abonnement Unibet Coolblue
pi_184211545
Is er iets wat het makkelijker maakt om mijn nintendo switch games die ik speel te streamen naar vrienden op internet? En nee ik ga niet in docked modus spelen met een capture card.

Ik zat te denken maybe een spyglass. Zag dat ze wifi hadden, maar ze hebben beperkte charge maar een uurtje ofzo. Dus dat word ook niks denk.

Wat is een andere goede optie hoe sommige youtubers hun video opnemen?
pi_184214100
Docked modus met een capture card.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184222035
Ik vraag dus om een oplossing die NIET in docked modus is. zoals je zeker wel gelezen had..

Er zijn zat andere mensen die youtube video's maken van handheld mode.. Hoe doen zij dit dan?
Plakken ze een webcam op een trui en hopen dat het goed blijft zitten? xD
  zaterdag 5 januari 2019 @ 18:17:25 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_184222396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:00 schreef KaleOssan het volgende:
Ik vraag dus om een oplossing die NIET in docked modus is. zoals je zeker wel gelezen had..

Er zijn zat andere mensen die youtube video's maken van handheld mode.. Hoe doen zij dit dan?
Plakken ze een webcam op een trui en hopen dat het goed blijft zitten? xD
Waarom zou je de camera op je lichaam willen dragen? TV-beeld opnemen is al kut, maar als het heen en weer zwabbert is het helemaal niet te kijken.
Beter gewoon op een statief.
pi_184222573
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:17 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Waarom zou je de camera op je lichaam willen dragen? TV-beeld opnemen is al kut, maar als het heen en weer zwabbert is het helemaal niet te kijken.
Beter gewoon op een statief.
De mensen die deze video's maken op youtube gebruiken de nintendo switch normaal en je ziet het van hun perspectief. Als je snapt wat ik bedoel.

Dus ik zie niet hoe je dat redelijkerwijs doet met een statief?
pi_184222848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:00 schreef KaleOssan het volgende:
Ik vraag dus om een oplossing die NIET in docked modus is. zoals je zeker wel gelezen had..

Er zijn zat andere mensen die youtube video's maken van handheld mode.. Hoe doen zij dit dan?
Plakken ze een webcam op een trui en hopen dat het goed blijft zitten? xD
nee, ze zetten de camera (en eventueel handheld) in een statief en spelen er omheen. Of bevestigen dus de camera aan de handheld.


Wat ook kan, is om de handheld te (laten) modden en er zo een video-output in te bakken. Is geen tientjeswerk, en je hebt nog steeds de videograbber nodig. Of die twee in één mod combineren.

Als je gebruik kan maken van een goede video-output, gebruik je in principe altijd die video-output icm een video grabber. In het geval van de switch is het belachelijk om moeilijk te doen als het makkelijk kan, behalve als je per se specifiek de handheld-kant van een spel wil laten zien.

Bij oudere handhelds, gebruikt men nog wel eens een emulator, de mogelijkheid om de spellen op een latere console te spelen of een gemodde video-output.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 05-01-2019 18:44:31 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_184261570
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 18:38 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

nee, ze zetten de camera (en eventueel handheld) in een statief en spelen er omheen. Of bevestigen dus de camera aan de handheld.

Wat ook kan, is om de handheld te (laten) modden en er zo een video-output in te bakken. Is geen tientjeswerk, en je hebt nog steeds de videograbber nodig. Of die twee in één mod combineren.

Als je gebruik kan maken van een goede video-output, gebruik je in principe altijd die video-output icm een video grabber. In het geval van de switch is het belachelijk om moeilijk te doen als het makkelijk kan, behalve als je per se specifiek de handheld-kant van een spel wil laten zien.

Bij oudere handhelds, gebruikt men nog wel eens een emulator, de mogelijkheid om de spellen op een latere console te spelen of een gemodde video-output.
Ik ga niet mijn switch opsturen naar een ander land en 200 euro is ook wel flink.

De statief optie klinkt mijn interessanter mits het enigzins praktisch is.
Alle statieven die ik gevonden heb zijn voor camera's niet voor webcams.
Heb je een idee welk statief ik hiervoor zou kunnen gebruiken?

Ik heb een Trust Nium HD 720 P Webcam
  maandag 7 januari 2019 @ 16:27:08 #8
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_184262872
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 05:40 schreef Jordy-B het volgende:
Docked modus met een capture card.
_O- _O-
pi_184281028
zelf een statief kopen, moertje op een plankje vast zetten, webcam op plankje, en je schroeft het plankje zo op het statief. Al is die trust wel rommel, dus vraag me af wel af of daar uberhaupt een beetje beeld mee valt te streamen.
pi_184380718
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 16:02 schreef MrDrako het volgende:
zelf een statief kopen, moertje op een plankje vast zetten, webcam op plankje, en je schroeft het plankje zo op het statief. Al is die trust wel rommel, dus vraag me af wel af of daar uberhaupt een beetje beeld mee valt te streamen.
Je hebt gelijk, met die trust gaat het niet lukken denk ik
Kun je een webcam/statief combinatie aanbevelen?
pi_184420395
Voor de Logitech C922 gegaan, zit ook een statief bij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')