Dus jij had een vriendin geneukt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Met “gezellig gehad” bedoelde ik naar bed geweest
En nee
waarom heb je dan ook vriendinnenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:40 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Met “gezellig gehad” bedoelde ik naar bed geweest
En nee
Omdat ik niet leuk ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
serieus
waarom denk je zo negatief over jezelf
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Awww... nou ik ga alvast liggen ok.. mocht je eerder aan de beurt zijn, wil je mij dan op zijn minst wat warms te drinken geven?
quote:
quote:
Ja zoiets inderdaad, maar ik snap het gewoon niet. Laat me lekker met rustquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dus jij had een vriendin geneukt.
ander meisje vond jou leuk, en weer een andere vriendin werd boos om het voor die andere op te nemen.. zoiets'?
gewoon boven gemiddeld kopje en een lieve meidquote:
Jaa ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom heb je dan ook vriendinnen
je maakt een domme fout jonge man
eentje is soms al heftig voro mij lol
sowieso knap dat ze zo emotioneel worden vd cokequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:43 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad, maar ik snap het gewoon niet. Laat me lekker met rustGelijk strak van de coke emotioneel naar me toe komen dat ik iemand in tranen heb gemaakt enzo.
En de volgende dag weer alles goed.
Ga gewoon niet aan de drugs dan
Hoezo? Als ama vrolijk is met een Fok!ker..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar een fokker
dat is niet leuk voor amarantha
Beetjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is dit nou zo moeilijk te begrijpen?
Dat boven gemiddeld kopje is dus niet waar.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon boven gemiddeld kopje en een lieve meid
genoeg mannen die dat willen aanduwen
(ook leuke mannen dus geen fokkers)
ama moet gewoon een beurt krijgen inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 01:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoezo? Als ama vrolijk is met een Fok!ker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |