abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 5 januari 2019 @ 07:55:11 #51
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_184214271
registreer om deze reclame te verbergen
Ik snap heel goed waarom de Trump die muur wilt. En ik geef hem gelijk dat hij hier voor gaat.
Om het land te gijzelen is dan wel vrij extreem, maar die muur moet er wel komen.
Ik ook.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 07:56:54 #52
70357 Hyperdude
Happiness Is a Warm Gun
pi_184214276
hQ65R3L.jpg
#ivorytowerlivesmatter
pi_184214291
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 07:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap heel goed waarom de Trump die muur wilt. En ik geef hem gelijk dat hij hier voor gaat.
Om het land te gijzelen is dan wel vrij extreem, maar die muur moet er wel komen.
Welke muur? Hij wil stalen pilaren waar je zijdelings doorheen kunt schuiven.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 08:11:05 #54
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_184214314
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 08:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Welke muur? Hij wil stalen pilaren waar je zijdelings doorheen kunt schuiven.
Geen idee wat voor prototype hij precies in gedachte heeft. Het lijkt mij niet dat hij iets laat plaatsen waar je zo doorheen kan lopen. Ondanks dat hij niet het meest heldere licht op aarde is, zal hij zoiets natuurlijk niet plaatsen.

Zowel Bush Jr en Obama hebben al veel extra geld gestuurd voor extra barrieres, meer border agenten, meer veiligheid etc. Nu komt Trump en die zegt simpelweg gewoon beter afsluiten, en iedereen schreeuwt moord en brand.

De VS heeft een historie van immigratie, waarvan de laatste 100+ jaar steeds selectiever. Wat niet meer dan logisch is. Er is plek zat, maar je moet wel wat te bieden hebben voor de maatschappij. Als vervolgens iedereen zomaar illegaal naar binnen kan lopen (en daarmee dus bewust de wet overtreed) dan is dat natuurlijk niet goed. Daar zijn wetten voor.
Ze zijn daar strenger dan hier, maar dat is gezien hun historie ook niet gek.

Ik geef hem groot gelijk om een hek te plaatsen, waardoor minder illegale immigratie, minder kans op drugs smokkel op plekken buiten de grensposten om, meer in eigen ogen zien als Overheid zijnde wat er gebeurd.
Het is 5 miljard dollar, een hoop geld (ik wou dat het op mijn bankrekening zou staan!). Dat moet met zo'n grote overheid en overheidsuitgaven best te regelen zijn.
Ik ook.
pi_184214355
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 08:11 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Geen idee wat voor prototype hij precies in gedachte heeft. Het lijkt mij niet dat hij iets laat plaatsen waar je zo doorheen kan lopen. Ondanks dat hij niet het meest heldere licht op aarde is, zal hij zoiets natuurlijk niet plaatsen.
Du-SEdLX4AEZc6G.jpg

dit paintwerkje is z'n laatst getweete plan en is recent nagerekend nav de afmetingen van de auto. Al met al kwam men tot de heldere conclusie dat je veel meer kwijt bent aan de fundering die de palen verticaal moet houden en je hier zonder moeite tussendoor kunt glippen. De hoogte en puntige toppen zijn dan buitengewoon overbodig.

