abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:09:57 #1
479373 Banaanvragen
Voor al uw Banaanvragen
pi_184222204
registreer om deze reclame te verbergen
Ik wilde even in een kutje komen. De trut achter het raam zei dat er een actie was en dat ik twee doosjes moest nemen. Daarna heeft ze mij ook niet iets anders aangesmeerd. In totaal was ik 48 euro kwijt. :')

Ik ben ongeveer 8 euro per doosje kwijt. En ik heb even op internet gekeken om prijzen te vergelijken. Ik heb niet bepaalt een goede deal gekregen terwijl het een “actie” was. :@
Niet dat ik gierig ben of zo maar waarom meer betalen als ik om minder kan betalen. Dit is ook de laatste keer dat ik daar kom. Beter gewoon via internet bestellen of nog beter beetje verderop in Duitsland is het gewoon 50% goedkoper. Dikke afzetters hier in Nederland. Die lamme schapen laten zich in de reet nemen door de Nederlandse ondernemer. _O-
pi_184222282
Leuk, echt grappig, wauw.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 18:13:34 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184222293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:09 schreef Banaanvragen het volgende:
Ik wilde even in een kutje komen. De trut achter het raam zei dat er een actie was en dat ik twee doosjes moest nemen. Daarna heeft ze mij ook niet iets anders aangesmeerd. In totaal was ik 48 euro kwijt. :')

Ik ben ongeveer 8 euro per doosje kwijt. En ik heb even op internet gekeken om prijzen te vergelijken. Ik heb niet bepaalt een goede deal gekregen terwijl het een “actie” was. :@
Niet dat ik gierig ben of zo maar waarom meer betalen als ik om minder kan betalen. Dit is ook de laatste keer dat ik daar kom. Beter gewoon via internet bestellen of nog beter beetje verderop in Duitsland is het gewoon 50% goedkoper. Dikke afzetters hier in Nederland. Die lamme schapen laten zich in de reet nemen door de Nederlandse ondernemer. _O-
Daar hoor jij toch gewoon bij dan, als ik dit verhaal zo lees?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184222305
Hoeveel Flashlights heb je nu dan?
Niet Fokken met mij.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:17:52 #5
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_184222405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar hoor jij toch gewoon bij dan, als ik dit verhaal zo lees?
Braddieburn.gif
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_184222698
Slechte lemming. _O-
pi_184222778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:09 schreef Banaanvragen het volgende:

He bana, je gaat naar de hoeren voor 2 doosjes? En ze maakt een deal waarbij ze jou van achteren boort ja. Tsjonge tsjonge he wat een topic.
pi_184223049
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:35 schreef stokj het volgende:

[..]

He bana, je gaat naar de hoeren voor 2 doosjes? En ze maakt een deal waarbij ze jou van achteren boort ja. Tsjonge tsjonge he wat een topic.
En dan moet hij ook nog betalen. :')
pi_184223078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:48 schreef Atak het volgende:

[..]

En dan moet hij ook nog betalen. :')
TS moet betalen voor het geboor dat bij hem van achteren komt _O- _O- _O-
pi_184223162
Klachtwaardige klacht.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop: