abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7679801
Kent iemand dit nieuwe fenomeen, Panna KO?
Ik kende het natuurlijk al langer en had ook beelden op de verschillende journaals gezien de afgelopen weken maar zag vanmiddag voor het eerst een mooie samenvatting op MTV, zag er erg flitsend en toch ook best indrukwekkend uit als je ziet wat die jongens met een bal kunnen. Het is niet echt voetbal dus of het in dit forum op de juiste plaats staat is de vraag maargoed.

Panna Knock Out is dus eigenlijk een toernooi voor straatvoetballers, het word gehouden in Paradiso. Je speelt 1 tegen 1 tegen elkaar in een kooi, in de eerste rondes is het volgens mij zo dat als je 3 keer scoort je sowieso door bent en als je iemand een panna geeft (bal door de bene dus) ben je ook door naar de volgende ronde, maar dit weet ik niet zeker. In de latere rondes gaat het volgens mij op tijd...maar nogmaals correct me if i'm wrong. Het toernooi werd dit jaar gewonnen door 'Lenny' die echt enkele schitterende acties had.

MTV liet ook enkele interviews en stukjes tussendoor zien waar enkele spelers een eigen trucje konden doen, zaten enkele echt geweldige bij. Opvallend was dat er ook veel profs aanwezig waren, v.d Vaart, Ooijer, Bouma, v.d Schaaf, Wooter en Davids zag ik allemaal langschieten. De laatste nam zelfs een stukje van de presentatie voor zijn rekening zag ik.

Heeft iemand dit nogmeer gezien en wat vinden jullie ervan?

vrijdag 3 januari 2003 @ 04:26:06 #2
36662 kees_zenuwpees
U drink, u drive, u spill...
pi_7680102
Ja, was kewl! Ook wel aardig (en dapper) om die andere, niet Amsterdam/AJAX-gerelateerde spelers te zien in Paradiso. Volgens mij, had ook een deelnemer een shirt aan van Feyenoord... Verbroedering... *sigh*
"The future looks so bright,
I've GOT to wear shades..."
pi_7680344
Wanneer komt dat op tv?
Koop een taart en ga het vieren...
pi_7685797
Wanneer komt het wéér op TV?!
Ik zag gister alleen die kop van Davids nog, toen was het afgelopen.
.

Komt er nog een herhaling?

vrijdag 3 januari 2003 @ 15:32:54 #5
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_7686414
Geniaal evenement... vooral de finale hoe die em vol door z'n benen speelde... meesterlijk... spelers als winter en ooijer die er ook een beetje voor lul tussendoor lopen maakt het natuurlijk helemaal mooi volgens mij komt het in het vervolg nog heel veel op MTV want er is cker wel belangstelling voor volgens mij...
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_7689902
Ik heb even op mtv.nl gekeken maar kon geen herhaling vinden de komende week maar het zal vast nog weleens komen denk ik, dan ga ik zelf ook nogeens kijken heb het begin ook gemist namelijk...
  zaterdag 4 januari 2003 @ 00:37:58 #7
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7697429
Vet is dat ja....
Wil er wel eens aan meedoen..
pi_7708044
Jermaine wint toch alles..
pi_7717628
Weet iemand wanneer het weer op tv wordt uitgezonden??
...enzo...
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:41:49 #10
44618 Engelaartje
een wereld, een missie
pi_7897317
Is al weer een tijdje geleden...maar ut was zo beire he!!!
Ol Raijts Gereserved....
  dinsdag 14 januari 2003 @ 19:44:52 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7897371
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:41 schreef Engelaartje het volgende:
Is al weer een tijdje geleden...maar ut was zo beire he!!!

Anyway, het is inderdaad erg cool om te zien die technieken. Om het veld hebben ze waarschijnlijk geen schijn van kans maar op de vierkante meter zijn het echt kunstenaars. Top spel!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 14 januari 2003 @ 21:12:54 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7899210
Op het veld komt er vanzelf iemand langs die ze een beuk geeft Wat niet wil zeggen dat het watjes zijn ofzo en dat sommige trucjes best bruikbaar kunnen zijn. Heb er ook een stuk van gezien vond het erg gaaf , was eigenlijk toeval dat ik t zag had er een aankondeging van zien staan in de sportweek maar was t weer vergeten. En een zeer terrechte winnaar, nog gaver zou ik t vinden zo'n tournooi als in de reklame willen zien met allemaal toppers 1 tegen 1 Maarja zit er vast niet in naja misschien als tegenhanger van t voetvolley
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 15 januari 2003 @ 18:11:57 #13
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7914547
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Anyway, het is inderdaad erg cool om te zien die technieken. Om het veld hebben ze waarschijnlijk geen schijn van kans maar op de vierkante meter zijn het echt kunstenaars. Top spel!

Beire = gaaf, leuk...
  maandag 22 november 2004 @ 17:05:06 #14
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_23495068
*Kick

Afgelopen zaterdag was de voorronde in Rotterdam, waarvan de 10 winnaars doorgaan naar de grote finale in Paradiso. Over 2 weken is de voorronde in Amsterdam waar dan ook weer 10 winnaars komen. Ik kickte dit topic maar even, omdat mijn beste vriend 1 van die winnaars is Ik kijk nu al uit naar de grote finale in Paradiso op 20 december. Weet iemand of het net zoals vorig jaar wordt uitgezonden op tv?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_23969146
Gaan er nog mensen heen aankomende maandag?

* amokjeeh heeft 2 uitnodigingen gehad van nike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')