abonnement Unibet Coolblue
pi_184193009
Mijn probleem is als volgt

Al sinds ik mijn vriendin ken gaat ze om met iemand waar ik weet dat ze kortstondig mee geflirt heeft voordat ze mij leerde kennen. Ik heb het altijd goed gevonden omdat 1) Ik mijn vriendin vertrouw, 2) ze altijd open en eerlijk is geweest over hun geschiedenis en mij ook uit eigen beweging hun chats laat zien. 3) hij verder gevorderd is in een academische carrière, iets wat mijn vriendin ook ambieert en hij daarin dus een nuttig contactpersoon kan zijn.

Ze hebben niet vaak contact, maar enige tijd geleden nam hij op een laat tijdstip met haar contact op en had hij haar gevraagd of zij zin had om met hem naar bed te gaan die avond. Ze heeft dit afgewezen en mij dit gesprek ook laten zien.

Op het moment is mijn vriendin in de Verenigde Staten bij haar familie voor de feestmaand en komt ze halverwege deze maand terug. Echter, op het moment dat zij terug komt, zit ik voor zaken in Singapore. De periode is pas op z'n helft maar ik merk nou al dat het relationeel moeilijker gaat zo gescheiden. Belangrijke verstorende factor hierin zijn haar familie en vrienden die zeggen dat ze niet voor mij in Nederland moet blijven, maar dat ze haar carrière voort moet zetten in Canada zoals ze wilde voordat ze mij ontmoette en dat deze relatie haar terug houd in haar carrière.

Nu staat ze erop dat ze absoluut niet met de trein terug naar huis wil als ze land op Schiphol. Ze staat erop dat ik haar op haal, of dat ik anders iemand anders regel om haar op te halen omdat het anders maar een te kill thuiskomen vind zo alleen. Zo niet, dan heeft de persoon die met haar probeert te flirten al aangeboden om haar op te halen. Dit zie ik niet zitten, ik wil niet dat iemand die waarvan ik weet dat hij actief met haar naar bed probeert te gaan, de eerste is die ze ziet op het moment dat ze thuis komt terwijl ze boos is op mij, ook al vertrouw ik mijn vriendin. Echter heb ik weinig mogelijkheden om haar door een bekende op te laten halen, en de alternatieven die ik geboden heb heeft ze allemaal afgeslagen (mijn vader wil ze niet, een vriend van haar met mijn auto wil ze ook niet, taxi vind ze niet persoonlijk).

Ik vraag me nu echt af wat ik in deze situatie moet doen. Ik wil niet dat zij zich laat afhalen door deze persoon. Dat lijkt mij ook wel logisch toch? Ook weet ik niet hoe ik haar moet overtuigen dat mijn zaken trip annuleren geen keuze is (de klant bepaald wanneer ik kom, ik kan moeilijk zeggen dat ik niet of korter kom om wille van mijn vriendin).

Hoe reageer ik op een situatie als deze? Wat maken jullie van haar gedrag? Ben ik niet redelijk in mijn argumenten?
  vrijdag 4 januari 2019 @ 00:51:01 #2
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184193051
Nou red flag situation Als Je het mij vraagt.

Als ze zelfs je vader niet ok vindt maar die flirt gast wel dan is het denk ik rot maar duidelijk.....

Ik kan er niet veel meer van maken.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184193059
Lastige situatie inderdaad. Een optie zou ook kunnen zijn dat je aan haar voorlegt dat jij het niet prettig vindt dat net die ene gast haar dan gaat ophalen, maar dat kan wel een risico voor je zijn.

Is ze nu al boos op je vanwege dit of denk je dat ze boos gaat zijn?
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 00:53:50 #4
441859 crew  Lenny77
pi_184193064
Ik vind het maar raar dat geen enkel alternatief van jou goed genoeg is?
En dat ze boos is op jou vanwege je zakelijke trip, geeft mij toch het gevoel dat ze nog niet zo oud is of op zijn minst weinig besef heeft hoe de echte wereld draait.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184193076
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou red flag situation Als Je het mij vraagt.

Als ze zelfs je vader niet ok vindt maar die flirt gast wel dan is het denk ik rot maar duidelijk.....

Ik kan er niet veel meer van maken.
Dit.

En dat mag ze weten ook.
pi_184193085
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou red flag situation Als Je het mij vraagt.

Als ze zelfs je vader niet ok vindt maar die flirt gast wel dan is het denk ik rot maar duidelijk.....

Ik kan er niet veel meer van maken.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou red flag situation Als Je het mij vraagt.

Als ze zelfs je vader niet ok vindt maar die flirt gast wel dan is het denk ik rot maar duidelijk.....

Ik kan er niet veel meer van maken.
Mijn vader wil ze niet omdat ze zelf de indruk heeft dat mijn ouders haar niet mogen. Maar dat gevoel is volgens mij volledig onjuist. Wel erken ik dat de communicatie stroef is doordat mijn ouders geen vloeiend Engels spreken. Dit is eerder lastig doen van haar kant dan duidelijk een teken dat ze met hem wil zijn. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat zij op die gast uit is, ik ben eerder bang dat hij van de situatie misbruik zal maken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:53 schreef itchycoo het volgende:
Lastige situatie inderdaad. Een optie zou ook kunnen zijn dat je aan haar voorlegt dat jij het niet prettig vindt dat net die ene gast haar dan gaat ophalen, maar dat kan wel een risico voor je zijn.

Is ze nu al boos op je vanwege dit of denk je dat ze boos gaat zijn?
Dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt, zij ziet het probleem niet. Ze is nu boos/gefrustreerd omdat ze mij (ingepraat door haar familie) allerlei zaken kwalijk neemt ineens.
pi_184193088
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:53 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind het maar raar dat geen enkel alternatief van jou goed genoeg is?
En dat ze boos is op jou vanwege je zakelijke trip, geeft mij toch het gevoel dat ze nog niet zo oud is of op zijn minst weinig besef heeft hoe de echte wereld draait.
Ze is ook nog semi studerende (PhD student).
  vrijdag 4 januari 2019 @ 00:59:44 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184193095
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

[..]

Mijn vader wil ze niet omdat ze zelf de indruk heeft dat mijn ouders haar niet mogen. Maar dat gevoel is volgens mij volledig onjuist. Wel erken ik dat de communicatie stroef is doordat mijn ouders geen vloeiend Engels spreken. Dit is eerder lastig doen van haar kant dan duidelijk een teken dat ze met hem wil zijn. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat zij op die gast uit is, ik ben eerder bang dat hij van de situatie misbruik zal maken.

[..]

Dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt, zij ziet het probleem niet. Ze is nu boos/gefrustreerd omdat ze mij (ingepraat door haar familie) allerlei zaken kwalijk neemt ineens.
Ze wil aandacht van jou, lijkt me duidelijk, jij bent je pa niet toch?
pi_184193101
Wat debiel zeg dat moet je echt niet accepteren. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184193103
Zo te zien wil ze de situatie laten escaleren, om het tegen jou te gebruiken, ben ik bang.

Beetje vreemd ook dat ze zo wat zit te bedreigen met die andere persoon (als jij niet komt, komt hij wel), vooral wanneer ze weet dat je dat liever niet hebt. Het komt erop neer dat ze je bewust zit te treiteren, op z'n minst.

Nou wil ik niet al te veel aannemen, maar mij lijkt een gesprek over jullie toekomst wel zo handig. Eigenlijk vooral over haar toekomst, want ik krijg sterk het idee dat ze voor haar carrière wil gaan, maar niet weet hoe ze dat bij jou moet overbrengen, en het dus maar op deze manier laat escaleren.

Of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 01:02:00 ]
pi_184193104
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:59 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ze wil aandacht van jou, lijkt me duidelijk, jij bent je pa niet toch?
Ja, maar ik weet niet hoe. Alles dat ik voorstel word afgeslagen. En ik kan niet bepaald even het vliegtuig pakken om naar Ohio te vliegen voor het weekend.
pi_184193107
Ik heb trouwens een beetje het idee dat ze schermt met “ik geef dit op voor jou”, dus “ik wil dat jij dat opgeeft voor mij” ofzo. Weet niet of het zo werkt bij haar hoor, maar het is wel toevallig. Ook net na haar familiebezoek waar ze het besproken hebben.
pi_184193120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:01 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Alles dat ik voorstel word afgeslagen.
Vraag eens aan haar waarom ze zo onredelijk doet.

Ze moet gewoon normaal doen; daarmee bedoel ik dus gewoon óók rekening houden met jou.

Hier zit wel wat meer achter...
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:05:32 #14
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184193131
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:01 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ja, maar ik weet niet hoe. Alles dat ik voorstel word afgeslagen. En ik kan niet bepaald even het vliegtuig pakken om naar Ohio te vliegen voor het weekend.
Jij snapt duidelijk niet hoe zij in elkaar steekt. Vrouwen zijn anders, zij houd van jou dus wil aandacht van jou. Jouw liefde voor haar is geen octopus die zich vertakt in jouw familie of vrienden. Zij wil jou, wees blij.

Die dreigingen zijn loos.
pi_184193135
Wat een verwaande trol. Niet met de trein naar huis willen :').

Ik zou haar ophalen, dan thuis nog een keertje in het gezicht ejaculeren en dan voorstellen om maar uit elkaar te gaan. Jij gaat voor een minder pedant meisje kiezen en daar een leuk leven mee leiden.
pi_184193146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt, zij ziet het probleem niet. Ze is nu boos/gefrustreerd omdat ze mij (ingepraat door haar familie) allerlei zaken kwalijk neemt ineens.
Meh dat soort familie is fucking hinderlijk, zeker als zij daar erg in meegaat. Laat je niet meeslepen in dat soort spelletjes door rare concessies te doen of ineens je trip te annuleren.

Heeft ze geen vriendinnen in Nederland die haar op kunnen halen?
pi_184193150
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:01 schreef -mosrednA het volgende:
Ik heb trouwens een beetje het idee dat ze schermt met “ik geef dit op voor jou”, dus “ik wil dat jij dat opgeeft voor mij” ofzo. Weet niet of het zo werkt bij haar hoor, maar het is wel toevallig. Ook net na haar familiebezoek waar ze het besproken hebben.
Ja, dat speelt zeker mee.

Ik sta open voor haar wens om te emigreren, alleen haar land van voorkeur (Canada) is niet mijn voorkeur. Echter ben ik met een extra opleiding naast mijn werk bezig en als ik nu opstap, moet ik niet alleen die opleiding afbreken, maar heb ik ook nog een hele hoop studiekosten die ik moet terug betalen + de verplichting om mijn lease auto over te nemen. Dus dat is gewoon niet gunstig. Daarom heb ik met haar afgesproken dat emigratie iets is dat we kunnen bespreken over een jaar of 3 moeten kijken en een strategisch moment moeten uitkiezen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat economisch denken niet haar sterkste punt is.
pi_184193162
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:09 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ja, dat speelt zeker mee.

Ik sta open voor haar wens om te emigreren, alleen haar land van voorkeur (Canada) is niet mijn voorkeur. Echter ben ik met een extra opleiding naast mijn werk bezig en als ik nu opstap, moet ik niet alleen die opleiding afbreken, maar heb ik ook nog een hele hoop studiekosten die ik moet terug betalen + de verplichting om mijn lease auto over te nemen. Dus dat is gewoon niet gunstig. Daarom heb ik met haar afgesproken dat emigratie iets is dat we kunnen bespreken over een jaar of 3 moeten kijken en een strategisch moment moeten uitkiezen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat economisch denken niet haar sterkste punt is.
Zo kijk je het wel heel erg van alleen jou eigen kant...

Bekijk het eens van haar kant. Waarom zou ze 3 jaar (wat nog kan schuiven) met jou in Nederland doorbrengen, als ze een mooie kans heeft voor haarzelf en haar carrière in Canada? Vooral als ze al het idee heeft dat de relatie haar tegenhoudt... 3 jaar (werk)ervaring is niet niets.

Bedoel, dat het jou financieel niet uitkomt is jouw probleem. Aan haar om te kiezen hoeveel ze daarvoor overheeft.

Economisch gezien is naar Canada gaan en aan haar carrière werken het beste voor haar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 01:13:49 ]
pi_184193165
Enige wat je kunt doen is eerlijk benoemen dat je het ongemakkelijk vindt wanneer zij zich laat ophalen door iemand die seks (en dus overspel) aan haar heeft voorgesteld, terwijl er totaal geen noodzaak toe is. En dat je het nóg ongemakkelijker vindt dat zij daar juist persé op uit lijkt te willen komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:14:26 #20
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184193166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:09 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ja, dat speelt zeker mee.

Ik sta open voor haar wens om te emigreren, alleen haar land van voorkeur (Canada) is niet mijn voorkeur. Echter ben ik met een extra opleiding naast mijn werk bezig en als ik nu opstap, moet ik niet alleen die opleiding afbreken, maar heb ik ook nog een hele hoop studiekosten die ik moet terug betalen + de verplichting om mijn lease auto over te nemen. Dus dat is gewoon niet gunstig. Daarom heb ik met haar afgesproken dat emigratie iets is dat we kunnen bespreken over een jaar of 3 moeten kijken en een strategisch moment moeten uitkiezen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat economisch denken niet haar sterkste punt is.
Echte liefde. Man, echt hoor :')
pi_184193174
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Enige wat je kunt doen is eerlijk benoemen dat je het ongemakkelijk vindt wanneer zij zich laat ophalen door iemand die seks (en dus overspel) aan haar heeft voorgesteld, terwijl er totaal geen noodzaak toe is. En dat je het nóg ongemakkelijker vindt dat zij daar juist persé op uit lijkt te willen komen.
Heb je niet het idee dat er sterk tegen haar is ingepraat en dat ze neigt om voor haarzelf (en dus Canada) te gaan in plaats voor hem en de relatie?

Ik vind dit hele ophaalgedoe echt een non-issue namelijk. Gaat helemaal nergens om.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 01:16:01 ]
pi_184193192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb je niet het idee dat er sterk tegen haar is ingepraat en dat ze neigt om voor haarzelf (en dus Canada) te gaan in plaats voor hem en de relatie?

Ik vind dit hele ophaalgedoe echt een non-issue namelijk. Gaat helemaal nergens om.
Ja, maar dan weet hij dat toch ook. Kan hij zich daar op baseren om zijn standpunt daarin te bepalen.

Als zij dat wil is het meest nuttige om dat iig duidelijk te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2019 @ 01:24:39 #23
163650 Greys
pi_184193225
'Ze staat erop dat ik haar ophaal'. Terwijl je dan in Singapore zit? Wat een idiote eis. Moeilijk doen om het moeilijk doen.

Toen die flirtgast haar laat appte of ze die avond met hem naar bed wilde en ze jou dat liet lezen, hoe reageerde ze toen naar hem? Of ie wil nokken met zulke voorstellen omdat ze een relatie met jou heeft? Of hoe?

Dat je hier nog trek in hebt. Wat een raar gedoe joh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184193238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo kijk je het wel heel erg van alleen jou eigen kant...

Bekijk het eens van haar kant. Waarom zou ze 3 jaar (wat nog kan schuiven) met jou in Nederland doorbrengen, als ze een mooie kans heeft voor haarzelf en haar carrière in Canada? Vooral als ze al het idee heeft dat de relatie haar tegenhoudt... 3 jaar (werk)ervaring is niet niets.

Bedoel, dat het jou financieel niet uitkomt is jouw probleem. Aan haar om te kiezen hoeveel ze daarvoor overheeft.

Economisch gezien is naar Canada gaan en aan haar carrière werken het beste voor haar.
Absurd. TS geeft aan open te staan om naar Canada te verhuizen maar kan dit nu niet omdat er dan een enorme schuldenlast op hem wacht. Gaat deze verwaande dame dat voor hem betalen? Vast niet.

Ik ben het eens met wat hier boven iemand anders ook zei (op gsm dus lastig dubbel quoten); ze verwacht iets van jou omdat ze volgens haar ook iets voor jou doet, namelijk hier op jou wachten. Ik denk dat een goed gesprek wellicht wel kan helpen en anders zou ik gauw iemand anders zoeken. Het feit dat ze zich wel wil laten ophalen door die gast en daar dus schijnbaar nog steeds (intensief) contact mee heeft, vind ik redelijk verontrustend.

Boek haar vlucht om naar de bestemming van jouw business trip? Maak er een gezellige overnachting van en reis daarna samen naar huis? Duur? Wellicht wel. Noodzakelijk? Misschien. Maar ik zou nog steeds mijn vraagtekens hebben bij het contact met die gozer.
pi_184193260
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:45 schreef stephano1990 het volgende:
Dat lijkt mij ook wel logisch toch?
ik vind zelf het moeilijk doen over afgehaald worden een beetje een afleiding zoeken, terwijl de problemen eerder ergens anders liggen.
Ook dat je zo gefixeerd bent op een andere vent...

alsof dat de enige voorwaarde is dat je vriendin vreemd zal gaan, of er een derde persoon meespeelt of niet.

ik denk dat je relatie duidelijk in de problemen zit, maar dat die problemen heel duidelijk tussen jullie spelen, eventueel ook met andere vrienden of familie, en mogelijk een vraag over toekomstverwachtingen:

de vraag of ze haar carriere zou 'opgeven' voor jou of niet.

Spreek dat aan en zorg dat je goed daarover communiceert, naar haar luistert en ook bereid bent bepaalde zaken aan te passen om meer zekerheid te scheppen.
Soms kan het ook betekenen dat je duidelijk je vastlegt qua toekomstverwachtingen (heb jullie samen duidelijke toekomstplannen, is dat eerder op carriere of gezinsvorming gericht en denken jullie beiden daarover hetzelfde?)

vreemdgaan is meestal een gevolg van bepaalde problemen waaraan relaties breken, maar zelf meestal niet de hoofdoorzaak
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:32:33 #26
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184193274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik vind zelf het moeilijk doen over afgehaald worden een beetje een afleiding zoeken, terwijl de problemen eerder ergens anders liggen.
Ook dat je zo gefixeerd bent op een andere vent...

alsof dat de enige voorwaarde is dat je vriendin vreemd zal gaan, of er een derde persoon meespeelt of niet.

ik denk dat je relatie duidelijk in de problemen zit, maar dat die problemen heel duidelijk tussen jullie spelen, eventueel ook met andere vrienden of familie, en mogelijk een vraag over toekomstverwachtingen:

de vraag of ze haar carriere zou 'opgeven' voor jou of niet.

Spreek dat aan en zorg dat je goed daarover communiceert, naar haar luistert en ook bereid bent bepaalde zaken aan te passen om meer zekerheid te scheppen.
Soms kan het ook betekenen dat je duidelijk je vastlegt qua toekomstverwachtingen (heb jullie samen duidelijke toekomstplannen, is dat eerder op carriere of gezinsvorming gericht en denken jullie beiden daarover hetzelfde?)

vreemdgaan is meestal een gevolg van bepaalde problemen waaraan relaties breken, maar zelf meestal niet de hoofdoorzaak
Niks aan toe te voegen ^O^
pi_184193281
Jezus, ik zou helemaal afknappen op dat gezeur over dat ophalen van schiphol al. Wat een prinsesje. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:37:54 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184193298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, ik zou helemaal afknappen op dat gezeur over dat ophalen van schiphol al. Wat een prinsesje. :X
Alle vrouwen zijn prinsesjes
pi_184193304
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn prinsesjes
Dit is toch wel héél erg gedrag. Hij kan haar niet ophalen en geen enkel alternatief is ok. Dat ze kapot valt :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:42:06 #30
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184193315
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dit is toch wel héél erg gedrag. Hij kan haar niet ophalen en geen enkel alternatief is ok. Dat ze kapot valt :')
Kapot is stuk, kan je niks meer mee :P
pi_184193325
Wat een arrogante snol. Ze zou het uit kunnen zoeken.
pi_184193331
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, ik zou helemaal afknappen op dat gezeur over dat ophalen van schiphol al. Wat een prinsesje. :X
Nou eerder het dreigen met die gast mee te gaan, flikker toch op. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184193339
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou eerder het dreigen met die gast mee te gaan, flikker toch op. :D
Ze had hem afgewezen toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184193347
Hoe zit dat met die gozer die dat voorstel doet aan jou vriendin? Hij weet toch dat ze bezet is of hoe zit dat? Daar had ik op zijn minst even goed mee gaan praten dat hij daar beter mee kan ophouden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 januari 2019 @ 01:57:13 #35
163650 Greys
pi_184193358
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze had hem afgewezen toch?
Ja maar als TS haar niet ophaalt van Schiphol (terwijl ie in Singapore zit) dan komt McFlirt haar wel halen. Zegt ze. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184193361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar als TS haar niet ophaalt van Schiphol (terwijl ie in Singapore zit) dan komt McFlirt haar wel halen. Zegt ze. _O-
Oh ja, zie het. Echt een pareltje deze dame met haar emotionele chantage :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 januari 2019 @ 03:27:22 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184193428
Ze is je aan het shit-testen. Dat is "prima" als je nog in een prille relatie zit (de eerste 3 weken oid) maar alles daarbuiten is gewoon pogingen om de relatie te saboteren. Waarschijnlijk omdat ze (al dan niet onbewust) wil dat jij haar een reden geeft om het uit te maken zodat ze lekker kan carrieretijgeren in Canada.

Hoe dan ook niet accepteren dat deze gast haar wel eventjes gaat ophalen. Is ze helemaal van de pot gerukt. Het is echt bij de wilde beesten af dat ze hier zelfs mee aan komt zetten wat een stuk vreten eigenlijk.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 4 januari 2019 @ 05:43:36 #38
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_184193575
Zet haar spullen alvast buiten en app haar dat Flirtmeneer deze ook mag komen ophalen.

Wat een gezeik :/

Ze verkiest de carriere in Canada boven jullie relatie. Jammer maar niks mis mee, zeg dat dan gewoon eerlijk ipv dit soort spelletjes.

Jij bent niet in Nederland, hebt al voorstellen gedaan die worden afgewezen. Dan moeten jullie beiden nogmaals in gesprek. En als ze dan weer aankomt met die kerel ... zie bovenstaand
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_184193656
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zo kijk je het wel heel erg van alleen jou eigen kant...

Bekijk het eens van haar kant. Waarom zou ze 3 jaar (wat nog kan schuiven) met jou in Nederland doorbrengen, als ze een mooie kans heeft voor haarzelf en haar carrière in Canada? Vooral als ze al het idee heeft dat de relatie haar tegenhoudt... 3 jaar (werk)ervaring is niet niets.

Bedoel, dat het jou financieel niet uitkomt is jouw probleem. Aan haar om te kiezen hoeveel ze daarvoor overheeft.

Economisch gezien is naar Canada gaan en aan haar carrière werken het beste voor haar.
TS denkt economisch gezien dus vooral heel erg in zijn eigen straatje en vindt zijn visie daarin superieur aan die van haar. Ik vind het niet zo raar dat vrienden en familie van vriendin dat als red flag zien.

Wat betreft het ophalen: Dit gaat niet over argumenten, maar waarschijnlijk meer om een gevoel niet gehoord te worden (wat voor een deel ook zo is, want jij vindt jouw economische argumenten superieur aan die van haar).

Ga dus vooral ook niet die discussie aan, maar laat weten dat je bereid bent naar haar te luisteren zodra je weer in Nederland bent. En gewoon zeggen dat je het nog wel hoort als ze alsnog opgehaald wil worden door je pa en als je niks hoort ook niks doen.
pi_184193807
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar als TS haar niet ophaalt van Schiphol (terwijl ie in Singapore zit) dan komt McFlirt haar wel halen. Zegt ze. _O-
Dit. Wat een kutwijf.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 07:42:25 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_184193838
Ga er maar vanuit dat de overgrote meerderheid er geen enkel bezwaar tegen zou hebben om je meid aan hun sikkel te rijgen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 07:45:11 #42
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_184193852
Ik wilde eigenlijk van alles schrijven maar eigenlijk is alles al wel gezegd.

Red flag it is.
Aan het typen...
  vrijdag 4 januari 2019 @ 07:46:56 #43
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184193862
Stefanotje heeft het een beetje hoog in zijn bol..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184194152
Heeft jouw vriendin de terugreis al geboekt voor jij je zakenreis boekte?
Of heb jij later geboekt?

Als jij eerst was wil je vriendin gewoon een confrontatie en het liefst met die gozer mee want haar eis is dan onredelijk.
Als jij pas later die zakenreis hebt gepland, ben je een l*l, had je gewoon moeten zeggen dat je al een aantal afspraken had staan en dat het een week eerder kon.
pi_184194165
Dank voor alle input, het is een beetje veel om overal individueel op in te gaan;

Wat Canada betreft, de rand voorwaarde voor verhuizen is dat we bij elkaar blijven, dus dat maakt dat ik een keuze moet maken die voor beiden van ons gunstig is. Als ik de rest van mijn leven in Canada moet doorbrengen en daar bovendien een goede baan voor moet opgeven, dan lijkt het mij niet onlogisch dat ik dat niet over een nacht ijs wil doen en wil zoeken naar het optimale moment om te emigreren (lees; wanneer ik geen verplichtingen of schulden hoef over te nemen van mijn baas). Dit heb ik ook veelvuldig met haar besproken, ik heb ook aangegeven waarom dat is.

Daarnaast denk ik ook dat ze niet helemaal realistisch is over haar idee van Canada en haar kansen daar. Die zijn toch vooral gebaseerd op aannames. Ik denk dat als ze hals over kop zal vertrekken, ze binnen een half jaar met haar staart tussen de benen weer hier of in Ohio zal staan. Ik wil niet mijn baan opgeven voor een onverantwoord risico. Als we emigreren dan wil ik op z'n minst dat een van ons daar al een baan in het vooruitzicht heeft. Daarnaast wil ik toch nog een of twee keer Canada bezoeken, voor we een keuze maken op basis van pure aannames.

Verder denk ik persoonlijk niet dat ze erop uit is om de relatie te breken. Eerder probeert ze druk op mij te zetten om iets gedaan te krijgen en veel eisend zijn tot een punt dat het niet meer reëel is, is ook een vaker terugkerende eigenschap.

Wat ze mij vooral kwalijk neemt ook is dat ik tijdens de kerstweek niet mee ben gekomen naar haar familie. (had ik op zich wel gewild, achteraf had ik wel tijd gehad, maar plannings technisch liep dat gewoon niet lekker).
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 08:44:01 #46
5428 crew  miss_sly
pi_184194175
Alsof het nodig is voor haar om door die andere gast opgehaald te worden om met hem vreemd te gaan. Als dat is wat ze wil, kun je een hele karavaan regelen om haar veilig thuis te brengen, maar dan vindt ze wel een andere manier.

Die andere gozer en dat hele gedoe over het ophalen zijn symptomen van zaken die niet lekker lopen in de relatie. Ga daarover het gesprek aan. En probeer daarbij jouw economische belangen niet als vanzelfsprekend boven die van haar te stellen, maar neem haar wensen, behoeften, en argumenten serieus.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184194220
Mijn vriendin zou het contact afbreken met iemand die zo brutaal is om haar om sex te vragen terwijl ze een relatie heeft.

Daar gaat het al fout.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 08:57:16 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184194262
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn prinsesjes
Ho. Dat is echt niet waar. Maar TS zijn vriendin is er wel één en daarnaast is ze ook enorm kinderachtig.
Resistance is futile.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:12:51 #49
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_184194401
Klinkt als een slinkse
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 09:19:27 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184194484
Alles is al geschreven, maar ik zie red flags all over the place. Overigens vind ik het raar dat die gast, terwijl hij weet dat zij een relatie heeft, haar toch 'gewoon' vraagt of ze vanavond met hem naar bed wil.

Dan weet hij dus of niet dat jullie in een relatie zitten, of hij weet dat wel, maar hij denkt dat wat hij vraagt kan maken, en dat kan hij alleen maar denken als hij of een enorme plaat voor z'n kop heeft, óf hij krijgt input vanuit jouw vriendin op basis waarvan hij concludeert dat hij weg komt met die vraag.

Met andere woorden, zij zal met woorden vast 'nee' zeggen, maar op andere manieren toch hem het idee geven dat er meer te halen valt. Want als zij op dat soort gedoe écht niet zit te wachten, maar dan écht niet, dan kan zij daar zó duidelijk over zijn dat hij het nooit meer waagt om zo'n vraag te stellen, in welk geval hij ook niet meer met haar zal appen, want er valt niets meer te halen, en die gast is maar op 1 ding uit.

Overigens is het hele 'hij is een goede contactpersoon voor mijn carrière wel een érg slap excuus om het contact waarin dit soort dingen worden gezegd gaande te houden.

Dan de emotionele chantage van je vriendin. Ze probeert iets te forceren, maar wat dat is, dat weet ik niet. Hetzij dat je 'toegeeft' om naar Canada te gaan, hetzij dat zij probeert om de situatie zo te draaien dat het 'niet anders kon' dan dat McFlirt haar komt halen, etc etc, want als jij op dat moment in Singapore bent, dan slaat het he-le-maal nergens op om te eisen dat jij haar komt halen, laat staan dat ze jouw uberhaup oplegt te regelen hoe zij thuiskomt.

Dat doet ze alleen maar zodat ze alle alternatieven die jij aandraagt kan afwijzen, waardoor de enige 'logische' optie die overblijft is dat McFlirt haar komt halen. Jullie relatie heeft een probleem. Voor mij zou dat hele 'jij regelt hoe ik thuis kom terwijl jij aan de andere kant van de wered maar niets is goed genoeg dus McFlirt staat in de startblokken' al het einde van de relatie betekenen.

Niet vanwege McFlirt, want als het deze gozer niet is, dan is het wel een andere gozer, daarbij hoeft hij haar ook niet per se te komen halen om dan met haar naar bed te gaan. Hij kan immers ook de dag erna naar haar toe gaan en met d'r naar bed gaan, maar vanwege die hele emotionele chantage die ze bij je neerlegt.

Daar zou ik echt niet op zitten te wachten. 'Nou, dan veel plezier met 'm meid'. Kom nou.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:21:47 #51
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184194511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:42 schreef stephano1990 het volgende:

Verder denk ik persoonlijk niet dat ze erop uit is om de relatie te breken.
Oh nee? Zo komt het wel over op mij en een aantal users...

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:42 schreef stephano1990 het volgende:
Eerder probeert ze druk op mij te zetten om iets gedaan te krijgen en veel eisend zijn tot een punt dat het niet meer reëel is, is ook een vaker terugkerende eigenschap.
Dat zou dus al veel eerder een Red Flag moeten zijn over dit prinsesje!
Run Forest RUN....
[edit]
Wat coolguy en manny hierboven en onder zeggen, zegt al genoeg in mijn ogen.
[/edit]


Over de rest, het is best logisch dat je normaal en nuchter wil nadenken en wil regelen voor een emigratie.
Maar dat wil ze niet, ze wil haar wil gok ik. Dus alles wat je er tegenin brengt escaleert toch, of niet?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 4 januari 2019 @ 09:24:36 #52
80382 manny
30 is best veel
pi_184194551
die chats laten zien is helemaal geen eerlijkheid. het zijn verpakte (subtiele) chantages. kijk eens hoe gewild ik ben, kijk eens naar die andere man die wat met me wil.

nu gaat ze een stapje verder door meneer in kwestie onderdeel te maken van een klein praktisch ophaalprobleempje. patroon is er. dit is je toekomst met deze dame.

dus tja. bedenk zelf maar.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_184194564
Ik heb in een zelfde soort situatie gezeten een 10 jaar geleden. De landen waren anders, maar soit (ook economisch goede landen).

Haar familie(lees:moeder)wilde haar terug halen, en zij was heel beïnvloedbaar door haar moeder.

De 'eisen' en ideeën over de toekomst werden steeds gekker en impulsiever. Op een gegeven moment moet je een keuze maken, offer jij jezelf op om je volledig op haar wensen te focussen, of blijf je je eigen pad volgen?

Ik heb voor dat laatste gekozen, met als gevolg dat de relatie na een tijdje over ging. Doordat ik haar niet altijd haar zin gaf, ging zij schermen met aandacht van andere. Buiten het feit dat dit heel kinderachtig gedrag is, is dat ook fundamenteel gedrag dat een emigratie niet oplost. Als ze hier drammerig doet, doet ze dat ergens anders ook wel.

Ik sta nog steeds volledig achter de keuze om mijn eigen leven op de eerste plaats te laten staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 09:27:42 ]
pi_184194642
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:45 schreef stephano1990 het volgende:
Mijn probleem is als volgt

Al sinds ik mijn vriendin ken gaat ze om met iemand waar ik weet dat ze kortstondig mee geflirt heeft voordat ze mij leerde kennen. Ik heb het altijd goed gevonden omdat 1) Ik mijn vriendin vertrouw, 2) ze altijd open en eerlijk is geweest over hun geschiedenis en mij ook uit eigen beweging hun chats laat zien. 3) hij verder gevorderd is in een academische carrière, iets wat mijn vriendin ook ambieert en hij daarin dus een nuttig contactpersoon kan zijn.

Ze hebben niet vaak contact, maar enige tijd geleden nam hij op een laat tijdstip met haar contact op en had hij haar gevraagd of zij zin had om met hem naar bed te gaan die avond. Ze heeft dit afgewezen en mij dit gesprek ook laten zien.

Op het moment is mijn vriendin in de Verenigde Staten bij haar familie voor de feestmaand en komt ze halverwege deze maand terug. Echter, op het moment dat zij terug komt, zit ik voor zaken in Singapore. De periode is pas op z'n helft maar ik merk nou al dat het relationeel moeilijker gaat zo gescheiden. Belangrijke verstorende factor hierin zijn haar familie en vrienden die zeggen dat ze niet voor mij in Nederland moet blijven, maar dat ze haar carrière voort moet zetten in Canada zoals ze wilde voordat ze mij ontmoette en dat deze relatie haar terug houd in haar carrière.

Nu staat ze erop dat ze absoluut niet met de trein terug naar huis wil als ze land op Schiphol. Ze staat erop dat ik haar op haal, of dat ik anders iemand anders regel om haar op te halen omdat het anders maar een te kill thuiskomen vind zo alleen. Zo niet, dan heeft de persoon die met haar probeert te flirten al aangeboden om haar op te halen. Dit zie ik niet zitten, ik wil niet dat iemand die waarvan ik weet dat hij actief met haar naar bed probeert te gaan, de eerste is die ze ziet op het moment dat ze thuis komt terwijl ze boos is op mij, ook al vertrouw ik mijn vriendin. Echter heb ik weinig mogelijkheden om haar door een bekende op te laten halen, en de alternatieven die ik geboden heb heeft ze allemaal afgeslagen (mijn vader wil ze niet, een vriend van haar met mijn auto wil ze ook niet, taxi vind ze niet persoonlijk).

Ik vraag me nu echt af wat ik in deze situatie moet doen. Ik wil niet dat zij zich laat afhalen door deze persoon. Dat lijkt mij ook wel logisch toch? Ook weet ik niet hoe ik haar moet overtuigen dat mijn zaken trip annuleren geen keuze is (de klant bepaald wanneer ik kom, ik kan moeilijk zeggen dat ik niet of korter kom om wille van mijn vriendin).

Hoe reageer ik op een situatie als deze? Wat maken jullie van haar gedrag? Ben ik niet redelijk in mijn argumenten?
Rode vlaggen alert!
Ze wil dus door die gast opgehaald worden. Ga er maar vanuit dat ze gaan neuken als dat zo is.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 09:31:51 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184194645
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:24 schreef manny het volgende:
die chats laten zien is helemaal geen eerlijkheid. het zijn verpakte (subtiele) chantages. kijk eens hoe gewild ik ben, kijk eens naar die andere man die wat met me wil.

nu gaat ze een stapje verder door meneer in kwestie onderdeel te maken van een klein praktisch ophaalprobleempje. patroon is er. dit is je toekomst met deze dame.

dus tja. bedenk zelf maar.
Wellicht inderdaad. Maar, daarnaast ook oprechtheid te veinzen. Immers, ze laat het lezen, zo van 'kijk maar, ik heb niets te verbergen', maar het lijkt mij sterk dat zij ALLES laat lezen, en mijn vermoeden is dat ze wel degelijk wat te verbergen heeft, want de vraag of zij vanavond met hem naar bed wil is zó direct dat, wat ik al schreef, hij OF een plaat voor zijn kop heeft, OF zij geeft hem redenen te denken dat hij daar mee weg komt, en als zij elkaar verder niet zien, dan moet hij dat idee krijgen van de chatgesprekken die zij hebben, en dan had TS dat moeten zien, als zij hem 'alles' laat lezen.

Dus ik denk dat er wel delen van gesprekken zijn die zij hem niet heeft laten lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 04-01-2019 09:41:25 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184194710
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:42 schreef stephano1990 het volgende:
Wat Canada betreft, de rand voorwaarde voor verhuizen is dat we bij elkaar blijven, dus dat maakt dat ik een keuze moet maken die voor beiden van ons gunstig is.
ik vermoed dat het allang te laat zal zijn....

maar als je een kans wil hebben de relatie te redden, zou ik je aanraden op te houden met te doen alsof je die beslissing in je eentje moet nemen, maar gewoon eens beginnen zulke beslissingen samen te nemen en ook samen constructief erover te overleggen.

zowel jouw gedrag als dat van je vriendin komt over als pure individualisten die vooral door onderhandelingstechnieken en druk uitoefenen op de ander hun eigen wil door proberen te drukken.
Ook als dat tegen de belangen van de ander ingaat.
Ik betwijfel of je daarmee een duurzame relatie kunt opbouwen en behouden.

Een relatie hebben met iemand vereist die ander ook te zien als een echte gelijkwaardige partner, wat anders is dan een "nuttig contactpersoon om te hebben".
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_184194892
Toepasselijke FOK! Reclame bij dit topic.

Uitelkaar.nl
pi_184194930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wellicht inderdaad. Maar, daarnaast ook oprechtheid te veinzen. Immers, ze laat het lezen, zo van 'kijk maar, ik heb niets te verbergen', maar het lijkt mij sterk dat zij ALLES laat lezen, en mijn vermoeden is dat ze wel degelijk wat te verbergen heeft, want de vraag of zij vanavond met hem naar bed wil is zó direct dat, wat ik al schreef, hij OF een plaat voor zijn kop heeft, OF zij geeft hem redenen te denken dat hij daar mee weg komt, en als zij elkaar verder niet zien, dan moet hij dat idee krijgen van de chatgesprekken die zij hebben, en dan had TS dat moeten zien, als zij hem 'alles' laat lezen.

Dus ik denk dat er wel delen van gesprekken zijn die zij hem niet heeft laten lezen.
Inderdaad.

En ze gebruikt het, of om het daadwerkelijk (nu of toekomstige) vreemdgaan te verdoezelen met zogenaamde openheid, of om dit in te zetten wanneer ze haar zin wil hebben. Wat ze er momenteel meedoet lijkt op het laatste, alhoewel het ook nog een poging kan zijn om de relatie te breken waarbij TS de schuldige lijkt (zowel voor haarzelf om zich niet schuldig te voelen als voor anderen).

Een laatste optie is dat ze normaliter niet genoeg affectie krijgt van TS, zich niet begrepen en gezien voelt (wat mij ook niet zou verbazen, gezien TS economische instelling) en dit een poging is om die aandacht uit hem te trekken. Een schreeuw van 'mijn gevoel en ik zijn er ook!'
pi_184195446
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Inderdaad.

En ze gebruikt het, of om het daadwerkelijk (nu of toekomstige) vreemdgaan te verdoezelen met zogenaamde openheid, of om dit in te zetten wanneer ze haar zin wil hebben. Wat ze er momenteel meedoet lijkt op het laatste, alhoewel het ook nog een poging kan zijn om de relatie te breken waarbij TS de schuldige lijkt (zowel voor haarzelf om zich niet schuldig te voelen als voor anderen).

Een laatste optie is dat ze normaliter niet genoeg affectie krijgt van TS, zich niet begrepen en gezien voelt (wat mij ook niet zou verbazen, gezien TS economische instelling) en dit een poging is om die aandacht uit hem te trekken. Een schreeuw van 'mijn gevoel en ik zijn er ook!'
jij vind het normaal om jezelf tussen de 20.000 en 30.000 euro in de schulden te steken omdat ze graag naar canada wil, want "dat zou wel eens beter kunnen zijn voor mijn carriere"? Wat ik begrijp is dat ze daar niet een directe mogelijkheid heeft, daar moet ze eerst nog eens naar gaan zoeken.
Zelf zou ik daar ook gewoon eens rustig naar willen kijken en het juiste tijdstip kiezen. wacht al een jaar of 2 om te emigreren, maar eerst maar eens mijn verplichtingen hier na komen, en dan gaan we verder, gelukkig begrijpt mijn vriendin dat wel.
pi_184196002
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:42 schreef stephano1990 het volgende:
Dank voor alle input, het is een beetje veel om overal individueel op in te gaan;

Wat Canada betreft, de rand voorwaarde voor verhuizen is dat we bij elkaar blijven, dus dat maakt dat ik een keuze moet maken die voor beiden van ons gunstig is. Als ik de rest van mijn leven in Canada moet doorbrengen en daar bovendien een goede baan voor moet opgeven, dan lijkt het mij niet onlogisch dat ik dat niet over een nacht ijs wil doen en wil zoeken naar het optimale moment om te emigreren (lees; wanneer ik geen verplichtingen of schulden hoef over te nemen van mijn baas). Dit heb ik ook veelvuldig met haar besproken, ik heb ook aangegeven waarom dat is.

Daarnaast denk ik ook dat ze niet helemaal realistisch is over haar idee van Canada en haar kansen daar. Die zijn toch vooral gebaseerd op aannames. Ik denk dat als ze hals over kop zal vertrekken, ze binnen een half jaar met haar staart tussen de benen weer hier of in Ohio zal staan. Ik wil niet mijn baan opgeven voor een onverantwoord risico. Als we emigreren dan wil ik op z'n minst dat een van ons daar al een baan in het vooruitzicht heeft. Daarnaast wil ik toch nog een of twee keer Canada bezoeken, voor we een keuze maken op basis van pure aannames.

Verder denk ik persoonlijk niet dat ze erop uit is om de relatie te breken. Eerder probeert ze druk op mij te zetten om iets gedaan te krijgen en veel eisend zijn tot een punt dat het niet meer reëel is, is ook een vaker terugkerende eigenschap.

Wat ze mij vooral kwalijk neemt ook is dat ik tijdens de kerstweek niet mee ben gekomen naar haar familie. (had ik op zich wel gewild, achteraf had ik wel tijd gehad, maar plannings technisch liep dat gewoon niet lekker).
Er zijn dus een hele hoop verwijten en gevoelskwesties die spelen, maar voorlopig spreken jullie elkaar niet irl, dus die moet je toch laten rusten als erover praten op afstand niets oplevert.

Wie haar komt ophalen zou ik voorlopig niet meer naar informeren om gewoon die kinderachtige machts/manipulatiestrijd niet aan te gaan. Dus ook niet proberen haar te overtuigen met argumenten of wat dan ook, gewoon volledig laten rusten.
pi_184196065
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:45 schreef stephano1990 het volgende:
Mijn probleem is als volgt

Al sinds ik mijn vriendin ken gaat ze om met iemand waar ik weet dat ze kortstondig mee geflirt heeft voordat ze mij leerde kennen. Ik heb het altijd goed gevonden omdat 1) Ik mijn vriendin vertrouw, 2) ze altijd open en eerlijk is geweest over hun geschiedenis en mij ook uit eigen beweging hun chats laat zien. 3) hij verder gevorderd is in een academische carrière, iets wat mijn vriendin ook ambieert en hij daarin dus een nuttig contactpersoon kan zijn.

Ze hebben niet vaak contact, maar enige tijd geleden nam hij op een laat tijdstip met haar contact op en had hij haar gevraagd of zij zin had om met hem naar bed te gaan die avond. Ze heeft dit afgewezen en mij dit gesprek ook laten zien.

Op het moment is mijn vriendin in de Verenigde Staten bij haar familie voor de feestmaand en komt ze halverwege deze maand terug. Echter, op het moment dat zij terug komt, zit ik voor zaken in Singapore. De periode is pas op z'n helft maar ik merk nou al dat het relationeel moeilijker gaat zo gescheiden. Belangrijke verstorende factor hierin zijn haar familie en vrienden die zeggen dat ze niet voor mij in Nederland moet blijven, maar dat ze haar carrière voort moet zetten in Canada zoals ze wilde voordat ze mij ontmoette en dat deze relatie haar terug houd in haar carrière.

Nu staat ze erop dat ze absoluut niet met de trein terug naar huis wil als ze land op Schiphol. Ze staat erop dat ik haar op haal, of dat ik anders iemand anders regel om haar op te halen omdat het anders maar een te kill thuiskomen vind zo alleen. Zo niet, dan heeft de persoon die met haar probeert te flirten al aangeboden om haar op te halen. Dit zie ik niet zitten, ik wil niet dat iemand die waarvan ik weet dat hij actief met haar naar bed probeert te gaan, de eerste is die ze ziet op het moment dat ze thuis komt terwijl ze boos is op mij, ook al vertrouw ik mijn vriendin. Echter heb ik weinig mogelijkheden om haar door een bekende op te laten halen, en de alternatieven die ik geboden heb heeft ze allemaal afgeslagen (mijn vader wil ze niet, een vriend van haar met mijn auto wil ze ook niet, taxi vind ze niet persoonlijk).

Ik vraag me nu echt af wat ik in deze situatie moet doen. Ik wil niet dat zij zich laat afhalen door deze persoon. Dat lijkt mij ook wel logisch toch? Ook weet ik niet hoe ik haar moet overtuigen dat mijn zaken trip annuleren geen keuze is (de klant bepaald wanneer ik kom, ik kan moeilijk zeggen dat ik niet of korter kom om wille van mijn vriendin).

Hoe reageer ik op een situatie als deze? Wat maken jullie van haar gedrag? Ben ik niet redelijk in mijn argumenten?
Persoonlijk zou ik willen weten of ze serieus is met hem of met mij en dat ze zich niet zo moet gedragen. Als zij zoiets heeft van 'ik wil hem warm houden' oprotten dan maar, je wilt zo een gezeur niet aan je hoofd hebben. Jij blijft er mee zitten en zij heeft plezier. Opzouten daarmee.

Als ze hem alleen voor het contact gebruikt en al: die gozer zou beter moeten weten...sacka merde deze situatie.

In ieder geval succes en beslis wijs onze vriend!
pi_184196132
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:01 schreef zarGon het volgende:
Zo te zien wil ze de situatie laten escaleren, om het tegen jou te gebruiken, ben ik bang.

Beetje vreemd ook dat ze zo wat zit te bedreigen met die andere persoon (als jij niet komt, komt hij wel), vooral wanneer ze weet dat je dat liever niet hebt. Het komt erop neer dat ze je bewust zit te treiteren, op z'n minst.
Dit is wat ik ook dacht. Lijkt me een situatie waarin je niks goed kan doen en waarin ze drama maakt om het drama maken. Meestal is er dan iets aan de hand in de relatie, een bepaalde behoefte die niet vervuld wordt.

Zij weet dat je in Singapore zit en dat je haar niet op kan halen toch? Ik zou haar direct vragen wat haar probleem is dan. Je kan niks anders.
pi_184196256
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:24 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

jij vind het normaal om jezelf tussen de 20.000 en 30.000 euro in de schulden te steken omdat ze graag naar canada wil, want "dat zou wel eens beter kunnen zijn voor mijn carriere"? Wat ik begrijp is dat ze daar niet een directe mogelijkheid heeft, daar moet ze eerst nog eens naar gaan zoeken.
Zelf zou ik daar ook gewoon eens rustig naar willen kijken en het juiste tijdstip kiezen. wacht al een jaar of 2 om te emigreren, maar eerst maar eens mijn verplichtingen hier na komen, en dan gaan we verder, gelukkig begrijpt mijn vriendin dat wel.
Ik vind...?
pi_184196258
Hoe reageerde ze verder trouwens op die gast toen dat voorstel deed? Ik weet nog wel toen mijn vriendin ooit zo'n voorstel kreeg, dat ze toen piswoest werd en al het contact verbroken heeft met die gozer.
pi_184196263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:42 schreef stephano1990 het volgende:
Wat Canada betreft, de rand voorwaarde voor verhuizen is dat we bij elkaar blijven, dus dat maakt dat ik een keuze moet maken die voor beiden van ons gunstig is. Als ik de rest van mijn leven in Canada moet doorbrengen en daar bovendien een goede baan voor moet opgeven, dan lijkt het mij niet onlogisch dat ik dat niet over een nacht ijs wil doen en wil zoeken naar het optimale moment om te emigreren (lees; wanneer ik geen verplichtingen of schulden hoef over te nemen van mijn baas). Dit heb ik ook veelvuldig met haar besproken, ik heb ook aangegeven waarom dat is.
Het lijkt een verstandige keuze (in ieder geval voor jou) om in Nederland te blijven om je schulden eerst af te lossen. Daar heb je helemaal gelijk in.

Het probleem (voor jou) is echter hoeveel je vriendin daarvoor wil inleveren. Jij geeft nu bijvoorbeeld 3 jaar aan, de vraag is of je vriendin dat wel okay vindt.

Er moet namelijk gekozen worden tussen relatie (in NL) of carrière (in Canada) - even los van hoe succesvol ze in Canada zal zijn. Verder heeft ze ook nog eens familie en vrienden daar in de buurt (Canada -> NL versus Canada -> VS); het kunnen allemaal zaken zijn waardoor ze twijfelt over haar toekomst en over wat ze moet doen.

Net zoals jij een verstandige keuze maakt voor jezelf, kan zij hetzelfde doen. Bedoel, je kunt natuurlijk over haar zeggen dat ze haar carrière boven de relatie plaatst als ze toch naar Canada gaat, maar datzelfde valt ook over jou te zeggen: als jij in NL blijft terwijl je weet dat ze echt naar Canada wil, plaats jij je eigen carrière (want goede baan/schulden etc) boven haar en dus boven je relatie.

Jullie zouden eens echt een goed gesprek moeten hebben over wat jullie nou willen van de toekomst...

quote:
Daarnaast denk ik ook dat ze niet helemaal realistisch is over haar idee van Canada en haar kansen daar. Die zijn toch vooral gebaseerd op aannames. Ik denk dat als ze hals over kop zal vertrekken, ze binnen een half jaar met haar staart tussen de benen weer hier of in Ohio zal staan. Ik wil niet mijn baan opgeven voor een onverantwoord risico. Als we emigreren dan wil ik op z'n minst dat een van ons daar al een baan in het vooruitzicht heeft. Daarnaast wil ik toch nog een of twee keer Canada bezoeken, voor we een keuze maken op basis van pure aannames.
Kijk, jij maakt constant keuzes door te bedenken wat het beste voor jou is. Natuurlijk houd je ook rekening met haar, maar ik zie je het constant hebben over je baan en dat in NL blijven de veilige keuze is. Je doet alsof je naar Canada zou willen, maar je wil dat absoluut niet voordat je in Nederland alles in orde hebt. En dat klinkt ook gewoon verstandig, maar je komt haar op die manier op geen enkele manier tegemoet. Misschien kun je haar ook niet tegemoet komen, maar je moet goed beseffen dat op deze manier alleen jij 100% tevreden bent en dat zij het maar moet accepteren.

En dat is waar het probleem ligt. Ze krijgt - vanuit haar perspectief - weinig voor terug, want geen Canada en geen carrière. De vraag is of ze daar wel tevreden mee is... Het kan ook gewoon zo zijn dat ze de relatie gewoon fijn vindt, maar dat ze heeft gemerkt dat Canada en carrière haar veel meer trekken; dat botst compleet met wat jij wil en met de relatie.

Dus, nogmaals; bespreek nou wat jullie persoonlijk willen. Als zij het gevoel heeft dat ze van alles moet opofferen zal ze daar geen fijne tijd aan overhouden in de rest van de relatie.

quote:
Verder denk ik persoonlijk niet dat ze erop uit is om de relatie te breken. Eerder probeert ze druk op mij te zetten om iets gedaan te krijgen en veel eisend zijn tot een punt dat het niet meer reëel is, is ook een vaker terugkerende eigenschap.
Vrouwen communiceren minder direct dan mannen. Ze doen meer op gevoel (waarbij ze vaak het gevoel niet echt goed onder woorden kunnen brengen), terwijl mannen meer rationeler reageren (zoals jij doet). Waar jij als haar vriend voor moet zorgen, is dat je toch op zo'n manier communiceert met haar dat je haar gevoel uitgedrukt krijgt in woorden, zodat je weet waar zij staat.

De reden waarom ze zich wel vaker zo gedraagt lijkt mijns inziens eerder te komen door andere zaken die meespelen, dus het probleem is wat anders dan wat er wordt besproken. Zo nu ook met opgehaald worden met de trein; ze doet moeilijk omdat er andere dingen spelen. Aan jou om te achterhalen wat er nou allemaal gaande is.

Als ik jou was zou ik even tijd en moeite spenderen aan haar en goed praten en doorvragen om erachter te komen waar ze mee zit.

quote:
Wat ze mij vooral kwalijk neemt ook is dat ik tijdens de kerstweek niet mee ben gekomen naar haar familie. (had ik op zich wel gewild, achteraf had ik wel tijd gehad, maar plannings technisch liep dat gewoon niet lekker).
Krijg ze wel genoeg aandacht van je? Bedoel, alles los gezien is er misschien niets aan de hand, maar als je alles bij elkaar doet en opstapelt, zou het zo kunnen zijn dat ze vindt dat ze te weinig aandacht van je krijgt.

Ik hoor je ook in dit topic constant praten over jezelf en wat jij wil en wat jou uitkomt. Je baan, je schulden, jouw verantwoordelijkheden, jouw planning; ik lees vanuit jou echt weinig over wat zij nou wil.

Ik denk dat dat komt omdat jij niet genoeg waarde hecht aan wat zij wil en dat je te weinig rekening houdt met haar gevoelens.

En om af te sluiten:
quote:
Daarnaast denk ik ook dat ze niet helemaal realistisch is over haar idee van Canada en haar kansen daar. Die zijn toch vooral gebaseerd op aannames. Ik denk dat als ze hals over kop zal vertrekken, ze binnen een half jaar met haar staart tussen de benen weer hier of in Ohio zal staan. Ik wil niet mijn baan opgeven voor een onverantwoord risico.
Houd dit voor jezelf. Of als je het toch wil zeggen tegen haar, verwoord het dan anders.
Dit komt over alsof je geen vertrouwen hebt in haar kunnen en doen; je mag best realistisch zijn maar doe dat tactvol.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 11:24:22 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184196275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:22 schreef itchycoo het volgende:
Hoe reageerde ze verder trouwens op die gast toen dat voorstel deed? Ik weet nog wel toen mijn vriendin ooit zo'n voorstel kreeg, dat ze toen piswoest werd en al het contact verbroken heeft met die gozer.
Deze meid vond dat prima, want immers, dat is al gebeurd, en dat thuis komen moet nog gebeuren, dus dat ophalen van het vliegveld ook, dus die vraag van hem heeft haar niet doen besluiten het contact te verbreken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184196294
Overigens, als jij haar niet genoeg aandacht geeft, zijn er genoeg anderen die haar dat wel zullen doen. Zoals die jongen die al pogingen heeft gedaan...

Een relatie loopt niet vanzelf, je moet de ander gewoon aandacht geven en moeite doen voor de ander. En het lijkt erop - na wat ik heb gelezen - dat het zomaar kan zijn dat zij vindt dat ze te weinig aandacht van je krijgt.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 11:30:08 #68
5428 crew  miss_sly
pi_184196349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het lijkt een verstandige keuze (in ieder geval voor jou) om in Nederland te blijven om je schulden eerst af te lossen. Daar heb je helemaal gelijk in.

Het probleem (voor jou) is echter hoeveel je vriendin daarvoor wil inleveren. Jij geeft nu bijvoorbeeld 3 jaar aan, de vraag is of je vriendin dat wel okay vindt.

Er moet namelijk gekozen worden tussen relatie (in NL) of carrière (in Canada) - even los van hoe succesvol ze in Canada zal zijn. Verder heeft ze ook nog eens familie en vrienden daar in de buurt (Canada -> NL versus Canada -> VS); het kunnen allemaal zaken zijn waardoor ze twijfelt over haar toekomst en over wat ze moet doen.

Net zoals jij een verstandige keuze maakt voor jezelf, kan zij hetzelfde doen. Bedoel, je kunt natuurlijk over haar zeggen dat ze haar carrière boven de relatie plaatst als ze toch naar Canada gaat, maar datzelfde valt ook over jou te zeggen: als jij in NL blijft terwijl je weet dat ze echt naar Canada wil, plaats jij je eigen carrière (want goede baan/schulden etc) boven haar en dus boven je relatie.

Jullie zouden eens echt een goed gesprek moeten hebben over wat jullie nou willen van de toekomst...

[..]

Kijk, jij maakt constant keuzes door te bedenken wat het beste voor jou is. Natuurlijk houd je ook rekening met haar, maar ik zie je het constant hebben over je baan en dat in NL blijven de veilige keuze is. Je doet alsof je naar Canada zou willen, maar je wil dat absoluut niet voordat je in Nederland alles in orde hebt. En dat klinkt ook gewoon verstandig, maar je komt haar op die manier op geen enkele manier tegemoet. Misschien kun je haar ook niet tegemoet komen, maar je moet goed beseffen dat op deze manier alleen jij 100% tevreden bent en dat zij het maar moet accepteren.

En dat is waar het probleem ligt. Ze krijgt - vanuit haar perspectief - weinig voor terug, want geen Canada en geen carrière. De vraag is of ze daar wel tevreden mee is... Het kan ook gewoon zo zijn dat ze de relatie gewoon fijn vindt, maar dat ze heeft gemerkt dat Canada en carrière haar veel meer trekken; dat botst compleet met wat jij wil en met de relatie.

Dus, nogmaals; bespreek nou wat jullie persoonlijk willen. Als zij het gevoel heeft dat ze van alles moet opofferen zal ze daar geen fijne tijd aan overhouden in de rest van de relatie.

[..]

Vrouwen communiceren minder direct dan mannen. Ze doen meer op gevoel (waarbij ze vaak het gevoel niet echt goed onder woorden kunnen brengen), terwijl mannen meer rationeler reageren (zoals jij doet). Waar jij als haar vriend voor moet zorgen, is dat je toch op zo'n manier communiceert met haar dat je haar gevoel uitgedrukt krijgt in woorden, zodat je weet waar zij staat.

De reden waarom ze zich wel vaker zo gedraagt lijkt mijns inziens eerder te komen door andere zaken die meespelen, dus het probleem is wat anders dan wat er wordt besproken. Zo nu ook met opgehaald worden met de trein; ze doet moeilijk omdat er andere dingen spelen. Aan jou om te achterhalen wat er nou allemaal gaande is.

Als ik jou was zou ik even tijd en moeite spenderen aan haar en goed praten en doorvragen om erachter te komen waar ze mee zit.

[..]

Krijg ze wel genoeg aandacht van je? Bedoel, alles los gezien is er misschien niets aan de hand, maar als je alles bij elkaar doet en opstapelt, zou het zo kunnen zijn dat ze vindt dat ze te weinig aandacht van je krijgt.

Ik hoor je ook in dit topic constant praten over jezelf en wat jij wil en wat jou uitkomt. Je baan, je schulden, jouw verantwoordelijkheden, jouw planning; ik lees vanuit jou echt weinig over wat zij nou wil.

Ik denk dat dat komt omdat jij niet genoeg waarde hecht aan wat zij wil en dat je te weinig rekening houdt met haar gevoelens.

En om af te sluiten:

[..]

Houd dit voor jezelf. Of als je het toch wil zeggen tegen haar, verwoord het dan anders.
Dit komt over alsof je geen vertrouwen hebt in haar kunnen en doen; je mag best realistisch zijn maar doe dat tactvol.
Hear hear!

Lees dit eens goed door, en ga dan bij jezelf te rade, TS!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184196954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vrouwen communiceren minder direct dan mannen. Ze doen meer op gevoel (waarbij ze vaak het gevoel niet echt goed onder woorden kunnen brengen), terwijl mannen meer rationeler reageren (zoals jij doet). Waar jij als haar vriend voor moet zorgen, is dat je toch op zo'n manier communiceert met haar dat je haar gevoel uitgedrukt krijgt in woorden, zodat je weet waar zij staat.

De reden waarom ze zich wel vaker zo gedraagt lijkt mijns inziens eerder te komen door andere zaken die meespelen, dus het probleem is wat anders dan wat er wordt besproken. Zo nu ook met opgehaald worden met de trein; ze doet moeilijk omdat er andere dingen spelen. Aan jou om te achterhalen wat er nou allemaal gaande is.

Als ik jou was zou ik even tijd en moeite spenderen aan haar en goed praten en doorvragen om erachter te komen waar ze mee zit.
Als het om gevoelens gaat doen m/v wel vaker rare dingen, vaak probeert men dan wel te doen alsof dat rationeel en logisch is. Tot de (emotionele) kern komt men in het algemeen wel vaker niet direct (is soms ook moeilijk om direct zelf te achterhalen en het dan ook nog eens te verwoorden), alleen sommigen wenden dan een rationele kern voor waardoor het concreet en direct lijkt. Daarom kunnen discussies over bijvoorbeeld financiën ook heel hoog oplopen en ogenschijnlijk puur over de inhoud gaan terwijl er wel degelijk meer achter zit dan enkel die inhoud.

Alleen in dit geval doet TS' vriendin geen poging meer om de schijn op te houden voor haar rare gedrag. En ik ben het met je eens dat er open en goede gesprekken gevoerd moeten worden over hoe zij zich voelt. Waarbij ik denk dat jouw aannames over het gebrek aan erkenning van haar perspectief door TS behoorlijk in de goede richting zitten.

Ik krijg alleen de indruk dat de communicatie op afstand toch iets stroever verloopt (vriendin vervalt nog sterker in rare sprongen maken als ze erkenning voor haar gevoelens wil, TS probeert nog harder sterke argumenten te vinden om duidelijk te maken dat ze dat niet moet doen) dat ik denk dat het achterhalen misschien beter uitgesteld kan worden tot ze elkaar weer in het echt zien.
  Spellchecker vrijdag 4 januari 2019 @ 12:16:21 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184198458
Helemaal eens met zarGon, ik hoor eigenlijk ook alleen maar argumenten waarom je niet naar Canada wilt gaan. Ja, ooit, over 3 jaar, maar alleen als.... en dan een reeks argumenten die makkelijk langer dan 3 jaar kunnen duren. Ik snap wel dat je vriendin zich niet gehoord voelt eigenlijk.

Hoe lang is ze nog bezig met haar PhD? Zit ze al in de fase dat ze kan gaan solliciteren naar PostDoc-posities? Zo ja, moedig haar aan om te kijken waar in Canada ze wil werken, contact te leggen met werkgevers en eventueel al te solliciteren. Als zij al een baan heeft is de emigratie een stuk minder lastig en op deze manier laat je zien dat je er serieus mee bezig bent, in plaats van ja te zeggen, maar vervolgens zoveel voorwaarden te stellen dat iedereen wel ziet dat dat een dikke nee wordt. Bespreek ook wat de mogelijkheden zijn als ze die baan heeft. Gaat zij dan vast naar Canada om alles te regelen en volg jij later? Zij is dan kostwinnaar zolang jij nog geen baan hebt en is 1 salaris genoeg om van te leven? Wat jullie doen als het blijkt dat jij er niks kunt vinden. Kortom, maak randvoorwaarden voor het leven daar, in plaats van problemen die eerst moeten worden opgelost voordat je er serieus over na wilt denken. Er komen namelijk altijd weer nieuwe hobbels bij die dan weer moeten worden opgelost en uiteindelijk kom je nergens. Tenzij je eigenlijk niet wilt emigreren, maar wees daar dan gewoon eerlijk over tegen je vriendin, in plaats te veinzen dat het mogelijk is als er eerst maar dit en dat wordt gedaan.

De manier waarop je vriendin dit op de spits drijft slaat nergens op natuurlijk, dus dat zou ik als je terug bent van Singapore ook met haar bespreken. Een eerlijk gesprek waarin jullie beiden uitspreken wat je nu eigenlijk wilt in de toekomst, qua carrière, qua relatie, wat jullie van elkaar verwachten, maar ook eerlijk zijn en bespreken wat de gevolgen zijn als jullie wensen gewoon niet passend te krijgen zijn.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:34:56 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184198507
Ze is het niet waard. Maak het uit en geniet van je leven zonder deze tuthola.

En laat haar lekker gaan neuken met die acedemische kneus :W
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_184198675
Ze wil met hem naar bed
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:44:44 #74
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184198676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef stephano1990 het volgende:

[..]


[..]

Mijn vader wil ze niet omdat ze zelf de indruk heeft dat mijn ouders haar niet mogen. Maar dat gevoel is volgens mij volledig onjuist. Wel erken ik dat de communicatie stroef is doordat mijn ouders geen vloeiend Engels spreken. Dit is eerder lastig doen van haar kant dan duidelijk een teken dat ze met hem wil zijn. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat zij op die gast uit is, ik ben eerder bang dat hij van de situatie misbruik zal maken.

[..]

Dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt, zij ziet het probleem niet. Ze is nu boos/gefrustreerd omdat ze mij (ingepraat door haar familie) allerlei zaken kwalijk neemt ineens.
Wtf. Dus je geeft oplossingen en nog is ze geïrriteerd. Het viel me ook al op dat je schreef dat ze bij terugkomst hoe dan ook al kwaad zou zijn terwijl je gewoon voor je werk weg bent. Is ze altijd al een beetje een prinsesje geweest of is dat iets wat alleen in deze situatie voor is gekomen?
pi_184198792
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:25 schreef zarGon het volgende:
Overigens, als jij haar niet genoeg aandacht geeft, zijn er genoeg anderen die haar dat wel zullen doen. Zoals die jongen die al pogingen heeft gedaan...

