abonnement Unibet Coolblue
pi_184217805
https://twitter.com/edo_manu/status/1081339169073496064?s=21

Timed shooting met Manolas (18 shooting).
  zaterdag 5 januari 2019 @ 14:56:31 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184218883
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 13:38 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/edo_manu/status/1081339169073496064?s=21

Timed shooting met Manolas (18 shooting).
Spel is compleet verneukt door al die onzin die EA erin wil gooien. Timed shooting, 50/50 balls, werkt allemaal niet zoals het hoort. Een maand geleden zei ik al hoe de fuck is het mogelijk dat 2,5 maand na release het een betere optie is om vanaf 25 meter een finesse te schieten dan 1 op 1 met de keeper te gaan. Zijn inmiddels op de 3,5 maand en het is gewoon nog steeds zo, echt ongelofelijk hoe laks EA is met dit spel.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184219102
Gisteren werkelijk waar dramatisch begonnen aan de WL, 3-4..

Vanochtend uit een soort van frustratie maar flashback Tévez aangeschaft en hij speelt echt als een beest. Vandaag tot nu toe alle 10 mijn potten gewonnen dus ga nu 13-4, en Tévez heeft in 10 wedstrijden 9 goals en 7 assists :)
pi_184233067
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 14:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Spel is compleet verneukt door al die onzin die EA erin wil gooien. Timed shooting, 50/50 balls, werkt allemaal niet zoals het hoort. Een maand geleden zei ik al hoe de fuck is het mogelijk dat 2,5 maand na release het een betere optie is om vanaf 25 meter een finesse te schieten dan 1 op 1 met de keeper te gaan. Zijn inmiddels op de 3,5 maand en het is gewoon nog steeds zo, echt ongelofelijk hoe laks EA is met dit spel.
Spel is ook verneukt door al die sukkels die alleen maar BPL teams hebben. Door al die SBC's kom je tijdens WL bijna geen ander soort teams tegen. 95% is BPL (of combi met Bundesliga, ook zo erg) . Het is saai en EA houdt dit gewoon in stand door BPL spelers veel te goed te maken dan ze zijn en 90% van alle SBC is BPL. Daarnaast kunnen Sterling, Sané en Hazard opeens kopgoals maken terwijl ze in het echt niet eens 10cm hoog kunnen springen. Of Son die een verdediger omver duwt. Heel realistisch.
  Redactie Sport zondag 6 januari 2019 @ 01:53:55 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_184233935
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:04 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Spel is ook verneukt door al die sukkels die alleen maar BPL teams hebben. Door al die SBC's kom je tijdens WL bijna geen ander soort teams tegen. 95% is BPL (of combi met Bundesliga, ook zo erg) . Het is saai en EA houdt dit gewoon in stand door BPL spelers veel te goed te maken dan ze zijn en 90% van alle SBC is BPL. Daarnaast kunnen Sterling, Sané en Hazard opeens kopgoals maken terwijl ze in het echt niet eens 10cm hoog kunnen springen. Of Son die een verdediger omver duwt. Heel realistisch.
Het probleem is dat BPL meer hogere rated spelers heeft dan andere leagues, waardoor je meer opties hebt. En vervolgens is dat de populaire league en worden er meer speciale kaarten voor uitgebracht, dus willen meer mensen pl, etc
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_184234359
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 01:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het probleem is dat BPL meer hogere rated spelers heeft dan andere leagues, waardoor je meer opties hebt. En vervolgens is dat de populaire league en worden er meer speciale kaarten voor uitgebracht, dus willen meer mensen pl, etc
EA creëert dat. Juist door die rating te hoog te zetten en teveel de focus te leggen op de BPL. Je hebt hierdoor geen balans. Maakt het spel heel eentonig. Drie van de 18 WL wedstrijden die ik heb gespeeld vandaag waren niet-BPL. Allemaal dezelfde spelers. Allemaal Lucas, Son, Rashford en Hazard of een andere SBC BPL droeftoeter. Die spelers hebben bijna 6 verschillende kaarten. Terwijl meerdere topspelers er maar één of twee hebben. Het is geen moer aan om telkens tegen dezelfde spelers te spelen. Die ook nog zo overpowered zijn dat het niet meer leuk is.
pi_184235533
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:41 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

EA creëert dat. Juist door die rating te hoog te zetten en teveel de focus te leggen op de BPL. Je hebt hierdoor geen balans. Maakt het spel heel eentonig. Drie van de 18 WL wedstrijden die ik heb gespeeld vandaag waren niet-BPL. Allemaal dezelfde spelers. Allemaal Lucas, Son, Rashford en Hazard of een andere SBC BPL droeftoeter. Die spelers hebben bijna 6 verschillende kaarten. Terwijl meerdere topspelers er maar één of twee hebben. Het is geen moer aan om telkens tegen dezelfde spelers te spelen. Die ook nog zo overpowered zijn dat het niet meer leuk is.
Dit inderdaad, BPL zuigt ballen. Minst creatieve breinen blijven BPL teams gebruiken. Terwijl er prima hybrids te gebruiken zijn.

