abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184265989
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wat neem ik niet aan dan?
Bedoel je die onzinregel waarin je mits gebruikt? Nee, die klopt niet en neem ik dus niet van je aan. Over de rest heb ik niet gesproken.

[..]

Dat klinkt echt als een 'dikke baan' :')
Paar vinkjes in een app van de baas zetten en dan voorlezen aan de klant wat de uitkomst van de app is _O-

Ik ben op dit moment First Officer (B737) bij een middelgrote luchtvaartmaatschappij. Ik zou mijn baan niet 'dik' willen noemen, wel ontzettend afwisselend mede door de diverse bestemmingen die ik wekelijks aandoe.
Het is wel iets meer dan dat :P
Maar ik snap het wel, reageerde ook wel een beetje achterlijk.

Maar over het roydata verhaal, dat hoef je niet te geloven, zou ik denk ik ook niet doen als iemand op zo’n manier zou reageren. Maar goed, uit ervaring weet ik dat het zo is.
Ik was hier...
pi_184266966
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:49 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben op dit moment First Officer (B737) bij een middelgrote luchtvaartmaatschappij. Ik zou mijn baan niet 'dik' willen noemen, wel ontzettend afwisselend mede door de diverse bestemmingen die ik wekelijks aandoe.
Ik dacht dat jij bij een internetprovider werkte. Maar jij hebt je dus omgeschoold?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184267726
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:59 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Een verzekeraar / intermediair is verplicht om alle aanvragen / polissen 7 jaar te bewaren.
Het enige verschil sinds de avg is dat wij bsn nummers af dienen te schermen indien wij deze niet nodig hebben. Dat is ook zeer krom want voor levensverzekeringen is het relevant maar mag alleen de verzekeraar over bsn nummers beschikken, terwijl het intermediair ze nodig heeft om een aanvraag in te kunnen dienen.
Ik neem aan dat die 7 jaar voortkomt vanuit een belastingplicht?
Als het een dergelijke grondslag heeft, dan heb je die gegevens misschien wel, maar dan mag je ze niet voor andere doeleinden gebruiken. Ik snap best dat je het kan, maar dan overtreed je dus de wet.
snIRC het gratis chatbotje voor onder andere triviant
pi_184267752
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:06 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij bij een internetprovider werkte. Maar jij hebt je dus omgeschoold?
Geen idee waar je het over hebt?
pi_184274719
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 16:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Mooi dus ze vervallen na 3 jaar?
Is er trouwens ergens waarbij je kan zien wat je schadevrije jaren zijn?
Mijn verzekeraar stuurt mij kort voor elke jaarwisseling een brief met daarin de premie voor het komende jaar en hoeveel schadevrije jaren ik heb.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')