend en succesvol inspannen) ...tja in de buurt van Rhoon(?) enTilburg(?).
Vastleggen voor een jaar trek ik niet. Zelf vind ik 6-8 weken ‘contract’periode te overzien.
Affijn: in februari weer starten is het voornemen, ná de ogen shizzle.

Wat fijn voor kaatje et al., dat “iedereen” er baat bij heeft. B-)
Oh ja, je staaroperatie. Spannend. Wanneer gaat het gebeuren?

Rhoon en Tilburg zijn zo'n 40 minuten rijden ;) De sportschool hier in het dorp biedt veel meer dan andere sportscholen in de buurt dus dat is handig. Het is ook per maand opzegbaar, dat vind ik wel spreken voor het bedrijf. Ik ben wel bang dat er altijd 100% NL op staat zoals overal hier :')
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 12:50:58 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184238674
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ohw.. ik kocht vorige week pas die bollen.. wat nu?
Opeten?
Spoilers!
pi_184238675
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn fysio vindt dat enkel belasting, geen sport, als ik er niet 'gecontroleerd' bij sport.
I know. Eigenlijk.
Vond het al zo’n lange post. En goed, dat de fysio dat meldt!
Sommige mensen vinden het een onzin opmerking.
Tegelijkertijd telt men traplopen en bewegen in huis wel weer mee bij het advies van 30 minuten bewegen per dag. ( bij voorkeur buiten).
  zondag 6 januari 2019 @ 12:51:06 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_184238678
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ohw.. ik kocht vorige week pas die bollen.. wat nu?
Opeten. O~)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_184238712
De mijne is bij opzegbaar per maand nog veel duurder dan anders. 55 per 4 weken. Bij een jaarabo is dat 48, 2 jaar 40.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184238716
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Opeten?
_O- _O- _O- _O- _O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 6 januari 2019 @ 12:53:29 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184238726
Iel!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184238735
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, je staaroperatie. Spannend. Wanneer gaat het gebeuren?

Rhoon en Tilburg zijn zo'n 40 minuten rijden ;) De sportschool hier in het dorp biedt veel meer dan andere sportscholen in de buurt dus dat is handig. Het is ook per maand opzegbaar, dat vind ik wel spreken voor het bedrijf. Ik ben wel bang dat er altijd 100% NL op staat zoals overal hier :')
Doe je oordopjes in?

Blij dat de maagtroubles inclusief onderzoeken onder controle zijn, bijtijds.
De oogafspraken zijn 6 stuks in de aankomende weken, inclusief controles.

En mini’s taart _O_ en Barrel’s reis _O_
  zondag 6 januari 2019 @ 12:54:05 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184238736
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:52 schreef Vanyel het volgende:
De mijne is bij opzegbaar per maand nog veel duurder dan anders. 55 per 4 weken. Bij een jaarabo is dat 48, 2 jaar 40.
Zo dan, wat een geld. De 'mijne' kost 26 euro per maand voor onbeperkt. Ik kan alleen niet uit de website opmaken of de groepslessen die ze aanbieden daar ook onder vallen maar die hoef ik voorlopig toch nog niet.
Spoilers!
pi_184238752
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zo dan, wat een geld. De 'mijne' kost 26 euro per maand voor onbeperkt. Ik kan alleen niet uit de website opmaken of de groepslessen die ze aanbieden daar ook onder vallen maar die hoef ik voorlopig toch nog niet.
Hier wel, maar die doe ik niet. Wel al helemaal 1x in de sauna geweest en gekeken naar de zonnebank :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184238765
Ik zal maar niet zeggen wat mijn CrossFit box kost per 1 februari :@
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:57:34 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184238784
Ik ga straks voor het eerst J's hoofd scheren met de tondeuse. Dit wordt vast een doorslaand succes.
Spoilers!
pi_184238785
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net 1 van Sally's lievelingsrondes gelopen. Zwaar. Vrij veel mensen tegen gekomen die ik anders ook tegenkwam. Die hadden geen woorden nodig. ;(

De twee heftige herders, die eigenlijk niet van mensen houden stonden beide tegen mijn benen gedrukt. ;(
😢 en 👍 dat je juist deze route hebt gedaan.
pi_184238800
Ik betaal geloof ik 230 euro per jaar, met groepslessen. Mijn yogalessen waar ik vorige maand mee begonnen ben zijn een tientje per keer ongeveer. Mijn lief traint bij zo'n personal training sportschool (samen met de locale celebrities :') ) en dat zijn helemaal fijne prijzen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184238854
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn fysio vindt dat enkel belasting, geen sport, als ik er niet 'gecontroleerd' bij sport.
Doet mij ook meer kwaad dan goed. Ook omdat al mijn ineffectieve copingsstrategieën ermee aanspreek. Zei ze, terwijl ze de tuin stond te vegen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184238900
Ik betaal 35 euro voor 4x. Maar da's wel met begeleiding van een fysio. Dus waar nodig aanpassing van het programma toegespitst op eigen klachten. Het zijn allemaal groepjes met krakkemikkige mensen. Sommigen zijn blijven hangen na een fysiosessie, anderen na revalidatie van een operatie
We have far more in common than that which devides us..
pi_184239126
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
Ik betaal geloof ik 230 euro per jaar, met groepslessen. Mijn yogalessen waar ik vorige maand mee begonnen ben zijn een tientje per keer ongeveer. Mijn lief traint bij zo'n personal training sportschool (samen met de locale celebrities :') ) en dat zijn helemaal fijne prijzen :+
:o
Hebben wij lokale celebrities? Wie?! Waar?!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184239161
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Doet mij ook meer kwaad dan goed. Ook omdat al mijn ineffectieve copingsstrategieën ermee aanspreek. Zei ze, terwijl ze de tuin stond te vegen :D
Beetje sporten maakt dat ik dat steeds minder doe. Dus alle gesjouw, gesleep, geschoffel en gekrui van afgelopen week heeft niet geleid tot onderrugpijn *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 6 januari 2019 @ 13:22:39 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184239250
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:49 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ohw.. ik kocht vorige week pas die bollen.. wat nu?
Kunnen nog prima in de grond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_184239337
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Beetje sporten maakt dat ik dat steeds minder doe. Dus alle gesjouw, gesleep, geschoffel en gekrui van afgelopen week heeft niet geleid tot onderrugpijn *O* *O*
Wat mij betreft is dat het belangrijkste sportdoel: dagelijkse dingen kunnen doen zonder stomme pijntjes en buitenademigheid etc. Gewoon fit genoeg zijn om soepel te functioneren en een keer een stapje harder te kunnen. En mijn nek heeft er ook heel veel baat bij! (hypermobiel hier en daar dus spiersterkte is belangrijk)
Als ik daardoor meer 'getoned' en slanker wordt: dikke prima! ^O^ :+
pi_184239408
Fijn is dat hé, dat je voelt dat het beter gaat met je lijf (dus ook in je hoofd) met wat meer beweging.
Ik fiets, wandel, loop langer met meer tempo op vrije dagen én we hebben een groot huis met trappen, neem op het werk ook altijd de trappen ipv de lift (tenzij met patienten met een rolstoel) dus dat zit wel goed. Ik val alleen niet af, maar ben stabiel in overgewicht. Jammer dan, want verder gaat het goed gewoon *O*
  zondag 6 januari 2019 @ 13:35:36 #138
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184239468
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dat het belangrijkste sportdoel: dagelijkse dingen kunnen doen zonder stomme pijntjes en buitenademigheid etc. Gewoon fit genoeg zijn om soepel te functioneren en een keer een stapje harder te kunnen. En mijn nek heeft er ook heel veel baat bij! (hypermobiel hier en daar dus spiersterkte is belangrijk)
Als ik daardoor meer 'getoned' en slanker wordt: dikke prima! ^O^ :+
Zoiets is ook mijn doel. En ook dat ik minder vaak J hoef in te schakelen als ik dingen niet kan.

Ok, haartrimtutorials bekeken. Dit wordt een doorslaand succes.
Spoilers!
pi_184239557
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zoiets is ook mijn doel. En ook dat ik minder vaak J hoef in te schakelen als ik dingen niet kan.

Ok, haartrimtutorials bekeken. Dit wordt een doorslaand succes.
Pics voor en na plies :D
Rip J
pi_184239584
Ik heb sinds september 2x de lift gepakt op mijn werk. Omdat ik toevallig met iemand mee liep die de lift wilde en 1x omdat ik mijn koffertje bij me had. Trap FTW *O*
Nu hebben wij ook gewoon een leuke trap midden in het atrium waardoor overal wat te zien is. Op een of andere manier helpt dat :D
pi_184239594
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Pics voor en na plies :D
Rip J
Rip J LS ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_184239623
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Hebben wij lokale celebrities? Wie?! Waar?!
Ze sport een stad verderop en daar sport iig Miss Montreal ook *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_184239624
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb sinds september 2x de lift gepakt op mijn werk. Omdat ik toevallig met iemand mee liep die de lift wilde en 1x omdat ik mijn koffertje bij me had. Trap FTW *O*
4e etage met een rottrap (oud dus hogere treden dan goed is) gaat me echt te ver. Paar maanden geleden waren de 2 enige liften 2 weken buiten gebruik, wat een drama. Maar zodra het weer "mag" begin ik gewoon met 1 trap en daarna de rest met de lift en zo langzaam opbouwen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_184239657
Ik scroll foodgawker. Net oma teruggebeld, die had me gisteren gebeld en toen ik niet opnam een hartbrekende voicemail ingesproken over Sally.

Vanavond uit eten met de andere kant van de familie. Dat is al nooit gezellig maar tering wat heb ik daar nu absoluut geen zin in. Bah. Zijn ook allemaal mensen die het niet begrijpen.
Wel fijn dat ik vanavond even mn ouders kan zien.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184239668
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Beetje sporten maakt dat ik dat steeds minder doe. Dus alle gesjouw, gesleep, geschoffel en gekrui van afgelopen week heeft niet geleid tot onderrugpijn *O* *O*
^O^ Ik blijf natuurlijk verdraaide eigenwijs, dus het over mijn grenzen gaan wordt nog niet minder. Helemaal pijnvrij is niet reëel, dat ben ik eigenlijk nooit, maar een stuk minder is ook een mooi doel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 13:48:29 #146
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184239696
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik scroll foodgawker. Net oma teruggebeld, die had me gisteren gebeld en toen ik niet opnam een hartbrekende voicemail ingesproken over Sally.

Vanavond uit eten met de andere kant van de familie. Dat is al nooit gezellig maar tering wat heb ik daar nu absoluut geen zin in. Bah. Zijn ook allemaal mensen die het niet begrijpen.
Wel fijn dat ik vanavond even mn ouders kan zien.
Groetjes aan je pa.

Verder vond ik black mirror wel grappig. Qua idee. Verhaal was me te saai.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184239715
quote:
6s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes aan je pa.

Verder vond ik black mirror wel grappig. Qua idee. Verhaal was me te saai.
Ja, daar moet ik t wel ff met m over hebben. :')

Heb t nog steeds niet helemaal verwerkt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 13:50:39 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184239744
Heb je om de hand van loon gevraagd krea?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 13:55:16 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184239842
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ij ook gewoon een leuke trap midden in het atrium waardoor overal wat te zien is. Op een of andere manier helpt dat :D
Wij hebben maar twee verdiepingen, geen lift dus. Maar ipv een collega te bellen loop ik er vaak even heen. Volgens Google Maps is ons pand zo'n 150m lang. Meestal maak ik wel twee rondjes per dan.
En in de pauze soms nog 3km ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 13:55:38 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184239854
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Rip J LS ;)
Ik heb liever rib bij LS :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 januari 2019 @ 13:57:44 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184239899
Vanavond gaan we eten bij het restaurant waar de Bauers in het programma 'Frans Bauer in China' ook aten, bij de 3-voudig wereldkampioen Asian Cuisine in Amstelveen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184239903
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb liever rib bij LS :9
Maar die komen weer van Fietsie :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_184239947
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef Barreltje het volgende:
Heb je om de hand van loon gevraagd krea?
Ik laat Krea hier op antwoorden. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 14:02:13 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184239999
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:50 schreef Barreltje het volgende:
Heb je om de hand van loon gevraagd krea?
Onze ouders blijken elkaar van heel vroeger te kennen, kwam ik gisteren achter. Zaten in hetzelfde bandje.
Haar vader voegde mijn moeder toe op Facebook. :7.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 14:03:04 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184240025
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we eten bij het restaurant waar de Bauers in het programma 'Frans Bauer in China' ook aten, bij de 3-voudig wereldkampioen Asian Cuisine in Amstelveen.
Nice. Jullie gaan wel vaak naar dingen die me lekker lijken.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184240036
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nice. Jullie gaan wel vaak naar dingen die me lekker lijken.
qft.

need more moneyz
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184240075
Oh, ja, ik zei dat ik ook uit eten ga he, vanavond.

Dat is een veredelde snackbar. ;(
https://www.hollebus.nl/

;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:08:02 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184240145
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:03 schreef Kreator het volgende:

Nice. Jullie gaan wel vaak naar dingen die me lekker lijken.
Yolo. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_184240168
quote:
9s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Onze ouders blijken elkaar van heel vroeger te kennen, kwam ik gisteren achter. Zaten in hetzelfde bandje.
Haar vader voegde mijn moeder toe op Facebook. :7.
Oh, en je weet door hier 'heel vroeger' te zeggen, je jezelf heel oud maakt he? :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:16:29 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184240318
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar die komen weer van Fietsie :D
Of van J. Maar we leven nog. Het viel best me. Op stand 2 een heel hoofd doen is makkelijker dan verwacht. De nek scheren is moeilijker dan gedacht.

Nu nog even stofzuigen en de kas eindelijk afbreken. Dan hebben we het weer gehad voor vandaag.
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 14:17:36 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184240335
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nice. Jullie gaan wel vaak naar dingen die me lekker lijken.
Ja dit. Ik heb me voorgenomen om elke 2 maanden uit eten te gaan. Ik heb al een paar dingen op de lijst staan. Morgen ga ik sowieso reserveren voor een aspergediner in een weiland.
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 14:32:46 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184240577
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Zo zijn er wel meer landen op die site die groen zijn, maar wel met aanslagen en veel Criminaliteit in de steden. En landen die mooi oranje zijn maar in werkelijkheid een stuk veiliger zijn. Maar uit politiek oogpunt niet gewenst.
Als je ziet hoeveel totaal onschuldige mensen ieder jaar worden doodgeschoten in de VS...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184240599
Ben ik de enige die het shitkoud heeft?
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:37:18 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184240638
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik de enige die het shitkoud heeft?
Nope.
Misschien ligt het aan openstaande ramen hier.

Ik zag zon en dacht: deze buitenlucht mag binnen!

Inmiddels is de zon weer uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184240676
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nope.
Misschien ligt het aan openstaande ramen hier.

Ik zag zon en dacht: deze buitenlucht mag binnen!

Inmiddels is de zon weer uit.
Zon is hier al weken uit geloof ik. De miezerregen is ook heel even uit, gelukkig.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:41:16 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184240688
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zon is hier al weken uit geloof ik. De miezerregen is ook heel even uit, gelukkig.
Een uurtje waterzonnetje hier. Was ik even blij door. Nu weer grijs.

Beloofde kans op kou-inval (weerkaartjes) staat ook op losse schroeven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 6 januari 2019 @ 14:42:39 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184240707
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een uurtje waterzonnetje hier. Was ik even blij door. Nu weer grijs.

Beloofde kans op kou-inval (weerkaartjes) staat ook op losse schroeven.
Wel storm dinsdag begreep ik. Blerghh..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 6 januari 2019 @ 14:45:13 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184240752
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wel storm dinsdag begreep ik. Blerghh..
Ja klopt; normaal ook een "kans" voor een kou doorbraak maar de computer says 'no'.

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184240756
Oh, nee, sorry. Ik had al ff niet naar buiten gekeken en het miezert gewoon weer.

Van die ragfijne druppels waar je heel heel nat van wordt.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 6 januari 2019 @ 14:45:51 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184240766
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:45 schreef Lonaa het volgende:
Oh, nee, sorry. Ik had al ff niet naar buiten gekeken en het miezert gewoon weer.

Van die ragfijne druppels waar je heel heel nat van wordt.
Binnenblijven helpt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184240817
Wat leuk Lonaa en Kreat. :D

Tijdens het lopen net had ik een ploatje aangevraagd voor de A lijst op radio2 en die werd gedraaid O+ Grappig om dan zo je naam hardop op de radio te horen _O-

(white lies van Paolo Nutini)
pi_184240977
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nope.
Misschien ligt het aan openstaande ramen hier.

Ik zag zon en dacht: deze buitenlucht mag binnen!

