abonnement Unibet Coolblue
pi_184200962
Is het mogelijk om 1 muis tegelijk te gebruiken voor twee computers? Het is de bedoeling dat ik mijn muis volledig gebruik voor mijn gamepc maar dat 1 button is toegewezen aan een programma dat op mijn andere pc staat.

Volgens mij moet dat met wat scripts best kunnen, wat denken jullie?
speak only if it improves the silence.
pi_184201124
quote:
Ik denk niet dat dit gaat werken, zover ik lees reageert de muis alleen correct als je hem verplaatst naar het juiste scherm.

Je kunt dus nooit beide tegelijk bedienen.
speak only if it improves the silence.
pi_184201147
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:45 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit gaat werken, zover ik lees reageert de muis alleen correct als je hem verplaatst naar het juiste scherm.

Je kunt dus nooit beide tegelijk bedienen.
Ik denk ook dat het niet gaat werken.
Voor ¤5 heb je een 2e muis bij de Action.
pi_184201177
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het niet gaat werken.
Voor ¤5 heb je een 2e muis bij de Action.
Die heb ik al, maar dat is lastig in een game situatie.

Toch bedankt voor het meedenken.
speak only if it improves the silence.
pi_184201191
Als je computers allebei in hetzelfde netwerk zitten, zal dat vast kunnen, al denk ik dat je het zelf moet gaan programmeren.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184201258
Zal inderdaad niet gaan wat je wil, tenzij je zelf creatief gaat programmeren

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 15:52:58 ]
pi_184201269
Misschien als je uitlegt wat je precies wil bedienen met die knop, dat er andere oplossingen voor zijn.
Je OP is wat beperkt.
pi_184201291
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:53 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien als je uitlegt wat je precies wil bedienen met die knop, dat er andere oplossingen voor zijn.
Je OP is wat beperkt.
Mijn gok is dat het iets te maken heeft met een screencapture-PC of Discord op een tweede pc ofzo. Maar beetje uitbreiding zou wel helpen ja.
pi_184201354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:55 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Mijn gok is dat het iets te maken heeft met een screencapture-PC of Discord op een tweede pc ofzo. Maar beetje uitbreiding zou wel helpen ja.
Discord inderdaad, die naar mijn server gaat verhuizen. Die knop moet dus mijn talk to push worden terwijl ik mijn muis gebruik op mijn gamepc.
speak only if it improves the silence.
pi_184201464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Discord inderdaad, die naar mijn server gaat verhuizen. Die knop moet dus mijn talk to push worden terwijl ik mijn muis gebruik op mijn gamepc.
Sloop de goedkope muis, maak de schakelaar bedienbaar met je voet :D
pi_184201517
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:58 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Discord inderdaad, die naar mijn server gaat verhuizen. Die knop moet dus mijn talk to push worden terwijl ik mijn muis gebruik op mijn gamepc.
Wat Magnet zegt. Kijk of je tweedehands een pedalen-element voor racegames op de kop kunt tikken.

Of laat Discord gewoon lokaal draaien jeetje.
pi_184201674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Wat Magnet zegt. Kijk of je tweedehands een pedalen-element voor racegames op de kop kunt tikken.

Of laat Discord gewoon lokaal draaien jeetje.
Ja vooral dat laatste, waarom zou discord op een andere pc moeten draaien?? Overigens heb ik in discord gewoon voice activated staan, maar goed.
pi_184201814
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:12 schreef MrDrako het volgende:

[..]

Ja vooral dat laatste, waarom zou discord op een andere pc moeten draaien?? Overigens heb ik in discord gewoon voice activated staan, maar goed.
Voice activated is storend en onprofessioneel wanneer je streamt en eventueel gamed met andere streamers. Ik wil het lokaal weg hebben omdat ik wil dat mijn gamepc maar voor 1 ding wordt belast.

Mijn eigen en diverse metingen van andere streamers tonen aan dat discord geen licht programma is, het is niet extreem zwaar maar wel de moeite waard om te verplaatsen.

Ik heb nog een oud pedalenset liggen daarmee zou het moeten kunnen maar wacht even af of er misschien nog iemand is met een goed idee.
speak only if it improves the silence.
pi_184201925
Ah, ok, de load was mij nog nooit opgevallen, maar ik stream dan ook niet. En ik zit altijd lekker te schreeuwen tijdens het gamen dus mijn vrienden moeten dat wel kunnen horen :P

Maar pedaal is nog niet zo'n gek idee. Desnoods pak je een oude muis en knutsel je gewoon met wat hout een pedaal dat de muis in drukt,
of je gooit zoiets onder je bureau:


Kun je er lekker op stampen :D collega heeft hem ook en je kunt er vrij lomp mee doen :P
pi_184202003
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:24 schreef MrDrako het volgende:
Ah, ok, de load was mij nog nooit opgevallen, maar ik stream dan ook niet. En ik zit altijd lekker te schreeuwen tijdens het gamen dus mijn vrienden moeten dat wel kunnen horen :P

Maar pedaal is nog niet zo'n gek idee. Desnoods pak je een oude muis en knutsel je gewoon met wat hout een pedaal dat de muis in drukt,
of je gooit zoiets onder je bureau:
[ afbeelding ]

Kun je er lekker op stampen :D collega heeft hem ook en je kunt er vrij lomp mee doen :P
Je kunt elke device koppelen aan discord dus ook een oud pedaal of zelfs het koppelpedaal als je die niet gebruikt, dat is het probleem niet en zou als het moet de oplossing kunnen zijn.
speak only if it improves the silence.
pi_184202641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:19 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Voice activated is storend en onprofessioneel wanneer je streamt en eventueel gamed met andere streamers. Ik wil het lokaal weg hebben omdat ik wil dat mijn gamepc maar voor 1 ding wordt belast.

Mijn eigen en diverse metingen van andere streamers tonen aan dat discord geen licht programma is, het is niet extreem zwaar maar wel de moeite waard om te verplaatsen.

Ik heb nog een oud pedalenset liggen daarmee zou het moeten kunnen maar wacht even af of er misschien nog iemand is met een goed idee.
je game pc voor je stream gebruiken is ook onprofessioneel als je daar dan toch over wil beginnen. Beetje pro streamer heeft een stream pc.
Ich hock in meinem Bonker
pi_184202780
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

je game pc voor je stream gebruiken is ook onprofessioneel als je daar dan toch over wil beginnen. Beetje pro streamer heeft een stream pc.
En jij denkt dat ik dat niet heb? Dat ik een server opzet om alleen discord op te draaien :{ :') :')
speak only if it improves the silence.
pi_184202868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 17:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik dat niet heb? Dat ik een server opzet om alleen discord op te draaien :{ :') :')
Nou ja jij had het nergens over een stream pc.

Wat is eigenlijk het probleem dan om discord op je game pc te draaien? Ja enorme load blijkbaar. Waar merk je dat aan? Fps? Haperende stream?
Als dat zo zou zijn is er serieus wat mis met je game pc.
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')