abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 januari 2019 @ 17:25:26 #26
408813 crew  trein2000
pi_184221373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:23 schreef Arkai het volgende:

[..]

Dit dus. Wie wat wat er nog meer komt bovendrijven dan.
Ik denk dat het bestuur net zo goed baalt van de situatie. Om nou te zeggen dat die er wat aan kunnen doen? Gaat mij te ver.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:28:15 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184221414
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:53 schreef skysherrif het volgende:
Bizar. Ik ken deze man. Nooit iets van meegekregen dat hij zo was.

Maar als ik zo rondlees in mijn atletiekkringen is er echt vaker melding gedaan, bizar hoe hij nog een VOG kon hebben en dat atletiekclubs hem zijn gang lieten gaan.

Moet een groot onderzoek komen of er in andere clubs niet soortgelijke gevallen zijn
Men kijkt niet naar tuchtrecht voor een VOG.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184221743
Wat ook heel raar is is dat die in 2009 bij die atletiekvereniging is weggegaan na verdenkingen van ongewenst gedrag, en dat die bij diezelfde atletiekvereniging in 2017 terug kon komen...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184221824
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat het bestuur net zo goed baalt van de situatie. Om nou te zeggen dat die er wat aan kunnen doen? Gaat mij te ver.
Ze wisten er al van en haalden hem toch terug. Dat is vrij achterlijk.

quote:
De toenmalige voorzitter van atletiekvereniging CAV Energie uit Barendrecht maakte in 2009 al melding van grensoverschrijdend gedrag bij de Atletiekunie, zoals van intieme aanrakingen en massages, onder andere tijdens trainingskampen, maar de sportbond deed daar nooit onderzoek naar. „Ik heb mij daar destijds hooglijk over verbaasd”, zegt oud-voorzitter André Klomp.

In het schikkingsvoorstel aan M. concludeert ISR-aanklager Van Bokhoven inmiddels dat „voor (ten minste) drie atletes geldt dat uw gedragingen ook een zeer negatieve en onherstelbare impact hebben gehad op de geestelijke gesteldheid alsmede het leven in het algemeen.”

Joviaal
„Hij was enorm joviaal, een enorm vriendelijke man. En we behaalden met hem prachtige resultaten, hij had goede verhalen en schema’s. Maar hij had ook zijn streken, was handtastelijk. Alleen is het nooit zichtbaar geweest wat er gebeurde”, vertelt Bouke Bussemaker, huidige voorzitter CAV Energie Barendrecht.

M. koos bovendien over het algemeen zijn slachtoffers zorgvuldig uit: „In sommige culturen past het nou eenmaal niet om aangifte te doen.” „We hebben hem teruggehaald als trainer in 2017. Een maand later kregen we van de vereniging Haag Atletiek te horen dat er daar iets gebeurd was. Dat was de druppel”, vertelt Bussemaker. M. werd gedwongen tot een vertrek. Daarna is hij niet meer actief geweest als trainer.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Spellchecker zaterdag 5 januari 2019 @ 17:50:02 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184221832
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ook heel raar is is dat die in 2009 bij die atletiekvereniging is weggegaan na verdenkingen van ongewenst gedrag, en dat die bij diezelfde atletiekvereniging in 2017 terug kon komen...
Ik snap er sowieso geen bal van dat hij zo lang zijn jatten niet thuis kon houden zonder bestraft te worden.
pi_184221856
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:50 schreef maily het volgende:

[..]

Ik snap er sowieso geen bal van dat hij zo lang zijn jatten niet thuis kon houden zonder bestraft te worden.
Ja als het zo lang en zo veel kon in deze mate moet er gewoon structureel iets niet goed zitten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 januari 2019 @ 17:52:11 #32
408813 crew  trein2000
pi_184221865
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:49 schreef nostra het volgende:

[..]

Ze wisten er al van en haalden hem toch terug. Dat is vrij achterlijk.

[..]

Ja dat is wel behoorlijk debiel ja. Alhoewel ik me wel voor kan stellen hoe zoiets in de bestuurskamer gaat.
“Ja maar vrijwilligersgebrek en het is nooit concreet geworden toch?!”

Neemt niet weg dat het gewoon een foute beslissing is die aftreden rechtvaardigt
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184221926
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja dat is wel behoorlijk debiel ja. Alhoewel ik me wel voor kan stellen hoe zoiets in de bestuurskamer gaat.
“Ja maar vrijwilligersgebrek en het is nooit concreet geworden toch?!”

