Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:19 schreef VleesLollie het volgende:
Je laat je protomonee open en bloot in de kleedkamer liggen? Waar sport jij dan? Schubbekutterveen?
Je bent gewoon oerstom bezig, kun je dat niet hebben als iemand dit kenbaar maakt?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:21 schreef Matjequekel het volgende:
[..]
Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aan
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:19 schreef VleesLollie het volgende:
Je laat je protomonee open en bloot in de kleedkamer liggen? Waar sport jij dan? Schubbekutterveen?
Tja dom, goedkope les overigens als je alles vergoed krijgt. Er zijn gewoon kluisjes in zo'n gym.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:17 schreef Matjequekel het volgende:
Het is dus gewoon waarschijnlijk in mijn stad Oss gebeurd.
Je hebt aan geen enkele reactie iets, want zelfs als de specifieke automaat te traceren is en de locatie waar die staat, denk je dan dat als je daar komt, dat ze dan zeggen van 'oh ja, dat was Pietje' ?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:21 schreef Matjequekel het volgende:
[..]
Vriendje als je zulke reacties plaatst reageer dan niet. Zoals ik zei is het misschien naief, maar het is lang goed gegaan ofc. Ik wil weten of iemand weten of zoiets te traceren is. Aan zulke blije dumpert reageerders heb ik niet veel aan
Je kunt wel zo bijdehand doen(wat overigens niet aanzet tot reageren), maar wat heb je aan die locatie dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:21 schreef Matjequekel het volgende:
[..]
Flitsen en boetes uitdelen voor een verkeerd geplaatste vuilniszak bedoel je.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:34 schreef oranjevogel1 het volgende:
Doe gewoon aangifte bij de politie en laat die hun werk doen.
Wettelijk gezien heeft de politie meer competenties en bevoegdheden. Bevoegdheden over welke de TS zelf niet beschikt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:38 schreef Fer het volgende:
[..]
Flitsen en boetes uitdelen voor een verkeerd geplaatste vuilniszak bedoel je.
Klopt, maar ze hebben ook prioriteiten en een slingerende pinpas natrekken is er niet een die bovenaan staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:40 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wettelijk gezien heeft de politie meer competenties en bevoegdheden. Bevoegdheden over welke de TS zelf niet beschikt.
Daar ben ik mij ook wel van bewust. Maar als TS met een hapklare zaak komt hebben ze nog steeds andere prioriteiten. Dus is het naief om de TS te adviseren om zelf stappen, behalve aangifte, te ondernemen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben ook prioriteiten en een slingerende pinpas natrekken is er niet een die bovenaan staat.
Ik ga wel even contact met hun opnemen. Zou graag willen weten waar het apparaat stond. Aan de tijd te zien is het gewoon dicht bij mijn stad gebeurd.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:35 schreef Fer het volgende:
Er staat Term: op de afschrijving. Dat is het nummer van de automaat. En nu? Alleen LVS weet welke automaat dat is.
Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:29 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Je kunt wel zo bijdehand doen(wat overigens niet aanzet tot reageren), maar wat heb je aan die locatie dan?
In de kleedkamers ofc niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:32 schreef Kassamiep het volgende:
Heeft basic fit geen cameras hangen dan? De persoon lijkt mij belangrijker dan de locatie.
TS heeft al aangegeven dat het laten liggen niet heel slim was.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:39 schreef J.Caesar het volgende:
Inb4: wat een kutforum, stelletje zielige kinderen. Ik zoek het zelf wel uit.
Jij wil voor 15 euro honderden manuren aan onderzoek genereren? Let gewoon beter op je spullen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:46 schreef Matjequekel het volgende:
[..]
Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.
Die camerabeelden ga jij niet krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:46 schreef Matjequekel het volgende:
[..]
Tijdstip met afschrijving koppelen aan camerabeelden? Misschien is die persoon te zien. Zoals ik aangeef sport ik al 10 jaar bij die sportschool en herken ik vrijwel iedereen van gezicht.
Was het druk op dat moment? Want anders zouden ze misschien wel kunnen zien wie er in die twee uur in en uit de kleedkamer is gelopen. Dan is het nog steeds de vraag of ze die hulp wel willen (en mogen) bieden natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |