Panna Knock Out is dus eigenlijk een toernooi voor straatvoetballers, het word gehouden in Paradiso. Je speelt 1 tegen 1 tegen elkaar in een kooi, in de eerste rondes is het volgens mij zo dat als je 3 keer scoort je sowieso door bent en als je iemand een panna geeft (bal door de bene dus) ben je ook door naar de volgende ronde, maar dit weet ik niet zeker. In de latere rondes gaat het volgens mij op tijd...maar nogmaals correct me if i'm wrong. Het toernooi werd dit jaar gewonnen door 'Lenny' die echt enkele schitterende acties had.
MTV liet ook enkele interviews en stukjes tussendoor zien waar enkele spelers een eigen trucje konden doen, zaten enkele echt geweldige bij. Opvallend was dat er ook veel profs aanwezig waren, v.d Vaart, Ooijer, Bouma, v.d Schaaf, Wooter en Davids zag ik allemaal langschieten. De laatste nam zelfs een stukje van de presentatie voor zijn rekening zag ik.
Heeft iemand dit nogmeer gezien en wat vinden jullie ervan?
Komt er nog een herhaling?
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:41 schreef Engelaartje het volgende:
Is al weer een tijdje geleden...maar ut was zo beire he!!!
Anyway, het is inderdaad erg cool om te zien die technieken. Om het veld hebben ze waarschijnlijk geen schijn van kans maar op de vierkante meter zijn het echt kunstenaars. Top spel!
quote:Beire = gaaf, leuk...
Op dinsdag 14 januari 2003 19:44 schreef HeatWave het volgende:[..]
Anyway, het is inderdaad erg cool om te zien die technieken. Om het veld hebben ze waarschijnlijk geen schijn van kans maar op de vierkante meter zijn het echt kunstenaars. Top spel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |