abonnement Unibet Coolblue
pi_184200831
Dus ik moet wat laten printen en het was teveel voor mijn HP hier thuis. Dus ik zo naar de copyshop en geef de usb stick. Vraagt dat meisje: Zwart/Wit?

Dus ik zeg, doe maar wit, ik heb namelijk een bonnetje nodig om het te declareren op me werk en pak alvast de zakelijke pinpas. Kijkt ze me zo aan :?

Ja zeg ik, ik wil ook wel liever zwart, dan dat ik alles aan die kankerrutte, pinokkio houten klaas moet afstaan. Maar in dit geval kan het even niet anders. w/

Ze twijfelt even en vraagt dan of ik het in kleur wil hebben of zwart/wit afgedrukt....
ooooh wacht..... bedoel je dat lach ik schaapachtig en zeg ja, zwart-wit ja.

Ze ging aan het werk, gelukkig was het papier in de onderste cassette leeg en moest ze even voorover bukken om het bij te vullen. ~O> :P

Wat een dag weer....
.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:35:25 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184200866
Lief dagboek...
And so is the past
pi_184200867
Ik heb een vergelijkbaar iets ooit gehad toen ik een dienst geleverd had voor iemand die er on the side wat bij dealde zegmaar en die vroeg aan mij of ik zwart of wit betaalt wilde worden en toen wou ik wit en kwam hij ook met datzelfde verhaal aan en bij hem duurde het ook even voordat ie snapte dat ik het over de kabouterpost had die ik wilde ipv geld :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 16:49:13 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184202383
Rutte _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')