abonnement Unibet Coolblue
pi_184209389
Hoera, er is een nieuwe AH voetbalplaatjesactie! *O* Dat betekent dat we weer weken kunnen genieten van kinderen die als je wat afrekent naast je gaan schreeuwen om plaatjes. _O_
Ook kan je een hamsterknuffel kopen :D

We kunnen nu dus ook genieten van de AH Facebookpagina. _O_

Laten we beginnen met een mevrouw die van 40 euro per week moet leven. Helaas heeft ze de reactie inmiddels verwijderd maar begin van de middag stond die er nog op.
Ze schreef dat ze van 40 euro per week moet leven en daarom geen hamster van 5 euro kan kopen voor haar dochter die iedere keer de knuffel huilend terug moet leggen. :') Twee mensen bieden haar aan om een hamsterknuffel op te sturen, een iemand had geschreven dat ze ook bij andere supermarktacties bedelt met soortgelijke berichten. Wrs is daarom dat bericht nu weg. :')

Sowieso wordt in wel heel veel berichten de voedselbank en de minima erbij gehaald. Dus als je ouders arm zijn heb je recht op gewoon die kaartjes&hamsters (moeten) krijgen, en als je ouders een normaal inkomen hebben krijg je alleen die spullen als je ouders het willen en toevallig boodschappen doen bij de AH, WTF?

quote:
hopelijk word er ook aan de kindjes van wie hun ouders bij de voedselbank zitten gedacht.
quote:
En de mensen die geen kaarten hoeven bewaren voor de voedselbank? Zodat iedereen mee kan doen?
Als je de Facebookpagina moet geloven krijgen kinderen wiens ouders wel een normaal inkomen hebben helemaal geen kaartjes en knuffels want AH is veel te duur en de spaarperiode is te kort en er zijn teveel plaatjes :')

quote:
Het is altijd jammer dat het zo kort sparen is ,je boek komt nooit vol ,ik zit met alles wat hun uit geven met halve boeken vol ,daarom doe ik niet meer sparen bij AH.
quote:
Je hoeft er gelukkig maar 300 te sparen. Wel 4 plaatjes bij ¤10. Denk dat we hem in 2025 wel vol hebben. 😂🙈
quote:
Nou voor 10¤ kan je twee dingen kopen bij de Appie. Dus als je je weekelijkse schappies wilt doen, voor bijna 100/150 euro, ben je snel klaar en is je boekje snel vol ! Wordt steeds duurder bij jullie. En dan nog eens mensen blij maken met plaatjes van paar centen. Woooww zo leuk ( #maarnietheus ) 😑
quote:
Allemaal om nog 10 euro cent meer uit te geven om die kaartjes. Net als bij Lidell. Die groente beestjes bij ALLIE EXPRES... KUN JE ZE, BESTELLEN NOG GEEN EURO PER STUK
Iemand vraagt ook nog waar de winkel Allie Expres is. _O-

Een iemand vindt de acties van Albert Heijn maar indoctrinatie
quote:
Geen denken aan dat ik meedoe aan t indoctrineren van mn kind!!!
Eentje vindt het zinvol om te melden dat haar 23-jarige vriend die vader is van twee nu een smile op zijn face heeft. Alsof dat iemand boeit.
quote:
Jullie hadden mijn vriend niet gelukkiger kunnen maken.
Die 23 is en vader van 2.
Die altijd een lang gezicht heeft als die mee moet.
Die dus zometeen om 9 uur voor het eerst enthousiast aan de deur bij de AH staat. voor zijn boekje en plaatjes te halen. 😂
En nu iedere week mee wilt.
Maar leuke actie echt een kindertijd gevoel voor ons. waren vroeger altijd zo leuk om te sparen. 🤞 ✅
Er zijn ook volwassenen die een bericht plaatsen met dat als mensen de plaatjes niet hoeven zij die wel willen. :') Of dat ze andere mensen taggen en vragen om plaatjes te sparen _O-

quote:
voor de gene die ze NIET willen ik hou me aanbevolen( heb 2 kids die ze erg graag willen)
quote:
Modenaam met een K, als je iets hebt wil je dan voor djaylano bewaren😀
quote:
Zal aan je denken maar vind AH een K..winkel dus probeer deze te vermijden.
Sommige mensen leveren kritiek op het diervoedingbeleid waar het gaat om spaaracties

quote:
Gaat A. H. Echt alle diervoeders uit de winkel halen? En wanneer gaat dat in, geen wonder dat het hondenvoer van mijn honden steeds niet te koop is. Geef ik ander hondevoer krijgen ze last van hun buik. A. H. Is de enige winkel in onze stad die deze merken verkopen. Ben ik helemaal niet blij mee als dit echt waar is.
quote:
AH gaat wel al de diervoeders uit de winkel halen 😔 Ik denk dat dat een hoop klanten gaat kosten . Ben benieuwd of er dan nog hamsterweken zullen komen , als die hamsters niks meer te eten kunnen krijgen 🤣
Gelukkig is er een mevrouw die het allemaal kort samen weet te vatten en kritiek geeft op de mensen die op Facebook bedelen om gratis AH spaaracties:
quote:
Ahhh ... Geen plaatjes gekregen bij mijn boodschappen.. nu verwacht ik dat de AH mij een doos vol op stuurt als compensatie.