Inmiddels is de zon weer uit.
Hier net ook weer de balkondeur dicht gedaan. Bezoek keek wel raar "deur open, het is geen zomer", maar het was wel even lekker, buitenlucht naar binnen.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 15:03:31 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184241002
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja klopt; normaal ook een "kans" voor een kou doorbraak maar de computer says 'no'.

Carol Beer O+

Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 januari 2019 @ 15:42:06 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184241685
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Lonaa en Kreat. :D

Tijdens het lopen net had ik een ploatje aangevraagd voor de A lijst op radio2 en die werd gedraaid O+ Grappig om dan zo je naam hardop op de radio te horen _O-

(white lies van Paolo Nutini)
Leuk :s)
Spoilers!
pi_184241706
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Of van J. Maar we leven nog. Het viel best me. Op stand 2 een heel hoofd doen is makkelijker dan verwacht. De nek scheren is moeilijker dan gedacht.
Postelastiek rond hoofd doen.. en de rand bij de neklijn. Dan daarnaar toe/tegen scheren.
Zo doe ik t als ik zelf m’n haar met te tondeuse te lijf ga :7

Levert al 12 jar een raak geschoren nek op.
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 15:46:27 #176
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184241762
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat leuk Lonaa en Kreat. :D

Tijdens het lopen net had ik een ploatje aangevraagd voor de A lijst op radio2 en die werd gedraaid O+ Grappig om dan zo je naam hardop op de radio te horen _O-

(white lies van Paolo Nutini)
Ik luisterde op werk altijd Dolfijnfm, curacao. Dan heb je in elk geval de illusie dat het elke dag mooi weer is.
Vaak plaatjes aangevraagd en vaak onze naam gehoord. Best grappig idd.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_184241855
Wat vind ik de hamsteren reclame al jaren en dit jaar weer: de aller-allerstomste reclame oooooit. :r

Wat grappig dat lonaas vader en krea’s moeder elkaar kennen van vroegûh en van muziek. 🎼
Hoe kwamen jullie daarachter? Hard rock, Stones?
En nu fb vriendjes :7
  zondag 6 januari 2019 @ 15:55:18 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184241942
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Postelastiek rond hoofd doen.. en de rand bij de neklijn. Dan daarnaar toe/tegen scheren.
Zo doe ik t als ik zelf m’n haar met te tondeuse te lijf ga :7

Levert al 12 jar een raak geschoren nek op.
Geinig idee. Nou nog aan een postelastiek komen. Ik hou mijn ogen open.
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 15:55:51 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184241955
Hamsters van AH O+ Er hangt er zelfs een in de kerstboom hier.
Spoilers!
pi_184241980
Zei iemand hamsters 8-)
pi_184242096
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geinig idee. Nou nog aan een postelastiek komen. Ik hou mijn ogen open.
Haarband of muts werkt ook hoor..

Alleen een elastiek blijft beter zitten :7
pi_184242122
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geinig idee. Nou nog aan een postelastiek komen. Ik hou mijn ogen open.
In voorheen kantoorboekhandel, nu: Readshop. w/

Trouwens: is het het juiste seizoen voor ‘haarloos’? Of draagt J. dan ook een pet/muts/hoed. Brrrr.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:06:53 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184242160
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:57 schreef emmyemmy2 het volgende:
Zei iemand hamsters 8-)
Hoi Emmy!

Jij zit ons de hele dag de F5'en volgens mij :o
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 16:08:48 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184242193
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

In voorheen kantoorboekhandel, nu: Readshop. w/

Trouwens: is het het juiste seizoen voor ‘haarloos’? Of draagt J. dan ook een pet/muts/hoed. Brrrr.
Hij heeft nog maar bijzonder weinig haar. En nu hij een bril draagt, kan hij het lekker kort houden zonder dat hij er uit ziet als een leukemiepatiënt.
Spoilers!
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:12:21 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184242248
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Geinig idee. Nou nog aan een postelastiek komen. Ik hou mijn ogen open.
Waarschijnlijk komt er vier keer per week zo'n mannetje langs met oranje fietstassen. Of iemand in een witte Caddy met oranje stickers.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184242257
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoi Emmy!

Jij zit ons de hele dag de F5'en volgens mij :o
Je hebt me door :@
pi_184242270
Zo jammer, dat mn.X alleen achter een goede haardos heeft.
‘s Zomers vrij kort op standje 1 van de trimmer, net als de baard.
Een baard die langer dreigt te worden dan 2 streepjes, word ik narrig ( kijk er tegenaan, hé).
(8>
pi_184242283
Ik laat m’n haar weer langer sinds een jaar.. want kalend :7

En m’n hoofdhuid is vertieft waardoor dat teveel op gaat vallen bij coupe tondeuse.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:15:39 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184242302
Zit AbFab the Movie te kijken, geweldig!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:15:48 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_184242304
IKEA biedt Trump oplossing voor muur bij Mexicaanse grens: Börder Wåll

_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:16:22 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184242312
quote:
11s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
IKEA biedt Trump oplossing voor muur bij Mexicaanse grens: Börder Wåll
[ afbeelding ]
_O-
Die is oud...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 6 januari 2019 @ 16:22:44 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184242395
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt er vier keer per week zo'n mannetje langs met oranje fietstassen. Of iemand in een witte Caddy met oranje stickers.
Zijn caddy is kapot dus hij rijdt in een Europcar-auto. Al een maand ofzo. Hij rijd zijn auto tot naast de voordeur en doet dan via zijn open raam de post door de brievenbus. Geinig is dat. Op dinsdag doen ze dat vier keer. PostNL, Sandd en de twee lokale krantjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 06-01-2019 16:52:21 ]
Spoilers!
  zondag 6 januari 2019 @ 16:32:31 #193
221912 minilot
Nancy boy
pi_184242523
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 6 januari 2019 @ 16:40:30 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184242629
quote:
9 lagen "cake"?! :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 6 januari 2019 @ 16:56:24 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184242897
Hoei, de komende twee weken iedere dag veel sneeuw in Zuid Duitsland, Oostenrijk en noord Italië.
Meterwijze zelfs in de Alpen.
Wat van de zomer niet als regen viel komt nu als sneeuw
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 6 januari 2019 @ 17:01:18 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184242970
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoei, de komende twee weken iedere dag veel sneeuw in Zuid Duitsland, Oostenrijk en noord Italië.
Meterwijze zelfs in de Alpen.
Wat van de zomer niet als regen viel komt nu als sneeuw
Gelukkkig gaan wij dinsdag naar de Weissensee *jank*
Heb je ook een bron, die mail ik dan even naar KiKa
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 6 januari 2019 @ 17:13:30 #197
63722 z80
I fink you freaky
pi_184243246
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat mijn CrossFit box kost per 1 februari :@
De sportschool waar ik kom is ook niet bepaald goedkoop.
Aan de andere kant, wel goede begeleiding, veel groepstrainingen en enkel gediplomeerde sportinstructeurs. En geen apenrots.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_184243536
quote:
6s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes aan je pa.

Verder vond ik black mirror wel grappig. Qua idee. Verhaal was me te saai.
Het idee en deel uitvoering is goed gedaan. Alleen dat alles uiteindelijk tot hetzelfde leidt (dus niet "deze keuze heeft deze consequenties, leef dr maar mee!" maar "dat was dus FOUT") en de traaaaaaaaagheid waren te storend voor een positieve eindbeoordeling.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 januari 2019 @ 17:31:27 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184243652
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gelukkkig gaan wij dinsdag naar de Weissensee *jank*
Heb je ook een bron, die mail ik dan even naar KiKa
Tof toch; jij lekker tunnels graven door de sneeuw terwijl kerel op geveegde baan rondjes draait?
Iglo bouwen van aangedrukte sneeuwblokken.
Sneeuwengeltjes maken,.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 6 januari 2019 @ 17:32:57 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184243685
Zo even de longhaas schoonmaken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 18:02:02 #201
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184244214
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het idee en deel uitvoering is goed gedaan. Alleen dat alles uiteindelijk tot hetzelfde leidt (dus niet "deze keuze heeft deze consequenties, leef dr maar mee!" maar "dat was dus FOUT") en de traaaaaaaaagheid waren te storend voor een positieve eindbeoordeling.
Eens.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  zondag 6 januari 2019 @ 18:16:38 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_184244499
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:32 schreef fietsie het volgende:
Zo even de longhaas schoonmaken.
Wij hebben een gelukkige kip op de barbecue liggen. Met pastinaak en rozemarijnaardappeltjes :9
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')