abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184430594
https://nieuwdezeweek.nl/(...)s-software-optreden/

Netflix loopt natuurlijk wel heel veel geld mis, doordat ze het nu tolereren
Het delen van het account is NIET toegestaan, het wordt tot nu toe wel getolereerd, Netflix heeft het recht om maatregelen te treffen zodat dit niet meer mogelijk is.
Dat er hierdoor klanten hun abo zullen opzeggen, ja wellicht zullen er zijn, maar 2/3e van het klantenbestand aan opzeggingen verwacht ik absoluut niet.

Ik verwacht eigenlijk méér opzeggingen, zodra Disney de Nederlandse markt betreedt met hun streamingdienst, zeker als de maandelijkse abonnementsprijs lager komt te liggen dan dat van Netflix.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_184430951
Denk dat het zo'n vaart niet zal lopen voor familie/vrienden delen. Immers als je een standaard abbo hebt mag je op 2 devices tegelijk kijken. Als mijn dochter dat altijd bij de opa's en oma's doet hebben we al 3 locaties waar vaak Netflix bekeken wordt. Dan nog 4g en WiFi verbindingen hoe willen ze dat ooit gebruikersvriendelijk gaan maken? En dan tel ik de eventuele vakantie adressen niet mee die mensen kunnen hebben.
Zullen er echt mensen zijn die een (premium) account hebben en die dan verhuren via marktplaats/websites aan vreemden om winst te maken?
Ben ook benieuwd wat Disney/Amazon etc. gaan aanbieden maar als er teveel diensten komen dan wordt dat ook weer (te) duur......Om nog maar over de landen restricties te zwijgen waardoor een torrent site weer aantrekkelijk wordt.....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_184433384
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 05:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prijsstijging in de USA :( Als die doorgezet worden naar NL is de prijs per maand ongeveer verdubbeld in vijf jaar tijd 8)7
Ze maken nog steeds verlies met de internationale tak.
Be curious, not judgmental
pi_184433496
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 09:40 schreef Vinture het volgende:
Dat gaan ze niet doen dan zegt 2/3 het op
of je betaalt een paar euro’s meer per maand. Zo simpel is het.

Ik betaal nu ¤12 per maand en vriendin kijkt op mijn account. En ik op haar Videoland ❤
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_184433952
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:22 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

of je betaalt een paar euro’s meer per maand. Zo simpel is het.

Ik betaal nu ¤12 per maand en vriendin kijkt op mijn account. En ik op haar Videoland ❤
Wij doen nu met z'n vieren met een abonnement, ik betaal maar een paar euro voor Netflix. Mochten ze het delen afschaffen, ben ik wel bereid om een paar euro meer te betalen, gezien de content die je ervoor krijgt.
Tap tap tap
pi_184435232
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 12:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wij doen nu met z'n vieren met een abonnement, ik betaal maar een paar euro voor Netflix. Mochten ze het delen afschaffen, ben ik wel bereid om een paar euro meer te betalen, gezien de content die je ervoor krijgt.
Het wordt anders als je ook nog Videoland, Amazon, NPO e.d. hebt ;)
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 14:10:09 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_184435641
Netflix duurder Warner en Disney die met eigen streaming komen die toch beide wel voor de beste content zorgde ik denk dat ik op Disney overstap.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_184435893
Hoeveel diensten zijn er eigenlijk in Nederland?

* Netflix
* Amazon Prime
* Videoland
* NLziet
* Pathé
* HBO
* MUBI
* iTunes
* Film 1
* MeJane
* MyPrime
* CineTree
Be curious, not judgmental
pi_184436174
Ik heb lopen googlen vorige week over dat netflixaccount delen.
En het zou gaan over het delen van een account als je een abbonement hebt voor 1 device.
Niet voor meerdere devices, maar dat zetten ze er voor het gemak niet bij bij de meeste artikelen. :{
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_184436255
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:45 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb lopen googlen vorige week over dat netflixaccount delen.
En het zou gaan over het delen van een account als je een abbonement hebt voor 1 device.
Niet voor meerdere devices, maar dat zetten ze er voor het gemak niet bij bij de meeste artikelen. :{
Het staat duidelijk in de voorwaarden:
quote:
De Netflix-service en de content die via de service beschikbaar is, zijn alleen bedoeld voor je persoonlijke, niet-commerciële gebruik en mogen niet worden gedeeld met personen buiten de huiselijke kring.

https://help.netflix.com/nl/legal/termsofuse
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 15:08:24 #261
335263 freaky40
pi_184436524
Netflix accounts mogen gewoon gedeeld worden want wat is niet buiten huiselijke kring. Ik deel hem met mijn zus en ouders die elders wonen. Dat mag gewoon hoor, tenminste zo is het altijd geweest. Anders moeten ze er een IP block op zetten als je er gebruik van maakt buiten huiselijke kring. Maar dat kunnen ze niet doen want dan kan jezelf ook niet onderweg of in het buitenland kijken. Dus lekker laten gaan, niets aan de hand...
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 16 januari 2019 @ 15:10:25 #262
335263 freaky40
pi_184436550
Begonnen met season 2 van Friends from College. Nu al leuker dan season 1. Heerlijke ongemakkelijke droge humor.
Allemaal cabaretteketet!
pi_184436617
quote:
5s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:26 schreef Aether het volgende:
Hoeveel diensten zijn er eigenlijk in Nederland?

* Netflix
* Amazon Prime
* Videoland
* NLziet
* Pathé
* HBO
* MUBI
* iTunes
* Film 1
* MeJane
* MyPrime
* CineTree
Horrify

En binnenkort ook de Romcom variant
  Moderator woensdag 16 januari 2019 @ 15:19:17 #264
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_184436672
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_184437157
NPO heeft ook een eigen service.
pi_184437297
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Netflix accounts mogen gewoon gedeeld worden want wat is niet buiten huiselijke kring. Ik deel hem met mijn zus en ouders die elders wonen. Dat mag gewoon hoor, tenminste zo is het altijd geweest. Anders moeten ze er een IP block op zetten als je er gebruik van maakt buiten huiselijke kring. Maar dat kunnen ze niet doen want dan kan jezelf ook niet onderweg of in het buitenland kijken. Dus lekker laten gaan, niets aan de hand...
precies doe ik ook maar dan met de opa's en oma's. En denk niet dat ze dat gaan veranderen ivm vakantie adressen etc.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 10:06 schreef ser het volgende:
Denk dat het zo'n vaart niet zal lopen voor familie/vrienden delen. Immers als je een standaard abbo hebt mag je op 2 devices tegelijk kijken. Als mijn dochter dat altijd bij de opa's en oma's doet hebben we al 3 locaties waar vaak Netflix bekeken wordt. Dan nog 4g en WiFi verbindingen hoe willen ze dat ooit gebruikersvriendelijk gaan maken? En dan tel ik de eventuele vakantie adressen niet mee die mensen kunnen hebben.
Zullen er echt mensen zijn die een (premium) account hebben en die dan verhuren via marktplaats/websites aan vreemden om winst te maken?
Ben ook benieuwd wat Disney/Amazon etc. gaan aanbieden maar als er teveel diensten komen dan wordt dat ook weer (te) duur......Om nog maar over de landen restricties te zwijgen waardoor een torrent site weer aantrekkelijk wordt.....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_184438735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met season 2 van Friends from College. Nu al leuker dan season 1. Heerlijke ongemakkelijke droge humor.
Oke straks eens kijken dan
Vond seizoen 1 heel leuk
pi_184438805
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
NPO heeft ook een eigen service.
Ik dacht dat dat onderdeel was van NLZiet en ook los te krijgen was?
Be curious, not judgmental
pi_184438906
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:31 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat onderdeel was van NLZiet en ook los te krijgen was?
Durf ik niet te zeggen. Ik betaal er los voor in ieder geval. 3 of 4 euro per maand.
pi_184438930
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:45 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb lopen googlen vorige week over dat netflixaccount delen.
En het zou gaan over het delen van een account als je een abbonement hebt voor 1 device.
Niet voor meerdere devices, maar dat zetten ze er voor het gemak niet bij bij de meeste artikelen. :{
Dat stond er best duidelijk in bij wat ik gelezen heb?

Daarom postte ik al: betaal een paar euro meer
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:51:22 #271
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_184439099
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:45 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb lopen googlen vorige week over dat netflixaccount delen.
En het zou gaan over het delen van een account als je een abbonement hebt voor 1 device.
Niet voor meerdere devices, maar dat zetten ze er voor het gemak niet bij bij de meeste artikelen. :{
Inderdaad.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:51:32 #272
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_184439103
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:38 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Durf ik niet te zeggen. Ik betaal er los voor in ieder geval. 3 of 4 euro per maand.
npostart plus kost 2,95/maand.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 16 januari 2019 @ 17:52:29 #273
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_184439116
quote:
5s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:26 schreef Aether het volgende:
Hoeveel diensten zijn er eigenlijk in Nederland?

* Netflix
* Amazon Prime
* Videoland
* NLziet
* Pathé
* HBO
* MUBI
* iTunes
* Film 1
* MeJane
* MyPrime
* CineTree
https://voorstellinggemist.tv/
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_184439117
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 17:51 schreef Devil010 het volgende:

[..]

npostart plus kost 2,95/maand.
Dank voor de aanvulling! ^O^
pi_184439937
quote:
5s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:26 schreef Aether het volgende:
Hoeveel diensten zijn er eigenlijk in Nederland?

* Netflix
* Amazon Prime
* Videoland
* NLziet
* Pathé
* HBO
* MUBI
* iTunes
* Film 1
* MeJane
* MyPrime
* CineTree
Oh dan val ik nog mee met mijn vier die ik gebruik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')