Ik wil iets afspreken met een meisje en ze kan het niet van tevoren zeggen, altijd pas op zn vroegst een dag van tevoren of op de dag zelf, maar nooit eerder. Het gaat dan uit eindelijk wel door 9 van de 10 keer, maar toch vind ik het irritant dat ik niks kan vastleggen van tevoren.
Het niet zo dat dit het eerste meisje is dat dit gebeurt, heb het al een paar keer vaker meegemaakt, is dit typisch een vrouwenkwaaltje ofzo?
is bij mij ook zo!!
ben verder erg druk altijd en daardoor is het moeilijk om wat af te spreken, aangezien ik het niet leuk vind om op het laatste moment steeds te moeten afzeggen, hou ik het liever vaag!
quote:Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Ik heb meestal wel veel vrije tijd, dus dan hoeven we niet echt in te plannen ofzo.
Op vrijdag 3 januari 2003 09:44 schreef Gijsje het volgende:
Tja iedereen is tegenwoordig gewoon druk met vanalles en nog wat met mun ex was het ook altijd inplanne wanneer we allebei tijd hadden en was het ook altijd net van te voren afspreken.
_o_ _o_
quote:Nee, ik denk dat dat aan jou ligt
Op vrijdag 3 januari 2003 09:39 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Het niet zo dat dit het eerste meisje is dat dit gebeurt, heb het al een paar keer vaker meegemaakt, is dit typisch een vrouwenkwaaltje ofzo?
Persoonlijk heb ik een hekel aan plannen. Maar da's een ander verhaal
quote:vind je dat typisch vrouwelijk..
Op vrijdag 3 januari 2003 10:49 schreef Friemeltje het volgende:
dit is inderdaad een aparte vrouwelijke eigenschap, het is soms zelfs zo erg dat ze niet eens willen vastleggen wat je sávonds gaat doen terwijl je er aan het eind van de middag al bent?
quote:Nou, ik heb eerder last van het omgekeerde. Alles van te voren al gepland, alle weekenden tot en met maart zijn al volgeboekt. Het is om gek van te worden...
dit is inderdaad een aparte vrouwelijke eigenschap, het is soms zelfs zo erg dat ze niet eens willen vastleggen wat je sávonds gaat doen terwijl je er aan het eind van de middag al bent?
quote:Ik denk eerder dat dit een menselijke eigenschap is.
quote:juist. dat is ook mijn belevenis.
Op vrijdag 3 januari 2003 10:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Nou, ik heb eerder last van het omgekeerde. Alles van te voren al gepland, alle weekenden tot en met maart zijn al volgeboekt. Het is om gek van te worden...
quote:Ja, dat heb ik ook altijd met mensen waar ik liever niet mee wil afspreken!
Op vrijdag 3 januari 2003 09:39 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Ik wil iets afspreken met een meisje en ze kan het niet van tevoren zeggen, altijd pas op zn vroegst een dag van tevoren of op de dag zelf, maar nooit eerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |