abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:30:41 #101
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184324818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Stress krijg ik er niet van, maar begin het zonde te vinden van mijn tijd.
Ja, omdat je er nog geen reet mee bent opgeschoten. Ik zou er ook niet blij mee zijn.
soooo, da's mooi!
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:32:33 #102
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184324864
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:25 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Herkennen jullie ook dat als het ene psychische probleem weg is het gewoon plaats maakt voor een ander? Bijvoorbeeld vroeger vond ik mezelf lelijk in de categorie mismaakt, daarna had ik een soort van anorexia, daarna kort eetverslaving, toen dat over was kwam weer opnieuw het idee dat ik mismaakt was, daarna had ik ineens dat ik op ongepaste momenten begon te blozen en toen dat eindelijk over was kreeg ik weer het gevoel dat ik een aandoening heb waardoor ik vreselijk stink wat niemand wil zeggen, dat zijn dan de oppervlakkige dingen maar even een voorbeeld van hoe het kan rouleren
Haha ja. Ik heb ook van dat soort dingen meegemaakt. Nu gelukkig weer wat minder. In het verleden ook wat OCD neigingen gehad, maar daar ben ik weer vanaf. En ik kan mezelf letterlijk ziek praten. Komt omdat ik een lichte vorm van smetvrees heb.
soooo, da's mooi!
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:34:47 #103
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184324912
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Slim van je. Ik zeg ook alleen als andere mensen het erover hebben dat ze het zelf "hebben" dat ik ooit de diagnose angststoornis heb gekregen want anders komt het over alsof ik of zielig aan het doen ben of een excuus geef. Maar ja als de diagnose bij elke instelling weer anders is en psychologen zelf zeggen "het is een momentopname", waarover zegt zo'n diagnose dan meer over jou of de psychiater/oloog die de diagnose stelde? In mijn angststoornis diagnose ocd geloof ik wel omdat ze me toen ook medicijnen gaven die werkten en de behandeling duidelijk en gericht was. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik die stoornis "heb" tot ik daarvan genetisch bewijs of zo heb.
Nou, mijn diagnose bracht wel veel aan het licht en ook vielen er puzzelstukjes op hun plaats. Na het lezen van boeken over borderline, werd het wel stukken herkenbaarder voor mezelf. Al had het geen positief effect. Ik walgde daardoor nog meer van mezelf en mijn ziekelijke gedrag.
soooo, da's mooi!
pi_184324963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:28 schreef Burner82 het volgende:

Niet echt... Ik heb wel momenten dat ik vind dat ik er minder goed uit zie (Lees: meer moet sporten, beter eten)... Qua psychische klachten zit ik al jaren op dezelfde lijn.
Oh maar ik heb ook wel momenten dat ik mezelf mooi vind maar vroeger sloeg ik daar dan ook weer in door, nu gelukkig niet meer. Gezond eten is inderdaad heel belangrijk zolang het geen obsessie wordt . Dat je op dezelfde lijn zit is wel vervelend als die lijn heel ver onder het gemiddelde ligt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184324985
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik walgde daardoor nog meer van mezelf en mijn ziekelijke gedrag.
Dat heb ik dus nooit gesnapt... Als ik te dik ben, moet ik sporten, dat snap ik... Maar hoe ik ben, is weinig aan te veranderen...
Maar dat zullen wel mijn -pathische trekjes zijn, dat ik die kant niet snap, dat iemand twijfelt/walgt van zichzelf.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:41:04 #106
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit gesnapt... Als ik te dik ben, moet ik sporten, dat snap ik... Maar hoe ik ben, is weinig aan te veranderen...
Maar dat zullen wel mijn -pathische trekjes zijn, dat ik die kant niet snap, dat iemand twijfelt/walgt van zichzelf.
Doe maar eens ,gejaagd door turbulente emoties, iemand (bewust) pijn. Dan ga je wel van jezelf walgen.
soooo, da's mooi!
pi_184325070
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Doe maar eens ,gejaagd door turbulente emoties, iemand (bewust) pijn. Dan ga je wel van jezelf walgen.
Mijn antwoord is in extremen... Ik heb geen gejaagde turbulente emoties... En een bijl en een wurgkoord klaarliggen in een tas.
Ik ben de slechtste om me er in te kunnen inleven, geef ik eerlijk toe :@ :@
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:45:58 #108
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325122
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:43 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Mijn antwoord is in extremen... Ik heb geen gejaagde turbulente emoties... En een bijl en een wurgkoord klaarliggen in een tas.
Ik ben de slechtste om me er in te kunnen inleven, geef ik eerlijk toe :@ :@
Geeft niks. Ik vraag het ook niet van je om je in te kunnen leven. Ik gaf even een voorbeeldje hoe het er bij mij aan toegaat.
soooo, da's mooi!
pi_184325188
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Geeft niks. Ik vraag het ook niet van je om je in te kunnen leven. Ik gaf even een voorbeeldje hoe het er bij mij aan toegaat.
Lijkt me erg lastig inderdaad... Is het dan ook een soort wantrouwen richting jezelf? Bang zijn dat je zo zult reageren?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 10 januari 2019 @ 19:53:08 #110
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325242
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:49 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Lijkt me erg lastig inderdaad... Is het dan ook een soort wantrouwen richting jezelf? Bang zijn dat je zo zult reageren?
Ja, ik bind mij niet langer aan mensen. Ik ontwijk liefde en ga ook conflicten uit de weg.
soooo, da's mooi!
pi_184325337
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, ik bind mij niet langer aan mensen. Ik ontwijk liefde en ga ook conflicten uit de weg.
Dat is ook niet alles..Ik sta wel open voor liefde/relatie. Maar conflicten heb ik ook liever niet.. Die ontwijk ik ook.
Maar ik kan me wel wat makkelijk binden/lovebombing.. Maar ik kan dat net zo snel weer van me af laten glijden... Zoals leuke collega die ik heb.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:02:16 #112
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325415
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:58 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dat is ook niet alles..Ik sta wel open voor liefde/relatie. Maar conflicten heb ik ook liever niet.. Die ontwijk ik ook.
Maar ik kan me wel wat makkelijk binden/lovebombing.. Maar ik kan dat net zo snel weer van me af laten glijden... Zoals leuke collega die ik heb.
Ik heb mij voorgenomen om niet eerder weer een relatie aan te gaan totdat er een einde aan de chaos in mijn hoofd komt. Ik moet tot een bepaald punt komen, mentaal gezien, wil ik er weer klaar voor zijn. Kon ik het maar zo gemakkelijk van mij af laten glijden. Dat zou een hoop schelen.
soooo, da's mooi!
pi_184325489
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:02 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik heb mij voorgenomen om niet eerder weer een relatie aan te gaan totdat er een einde aan de chaos in mijn hoofd komt. Ik moet tot een bepaald punt komen, mentaal gezien, wil ik er weer klaar voor zijn. Kon ik het maar zo gemakkelijk van mij af laten glijden. Dat zou een hoop schelen.
Wat voor punt wil je bereiken dan... En belangrijkste vraag: hoe...
Ik kan 1 avond maximaal boos zijn, daarna ben k er ook klaar mee.. Dat is ook niet alles..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:10:19 #114
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:06 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wat voor punt wil je bereiken dan... En belangrijkste vraag: hoe...
Ik kan 1 avond maximaal boos zijn, daarna ben k er ook klaar mee.. Dat is ook niet alles..
Ik verlang naar een rust in mijn hoofd. Ik wil naar een punt toe dat ik het gevoel heb dat ik leef en er toe doe in levens van anderen. Dat zou erg fijn zijn. Hoe ik dat ga doen? Geen idee... maar ooit kom ik er achter.

Ik kan heel lang boos blijven, maar dat ook zomaar weer voorbij zijn en dan vind ik diegene weer aardig totdat er weer een omslag komt.
soooo, da's mooi!
pi_184325728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:10 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik verlang naar een rust in mijn hoofd. Ik wil naar een punt toe dat ik het gevoel heb dat ik leef en er toe doe in levens van anderen. Dat zou erg fijn zijn. Hoe ik dat ga doen? Geen idee... maar ooit kom ik er achter.

Ik kan heel lang boos blijven, maar dat ook zomaar weer voorbij zijn en dan vind ik diegene weer aardig totdat er weer een omslag komt.
Misschien ook maar eens vragen voor pimpampetpilletjes :P
Als iemand me echt krenkt, vergeef ik niet, vergeet ik hoogstens... Voor de rest, heb ik nergens moeite mee.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184325880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:

Haha ja. Ik heb ook van dat soort dingen meegemaakt. Nu gelukkig weer wat minder. In het verleden ook wat OCD neigingen gehad, maar daar ben ik weer vanaf. En ik kan mezelf letterlijk ziek praten. Komt omdat ik een lichte vorm van smetvrees heb.
Wat voor ocd neigingen had je dan? Waarom heb je smetvrees? Dat is weer iets waar ik gelukkig nooit last van heb, maar ik kan me wel voorstellen dat als je misschien een keer iets hebt gelezen over bacillen dat het dan een obsessie kan worden omdat het onzichtbaar is.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:

Nou, mijn diagnose bracht wel veel aan het licht en ook vielen er puzzelstukjes op hun plaats. Na het lezen van boeken over borderline, werd het wel stukken herkenbaarder voor mezelf. Al had het geen positief effect. Ik walgde daardoor nog meer van mezelf en mijn ziekelijke gedrag.
Maar walgde je dan ook van anderen? Zoals bijv de mensen uit het boek of in je dagelijks leven? Of kwetsen anderen jou nooit?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:31:25 #117
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325891
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:20 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Misschien ook maar eens vragen voor pimpampetpilletjes :P
Als iemand me echt krenkt, vergeef ik niet, vergeet ik hoogstens... Voor de rest, heb ik nergens moeite mee.
Nee, geen meds meer voor mij. Kan niet meer tegen die zombie troep.
soooo, da's mooi!
  donderdag 10 januari 2019 @ 20:35:06 #118
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184325955
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat voor ocd neigingen had je dan? Waarom heb je smetvrees? Dat is weer iets waar ik gelukkig nooit last van heb, maar ik kan me wel voorstellen dat als je misschien een keer iets hebt gelezen over bacillen dat het dan een obsessie kan worden omdat het onzichtbaar is.

[..]

Maar walgde je dan ook van anderen? Zoals bijv de mensen uit het boek of in je dagelijks leven? Of kwetsen anderen jou nooit?
Ik kreeg last van dwanghandelingen, zoals het alsmaar denken in getallen en het vaak controleren van sloten. Ik moest om een bepaalde tijd in bed liggen, want anders... blablabla. Complete onzin dus. Smetvrees kreeg ik na een hele erge buikgriep. Sindsdien maak ik schoon als een malle, deel ik geen handdoeken met anderen en eet ook niet in restaurants of wat dan ook.

Ik walgde ook van anderen ja. Dat kan zich uiten in het negeren van mensen tot extreme racistische denkbeelden. Niet leuk dus.
soooo, da's mooi!
pi_184326452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:35 schreef LordofLeaves het volgende:

Ik kreeg last van dwanghandelingen, zoals het alsmaar denken in getallen en het vaak controleren van sloten. Ik moest om een bepaalde tijd in bed liggen, want anders... blablabla. Complete onzin dus. Smetvrees kreeg ik na een hele erge buikgriep. Sindsdien maak ik schoon als een malle, deel ik geen handdoeken met anderen en eet ook niet in restaurants of wat dan ook.

Ik walgde ook van anderen ja. Dat kan zich uiten in het negeren van mensen tot extreme racistische denkbeelden. Niet leuk dus.
Bedoel je met het denken in getallen dat je steeds op bepaalde tijdstippen dingen moet doen?dat is wel raar hoe zulk soort dingen ontstaan. Bij mij kwam het vooral door bijgeloof dat ik bepaalde onzin handelingen een bepaald aantal keer moest doen, maar dat sloeg echt totaal nergens op. Vervelend dat je na buikgriep ineens smetvrees kreeg en dat het nog niet weg is. De meeste dingen ontstaan pas na een negatieve ervaring. Als ik eten laat vallen, eet ik het gewoon van de grond. Laatst heb ik nog iets uit de prullenbak gegeten, nadat ik het afgespoeld had dat wel, omdat ik dacht dat het fruit beschimmeld was maar het achteraf zonde vond omdat ik me realiseerde dat het toch niet beschimmeld was. Wat denk je dat er gebeurt als je niet goed schoonmaakt, denk je dat je dan direct weer buikgriep krijgt?

Dat is echt vervelend het walgen van anderen. Ik heb dat vooral op straat, maar de laatste tijd gelukkig minder. Maar ik herken het hebben van hele nare gedachten over anderen, die komen dan in me op als ik ze aardig vind en met ze in gesprek ben. Negeren zal ik nooit doen omdat ik het zelf ook haat om genegeerd te worden, maar ik doe het soms wel onbewust en het effect is hetzelfde😆 het vervelendste is dat idd bij vrienden. Ik isoleer mezelf al jaren van de rest van de wereld door niet actief te zijn op facebook, maar de laatste tijd ook veel meer van mijn vrienden, ik heb daardoor ook meer sociale angst bij vrienden en familie gekregen of achterdochtige gedachten over hen, best wel irritant.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:12:24 #120
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184334007
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Bedoel je met het denken in getallen dat je steeds op bepaalde tijdstippen dingen moet doen?dat is wel raar hoe zulk soort dingen ontstaan. Bij mij kwam het vooral door bijgeloof dat ik bepaalde onzin handelingen een bepaald aantal keer moest doen, maar dat sloeg echt totaal nergens op. Vervelend dat je na buikgriep ineens smetvrees kreeg en dat het nog niet weg is. De meeste dingen ontstaan pas na een negatieve ervaring. Als ik eten laat vallen, eet ik het gewoon van de grond. Laatst heb ik nog iets uit de prullenbak gegeten, nadat ik het afgespoeld had dat wel, omdat ik dacht dat het fruit beschimmeld was maar het achteraf zonde vond omdat ik me realiseerde dat het toch niet beschimmeld was. Wat denk je dat er gebeurt als je niet goed schoonmaakt, denk je dat je dan direct weer buikgriep krijgt?

Dat is echt vervelend het walgen van anderen. Ik heb dat vooral op straat, maar de laatste tijd gelukkig minder. Maar ik herken het hebben van hele nare gedachten over anderen, die komen dan in me op als ik ze aardig vind en met ze in gesprek ben. Negeren zal ik nooit doen omdat ik het zelf ook haat om genegeerd te worden, maar ik doe het soms wel onbewust en het effect is hetzelfde😆 het vervelendste is dat idd bij vrienden. Ik isoleer mezelf al jaren van de rest van de wereld door niet actief te zijn op facebook, maar de laatste tijd ook veel meer van mijn vrienden, ik heb daardoor ook meer sociale angst bij vrienden en familie gekregen of achterdochtige gedachten over hen, best wel irritant.
Eten uit de prullenbak? Oh god... dat zou ik nooit doen. Ik zie het al helemaal voor me, haha. En ja, ik ben dan bang dat ik weer opnieuw erg ziek zou worden en daar heb ik geen zin in. Al heb ik er nooit helemaal controle over natuurlijk. Ieder mens wordt eens ziek. Voor mij is het getal 3 heel belangrijk. Ik doe vaak alles in drietallen, heb ook vaak van alles 3 enz. Best wel maf om daar bij stil te staan. Heb ook veel tattoo's die verwijzen naar het getal 3.

Achterdochtig zijn kan vreselijk zijn, maar soms ook handig. Het is vaak een handig hulpmiddel om je vooroordelen weer eens bevestigd te zien. Ik heb altijd het idee dat mensen iets van mij willen en dat is vaak iets dat ik niet wil doen. Ik kan ook niet tegen mensen die vaag doen. Dat roept automatisch in mij een enorme weerstand op om nog verder met die persoon om te gaan.
soooo, da's mooi!
pi_184341390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:12 schreef LordofLeaves het volgende:

Eten uit de prullenbak? Oh god... dat zou ik nooit doen. Ik zie het al helemaal voor me, haha. En ja, ik ben dan bang dat ik weer opnieuw erg ziek zou worden en daar heb ik geen zin in. Al heb ik er nooit helemaal controle over natuurlijk. Ieder mens wordt eens ziek. Voor mij is het getal 3 heel belangrijk. Ik doe vaak alles in drietallen, heb ook vaak van alles 3 enz. Best wel maf om daar bij stil te staan. Heb ook veel tattoo's die verwijzen naar het getal 3.

Achterdochtig zijn kan vreselijk zijn, maar soms ook handig. Het is vaak een handig hulpmiddel om je vooroordelen weer eens bevestigd te zien. Ik heb altijd het idee dat mensen iets van mij willen en dat is vaak iets dat ik niet wil doen. Ik kan ook niet tegen mensen die vaag doen. Dat roept automatisch in mij een enorme weerstand op om nog verder met die persoon om te gaan.
Nou ik normaal gesproken ook niet maar ik had spijt dat ik eten had weggegooid. Maar er gebeurde dus helemaal niks, ik ben er niet ziek van geworden. Maar dat verschilt ook heel erg per persoon misschien. In controle over de eigen gezondheid hebben geloof ik ook niet nadat ik heb gehoord dat mensen na jaren een heel gezond eetpatroon en leefpatroon te hebben gevolgd toch kanker kregen en doodgingen. Daar zijn we nog heel ver van verwijderd denk ik maar ja ik ben geen arts. Wat je zegt van getallen is typisch voor ocd gedachten inderdaad. Zelf moest ik eerst vaak dwanghandelingen in even getallen doen totdat ik erachter kwam dat het ook niks uitmaakte als ik een oneven getal koos zoals 3 of 5. Waarschijnlijk maakt het ook niks uit als ik die dingen helemaal niet meer doe, maar zo ver ben ik nog niet. Leuk dat je tattoos hebt die verwijzen naar het getal 3. Welke vooroordelen over anderen zie jij bevestigd dan? Wat willen anderen vaak van jou wat jij niet wil? Ik herken het gevoel. Aan de ene kant ben je blij dat je niet gek bent, aan de andere kant wil je vaak met negatieve vermoedens niet dat ze waar zijn. Wat bedoel je met als mensen vaag doen, kun je daar een voorbeeld van geven?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 11 januari 2019 @ 18:45:58 #122
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184343579
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Welke vooroordelen over anderen zie jij bevestigd dan? Wat willen anderen vaak van jou wat jij niet wil? Ik herken het gevoel. Aan de ene kant ben je blij dat je niet gek bent, aan de andere kant wil je vaak met negatieve vermoedens niet dat ze waar zijn. Wat bedoel je met als mensen vaag doen, kun je daar een voorbeeld van geven?
Je kent het vast wel; domme mensen maken domme opmerkingen. Succesvolle mensen die alleen maar om zichzelf geven. Ja, het klinkt allemaal vooringenomen en toch denk ik zo. Het is vaak eerder andersom, maar toch.. Waarschijnlijk ben ik zelf erg bekrompen.

Wat ik met vaag bedoel, is dat je bepaalde mensen niet goed kunt peilen. Je weet niet goed wat er in ze omgaat en wat ze nou precies van mij willen. Dan ben ik altijd snel geneigd om ergens ja op te zeggen, terwijl ik dat niet wil.
soooo, da's mooi!
pi_184343986
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 20:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik kreeg last van dwanghandelingen, zoals het alsmaar denken in getallen en het vaak controleren van sloten. Ik moest om een bepaalde tijd in bed liggen, want anders... blablabla. Complete onzin dus. Smetvrees kreeg ik na een hele erge buikgriep. Sindsdien maak ik schoon als een malle, deel ik geen handdoeken met anderen en eet ook niet in restaurants of wat dan ook.

Ik walgde ook van anderen ja. Dat kan zich uiten in het negeren van mensen tot extreme racistische denkbeelden. Niet leuk dus.
Ik zou best wel eens een paar weken een schoonmaak-ocd'er willen daten... Heb ik weer een schoon appartement _O-

Maar, lijkt me wel klote om dat te hebben, ik ben echt het tegenovergestelde.
Materiële zaken boeien mij echt niet. inclusief afwas/opruimen. Ik hou van georganiseerde chaos *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184344054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je kent het vast wel; domme mensen maken domme opmerkingen. Succesvolle mensen die alleen maar om zichzelf geven. Ja, het klinkt allemaal vooringenomen en toch denk ik zo. Het is vaak eerder andersom, maar toch.. Waarschijnlijk ben ik zelf erg bekrompen.

Wat ik met vaag bedoel, is dat je bepaalde mensen niet goed kunt peilen. Je weet niet goed wat er in ze omgaat en wat ze nou precies van mij willen. Dan ben ik altijd snel geneigd om ergens ja op te zeggen, terwijl ik dat niet wil.
Domme mensen maken domme opmerkingen en succesvolle mensen denken maar aan zichzelf dan aan andere (familie/vrienden dar gelaten), anders wordt je ook niet succesvol.

Ik ben gelukkig wel aardig goed in mensen peilen (alleen gaydar is kapot, dat is jammer). Ik weet ook altijd wel de achterliggende erachter. Als ik die niet kan verzinnen, is het goed volk om het zo te zeggen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184344151
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:43 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ik normaal gesproken ook niet maar ik had spijt dat ik eten had weggegooid. Maar er gebeurde dus helemaal niks, ik ben er niet ziek van geworden. Maar dat verschilt ook heel erg per persoon misschien. In controle over de eigen gezondheid hebben geloof ik ook niet nadat ik heb gehoord dat mensen na jaren een heel gezond eetpatroon en leefpatroon te hebben gevolgd toch kanker kregen en doodgingen. Daar zijn we nog heel ver van verwijderd denk ik maar ja ik ben geen arts. Wat je zegt van getallen is typisch voor ocd gedachten inderdaad. Zelf moest ik eerst vaak dwanghandelingen in even getallen doen totdat ik erachter kwam dat het ook niks uitmaakte als ik een oneven getal koos zoals 3 of 5. Waarschijnlijk maakt het ook niks uit als ik die dingen helemaal niet meer doe, maar zo ver ben ik nog niet. Leuk dat je tattoos hebt die verwijzen naar het getal 3. Welke vooroordelen over anderen zie jij bevestigd dan? Wat willen anderen vaak van jou wat jij niet wil? Ik herken het gevoel. Aan de ene kant ben je blij dat je niet gek bent, aan de andere kant wil je vaak met negatieve vermoedens niet dat ze waar zijn. Wat bedoel je met als mensen vaag doen, kun je daar een voorbeeld van geven?
Ik ben ook geen arts, maar ken er wel redelijk wat... Iedereen krijgt kanker, als je lang genoeg leeft. Bij sommige mensen is het eerder, bij andere is het later.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:23:12 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184344340
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:06 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik zou best wel eens een paar weken een schoonmaak-ocd'er willen daten... Heb ik weer een schoon appartement _O-

Maar, lijkt me wel klote om dat te hebben, ik ben echt het tegenovergestelde.
Materiële zaken boeien mij echt niet. inclusief afwas/opruimen. Ik hou van georganiseerde chaos *O*
Mijn ex vriendin woonde ook tussen de rotzooi. Ik vond het echt smerig om te zien en moest er niet aan denken dat zo'n iemand in mijn huis zo wonen. Ik zou gillend gek worden. (pun)

Maar... tegenwoordig kan ik het wel weer meer loslaten. Ben niet meer zo'n pietje precies op het gebied van schoonmaken. Doe alleen nog de echte dagelijkse dingen en een paar keer per maand de rest.
soooo, da's mooi!
pi_184344404
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mijn ex vriendin woonde ook tussen de rotzooi. Ik vond het echt smerig om te zien en moest er niet aan denken dat zo'n iemand in mijn huis zo wonen. Ik zou gillend gek worden. (pun)

