abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 12:50:36 #1
351614 crew  ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_184217108
registreer om deze reclame te verbergen
csm_182016_robertvanbeckhoven_768_432_84f61ec3f6.jpg

OVER ROBERT
Nederlandse bakker, patissier en presentator Robčrt van Beckhoven (57) is de enige Nederlander die zowel de titel Meester Patissier als Meester Boulanger heeft. Zijn opa en vader zaten in het bakkersvak en in 1989 nam hij de bakkerij van zijn vader over. Hij was als patissier betrokken bij de Olympische Spelen in Beijing en hij is gastdocent geweest van verschillende internationale masterclasses. In zijn eigen kookstudio brengt Robčrt zijn enthousiasme en vakmanschap over aan iedereen met een passie voor patisserie. In 2012 verscheen Robčrt op tv als jurylid van ‘CupCakeCup’ en in 2013 start hij als jurylid in het eerste seizoen van ‘Heel Holland Bakt’.

quote:
Bakker, patissier en presentator Robčrt van Beckhoven (57) zullen de meeste mensen kennen als jurylid van Heel Holland bakt. Als kandidaat wil hij op de achtergrond blijven en de kat uit de boom kijken. “Maar ook vrienden maken en vooral goed luisteren en kijken.” Hij vindt een goede mol iemand die met volle overtuiging met beide partijen mee kan praten. Of Robčrt dat kan zal moeten blijken.
https://www.televizier.nl/amusement/wie-van-deze-10-is-de-mol

0wc89ixiz93o.gif
Hier bij Heel Holland bakt met Andre van Duin en Janny van der Heijden

Voorstelvideo
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_184298492
Ik denk niet dat Robert de mol is, maar ik vind m zo leuk! Hopelijk blijft ie er nog even in :)
  zondag 13 januari 2019 @ 11:39:38 #3
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_184374662
Komt een beetje onnozel over, maar loopt ondertussen wel te zieken en te checken. Blijft lang onder de radar maar gaat verrassen.
De mensen zijn gek geworden
pi_184376062
registreer om deze reclame te verbergen
Mijn wensmol, de nestor van de groep. Alleen de hints zijn mij iets te opzichtig.... old rod/ouwe rot, Sucre/suiker, jokers bakken en vullen alsof het koeken zijn, de gestileerde BM op de muur....
  Moderator donderdag 17 januari 2019 @ 14:05:50 #5
29278 crew  Nizno
Versie 3.8
pi_184453933
SPOILER: tekeningetje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
38 is de som van de kwadraten van de eerste drie priemgetallen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')