Een relatie loopt niet vanzelf, je moet de ander gewoon aandacht geven en moeite doen voor de ander. En het lijkt erop - na wat ik heb gelezen - dat het zomaar kan zijn dat zij vindt dat ze te weinig aandacht van je krijgt.
Zou goed kunnen. De meeste vrouwen gaan dan drama creeeren om te zien of hij nog van haar houdt. Heb t zelf ook meegemaakt.
pi_184198798
Of je komt gewoon tot de conclusie dat het niet werkt.
Zij heeft teveel verwachtingen en eigen wensen, jij ook.

Dat zou jaren kosten om recht te trekken voor de een of voor de ander.

Game over.

Vooral met zo'n geile vriend in het spel waar zij misschien niet echt iets mee wil, dat geloof ik ook nog wel, maar ze hoeft maar 1 zwak moment te hebben en het is zo gebeurd.

Ik zou niet zitten wachten op deze stress.
Het is ook zo te lezen een verkapte lange afstandsrelatie vanwege waar zij vandaan komt maar ook waar zij naartoe wil.. en dat is niet de kant die jij op wil.

Nou dan houd het op he.
pi_184200108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou niet zitten wachten op deze stress.
Feitelijk dit.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 14:57:13 #78
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184200119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. De meeste vrouwen gaan dan drama creeeren om te zien of hij nog van haar houdt. Heb t zelf ook meegemaakt.
Spelletjes spelen noemen ze dat :') , dat doe je op een spelcomputer en niet in een relatie
Het uit maken en dan verbaast zijn dat de ex op Tinder gaat ipv pogingen gaat doen om het goed te maken, want het "was een test" om te kijken of hij wel voor haar ging 8)7
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:04:33 #79
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184200264
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:05 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Jij snapt duidelijk niet hoe zij in elkaar steekt. Vrouwen zijn anders, zij houd van jou dus wil aandacht van jou. Jouw liefde voor haar is geen octopus die zich vertakt in jouw familie of vrienden. Zij wil jou, wees blij.

Die dreigingen zijn loos.
Vrouwen zijn ook gewoon volwassen mensen en zijn prima in staat zich zo te gedragen. Beetje zelfreflectie staat iedereen goed.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:12:42 #80
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184200426
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het lijkt een verstandige keuze (in ieder geval voor jou) om in Nederland te blijven om je schulden eerst af te lossen. Daar heb je helemaal gelijk in.

Het probleem (voor jou) is echter hoeveel je vriendin daarvoor wil inleveren. Jij geeft nu bijvoorbeeld 3 jaar aan, de vraag is of je vriendin dat wel okay vindt.

Er moet namelijk gekozen worden tussen relatie (in NL) of carrière (in Canada) - even los van hoe succesvol ze in Canada zal zijn. Verder heeft ze ook nog eens familie en vrienden daar in de buurt (Canada -> NL versus Canada -> VS); het kunnen allemaal zaken zijn waardoor ze twijfelt over haar toekomst en over wat ze moet doen.

Net zoals jij een verstandige keuze maakt voor jezelf, kan zij hetzelfde doen. Bedoel, je kunt natuurlijk over haar zeggen dat ze haar carrière boven de relatie plaatst als ze toch naar Canada gaat, maar datzelfde valt ook over jou te zeggen: als jij in NL blijft terwijl je weet dat ze echt naar Canada wil, plaats jij je eigen carrière (want goede baan/schulden etc) boven haar en dus boven je relatie.

Jullie zouden eens echt een goed gesprek moeten hebben over wat jullie nou willen van de toekomst...

[..]

Kijk, jij maakt constant keuzes door te bedenken wat het beste voor jou is. Natuurlijk houd je ook rekening met haar, maar ik zie je het constant hebben over je baan en dat in NL blijven de veilige keuze is. Je doet alsof je naar Canada zou willen, maar je wil dat absoluut niet voordat je in Nederland alles in orde hebt. En dat klinkt ook gewoon verstandig, maar je komt haar op die manier op geen enkele manier tegemoet. Misschien kun je haar ook niet tegemoet komen, maar je moet goed beseffen dat op deze manier alleen jij 100% tevreden bent en dat zij het maar moet accepteren.

En dat is waar het probleem ligt. Ze krijgt - vanuit haar perspectief - weinig voor terug, want geen Canada en geen carrière. De vraag is of ze daar wel tevreden mee is... Het kan ook gewoon zo zijn dat ze de relatie gewoon fijn vindt, maar dat ze heeft gemerkt dat Canada en carrière haar veel meer trekken; dat botst compleet met wat jij wil en met de relatie.

Dus, nogmaals; bespreek nou wat jullie persoonlijk willen. Als zij het gevoel heeft dat ze van alles moet opofferen zal ze daar geen fijne tijd aan overhouden in de rest van de relatie.

[..]

Vrouwen communiceren minder direct dan mannen. Ze doen meer op gevoel (waarbij ze vaak het gevoel niet echt goed onder woorden kunnen brengen), terwijl mannen meer rationeler reageren (zoals jij doet). Waar jij als haar vriend voor moet zorgen, is dat je toch op zo'n manier communiceert met haar dat je haar gevoel uitgedrukt krijgt in woorden, zodat je weet waar zij staat.

De reden waarom ze zich wel vaker zo gedraagt lijkt mijns inziens eerder te komen door andere zaken die meespelen, dus het probleem is wat anders dan wat er wordt besproken. Zo nu ook met opgehaald worden met de trein; ze doet moeilijk omdat er andere dingen spelen. Aan jou om te achterhalen wat er nou allemaal gaande is.

Als ik jou was zou ik even tijd en moeite spenderen aan haar en goed praten en doorvragen om erachter te komen waar ze mee zit.

[..]

Krijg ze wel genoeg aandacht van je? Bedoel, alles los gezien is er misschien niets aan de hand, maar als je alles bij elkaar doet en opstapelt, zou het zo kunnen zijn dat ze vindt dat ze te weinig aandacht van je krijgt.

Ik hoor je ook in dit topic constant praten over jezelf en wat jij wil en wat jou uitkomt. Je baan, je schulden, jouw verantwoordelijkheden, jouw planning; ik lees vanuit jou echt weinig over wat zij nou wil.

Ik denk dat dat komt omdat jij niet genoeg waarde hecht aan wat zij wil en dat je te weinig rekening houdt met haar gevoelens.

En om af te sluiten:

[..]

Houd dit voor jezelf. Of als je het toch wil zeggen tegen haar, verwoord het dan anders.
Dit komt over alsof je geen vertrouwen hebt in haar kunnen en doen; je mag best realistisch zijn maar doe dat tactvol.
Dit. :Y

En over het ophalen: je zegt dat je haar vertrouwt. Natuurlijk is het dan niet fijn dat ze wil dat hij haar ophaalt, maar uiteindelijk maakt het helemaal niet uit wat hij wil, het gaat er om wat je vriendin wil. En je zegt haar te vertrouwen. Nogal duidelijk dat je haar helemaal niet vertrouwt. En dat lijkt me ook wel iets om mee te nemen. Ja, het kan dat ze al een paar keer hebben lopen krikken en dat het het laten lezen van bepaalde appjes gewoon een plan is van hun, maar als dat zo is dan is dat nou eenmaal zo en dan komt het vanzelf een keer naar buiten. Voor nu zeg je haar te vertrouwen, doe dat dan ook. Doe je dat niet dan zou ook dat meenemen in de gesprekken die je overduidelijk met haar moet gaan voeren.

De manier waarop ze het brengt is wel erg karig. Ze weet dat je onzeker over die gast bent en gebruikt dat in haar eigen voordeel, om jou bedoeld/onbedoeld te chanteren. Als haar boosheid enkel zou komen omdat ze niet door jou wordt opgehaald dan zou ik dat nogal overdreven vinden, maar er zit dus duidelijk veel meer achter (het Canada verhaal). Heeft zij zelf dat ook bevestigt trouwens? Dat dat uberhaupt meespeelt in haar boosheid momenteel? Of zijn dat gewoon de aannames van FOKkers hier? Wel handig om dat even bij haar te checken voordat je allerlei aannames doet en het hele verhaal vrijwel enkel draait om het ophalen en die andere gast..

[ Bericht 12% gewijzigd door AlwaysHappy op 04-01-2019 15:21:05 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 5 januari 2019 @ 00:19:23 #81
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_184211433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 01:09 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ja, dat speelt zeker mee.

Ik sta open voor haar wens om te emigreren, alleen haar land van voorkeur (Canada) is niet mijn voorkeur. Echter ben ik met een extra opleiding naast mijn werk bezig en als ik nu opstap, moet ik niet alleen die opleiding afbreken, maar heb ik ook nog een hele hoop studiekosten die ik moet terug betalen + de verplichting om mijn lease auto over te nemen. Dus dat is gewoon niet gunstig. Daarom heb ik met haar afgesproken dat emigratie iets is dat we kunnen bespreken over een jaar of 3 moeten kijken en een strategisch moment moeten uitkiezen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat economisch denken niet haar sterkste punt is.
Net je OP gelezen en na het lezen van dit denk ik dat je je vasthoudt aan een relatie die geen kans van slagen heeft, zij zal terug gaan naar Canada ivm familie en haar carierre, jij ziet geen toekomst in Canada.

Je kan van haar niet verwachten dat ze haar carriere drie jaar in de wacht zet en dan vervolgens nog niet de zekerheid hebben dat jij meegaat naar Canada.

En bovendien ben jij nu ook wat aan het opbouwen en dat recht heeft zij ook natuurlijk.

Ik zou haar in ieder geval duidelijk maken dat jij haar niet kan halen ivm je werk en dat ze dan als ze geen alternatieven wil van jou kant zelf maar vervoer moet regelen.
Ze probeert je nu een schuldgevoel aan te praten.

Enne je vertrouwt er 100% zeg je dus als die gast haar ophaalt zou dat geen probleem moeten zijn toch?
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_184236824
Ze klinkt echt als een ontzettend verwend wijf die alleen maar zit uit te lokken.
pi_184237694
Ze is onzeker. Doordat je niet daar bent geweest tijdens de kerst heeft ze nog gezichtsverlies geleden ook bij haar kritische familie. Het maakt dat je haar het gevoel hebt gegeven dat ze geen gevoel van invloed op je heeft.

Je snapt zelf ook wel dat ze opoffering maakt, en jij blijkbaar elke potentiële opoffering van jouw kant weg beargumenteerd.

Oplossing: communiceer met daden. Doe iets daadkrachtigs wat haar laat merken dat je je prioriteiten t.a.v. haar juist hebt. Dat heeft ze zelf immers ook gedaan.
Het heden is eindig. Het verleden blijft bestaan.
pi_184237989
ZIJ is op reis geweest en JIJ moet haar reis terug regelen? Vreemd. Heeft ze hier niemand behalve die gast? Geen vriendin of andere vriend? Taxi onpersoonlijk? Het is maar wat je er zelf van maakt. De meeste chauffeurs zijn best leuk babbelmateriaal.

