abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:39:32 #1
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_7680656
Ik wil het toch eens even weten, ik heb het nu al een paar keer meegemaakt.

Ik wil iets afspreken met een meisje en ze kan het niet van tevoren zeggen, altijd pas op zn vroegst een dag van tevoren of op de dag zelf, maar nooit eerder. Het gaat dan uit eindelijk wel door 9 van de 10 keer, maar toch vind ik het irritant dat ik niks kan vastleggen van tevoren.

Het niet zo dat dit het eerste meisje is dat dit gebeurt, heb het al een paar keer vaker meegemaakt, is dit typisch een vrouwenkwaaltje ofzo?

Laat die gedachte maar even marineren...
pi_7680667
Ik heb daar geen last van. Ik gebruik ook een agenda. Erg aan te raden voor iedereen.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:41:20 #3
1687 poep
praat geen poep
pi_7680670

is bij mij ook zo!!
ben verder erg druk altijd en daardoor is het moeilijk om wat af te spreken, aangezien ik het niet leuk vind om op het laatste moment steeds te moeten afzeggen, hou ik het liever vaag!

houdt van spannend...
pi_7680703
Tja iedereen is tegenwoordig gewoon druk met vanalles en nog wat met mun ex was het ook altijd inplanne wanneer we allebei tijd hadden en was het ook altijd net van te voren afspreken.
-
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:46:28 #5
1687 poep
praat geen poep
pi_7680715
zo blijft het spontaan! maar ik kan nu best wel een plek reserveren in mijn agenda voor over 3 weken!
houdt van spannend...
  vrijdag 3 januari 2003 @ 09:48:58 #6
26982 Wooly_Mammoth
More than just Wooly..
pi_7680736
Het is niet echt zo dat het gaat om hoe druk het is volgens mij, want in een vakantie (rond de kerst bijvoorbeeld) gaat het precies hetzelfde..
Laat die gedachte maar even marineren...
pi_7680738
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 09:44 schreef Gijsje het volgende:
Tja iedereen is tegenwoordig gewoon druk met vanalles en nog wat met mun ex was het ook altijd inplanne wanneer we allebei tijd hadden en was het ook altijd net van te voren afspreken.
Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Ik heb meestal wel veel vrije tijd, dus dan hoeven we niet echt in te plannen ofzo. (behalve nu omdat ik moet studeren voor een tentamen ) Ik heb heel lang geen agenda gebruikt en dat vond ik vreslijk, ik maakte bestwel vaak dubbele afspraken enzo en das niet leuk
pi_7680739
deze vrouw kan gewoon afspraken maken. Ligt aan de persoon denk ik!
Altijd blijven lachen
pi_7680767
Hm nou ja ik heb dat op dit moment ook hoor, gewoon omdat ik het druk heb met afspraken en leren en werken enzo... Ik zou deze week nog afspreken met iemand, maar dat is er helemaal niet meer van gekomen... Toch is het niet helemaal onmogelijk afspraken met me te maken hoor, want de avonden heb ik meestal wel vrij!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:13:26 #10
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_7680910
Vrouwen hebben het druk......... van wie zouden ze dat nou hebben
Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
pi_7680926
als ze het leuk vindt om met je af te spreken dan ga ik er vanuit dat ze moeite zal doen om eventuele andere afspraken te verzetten (of zoals mn vriendin zei, toen ze nog niet mn vriendin was: voor jou máák ik tijd). kijk, zo hoort dat
Immer nur Filme machen!
pi_7680959
ik heb juist dat ik met mijn vriendin al weken van te vroen kan afspreken, en met mijn vrienden geen afspraken maak, maar meestal gewoon bel of ze wat te doen hebben. ik leef van dag tot dag, heb echt ene hekel aan al dat plannen wat ik allemaal ga doen de komende week! Vandaar dat ik ook geen agenda gebruik waarschijnlijk

_o_ _o_

was ik nog niet duidelijk genoeg........
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:33:43 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7681094
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 09:39 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Het niet zo dat dit het eerste meisje is dat dit gebeurt, heb het al een paar keer vaker meegemaakt, is dit typisch een vrouwenkwaaltje ofzo?
Nee, ik denk dat dat aan jou ligt
Vrouwen zijn genetisch bepaald gewoon beter in plannen. En ook uit mijn persoonlijke ervaringen kan ik je vertellen dat dames alles tot in detail kunnen plannen.

Persoonlijk heb ik een hekel aan plannen. Maar da's een ander verhaal

pi_7681274
dit is inderdaad een aparte vrouwelijke eigenschap, het is soms zelfs zo erg dat ze niet eens willen vastleggen wat je sávonds gaat doen terwijl je er aan het eind van de middag al bent?
ja
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:51:40 #15
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7681303
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 10:49 schreef Friemeltje het volgende:
dit is inderdaad een aparte vrouwelijke eigenschap, het is soms zelfs zo erg dat ze niet eens willen vastleggen wat je sávonds gaat doen terwijl je er aan het eind van de middag al bent?
vind je dat typisch vrouwelijk..
ik heb dat ook regelmatig

vrijdag 3 januari 2003 @ 10:52:10 #16
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_7681310
quote:
Nou, ik heb eerder last van het omgekeerde. Alles van te voren al gepland, alle weekenden tot en met maart zijn al volgeboekt. Het is om gek van te worden...
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:56:14 #17
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_7681369
quote:
Ik denk eerder dat dit een menselijke eigenschap is.
Sommigen plannen graag, anderen houden liever hun opties open.
Je moet niet alles willen indelen in mannelijke/vrouwelijke eigenschappen, want dan sla je de plank geheid vaak mis.
A clean house is a sign of a wasted life.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 10:56:24 #18
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_7681372
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 10:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Nou, ik heb eerder last van het omgekeerde. Alles van te voren al gepland, alle weekenden tot en met maart zijn al volgeboekt. Het is om gek van te worden...
juist. dat is ook mijn belevenis.
pi_7681621
ja ik vind dat typisch vrouwelijk ja, en door het feminisme en de vervrouwelijking van de mannetjes in deze wereld zijn er nu ook sommige mannen op dit moment die dezelfde eigenschap opeens ook hebben, maar in het paradijs ten tijde van adam en eva was alleen adam die alles wilde plannen hoor. jaja
ja
  zaterdag 4 januari 2003 @ 22:49:32 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7710742
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 09:39 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Ik wil iets afspreken met een meisje en ze kan het niet van tevoren zeggen, altijd pas op zn vroegst een dag van tevoren of op de dag zelf, maar nooit eerder.
Ja, dat heb ik ook altijd met mensen waar ik liever niet mee wil afspreken!
Dat natuurlijk altijd met de achterliggende hoop dat de afspraak niet door hoeft te gaan natuurlijk .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')