Maar... tegenwoordig kan ik het wel weer meer loslaten. Ben niet meer zo'n pietje precies op het gebied van schoonmaken. Doe alleen nog de echte dagelijkse dingen en een paar keer per maand de rest.
Naja, mijn bank ligt vol kleren, want gooi daar alles op als ik thuis kom en trek wat beters aan... Keuken is wel een chaos, maar is een aparte keuken, dus ik zie het ook niet echt, kom er ook alleen voor koffie, bier, of ff eten maken..
Ik probeer wel alles weer een beetje bij te gaan werken komende tijd :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:30:53 #128
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184344509
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:26 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Naja, mijn bank ligt vol kleren, want gooi daar alles op als ik thuis kom en trek wat beters aan... Keuken is wel een chaos, maar is een aparte keuken, dus ik zie het ook niet echt, kom er ook alleen voor koffie, bier, of ff eten maken..
Ik probeer wel alles weer een beetje bij te gaan werken komende tijd :P
Ik zat er al sinds gisteren over na te denken of mijn controle over mijn huis niet eerder een uiting was om meer controle over mijn leven te krijgen.
soooo, da's mooi!
pi_184344632
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik zat er al sinds gisteren over na te denken of mijn controle over mijn huis niet eerder een uiting was om meer controle over mijn leven te krijgen.
Ik denk dat je daar wel een punt hebt eigenlijk.
Alles wat overdag niet helemaal gaat zoals gewenst, probeer je thuis recht te zetten, door alles te doen op jou manier en zoals jij het wilt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:36:50 #130
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184344658
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:35 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar wel een punt hebt eigenlijk.
Alles wat overdag niet helemaal gaat zoals gewenst, probeer je thuis recht te zetten, door alles te doen op jou manier en zoals jij het wilt.
Dat moet wel. Sneu eigenlijk.
soooo, da's mooi!
pi_184344837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Dat moet wel. Sneu eigenlijk.
Sneu zou ik het niet noemen... Het werkte op dat moment.
Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: mwoa, had ook anders gekund...
Maar op dat moment was het goed, dus dan vind ik het ook goed :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:47:32 #132
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184344942
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:43 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Sneu zou ik het niet noemen... Het werkte op dat moment.
Ik heb ook dingen gedaan waarvan ik achteraf denk: mwoa, had ook anders gekund...
Maar op dat moment was het goed, dus dan vind ik het ook goed :P
Och jongen, ik krijg mij dan een wroeging van hier tot Tokio. Altijd weer die: "Wat heb ik nu weer gedaan?' gedachte.
soooo, da's mooi!
pi_184345054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Och jongen, ik krijg mij dan een wroeging van hier tot Tokio. Altijd weer die: "Wat heb ik nu weer gedaan?' gedachte.
Wroeging duurt bij mij zo een seconde of 10... Meestal ben ik dan dronken en eerlijk geweest...
Is het hard, ongepast, etc... maar voelde het goed/is het wel waar... geen wroeging mee. Opgelost.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 20:03:00 #134
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184345337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:52 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Wroeging duurt bij mij zo een seconde of 10... Meestal ben ik dan dronken en eerlijk geweest...
Is het hard, ongepast, etc... maar voelde het goed/is het wel waar... geen wroeging mee. Opgelost.
Knap, ik meen het. Dat je er niets bij kunt voelen.
soooo, da's mooi!
pi_184345579
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:03 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Knap, ik meen het. Dat je er niets bij kunt voelen.
knap/goed laat ik in het midden. Kan wel zeggen dat het voordelen heeft.
Waarschijnlijk ook nadelen, maar die zie/merk ik zelf niet.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184349970
Dat is toch gewoon de oorzaak van depressie, het gebrek aan controle in je leven? alles wat je maar moet ondergaan en ook nog accepteren omdat 'het bij het leven hoort' oftewel men er geen oplossing voor heeft gevonden en jou dat zelf ook niet lukt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184357740
Zombie-modus staat vol aan hier... dubbele dosis in het weekend...
Meestal het moment voor mij dat ik er mee stop, maar ja. We weten tegenwoordig wat er gebeurd als ik ze niet meer slik...
Blijft erg dubbel.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 13:58:30 #138
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184358842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Dat is toch gewoon de oorzaak van depressie, het gebrek aan controle in je leven? alles wat je maar moet ondergaan en ook nog accepteren omdat 'het bij het leven hoort' oftewel men er geen oplossing voor heeft gevonden en jou dat zelf ook niet lukt
Ja klopt. Men gaat er altijd vanuit dat een good old schop in de kont nog weleens wil helpen om uit die depressie te komen. Ach ja.
soooo, da's mooi!
pi_184362177
quote:
I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
I've finally found myself
Misschien is dit het gewoon..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_184362328
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:

Ja klopt. Men gaat er altijd vanuit dat een good old schop in de kont nog weleens wil helpen om uit die depressie te komen. Ach ja.
Dat je er ach ja achter schrijft, doet me denken dat de gelatenheid op dit gebied bezit van je heeft genomen. Maar dan denk ik : het is niet sociaal geaccepteerd om alles gelaten te accepteren, dus bijv de hele dag in bed te blijven liggen en het wel best te vinden. Sommige dingen mag je wel accepteren, andere niet. De ongeschreven regel is denk ik gewoon dat je altijd moet doen wat anderen willen, productief moet zijn en niemand mag last van je hebben. Je eigen luiheid of negatieve gevoelens mag je niet accepteren. Maar de vooroordelen en het gebrek aan hulp van anderen wat betreft je eigen ongeluk die ze verkopen alsof ze met hun vooroordelen en verwijten/beledigingen verpakt in algemeen zogenaamd nepadvies waar niemand iets mee kan hele goede behulpzame mensen zijn moet je accepteren. Ik vind dat iets walgelijks.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-01-2019 17:38:44 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184362567
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat je er ach ja achter schrijft, doet me denken dat de gelatenheid op dit gebied bezit van je heeft genomen. Maar dan denk ik : het is niet sociaal geaccepteerd om alles gelaten te accepteren, dus bijv de hele dag in bed te blijven liggen en het wel best te vinden. Sommige dingen mag je wel accepteren, andere niet. De ongeschreven regel is denk ik gewoon dat je altijd moet doen wat anderen willen, productief moet zijn en niemand mag last van je hebben. Je eigen luiheid of negatieve gevoelens mag je niet accepteren. Maar de vooroordelen en het gebrek aan hulp van anderen wat betreft je eigen ongeluk die ze verkopen alsof ze met hun vooroordelen en verwijten/beledigingen verpakt in algemeen zogenaamd nepadvies waar niemand iets mee kan hele goede behulpzame mensen zijn moet je accepteren. Ik vind dat iets walgelijks.
Ondanks dat ik jou posts meestal totaal niet snap en deze ook 38 keer moest lezen.... Denk ik wel dat je het goed verwoord hebt :P Voldoen aan de maatstaf, en als je er niet aan voldoet, moet je het zelf maar uitzoeken (korte versie...)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 18:47:05 #142
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184363639
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat je er ach ja achter schrijft, doet me denken dat de gelatenheid op dit gebied bezit van je heeft genomen. Maar dan denk ik : het is niet sociaal geaccepteerd om alles gelaten te accepteren, dus bijv de hele dag in bed te blijven liggen en het wel best te vinden. Sommige dingen mag je wel accepteren, andere niet. De ongeschreven regel is denk ik gewoon dat je altijd moet doen wat anderen willen, productief moet zijn en niemand mag last van je hebben. Je eigen luiheid of negatieve gevoelens mag je niet accepteren. Maar de vooroordelen en het gebrek aan hulp van anderen wat betreft je eigen ongeluk die ze verkopen alsof ze met hun vooroordelen en verwijten/beledigingen verpakt in algemeen zogenaamd nepadvies waar niemand iets mee kan hele goede behulpzame mensen zijn moet je accepteren. Ik vind dat iets walgelijks.
Weet je wat het is, lieve schat? Tegen mensen die het niet begrijpen zeg ik altijd; " Jullie hebben de oorlog niet meegemaakt.' Dat zet ze vaak aan het denken en dan stoppen ze ook met die goedbedoelde adviezen. Ben het wel met je antwoord eens btw.
soooo, da's mooi!
pi_184365344
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 17:40 schreef Burner82 het volgende:
Ondanks dat ik jou posts meestal totaal niet snap en deze ook 38 keer moest lezen.... Denk ik wel dat je het goed verwoord hebt :P Voldoen aan de maatstaf, en als je er niet aan voldoet, moet je het zelf maar uitzoeken (korte versie...)
Sorry voor de langdradigheid. Ben blij dat je deze dan maar 38 keer moest lezen, bedankt :P het is inderdaad voldoen aan de maatstaf, maar het probleem dat ik daar dan mee heb is waar houdt het op, want mensen hebben het aan de ene kant over persoonlijke voorkeuren, alles persoonlijk en individueel bla bla, maar dan moet men zich weer aanpassen, waarom in sommige dingen wel en niet in alles, als groepsgedrag zo gewaardeerd wordt waarom bestaat er dan zoiets als mode en draagt niet iedereen een uniform bijv, waarom bestaan er dan auto's in verschillende modellen, waarom hebben mensen dan verschillende namen, waarom is de ene vorm van individualisme nou goed en de andere ineens weer slecht.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

Weet je wat het is, lieve schat? Tegen mensen die het niet begrijpen zeg ik altijd; " Jullie hebben de oorlog niet meegemaakt.' Dat zet ze vaak aan het denken en dan stoppen ze ook met die goedbedoelde adviezen. Ben het wel met je antwoord eens btw.
Oh, dan heb je toch wel verdraaglijke mensen in je omgeving ja, als ze wel nadenken over wat je hebt gezegd en dan stoppen met hun adviezen en als hun adviezen ook goed bedoeld waren. Niet iedereen is anders natuurlijk, misschien scheer ik ze ook teveel over 1 kam. Want als mijn familie of vrienden mij advies geven doen ze dat meestal ook niet uit irritatie of leedvermaak.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 13 januari 2019 @ 12:55:32 #144
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184376077
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh, dan heb je toch wel verdraaglijke mensen in je omgeving ja, als ze wel nadenken over wat je hebt gezegd en dan stoppen met hun adviezen en als hun adviezen ook goed bedoeld waren. Niet iedereen is anders natuurlijk, misschien scheer ik ze ook teveel over 1 kam. Want als mijn familie of vrienden mij advies geven doen ze dat meestal ook niet uit irritatie of leedvermaak.
Ik zou het pas vreemd vinden als ze het zouden snappen, haha. Ze bedoelen het goed, soms accepteer ik het en dan gaan we weer gewoon verder tot de orde van de dag.
soooo, da's mooi!
pi_184383367
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 12:55 schreef LordofLeaves het volgende:

