abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:00:50 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184220930
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:38 schreef maily het volgende:

[..]

Aha; hier sta je ook: https://www.facebook.com/joosen.koen.

Als mensen echt jou niet "vertrouwen" en wel Jay willen helpen doe ze gewoon een gevulde envelop in zijn brievenbus .
En dit.
Behalve dat hij mij een vermogen kost om naar Rotterdam te reizen, dus dit is wel een stuk makkelijker zo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:04:46 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_184220999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 13:16 schreef Ellatjuh het volgende:
zijn wel meer mensen di een steuntje in de rug kunnen verdienen..
Ja, maar nu moeten alle “ik-geef-niks-aan-serious-request-want-in-eigen-land-is-ook-armoede” nTuurlijk wel massaal gaan geven. Miljoenen! MILJARDEN! Eindelijk een doel in
eigen land!
Eigen volk eerst!
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:08:36 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_184221073
En uiteraard delen op de pagina van de fam Nagelkerke. Die kunnen vast wel wat missen.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:34:56 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184221547
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:08 schreef amaranta het volgende:
En uiteraard delen op de pagina van de fam Nagelkerke. Die kunnen vast wel wat missen.
Er is hier vast wel iemand die Facebook heeft en dat kan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184221704
K.joosen bijvoorbeeld
  zaterdag 5 januari 2019 @ 17:47:42 #131
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_184221807
Ik snap gewoon niet wat het probleem is met de opvang als alleenstaande ouder is de vergoeding prima, naar inkomen en is je inkomen minimaal vult de gemeente als het nodig is nog extra aan.
Dan kan hij nu een paar maanden meer werken zegt hij, maar ik neem aan dat hij zijn contract niet gaat verhogen ervoor bij de kinderopvang ik vind het een vaag verhaal.
pi_184221888
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 17:47 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik snap gewoon niet wat het probleem is met de opvang als alleenstaande ouder is de vergoeding prima, naar inkomen en is je inkomen minimaal vult de gemeente als het nodig is nog extra aan.
Dan kan hij nu een paar maanden meer werken zegt hij, maar ik neem aan dat hij zijn contract niet gaat verhogen ervoor bij de kinderopvang ik vind het een vaag verhaal.
Dit is precies wat ik ook dacht.

En dat filmpje... Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Prima als je iets emotioneels wilt delen op je YouTube, maar betrek niet (ongevraagd) je kinderen daarbij. Kinderen die ontzettend kwetsbaar in beeld worden gebracht. .. Iedereen kan meegenieten van hun verdriet.
pi_184222375
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 13:02 schreef k.joosen het volgende:
Er is een sympathiek initiatief gestart voor een klein steuntje in de rug voor Papa Jay.

https://www.doneeractie.nl/acties/-32356

Gunnen jullie Papa Jay ook een klein steuntje in de rug? Met nadruk klein, want hij is zo sterk als een beer. Liefde!
Mooi initiatief ^O^ en gedoneerd
  Spellchecker zondag 6 januari 2019 @ 15:52:33 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184241881
Familie Nagelkerke in "een huis vol", groot gezin hoeft niet altijd stressvol te zijn

Hardop lachen de leden van de familie Nagelkerke uit Oudenbosch als Madelief (4) op tv boos de keuken uitrent omdat ze liever een zachte dan een geroosterde boterham wilde. Het gezin keek vrijdagavond naar de tiende, en laatste, aflevering van Een Huis Vol, waarin zij dit seizoen een belangrijke rol speelden. Tijdens de best bekeken aflevering keken er 1,2 miljoen mensen naar het tienkoppige gezin. Hoe kijken ze terug op hun televisie-avontuur?

Naast vader Jan (41) en moeder Sofie (39) bestaat het gezin uit Oudenbosch uit een rits kinderen: Merel (13), Eline (12), Stan (11), Noud (10), Floor (9), Guusje (7), Madelief (4), Junior (9 maanden). Allemaal zijn ze tevreden over hoe ze in het programma te zien waren. De ondeugende, en soms een beetje nukkige, Madelief stal de show. In de laatste aflevering stormde ze huilend de keuken uit omdat ze liever zacht dan hard brood had. Het hele gezin, inclusief Madelief, lacht als ze het zien.

Groot gezin hoeft niet stressvol te zijn
Dat een groot gezin hebben geen stressvolle bezigheid hoeft te zijn, hebben ze in het programma bewezen. Dat was dan ook hun doel. ,,Naast strakke regels hebben we vooral veel lol met zijn allen", zegt Sofie.

Een cameraploeg volgde het gezin zeventien dagen tijdens de alledaagse bezigheden; naar de Intratuin voor kerstversiering, boodschappen doen en naar de hockey. De eerste dagen moesten ze wennen aan de camera's. ,,De afleveringen worden dan ook steeds leuker. Omdat wij ons steeds meer op ons gemak gingen voelen", vindt Jan.

Hij had al enige tv-ervaring. Sofie niet, en zij schrok tijdens de eerste uitzending van haar Brabantse accent. ,,Toen Jan op tv was lachte ik om zijn platte, Brabantse accent. Tot ik mezelf hoorde, die is bij mij nog veel erger", lacht ze.

Mooiste compliment
Alle afleveringen vonden ze leuk en er is niks wat ze anders hadden willen doen. ,,Het mooiste compliment dat ik kreeg, was dat we op tv precies hetzelfde zijn als in het echt. Dan is het programma geslaagd", vertelt Sofie. ,,Daar gaan we commentaar op krijgen", voorspelt Sofie als er wordt ingezoomd op een van de kinderen die met een groot koksmes helpt om frietjes te snijden voor het kerstdiner. Wie op televisie komt, zal zonder twijfel online bekritiseerd worden. Daarom adviseerden de programmamakers om niet op sociale media te lezen wat er over de familie gezegd werd. Sofie kon het echter niet laten; ze las reacties over het programma op Twitter. ,,Niet lezen, vooral niet reageren. Dat was het advies. Sommige mensen maken er een spelletje van om op alles wat ze zien negatief te reageren. Toch wilde ik het lezen. Zo werd er veel gezegd over dat ik altijd een zonnebril in mijn haar heb. Ik heb netjes gereageerd en uitleg gegeven, zonder de discussie aan te gaan. De eindproducent vond dat juist goed, zei dat mensen nu misschien gingen beseffen dat wij ook meelezen en dat er soms kwetsende dingen gezegd worden. Over een van de andere gezinnen ging het commentaar wel veel te ver", vindt Sofie. ,,Ze zochten een net gezin, daarom zijn we ook uitgekozen. Het andere gezin was nogal druk en de andere was speciaal, omdat het een alleenstaande vader betrof. Wij waren daar een tegenstelling van."

Naast berichten over het gezin, kregen ze ook persoonlijke berichten van kijkers. Veelal positief. ,,Waar we de kleding van de kinderen vandaan hadden, bijvoorbeeld", vertelt Sofie. ,,Een man stuurde Merel op Instagram een heel naar, ongepast bericht. Daarmee kwam ze gelukkig naar mij, daar ben ik blij om."
De familie zag dit avontuur als de ideale manier om enige vooroordelen de wereld uit te helpen. ,,Mensen hebben snel een mening of vooroordeel over je. Ik was bang dat mensen een mening zouden vormen en zich zouden bemoeien met onze manier van opvoeden", zegt Sofie. ,,Dit was voor ons juist de kans om de vooroordelen de kop in te drukken door mensen te laten zien hoe het er echt aan toe gaat bij ons. We zijn in verband met onze bakkerij wel bekend op het dorp. Nu konden we iedereen een kijkje achter de schermen laten nemen. En het is een mooi document voor de kinderen later", vult Jan haar aan.
pi_184242472
Hadden ze er 8 zoals Madelief, dan was het een heel ander verhaal ;)
pi_184243150
Ik hoop wel dat bij een volgend seizoen Jay ingewisseld gaat worden, ik gun die man alles maar er gebeurd weinig. Iedere aflevering is ongeveer hetzelfde liedje; met zijn allen overal naartoe, Jay is moe, Jay heeft geen geld, Jay moet daten.
Even a broken clock is right twice a day.
  zondag 6 januari 2019 @ 18:21:15 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184244601
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:29 schreef Samhain het volgende:
Hadden ze er 8 zoals Madelief, dan was het een heel ander verhaal ;)
Ik denk dat Madelief echt last heeft van het feit dat ze niet langer de baby in huis is, dat zie je bij het andere gezin ook met de een-na-jongste.
Er zit ook net genoeg tijd tussen om daar last van te hebben; eerst door 10 man op handen gedragen en ineens heeft iedereen alleen maar ook voor de baby, en zien ze jou niet meer staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184244824
De oudste van de nagelkerkjes is ook wat humeurig volgens mij, en niet de makkelijkste.
pi_184245010
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Madelief echt last heeft van het feit dat ze niet langer de baby in huis is, dat zie je bij het andere gezin ook met de een-na-jongste.
Er zit ook net genoeg tijd tussen om daar last van te hebben; eerst door 10 man op handen gedragen en ineens heeft iedereen alleen maar ook voor de baby, en zien ze jou niet meer staan.
Vertelde de vader in de eerste aflevering niet ook dat de moeder graag nog een baby wilde, omdat ze bij de vorige baby niet veel had meegemaakt van de babytijd (door werk). Ofzoiets. Die vorige baby zou dan Madelief zijn. Misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken.
pi_184245041
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vertelde de vader in de eerste aflevering niet ook dat de moeder graag nog een baby wilde, omdat ze bij de vorige baby niet veel had meegemaakt van de babytijd (door werk). Ofzoiets. Die vorige baby zou dan Madelief zijn. Misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken.
Dat was na kind 4 of 5 dacht ik. Niet madelief en junior stond niet meer in de planning dacht ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 06-01-2019 18:55:18 ]
  Spellchecker zondag 6 januari 2019 @ 18:45:35 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184245080
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:31 schreef ferrari_rood het volgende:
De oudste van de nagelkerkjes is ook wat humeurig volgens mij, en niet de makkelijkste.
Puber he ...
pi_184245098
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:45 schreef maily het volgende:

[..]

Puber he ...
Maar eline is socialer. Een van de jongens gaf ook aan op de vraag van wie vind je het minst leuk. Merel dat is echt een piepwijf
  zondag 6 januari 2019 @ 18:52:56 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184245207
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat was na kind 4 of 5 dacht ik. Niet madelief een junior stond niet meer in de planning dacht ik.
Nee idd, Junior was een verrassing.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 januari 2019 @ 18:57:50 #144
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184245314
Ik snap die humeurige wel, gaat ze wat bakken, komt er kritiek van de expert (of is dat die andere?). En dan de hele dag kinderen die aan je spullen zitten, waar je niks van mag zeggen want je moet delen ofzo. Lijkt me best intensief. Altijd drukte en die ouders zijn er lang niet altijd (of bezig met baby of ander kind). En dan de puberhormonen... Ik vind het niet zo gek.

In tegenstelling tot dat slagveld in Duitsland, daar vond ik wel heel veel van.
  zondag 6 januari 2019 @ 18:59:34 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184245342
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:57 schreef Ceviche het volgende:
Ik snap die humeurige wel, gaat ze wat bakken, komt er kritiek van de expert (of is dat die andere?). En dan de hele dag kinderen die aan je spullen zitten, waar je niks van mag zeggen want je moet delen ofzo. Lijkt me best intensief. Altijd drukte en die ouders zijn er lang niet altijd (of bezig met baby of ander kind). En dan de puberhormonen... Ik vind het niet zo gek.

In tegenstelling tot dat slagveld in Duitsland, daar vond ik wel heel veel van.
Ik denk dat ze ook al haar leven lang beter moet weten dan alle anderen omdat zij de oudste is.
Dat valt ook niet mee, als er 7 jonger zijn, waarvan de eerste 3 maar 1, 2 en 3 jaar jonger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 6 januari 2019 @ 19:01:20 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184245377
Lol.... website nog niet bijgewerkt :D
quote:
n 2002 zijn Jan en Sofie getrouwd en inmiddels zijn zij de trotse ouders van Merel, Eline, Stan, Noud, Floor, Guusje en Madelief.
http://www.bakkerijnagelkerke.nl/over/jan-en-sofie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 6 januari 2019 @ 19:20:18 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184245756
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:01 schreef Leandra het volgende:
Lol.... website nog niet bijgewerkt :D

[..]

http://www.bakkerijnagelkerke.nl/over/jan-en-sofie
Nou lol ....

quote:
amachtelijke ijs
:{
  zondag 6 januari 2019 @ 19:21:45 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184245794
:{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zondag 6 januari 2019 @ 19:27:44 #149
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184246104
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:20 schreef maily het volgende:

[..]

Nou lol ....

[..]

:{
Die hele tekst zit vol fouten. :o Slordig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')