quote:
Zowel Bush Jr en Obama hebben al veel extra geld gestuurd voor extra barrieres, meer border agenten, meer veiligheid etc. Nu komt Trump en die zegt simpelweg gewoon beter afsluiten, en iedereen schreeuwt moord en brand.
Omdat Bush Jr en Obama geen geldverslindende passieve constructies bedachten die nooit concreet werden en nooit waren doorgerekend op financieel- en ontwerpgebied. Waarbij ze zoals je zelf al min of meer aangeeft met minder kostenverslindende actievere oplossingen kwamen.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 08:47:48 #56
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_184214476
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 07:55 schreef Monopoly het volgende:
Government shutdowns zijn gewoon normaal in dat derdewereldland. Gevolg van het kapotte systeem daar.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_184214519
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 08:47 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Government shutdowns zijn gewoon normaal in dat derdewereldland. Gevolg van het kapotte systeem daar.
Hij is wel de eerste die het last minute echt voor maanden en zelfs jaren op slot wenst met de noodtoestand erbij en daarbij wat blaat en met een niet doorgerekend tekeningetje die op twitter verschijnt.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 09:02:13 #58
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_184214581
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:45 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Met betrekking tot de muur wel
Die gingen de Mexicanen toch betalen volgens Trump?
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
pi_184214684
Het blijft verfrissend om te zien hoe Trump zijn poot stijf houd ondanks de hysterie en het irrationele gedrag aan de linkerzijde.
Dit spelletje houd Trump veel langer vol dan de democraten, als Trump toegeeft aan de democraten dan is hij kansloos in 2020.
De democraten weten dit en daarom willen ze hem die zielige 5 miljard niet gunnen. Het enige wat Trump moet doen is de misdaden van illegalen uitvergroten en hameren op het feit dat de democraten helemaal niets op hebben met het beschermen van de grenzen of het deporteren van illegalen.
De democraten doen mij denken aan het linkse volk hier in Nederland die eerder op het pluche lijken te zitten voor heel de wereld ipv de eigen burgers. Go Trump, build that wall!!!!!
pi_184214834
Impeach the President!
pi_184214853
Overigens, zo'n muur kan toch veel goedkoper gebouwd worden door recycling van oude materialen gecombineerd met de bouwtechnieken van middeleeuwse kasteelmuren?
pi_184214868
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 08:47 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Erg goed systeem.
pi_184214869
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 06:37 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Inderdaad :Y Over 50 jaar kijken de volgende generaties terug, en vragen ze zich af wat er in het water heeft gezeten :{
Dan ga je ervan uit dat over 50 jaar men weer heeft leren nadenken. Ik vind dat een erg optimistische stelling.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_184214913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:40 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, zo'n muur kan toch veel goedkoper gebouwd worden door recycling van oude materialen gecombineerd met de bouwtechnieken van middeleeuwse kasteelmuren?
Tweet 't en dan retweet hij 't morgen. Zou meteen versie 3 worden van het plan.
pi_184214934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:40 schreef Cockwhale het volgende:
Dien je plan dat je die muur voor 3.5 miljard gaat maken in, en je mag het uitvoeren democraten en trump blij. Dat die muur dan niet duurzaam is en misschien nooit afgemaakt wordt maakt niets uit. :D

Zal de volgende president ook nog een slotgracht voor de muur willen. _O-
pi_184214963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Erg goed systeem.
Werkelijk?

Stel je dat je een Amerikaan bent die deze dagen gebruik moet maken van het vliegtuig. Dan word je mogelijk geconfronteerd met lange wachttijden (of erger) omdat publieke figuren die worden betaald met jouw belastingcenten lopen te ruziën. Nee, top man.

Unions say TSA workers can’t afford to man checkpoints without a paycheck
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184214997
grappig, dat deed hitler ook, de noodtoestand uitroepen.
pi_184215005
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dien je plan dat je die muur voor 3.5 miljard gaat maken in, en je mag het uitvoeren democraten en trump blij. Dat die muur dan niet duurzaam is en misschien nooit afgemaakt wordt maakt niets uit. :D

Zal de volgende president ook nog een slotgracht voor de muur willen. _O-
Vergeet de krokodillen niet he.
pi_184215014
quote:
De Amerikaanse president Donald Trump heeft er in een gesprek met de Democratische fractieleiders in het Witte Huis mee gedreigd de overheid “nog voor maanden en zelfs jaren dicht te houden”
Het lijkt me nogal risicovol om de medewerkers van je overheidsapparaat (ambtenaren dus) "maanden of zelfs jaren" niet te betalen. Niet heel best voor de goodwill onder hen die uiteidenlijk toch de boel draaiende moeten houden...
  zaterdag 5 januari 2019 @ 09:59:24 #70
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184215023
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Het lijkt me nogal risicovol om de medewerkers van je overheidsapparaat (ambtenaren dus) "maanden of zelfs jaren" niet te betalen. Niet heel best voor de goodwill onder hen die uiteidenlijk toch de boel draaiende moeten houden...
Die mensen hebben dat wel over voor de bescherming van hun land. Aldus Trump.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:00:10 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184215039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ook totaal onrealistisch natuurlijk. Na een maand of 3 zal het grootste deel gestopt zijn of 'ziek' thuiszitten. Aangezien de meeste mensen in de VS maar 1 of 2 salarissen verwijderd zijn van geldproblemen.

Nu al melden beveiligers op vliegvelden zich massaal ziek. En ironisch gezien krijgt een deel van de border patrol met mexico ook geen geld :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:01:31 #72
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_184215051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:56 schreef pokkerdepok het volgende:
_O- _O- _O-
Ik ook.
pi_184215101
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vergeet de krokodillen niet he.
Nou ja, dat zal dan wel de uitkomst worden. Een kanaal met krokodildo's.
pi_184215215
Gewoon doen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator zaterdag 5 januari 2019 @ 10:37:58 #75
230491 crew  Zith
pls tip
pi_184215496
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 09:56 schreef pokkerdepok het volgende:
Macron ook toch :N moet je niet willen dit
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')