Ik zou het pas vreemd vinden als ze het zouden snappen, haha. Ze bedoelen het goed, soms accepteer ik het en dan gaan we weer gewoon verder tot de orde van de dag.
Oke mooi zo
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 14 januari 2019 @ 18:41:48 #146
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184401706
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 18:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oke mooi zo
Hoe gaat het met jou dan?
soooo, da's mooi!
pi_184406511
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

Hoe gaat het met jou dan?
Op zich wel goed, bedankt voor het vragen, maar ik word er gestoord van dat ik niet weet welke supplementen ik het beste kan kopen omdat ik geen idee heb wat mijn "genetische defecten" zijn en zo'n commerciële test daarvoor duur en vast ook onbetrouwbaar is. Daarnaast heb ik ook heel erg het gevoel van wat heeft alles voor zin. Ik heb het gevoel dat ik niet kan nadenken. Of m'n gedachten slaan nergens op, of ze zijn negatief waardoor ik weer angst krijg of een neerslachtig gevoel, of ze leiden nergens toe. Wat PabstBlueRibbon een keer schreef is wel zo. Ik raak gewoon verstrikt erin. Ik heb het gevoel dat anderen iets denken en dan weten wat ze moeten doen, maar misschien is dat wel te optimistisch gedacht. Maar ik weet iig bijna nooit wat ik moet doen, en als ik het wel weet dan leidt wat ik doe vaak niet echt tot iets goeds.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 15 januari 2019 @ 09:25:42 #148
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184411873
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 22:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Op zich wel goed, bedankt voor het vragen, maar ik word er gestoord van dat ik niet weet welke supplementen ik het beste kan kopen omdat ik geen idee heb wat mijn "genetische defecten" zijn en zo'n commerciële test daarvoor duur en vast ook onbetrouwbaar is. Daarnaast heb ik ook heel erg het gevoel van wat heeft alles voor zin. Ik heb het gevoel dat ik niet kan nadenken. Of m'n gedachten slaan nergens op, of ze zijn negatief waardoor ik weer angst krijg of een neerslachtig gevoel, of ze leiden nergens toe. Wat PabstBlueRibbon een keer schreef is wel zo. Ik raak gewoon verstrikt erin. Ik heb het gevoel dat anderen iets denken en dan weten wat ze moeten doen, maar misschien is dat wel te optimistisch gedacht. Maar ik weet iig bijna nooit wat ik moet doen, en als ik het wel weet dan leidt wat ik doe vaak niet echt tot iets goeds.
Wat voor supplementen bedoel je? Vitamines en dat soort dingen? Ik zou niet weten hoe je achter genetische defecten zou moeten komen. Is daar een bepaalde test voor?

Misschien mis je wel een bepaald doel in je leven. Een goede dagindeling zou al een hoop voor je schelen. Wie weet sta je dan ook niet al te vaak stil bij die negatieve gedachten. Wat zou je graag willen doen met je leven? Iedereen heeft wel bepaalde wensen en/of doelen.
soooo, da's mooi!
pi_184414906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:

Wat voor supplementen bedoel je? Vitamines en dat soort dingen? Ik zou niet weten hoe je achter genetische defecten zou moeten komen. Is daar een bepaalde test voor?

Misschien mis je wel een bepaald doel in je leven. Een goede dagindeling zou al een hoop voor je schelen. Wie weet sta je dan ook niet al te vaak stil bij die negatieve gedachten. Wat zou je graag willen doen met je leven? Iedereen heeft wel bepaalde wensen en/of doelen.
Ja. Ja daar zijn testen voor zoals 23andme maar ik vertrouw het niet en het is duur. Ik heb wel doelen, maar die bereik ik niet omdat ik bij het uitvoeren van handelingen om daar te komen niet weet wat ik moet beslissen. En wat betreft ingrijpendere levensdoelen, zoals carriere of gezin, heb ik echt geen idee afgezien van dat een gezin mij de hel op aarde lijkt , dus dat is al iets, ik wil het liefst mijn hele leven single blijven maar dan ben ik ook wel weer bang dat ik spijt krijg maar ja.
Ik plan mijn vrije tijd altijd . Ik ben niet iemand die doel bewust tijd verspilt. Als de resultaten niet zijn wat ik hoopte, bijvoorbeeld dat ik in een dag alleen huishoudelijke dingen doe en besluiteloos ben wat ik voor de rest het eerste kan doen of zo moe ben van deze noodzakelijke activiteiten dat ik geen tijd over heb voor iets anders, dan helpt dat mij verder vrij weinig.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-01-2019 13:13:55 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184420206
Kreeg vandaag een telefoontje van de FPP: er is iemand uitgevallen, u kunt komen voor uw intake... Maar het is wel om 13:00 vanmiddag.... Euh, wat denk je zelf...
Ow, kan het niet, dan plaatsen we u terug op de wachtlijst.... Is er al iets bekend over de wachtlijst, het is nu al 3 maanden.... Nee, we hebben echt een heeeeeele lange wachtlijst...

|:( |:( |:(
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')