abonnement Unibet Coolblue
pi_184220662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
Joa koopt dus schoenen voor SHelley en Gerrit van zijn geld van de jacuzzi. Hij weet niet eens wat die jacuzzi gaat kosten in totaal want hij is vergeten te vragen wat de bezorgkosten zijn.
Geld mocht toch helemaal niet gedeeld worden met anderen?
pi_184220664
Gerrit staat rood
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184220667
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:27 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Valt best mee.
Nee, is pittig. Slechts 50% wordt aangenomen en daarvan haalt 40% het 1e jaar niet.
pi_184220670
Gerrit is de lul,die heeft geen geld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184220685
Jessie verteld dat de conclusie dat ze allevier een deel betalen voor dat eten. Gerrit staat rood Gerrit zegt is wel allemaal makkelijk. Dan is hij weer de lul. Brandon moet dus een deel van Gerrit betalen zegt Joa. Jessie zegt jullie zijn toch broeders dus los het op met elkaar. Wat een kloothommel die Gerrit. Omdat Brandon gespaard heeft is het niet eerlijk dat Gerrit rood staat. En ze hebben nog geld over zegt Joa.
pi_184220687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit is de lul,die heeft geen geld.
:D Ik zou een pipo wagen kopen op rekening.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184220694
Shakes besteld toen ze financieel onafhankelijk waren.
Ja nadat ze de bv hadden leeggetrokken.
Gerrit vindt het maar niets dat hij nu ook moet betalen.
Joa betaalt zijn kwart van het jacuzzigeld.
Brandon betaalt van zijn zakgeld.
Tim betaalt van zijn labgeld.
En Gerrit, die staat nu in de rood.

pi_184220697
Waarom zou je het niet hoeven betalen Gerrit? Jullie bestellen het zelf.
pi_184220700
Jezus lul Gerrit je koopt spullen dus moet je gewoon betalen. Net zoals buiten. En joa lult nu weer mee met Gerri.
pi_184220706
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:46 schreef Soury het volgende:

[..]

:D Ik zou een pipo wagen kopen op rekening.
Of een dubbeldekker. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184220711
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Shakes besteld toen ze financieel onafhankelijk waren.
Ja nadat ze de bv hadden leeggetrokken.
Gerrit vindt het maar niets dat hij nu ook moet betalen.
Joa betaalt zijn kwart van het jacuzzigeld.
Brandon betaalt van zijn zakgeld.
Tim betaalt van zijn labgeld.
En Gerrit, die staat nu in de rood.

[ afbeelding ]
Als ik er zo bij lig sta ik ook in het rood
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184220713
Hiske wil evalueren met Fran hoe het met haar gaat. Heel goed, dacht er na vier dagen al uit te worden gestemd, dus dat was een meevaller. Maar zoekt nog iets naast dat dansen. Iets met nagels of wimpers, maar Merel wilde al nagels doen.
Je moet doen waar je voor wil gaan, meent Hiske. Mensen hebben heel veel ideeën, die ze nog niet hebben uitgevoerd, dus je moet er niet mee wachten.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
pi_184220726
pi_184220738
quote:
Die rottige kut smile op die harses.Sorry
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184220744
Gerrit moet ook nog nieuwe kleren hebben.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184220749
Joa na de stemming wel furie gaan geven he. Gerrit wil nog allemaal nieuwe kleding hebben. Dat gaat hij nog fixen.
pi_184220751
haha nu hebben ze weer een grote mond maar tegen Jessy zelf worden ze elke keer weg geluld en durven ze niks te zeggen
pi_184220759
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit moet ook nog nieuwe kleren hebben.
En een nieuwe vriendin
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184220764
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:50 schreef Soury het volgende:

[..]

En een nieuwe vriendin
Kost ook weer geld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_184220776
Wat een vies stel kerels weer.
En maar doorzetten met die domme eiwitten, maar mooi dat er een stokje voor gestoken gaat worden!
pi_184220779
Die rekening was toch al ingecalculeerd zegt Gerrit. Nee zegt tim niet dat die zo hoog zo zou zijn en hij zit niet in de positie om iet tegen ze te zeggen. Gerrit wanneer zit je dan wel in de positie om iets tegen Jessie te zeggen.
pi_184220783
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:50 schreef Soury het volgende:

[..]

En een nieuwe vriendin
Nou kan die volg.week in zijn eigen stadje weer naar op zoek ;)
pi_184220786
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Kost ook weer geld.
Mits ze zelf kan verdienen. Echt die zijn er
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184220792
Gerrit hoopt gewoon dat joa en tim het gaan betalen voor hem.
pi_184220803
Ja Gerrit is toch logisch dat je moet betalen als je iets besteld. Hij denkt dat het zo niet hoor te zijn. Oh joa zegt in het huisje ligt nog wel geld. Met een evenement kan er geld wel naar gerrit, dan zorgt joa nu dat er een meiertje naar gerrit gaat en tim moet het dan met een evenement achter houden en terug geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')