Neemt niet weg dat het gewoon een foute beslissing is die aftreden rechtvaardigt
Maar wat maakt het uit of het een vrijwilliger is of niet?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 januari 2019 @ 18:01:07 #34
408813 crew  trein2000
pi_184222044
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar wat maakt het uit of het een vrijwilliger is of niet?
In je besluitvorming best wel veel.
Zeker in de huidige tijd waar zo’n beetje elke vereniging kampt met een vrijwilligers tekort.
Dan ga je de lat vanzelf lager leggen.
Maar door de ondergrens mag je nooit, en dat is hier wel gebeurd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184222169
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

In je besluitvorming best wel veel.
Zeker in de huidige tijd waar zo’n beetje elke vereniging kampt met een vrijwilligers tekort.
Dan ga je de lat vanzelf lager leggen.
Maar door de ondergrens mag je nooit, en dat is hier wel gebeurd.
Naar mijn idee zou dat nooit een reden mogen zijn om af te doen aan de veiligheid van kinderen van een vereniging.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 januari 2019 @ 18:10:26 #36
408813 crew  trein2000
pi_184222219
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Naar mijn idee zou dat nooit een reden mogen zijn om af te doen aan de veiligheid van kinderen van een vereniging.
Dat zeg ik. Al twee keer.
Maar, ik zeg ook dat ik me wel kan voorstellen hoe het gegaan is. Niet dat ik het daarmee goedkeur
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_184222235
De RET heeft hem inmiddels op non actief gesteld. Ik denk niet dat zij makkelijk van hem af kunnen want er is niet eens aangifte gedaan door de slachtoffers. De rechter zal geen ontslag goed gaan keuren. Dat wordt dus ontslag in overleg en een ontslagvergoeding.

Wat leren wij van dit verhaal.. Pas op voor joviale mensen.
pi_184222237
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Al twee keer.
Maar, ik zeg ook dat ik me wel kan voorstellen hoe het gegaan is. Niet dat ik het daarmee goedkeur
Ja ik vind dat kolder, kan je het nog wel zevenenveertig keer verkondigen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:23:25 #39
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184222518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:07 schreef ludovico het volgende:
Was het wel vrijwillig allemaal? Vind het maar raar dat zoiets zo lang ongehoord zou kunnen plaatsvinden.
"Meisje, als jij de top wilt bereiken, hou dan je mond hierover. Als je praat moet je weg van de vereniging en al je vriendinnen daar, en mag ik hier ook niet blijven. Wil je dat op je geweten hebben?"
Zo gaat dat meestal. Machtspositie misbruiken waardoor het vrijwillig lijkt (en door de jonge slachtoffers vaak zo wordt ervaren).
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:28:10 #40
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_184222611
De man is altijd in bescherming genomen.
Als vrouwen geen aangifte doen dan is het ook nooit gebeurt.

Rare wereld...
pi_184222728
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:28 schreef KingRadler het volgende:
De man is altijd in bescherming genomen.
Als vrouwen geen aangifte doen dan is het ook nooit gebeurt.

Rare wereld...
Hij is niet in bescherming genomen. Iemand had er belang bij om het onder de pet te houden..de vraag is wie en waarom.
pi_184222918
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

"Meisje, als jij de top wilt bereiken, hou dan je mond hierover. Als je praat moet je weg van de vereniging en al je vriendinnen daar, en mag ik hier ook niet blijven. Wil je dat op je geweten hebben?"
Zo gaat dat meestal. Machtspositie misbruiken waardoor het vrijwillig lijkt (en door de jonge slachtoffers vaak zo wordt ervaren).
precies. Een meisje van 11 ook he, dan is van vrijwillig al nooit sprake omdat ze gewoon te jong zijn om vrijwillig ergens voor te kiezen en consequenties te doorzien
pi_184222931
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij is niet in bescherming genomen. Iemand had er belang bij om het onder de pet te houden..de vraag is wie en waarom.
Hoe kom je bij die conclusie :S
pi_184223172
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die conclusie :S
Dat lijkt me duidelijk. Wat ik lees wekt de indruk van een klassieke doofpotaffaire dus dan heeft iemand er belang bij om het te verzwijgen. Misschien omdat het het topje is van de ijsberg, geen idee.
pi_184223344
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

precies. Een meisje van 11 ook he, dan is van vrijwillig al nooit sprake omdat ze gewoon te jong zijn om vrijwillig ergens voor te kiezen en consequenties te doorzien
.. heel wat anders dan een verkrachting nog steeds.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 5 januari 2019 @ 19:16:06 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184223580
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja als het zo lang en zo veel kon in deze mate moet er gewoon structureel iets niet goed zitten.
Wellicht chanteerde hij mensen?
pi_184223684
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat lijkt me duidelijk. Wat ik lees wekt de indruk van een klassieke doofpotaffaire dus dan heeft iemand er belang bij om het te verzwijgen. Misschien omdat het het topje is van de ijsberg, geen idee.
Dat vermoed ik van niet.

Ik wil niet speculeren in deze pijnlijke zaak, maar ik kan me niet voorstellen wie er baat bij had om dit in de doofpot te stoppen in het bestuur van de diverse clubs.

In een artikel staat wel beschreven dat hij zorgvuldig zijn slachtoffers uitkoos, onzekere meisjes die wss dus gewoon zelf niet de waarheid durfden te vertellen.
pi_184223826
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

.. heel wat anders dan een verkrachting nog steeds.
sneu figuur.
pi_184223906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wellicht chanteerde hij mensen?
Dat kan maar dan zit er nog steeds iets structureel fout in die organisatie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 5 januari 2019 @ 19:33:57 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_184223929
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hij heeft wel een hoog Karl Noten gehalte.
Wie is Karl Noten?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')