abonnement Unibet Coolblue
pi_184207217
Een tijd terug werd er bekend dat AliExpress en Postnl samen werken en je hierdoor je pakket uit China binnen 5 tot 7 dagen thuis bezorgd kon krijgen.

Ik heb dit tot op heden nog nooit meegemaakt dus in hoeverre is dit al van de grond gekomen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_184208044
Huh ik zit altijd rond de 40dagen
pi_184213441
Volgens mij is dat bij sommige producten een extra (en duurdere) verzendoptie die je kunt kiezen.
pi_184294559
Ik vraag me nog steeds af hoe een pakketje met inhoud, dat ik voor 5 euro bestel vanuit China bij mij thuis bezorgd kan worden door post NL. Dit terwijl ik alleen al om een pakket te versturen binnen Nederland bij post NL minimaal 6,50 kwijt ben. Hoe kunnen zij het dan in godsnaam bij mij bezorgen en er nog winst op maken ook?
  woensdag 9 januari 2019 @ 09:11:26 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184294597
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:07 schreef QuietEyes het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe een pakketje met inhoud, dat ik voor 5 euro bestel vanuit China bij mij thuis bezorgd kan worden door post NL. Dit terwijl ik alleen al om een pakket te versturen binnen Nederland bij post NL minimaal 6,50 kwijt ben. Hoe kunnen zij het dan in godsnaam bij mij bezorgen en er nog winst op maken ook?
Chinese overheid geeft subsidie op verzendkosten.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_184294694
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:11 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Chinese overheid geeft subsidie op verzendkosten.
Maar dat kost ze dan toch bergen met geld als we allemaal pakketjes bestellen met een waarde van een paar euro?
Wel goed dat al dat geld weer in onze economie verdwijnt (nouja in de zakken van post NL en de bezorgers)
  woensdag 9 januari 2019 @ 21:08:00 #7
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184307773
Ik heb wel eens iets binnen 2 dagen gekregen uit China
O+
pi_184308579
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 09:07 schreef QuietEyes het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe een pakketje met inhoud, dat ik voor 5 euro bestel vanuit China bij mij thuis bezorgd kan worden door post NL. Dit terwijl ik alleen al om een pakket te versturen binnen Nederland bij post NL minimaal 6,50 kwijt ben. Hoe kunnen zij het dan in godsnaam bij mij bezorgen en er nog winst op maken ook?
Ik heb wel eens dingen voor 1$. Het grappige is dat als je bevoorbeeld shipping naar een ander land doet het opeens 3$ is ofzo.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel hun precies aan postnl betalen. Wetende dat wij eigenlijk amper een brief op de post kunnen doen voor dat geld..
pi_184312611
We worden gewoon geflest door PostNL maar dit weten wij toch al. Heb drie items besteld bij Aliexpress en kwam binnen iets meer dan een week. Kan het nakijken omdat verzend en aankomst worden geregistreerd. Best tof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')