Tjee wat zijn de hamsters duur met mijn weekgeld kan ik ze niet betalen en heb ik elke keer een huilend kind wat de hamster terug moet leggen.. nu verwacht ik dat de mensen mij een hamster schenken en opsturen.

Ik kon vorige week een gloednieuwe Porsche niet betalen.. van mijn geld.. in totaliteit dus.. uhh.. iemand?

Grrr ... Ik krijg er spontaan **** neigingen van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184209435
FB hebben :')
pi_184209453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:48 schreef Handleiding het volgende:
FB hebben :')
Ik krijg goede adviezen voor mijn menstruatieproblemen op Facebook
  vrijdag 4 januari 2019 @ 22:50:48 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184209468
Doe mij maar gewoon goedkopere boodschappen ipv van al die plastic shit die je kan sparen en al die kutzegels, laat me met RUST!
Derhalve 1 kudo voor de uitgebreide OP.
pi_184209481
Wel een terechte klacht trouwens dat dat bijstandvolk alles gratis moet krijgen.
pi_184209483
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:48 schreef Handleiding het volgende:
FB hebben :')
Dit. Plus de manier waarop de OP qua opmaak en stijl is deed mij afhaken om het volledig te lezen.
pi_184209501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
Doe mij maar gewoon goedkopere boodschappen ipv van al die plastic shit die je kan sparen en al die kutzegels, laat me met RUST!
Derhalve 1 kudo voor de uitgebreide OP.
Ik had ook een reactie gezien waarin werd geklaagd over dat iemand de caissiere die voetbalplaatjes uit plastic zag halen :')
  vrijdag 4 januari 2019 @ 22:52:31 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_184209506
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
Wel een terechte klacht trouwens dat dat bijstandvolk alles gratis moet krijgen.
Je mag wel ruilen, krijg je gratis knuffel
pi_184209616
Je hebt hier wel eng veel aandacht aan geschonken.
pi_184209620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:51 schreef Goudenvis het volgende:
Wel een terechte klacht trouwens dat dat bijstandvolk alles gratis moet krijgen.
Haha ja hoe bedenken ze die rare uitspraken ook echt. Ik zag ook wat vage dingen over dat het zielig is dat kinderen uit bijstandsgezinnen op school geen plaatjes kunnen ruilen. Alsof alle niet-bijstandskinderen die plaatjes (mogen) verzamelen WTF _O-
  vrijdag 4 januari 2019 @ 22:59:36 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184209672
Terechte klacht! Mensen welke bij Lidl Aldi Jumbo Plus Hoogvliet etc schappies doen hebben geen rechten op AH goodies. Hamsters zijn geen enkel recht, beter voed je je jankende kind een keer op.
pi_184209685
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 22:57 schreef Sjemmert het volgende:
Je hebt hier wel eng veel aandacht aan geschonken.
Ik zag eerst alleen dat verhaal van die vrouw die van 40 euro per week moet leven en geen knuffel van 5 euro moet betalen waardoor dochter iedere keer die knuffel huilend moet terugleggen. :')
Daarna heb ik alle >700 reacties gelezen, vermakelijk. _O-
pi_184210650
Heeft er iemand een TL;DR?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 11:00:35 #14
286575 Roces18
Chef de party
pi_184215758
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 23:46 schreef oranjevogel1 het volgende:
Heeft er iemand een TL;DR?
mensen die klagen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 5 januari 2019 @ 13:18:21 #15
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_184217523
Hamstereeeeeeen!

Da's al wat ik zeg.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_184227362
Volgens mij ben ik herkend van mijn FOK! topic. Want ik liep vandaag in de AH op Zuid en een kale tokkieman pakte me vast en draaide mijn arm naar buiten. Ik moest "gewoon doorlopen", wat ik ook deed, die man zit zeker ook op FOK! en ik heb zeker zijn FB bericht gekopieerd of die van zijn vrouw. :')
pi_184227463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 21:27 schreef Jayden2010 het volgende:
Volgens mij ben ik herkend van mijn FOK! topic. Want ik liep vandaag in de AH op Zuid en een kale tokkieman pakte me vast en draaide mijn arm naar buiten. Ik moest "gewoon doorlopen", wat ik ook deed, die man zit zeker ook op FOK! en ik heb zeker zijn FB bericht gekopieerd of die van zijn vrouw. :')
_O- _O- _O- Nu ben je er gloeiend bij GJay
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')