Jouw vriendin trekt allemaal stomme redenen uit de kast zodat die kerel de enige blijft die haar op kan halen. Ze weet dat jij het sowieso niet kan.

Raar allemaal.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:16:49 #85
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184238045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 08:50 schreef _The_General_ het volgende:
Mijn vriendin zou het contact afbreken met iemand die zo brutaal is om haar om sex te vragen terwijl ze een relatie heeft.

Dit ja, what the fuck :')

Dat ze het niet doet geeft voor mij aan dat ze zijn aandacht stiekem wel ziet zitten.
  maandag 7 januari 2019 @ 11:53:01 #86
471637 TomStall
I buried Joey
pi_184257819
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit ja, what the fuck :')

Dat ze het niet doet geeft voor mij aan dat ze zijn aandacht stiekem wel ziet zitten.
Precies. Na het lezen van het feit dat het contact met die mafklapper door haar niet verbroken werd na het vragen naar sex was ik er ook gelijk wel over uit.

btw, dat je die gozer zelf niet eens even hebt toegesproken verbaasd mij ook, of heb ik dat ergens gemist?
pi_184258658
Om te beginnen: Amerikaanse vrouwen zijn vaak princesjes in het kwadraat. Als je daar niet tegen kan: wegwezen.

Dat die kerel haar zo’n voorstel doet en zij daar niet enorm pissig van wordt vind ik raar. Hij respecteert jullie relatie niet en dat zou ook bij haar in het verkeerde keelsgat moeten schieten. Dat dat niet zo is kan veel betekenen (ook bijvoorbeeld dat ze de bevestiging van hem nodig heeft), maar je wil wel weten hoe dat zit.

Maar dan komen we op het grootste probleem en dat is dat jullie relatie wezenlijk fout lijkt te zitten. Communicatief gaat er een hoop mis, maar ik mis ook bij jou dat je rekening met haar wil houden.

Want je wil dat zij hier 3 jaar op jou wacht, terwijl even een paar dagen die kant op voor kerst ‘jou niet zo goed uitkomt’? Op mij komt dat echt over alsof je gewoon je eigen gang wil gaan. Prima, maar dan is single blijven de truuk.

Vwb de communicatie: ik hoor van haar de kindrol en van jou uit de ouderrol (ik heb het wel uitgelegd, maar ja, ze snapt het niet zo goed).

Het wordt echt tijd om als volwassenen te gaan communiceren. Dus vraag gewoon eens aan haar waar ze behoefte aan heeft en ga dan eens samen op zoek naar zo goed mogelijk daaraan te voldoen. En natuurlijk komen daarbij ook jouw behoeftes aan bod, maar misschien eens wat minder eenzijdig.

Want die drie jaar kunnen misschien ook gereduceerd worden tot een jaar. In dat jaar kan zij een aanstelling zoeken in Canada. En/of samen gewoon daar eens kijken of jullie daar willen zitten.

Misschien kost een eerder vertrek 20.000 euro, maar als je dat nou eens samen draagt? Ik zeg niet dat je dat moet doen, maar daarover open praten is wat anders dan ‘het kan niet’.

Voor wat betreft het ophalen door die vriend: ook daar zoeken naar een alternatief. Samen. En vertel gewoon eens heel duidelijk waarom die optie voor jou niet goed voelt. En laat het dan maar aan haar om te kiezen wat voor haar het belangrijkste is. Verbieden is zinloos.
pi_184263625
Laten we eerlijk wezen, het heeft niet zoveel zin voor jou om over de echte diepe relationele problematiek te praten met je vriendin.

Je nieuwe beste vriend zal net zolang tegen d'r slipje grinden tot ie naar binnen mag, helemaal als ze lekker geïnteresseerd met 'm blijft babbelen.

En dit is waarschijnlijk ook iets wat het meest in je hoofd speelt of je het nou wilt of niet.
Met de manier hoe zij deze zwakte tegen jou gebruikt zou ik zeker All In gaan zetten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Blaasbaas op 07-01-2019 17:16:10 ]
pi_184312944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef stephano1990 het volgende:

[..]


[..]

Mijn vader wil ze niet omdat ze zelf de indruk heeft dat mijn ouders haar niet mogen. Maar dat gevoel is volgens mij volledig onjuist. Wel erken ik dat de communicatie stroef is doordat mijn ouders geen vloeiend Engels spreken. Dit is eerder lastig doen van haar kant dan duidelijk een teken dat ze met hem wil zijn. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat zij op die gast uit is, ik ben eerder bang dat hij van de situatie misbruik zal maken.

[..]

Dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt, zij ziet het probleem niet. Ze is nu boos/gefrustreerd omdat ze mij (ingepraat door haar familie) allerlei zaken kwalijk neemt ineens.
Heh, ik ben echt beniewd wat voor afkomst jij hebt. En zij.
  donderdag 10 januari 2019 @ 07:41:38 #90
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184313921
Ik zou die vent echt kei hard op zn neus pompen :')
  donderdag 10 januari 2019 @ 10:11:30 #91
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_184315535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:45 schreef stephano1990 het volgende:

Nu staat ze erop dat ze absoluut niet met de trein terug naar huis wil als ze land op Schiphol. Ze staat erop dat ik haar op haal, of dat ik anders iemand anders regel om haar op te halen omdat het anders maar een te kill thuiskomen vind zo alleen. Zo niet, dan heeft de persoon die met haar probeert te flirten al aangeboden om haar op te halen. Dit zie ik niet zitten, ik wil niet dat iemand die waarvan ik weet dat hij actief met haar naar bed probeert te gaan, de eerste is die ze ziet op het moment dat ze thuis komt terwijl ze boos is op mij, ook al vertrouw ik mijn vriendin. Echter heb ik weinig mogelijkheden om haar door een bekende op te laten halen, en de alternatieven die ik geboden heb heeft ze allemaal afgeslagen (mijn vader wil ze niet, een vriend van haar met mijn auto wil ze ook niet, taxi vind ze niet persoonlijk).

Gaat er geen lampje branden hierdoor?


Onbetrouwbaar. Uitmaken en weggooien.
  donderdag 10 januari 2019 @ 14:41:19 #92
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184319616
Ik zou haar adviseren niet eens het vliegtuig terug te nemen. Of hopen dat het vliegtuig langs de Bermuda Driehoek gaat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184320192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef stephano1990 het volgende:

[..]


[..]

Mijn vader wil ze niet omdat ze zelf de indruk heeft dat mijn ouders haar niet mogen. Maar dat gevoel is volgens mij volledig onjuist. Wel erken ik dat de communicatie stroef is doordat mijn ouders geen vloeiend Engels spreken. Dit is eerder lastig doen van haar kant dan duidelijk een teken dat ze met hem wil zijn. Voor de duidelijkheid, ik denk niet dat zij op die gast uit is, ik ben eerder bang dat hij van de situatie misbruik zal maken.
Denk hier nog eens goed over na en probeer alle schreeuwende alarmsignalen te zien en horen.
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:20:52 #94
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184320235
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:17 schreef Krollie het volgende:

[..]

Denk hier nog eens goed over na en probeer alle schreeuwende alarmsignalen te zien en horen.
exact
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:34:54 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_184320407
Ik ben vermoedelijk ook verder in mijn academische loopbaan en heb geen enkele interesse om met je vriendin naar bed te gaan. Dus geef mijn contactgegevens maar door en eis dat ze onmiddellijk zijn nummer blokkeert.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:53:12 #96
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184324139
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 12:46 schreef VEM2012 het volgende:
Om te beginnen: Amerikaanse vrouwen zijn vaak princesjes in het kwadraat. Als je daar niet tegen kan: wegwezen.

Misschien kost een eerder vertrek 20.000 euro, maar als je dat nou eens samen draagt? Ik zeg niet dat je dat moet doen, maar daarover open praten is wat anders dan ‘het kan niet’.

Jij zou dat doen met eentje die zulks princessen gedrag en manipulatie ten toon spreidt?
Kans dat ze zo blijft doen in Canada en het alsnog stuk loopt is erg aanwezig.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_184325152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:53 schreef nils7 het volgende:

[..]

Jij zou dat doen met eentje die zulks princessen gedrag en manipulatie ten toon spreidt?
Kans dat ze zo blijft doen in Canada en het alsnog stuk loopt is erg aanwezig.
De vraag of hij de relatie in stand wil laten is aan hem. Ik heb geen last van haar nukken. Ik heb ook geen Amerikaanse vriendin...
pi_184871832
Halverwege januari kwam ze terug. Hoe is het allemaal verlopen TS?
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:32:04 #99
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184872149
Ik zou die gozer doen. Dat zal hem leren.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_184874939
Haha, m'n vrouw zei voordat we trouwden dat "geen van haar mannelijke vrienden seks met haar zouden willen hebben, want zoiets doen vrienden niet." Ik zei bewijs het maar, en letterlijk elke vriend aan wie ze het vroeg reageerde met "ja, ik zou je doen!". Ze heeft nu geen vertrouwen meer in mannelijke vriendschappen en heeft alleen nog vriendinnen :P

Maar ben ook wel benieuwd wat er is gebeurd TS, vertel!
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:56:36 #101
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184879315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 07:41 schreef jigggy het volgende:
Ik zou die vent echt kei hard op zn neus pompen :')
Ik denk eerder dat je er een topic over zou openen dan dat je daadwerkelijk iemand op de neus pompt.
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:01:35 #102
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184879419
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je er een topic over zou openen dan dat je daadwerkelijk iemand op de neus pompt.
is goed chef :')
pi_184879943
Is het sterretje van TS' vriendin nou al uitgewoond door die kerel of niet?
pi_184881336
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit ja, what the fuck :')

Dat ze het niet doet geeft voor mij aan dat ze zijn aandacht stiekem wel ziet zitten.
ja dit
pi_184935140
- jaja, flinke jongen -

[ Bericht 98% gewijzigd door CoolGuy op 10-02-2019 14:25:39 ]
pi_186193194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 14:10 schreef MrAero het volgende:
Haha, m'n vrouw zei voordat we trouwden dat "geen van haar mannelijke vrienden seks met haar zouden willen hebben, want zoiets doen vrienden niet." Ik zei bewijs het maar, en letterlijk elke vriend aan wie ze het vroeg reageerde met "ja, ik zou je doen!". Ze heeft nu geen vertrouwen meer in mannelijke vriendschappen en heeft alleen nog vriendinnen :P

Maar ben ook wel benieuwd wat er is gebeurd TS, vertel!
Of je vrouw is heel naief of jij bent heel naief :')
pi_186194373
Leuk altijd, dit soort kuttopics waar de TS niet vertelt hoe het verhaal afloopt.
  zaterdag 13 april 2019 @ 17:55:48 #108
545 dop
:copyright: dop
pi_186194433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 17:51 schreef Henno het volgende:
Leuk altijd, dit soort kuttopics waar de TS niet vertelt hoe het verhaal afloopt.
R&P / Sprake van (emotioneel) misbruik?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186194568
Is ze al gedaan ?
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')