Jazeker, ik zie het wekelijks. De snelheid en nauwkeurigheid waarmee het gebeurt verbaasd me ook altijd. Heb echt ontzag voor de gasten die dat doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah cool
ik heb wel eens gezien hoe ze dat spoorcomponenten in de VS aan elkaar smelten met termiet, is dat hier ook zo?
vind fok meets beetje ongemakkelijk altijdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ
[..]
Gewoon beetje jammer dat je dan pas wil meeten
Is een idee.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet ik dan elke goot afgaan ofzo
Het niveau van Feyenoord is anders helemaal dramatisch de laatste tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee AZ is een leuke club, je moet er alleen niet te vaak naar kijken
Doe ik gelukkig ook niet uit voorzorgquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee AZ is een leuke club, je moet er alleen niet te vaak naar kijken
wat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind fok meets beetje ongemakkelijk altijd
ah gaafquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:12 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Jazeker, ik zie het wekelijks. De snelheid en nauwkeurigheid waarmee het gebeurt verbaasd me ook altijd. Heb echt ontzag voor de gasten die dat doen.
Zelf een keer Mn reet verbrand eraan. Ging precies zitten waar ze gelast hadden
toch beetje onwennig met mensen van het internetquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik gelukkig ook niet
[..]
wat dan?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah gaaf
echt bizar hoe heet dat wordt![]()
nu echt even midsomer kijken voor het te laat wordt
Wat een ongezond persoonquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De DP die ik ken die leeft op pep.
Ben je saai zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
haha grapje ik ga slapen later losers
jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ik ongelijk heb?
Met uitzondering van het jaar dat ze kampioen werden is het de laatste jaren met Feyenoord steeds: we gaan fucking goed, wie weet als we de komende twee wedstr..........oh nee alles verneukt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het niveau van Feyenoord is anders helemaal dramatisch de laatste tijd
Welterusten kneusquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Eerste 20 minuten City niveau, daarna SC Veendam niveauquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het niveau van Feyenoord is anders helemaal dramatisch de laatste tijd
nooit zo'n last van gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch beetje onwennig met mensen van het internet
dagdag Vkquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:14 schreef Vanillekwark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |