abonnement Unibet Coolblue
pi_184216408
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:48 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

antibiotica en moet rust nemen...en dan is er niemand die vraagt joh jessie kan ik je ergens mee helpen..
Ben geen jessie fan hoor, maar dat zou toch de normaalste gang van zaken zijn als er iemand ziek is ???
en waar zouden ze hem mee moeten helpen ?

rondlopen met zijn rode map ?

zeiken over Lotus ?

mails van anderen lezen en onderscheppen ?
pi_184216417
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:50 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Nee joh doe niet zo menselijk. Haha.
nou ik verwonder me er wel eens over hoe weinig menselijkheid en meeleven daar in utopia is
Worden de bewoners daar op geselecteerd ofzo??
pi_184216421
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Verida het volgende:

[..]

en waar zouden ze hem mee moeten helpen ?

rondlopen met zijn rode map ?

zeiken over Lotus ?

mails van anderen lezen en onderscheppen ?
:P
pi_184216427
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Verida het volgende:

[..]

en waar zouden ze hem mee moeten helpen ?

rondlopen met zijn rode map ?

zeiken over Lotus ?

mails van anderen lezen en onderscheppen ?
bedrukken van die tshirts en trainings pakken... dat kan vast niet zo moeilijk zijn
pi_184216429
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Eindelijk gaan de lakens vol met lichaamssappen van Franny en Tim in de was.
Gadver.
Life is a carnival
pi_184216445
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:53 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

bedrukken van die tshirts en trainings pakken... dat kan vast niet zo moeilijk zijn
Dat kan hij zelf ook hoor, gewoon ab innemen en verder gaan met je bestaan.

Hij heeft toch geen ontstekingen aan zijn handen ofzo? En dat bedrukken is geen topsport hoor, kun je ook heel rustig aan doen

Aansteller is het
pi_184216453
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
brochiënontsteking, keelontsteking en een rechteroorontsteking heeft jessie
Gore omgeving.
Life is a carnival
pi_184216454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:51 schreef Verida het volgende:

[..]

en waar zouden ze hem mee moeten helpen ?

rondlopen met zijn rode map ?

zeiken over Lotus ?

mails van anderen lezen en onderscheppen ?
ok heb je misschien een punt
Maar ik zou zoals de situatie nu is..
(Franny vegen jessie achter de laptop) gezegd hebben, wat doe je hier nog hup lekker je bedje in en de boel de boel laten eerst beter worden
pi_184216473
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ok heb je misschien een punt
Maar ik zou zoals de situatie nu is..
(Franny vegen jessie achter de laptop) gezegd hebben, wat doe je hier nog hup lekker je bedje in en de boel de boel laten eerst beter worden
Of nog beter, lekker naar huis gaan :Y
pi_184216478
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:55 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ok heb je misschien een punt
Maar ik zou zoals de situatie nu is..
(Franny vegen jessie achter de laptop) gezegd hebben, wat doe je hier nog hup lekker je bedje in en de boel de boel laten eerst beter worden
Je bed in en tussen de klamme lappen gaan liggen terwijl je dieseldampen inademt is ook niet zo goed voor een mens hoor.

Bedrust wordt allang niet meer toegeschreven, ga je eerder van achteruit
pi_184216494
goh verstandig, de haspel uitrollen.. _O_
pi_184216495
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:54 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat kan hij zelf ook hoor, gewoon ab innemen en verder gaan met je bestaan.

Hij heeft toch geen ontstekingen aan zijn handen ofzo? En dat bedrukken is geen topsport hoor, kun je ook heel rustig aan doen

Aansteller is het
Ik ben een vrouw en val dus niet onder de catagorie mannen gaan bijna dood als ze ziek zijn, maar je kan je behoorlijk ziek voelen van een ontsteking ..bovendien zegt zon arts niet voor jan lul dat hij rustig aan moet doen (ok dat zijn jessies woorden en heeft verder niemand gehoord)
Sterker nog van die antibiotica, die je dan van je kwaaltjes af moet helpen, kan je ook nog is goed ziek worden
pi_184216501
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:54 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat kan hij zelf ook hoor, gewoon ab innemen en verder gaan met je bestaan.

Hij heeft toch geen ontstekingen aan zijn handen ofzo? En dat bedrukken is geen topsport hoor, kun je ook heel rustig aan doen

Aansteller is het
Ja mensen thuis blijven ook niet thuis van hun werk als ze griep hebben. Niet dus. Kom op je hoeft iemand toch niet te mogen om ze ff rust te gunnen en uit te zieken.
pi_184216510
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:58 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Ja mensen thuis blijven ook niet thuis van hun werk als ze griep hebben. Niet dus. Kom op je hoeft iemand toch niet te mogen om ze ff rust te gunnen en uit te zieken.
Nee ga vaak gewoon werken
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_184216517
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:58 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Ja mensen thuis blijven ook niet thuis van hun werk als ze griep hebben. Niet dus. Kom op je hoeft iemand toch niet te mogen om ze ff rust te gunnen en uit te zieken.
Niemand verbied hem daar toch om rust te nemen ? Hij loopt toch zelf verder door, en zeikt er flink over?

En ik geloof maar de helft van zijn verhaal over de doktersadviezen. Jessie houdt wel van een beetje opgeklopt drama
pi_184216527
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:58 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Ja mensen thuis blijven ook niet thuis van hun werk als ze griep hebben. Niet dus. Kom op je hoeft iemand toch niet te mogen om ze ff rust te gunnen en uit te zieken.
precies , 24 uur op bed liggen word je huis niet zieker van.. (dan zou heel utopia ziek zijn), wel eens gezien hoe te vochtplekken op de binnenkant van die huisjes staan..en toch slaapt iedereen "uit" daar
pi_184216539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef Verida het volgende:

[..]

Niemand verbied hem daar toch om rust te nemen ? Hij loopt toch zelf verder door, en zeikt er flink over?

En ik geloof maar de helft van zijn verhaal over de doktersadviezen. Jessie houdt wel van een beetje opgeklopt drama
Als die op bed ligt wordt daar weer over gezeken. Dan is het een watje. Het is nooit goed. Het gaat om het gunnen.
pi_184216550
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:59 schreef Verida het volgende:

[..]

Niemand verbied hem daar toch om rust te nemen ? Hij loopt toch zelf verder door, en zeikt er flink over?

En ik geloof maar de helft van zijn verhaal over de doktersadviezen. Jessie houdt wel van een beetje opgeklopt drama
zoals bijna ALLE mannen
Die vervolgens ook bemoederd willen worden en dus naar bed gestuurd moeten worden
pi_184216564
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:01 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Als die op bed ligt wordt daar weer over gezeken. Dan is het een watje. Het is nooit goed. Het gaat om het gunnen.
als hij zelf zijn mond had gehouden als iemand anders om wat voor reden dan ook, een paar uur op bed heeft gelegen, had men het hem waarschijnlijk ook nog wel gegund

bovendien denk ik dat het niemand ook maar iets interesseert als Jessie een paar uur niet in de buurt is omdat hij op bed ligt

Maar ja, op bed gaan liggen en niemand die naar je omkijkt is natuurlijk niet wat hij wil
pi_184216582
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
Lotus en mike aan de bouw van de boomhut
:) :) :)
pi_184216600
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:03 schreef Verida het volgende:

[..]

als hij zelf zijn mond had gehouden als iemand anders om wat voor reden dan ook, een paar uur op bed heeft gelegen, had men het hem waarschijnlijk ook nog wel gegund

bovendien denk ik dat het niemand ook maar iets interesseert als Jessie een paar uur niet in de buurt is omdat hij op bed ligt

Maar ja, op bed gaan liggen en niemand die naar je omkijkt is natuurlijk niet wat hij wil
Omg haha. Ja, zelfs als die in bed gaat liggen wordt hem aangepraat dat hij dan geen aandacht krijgt.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 5 januari 2019 @ 12:09:20 #122
335263 freaky40
pi_184216615
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Of nog beter, lekker naar huis gaan :Y
Jessie is thuis. :{w
Allemaal cabaretteketet!
pi_184216645
Vraagje over franny ..IS ze danseres , en dan bedoel ik als beroep , of geeft ze les
Of is dat wat ze wilt gaan doen?

Ik hoor daar dubbele berichten over als ik utopia tv hoor
Bovendien als er iemand dansles komt geven, valt het mijn op dat ze het minder snel oppakt dan een shelly of een lotus zelfs slordige foutjes maakt , wat dan weer in tegenspraak zou zijn met dat ze al danslerares is ...
pi_184216674
Merel gaat lotus Mike vloggen?
pi_184216675
Goh toch pittig van Jessie. En Gerrit suggereren vanmorgen dat als hij echt ziek was hij wel in bed zou liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')