Je hebt er toch geen lol in om met bijna exact zelfde BPL team tegen een andere BPL team te spelen? Dan voelt het team toch niet van jou? Het is juist een overwinning als je met een creatieve hybrid van dat soort teams weet te winnen.
Ook geen 38
pi_184236411
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 02:41 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

EA creëert dat. Juist door die rating te hoog te zetten en teveel de focus te leggen op de BPL. Je hebt hierdoor geen balans. Maakt het spel heel eentonig. Drie van de 18 WL wedstrijden die ik heb gespeeld vandaag waren niet-BPL. Allemaal dezelfde spelers. Allemaal Lucas, Son, Rashford en Hazard of een andere SBC BPL droeftoeter. Die spelers hebben bijna 6 verschillende kaarten. Terwijl meerdere topspelers er maar één of twee hebben. Het is geen moer aan om telkens tegen dezelfde spelers te spelen. Die ook nog zo overpowered zijn dat het niet meer leuk is.
Ik vertik het om met een full bpl team te spelen maar ik word echt die kant opgedrukt door EA dmv untradeble spelers die ik pack en bpl SBC met spelers die of erg goedkoop zijn (Torreira, Valencia, v Aanholt, Son) of gewoon te op zijn (potm Hazard).

Om de ratings wat aantrekkelijker te maken lijkt me geen optie, dat is onrealistisch en krijg je op zeker gezeik mee. Maar wat minder bpl special cards en meer van andere leagues lijkt me zeker al een stap in de goede richting.

Waarom bv geen La Liga/serie A potm? Of waarom zelfs geen Eredivisie potm?
  zondag 6 januari 2019 @ 11:27:13 #34
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184236918
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 10:52 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik vertik het om met een full bpl team te spelen maar ik word echt die kant opgedrukt door EA dmv untradeble spelers die ik pack en bpl SBC met spelers die of erg goedkoop zijn (Torreira, Valencia, v Aanholt, Son) of gewoon te op zijn (potm Hazard).

Om de ratings wat aantrekkelijker te maken lijkt me geen optie, dat is onrealistisch en krijg je op zeker gezeik mee. Maar wat minder bpl special cards en meer van andere leagues lijkt me zeker al een stap in de goede richting.

Waarom bv geen La Liga/serie A potm? Of waarom zelfs geen Eredivisie potm?
Zal wel met licenties te maken hebben. Maar BPL krijgt inderdaad veel te veel speciale kaarten, waarom krijgen zowel Rashford als Son een LW Futmas kaart bijvoorbeeld? Neem dan alleen Son, en neem voor rugnummer 10 iemand uit een andere league.. MOTM kaarten zijn ook vaak uit de FA cup, in vorige jaren tenminste, en bijna geen andere leagues volgens mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 6 januari 2019 @ 12:56:52 #35
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184238780
Lekker hoor, 2 penalty series op rij verliezen doordat je tegenstander in de laatste 5 minuten van de verlenging er een timed finesse of aftrap goal in schiet :9~ van 5-0 naar 5-2. Wat een debiel spel.

Edit: Van 5-0 naar 6-4, sta comfortabel 2-0 voor heb schot na schot dat door zijn keeper gestopt wordt om vervolgens in de 80ste en 86ste minuut 2 finesses om m'n oren te krijgen. Xbox uitgezet op 2-2, dit speel ik niet meer tot ze finesses en 1 v 1s patchen, dit gaat helemaal nergens over.

[ Bericht 17% gewijzigd door GotenSSJ op 06-01-2019 16:18:24 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184255219
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker hoor, 2 penalty series op rij verliezen doordat je tegenstander in de laatste 5 minuten van de verlenging er een timed finesse of aftrap goal in schiet :9~ van 5-0 naar 5-2. Wat een debiel spel.

Edit: Van 5-0 naar 6-4, sta comfortabel 2-0 voor heb schot na schot dat door zijn keeper gestopt wordt om vervolgens in de 80ste en 86ste minuut 2 finesses om m'n oren te krijgen. Xbox uitgezet op 2-2, dit speel ik niet meer tot ze finesses en 1 v 1s patchen, dit gaat helemaal nergens over.
Same here.

Lekker weer andere spellen opgepakt.
pi_184255583
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker hoor, 2 penalty series op rij verliezen doordat je tegenstander in de laatste 5 minuten van de verlenging er een timed finesse of aftrap goal in schiet :9~ van 5-0 naar 5-2. Wat een debiel spel.

Edit: Van 5-0 naar 6-4, sta comfortabel 2-0 voor heb schot na schot dat door zijn keeper gestopt wordt om vervolgens in de 80ste en 86ste minuut 2 finesses om m'n oren te krijgen. Xbox uitgezet op 2-2, dit speel ik niet meer tot ze finesses en 1 v 1s patchen, dit gaat helemaal nergens over.
Speel zo min mogelijk Champions, wss dit weekend om even wat extra geld te maken voor het aanschaffen van Henry.

Verspeelde gister een 4-0 voorsprong in rivals.
Maakte in de 60e min 4-0, niks aan de hand. vanaf zijn aftrap kon ik echt helemaal niets meer
Ballack kon geen bal claimen, Alonso kreeg hem niet over het middenveld etc.

Kut spel
pi_184255603
Ik ben geëindigd in goud 2 met WL, 14W - 13V. Vond het eigenlijk nog wel lekker gaan, gisteravond alleen 3 potten gedaan om nog 1 winst te krijgen voor de 14e winst pot. Verder vrij weinig last van de glitches gehad. Paar keer dat de keeper dacht dat die een levend standbeeld was en voornamelijk fucking veel vrije trappen tegen terwijl ik zelf niets indruk :') Wel +/- 12 van de ze 16 gestopte penalty's 8-)

Wat ik mij afvraag: Waarom verliest mijn Perisic echt ongeveer alle sprint EN krachtduels. Dat pace eruit is weet ik, maar het lijkt wel alsof die telkens stopt met lopen en niet vooruit te branden is. Alleen nog maar bruikbaar met kaatsen, voorzetten en corners.

Vandaag TOTY in de packs, heeft het bewaren van m'n WL en SB rewards nut? Of zijn die al voor gegenereerd? Player pick kan gewoon al neem ik aan, dat veranderd toch niet?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184256769
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 08:45 schreef ebtravel het volgende:
Ik ben geëindigd in goud 2 met WL, 14W - 13V. Vond het eigenlijk nog wel lekker gaan, gisteravond alleen 3 potten gedaan om nog 1 winst te krijgen voor de 14e winst pot. Verder vrij weinig last van de glitches gehad. Paar keer dat de keeper dacht dat die een levend standbeeld was en voornamelijk fucking veel vrije trappen tegen terwijl ik zelf niets indruk :') Wel +/- 12 van de ze 16 gestopte penalty's 8-)

Wat ik mij afvraag: Waarom verliest mijn Perisic echt ongeveer alle sprint EN krachtduels. Dat pace eruit is weet ik, maar het lijkt wel alsof die telkens stopt met lopen en niet vooruit te branden is. Alleen nog maar bruikbaar met kaatsen, voorzetten en corners.

Vandaag TOTY in de packs, heeft het bewaren van m'n WL en SB rewards nut? Of zijn die al voor gegenereerd? Player pick kan gewoon al neem ik aan, dat veranderd toch niet?
WL rewards krijg je pas donderdagochtend.
pi_184257536
Tevez wel of niet doen? Een end game card of niet. Zijn 88 pace en lengte vallen mij tegen.
Ook geen 38
pi_184257566
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:32 schreef Tenninetyfive het volgende:
Tevez wel of niet doen? Een end game card of niet. Zijn 88 pace en lengte vallen mij tegen.
Ik heb hem net gedaan, kan deze monster kaart niet laten liggen.
pi_184257597
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 10:34 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

WL rewards krijg je pas donderdagochtend.
had het door! Dus dan zijn de TOTY packs er sws :)
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184257612
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:32 schreef Tenninetyfive het volgende:
Tevez wel of niet doen? Een end game card of niet. Zijn 88 pace en lengte vallen mij tegen.
Nou, in elke wedstrijd tegen hem legt die er 2-3 in. Kan uiteraard goed aan mij liggen, maar als ik er een team om heen kan krijgen had ik 't gedaan :)

Goede pace/kracht combi wel.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184258563
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 11:38 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Goede pace/kracht combi wel.
Precies dat
pi_184260226
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 07:52 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Same here.

Lekker weer andere spellen opgepakt.
Ben blij dat ik sinds November gestopt ben, moet nog steeds mijn WL claimen maar fuck dat

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2019 14:06:52 ]
pi_184261551
EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-01-2019 om 15:00:08 🏆 The #FIFA19 Team of the Year! 🏆GK: De GeaDEF: MarceloDEF: Sergio RamosDEF: van DijkDEF: VaraneMID: De BruyneMID: Kante MID: ModricFWD: MbappeFWD: Messi FWD: Ronaldo Forwards will be available in-game from 6 pm UK! #TOTY #FUT https://t.co/jgF2Zg6Owv reageer retweet


Zoals verwacht
  maandag 7 januari 2019 @ 15:12:21 #47
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_184261611
Van Dijk gaat een zieke kaart worden. 85 rated is al zo OP, kan je nagaan wat een 93/94 rated gaat zijn _O-

Edit: Had Varane helemaal gemist. Holy shit. TOTY Van Dijk - TOTY Varane als centraal duo :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_184261663
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Dijk gaat een zieke kaart worden. 85 rated is al zo OP, kan je nagaan wat een 93/94 rated gaat zijn _O-

Edit: Had Varane helemaal gemist. Holy shit. TOTY Van Dijk - TOTY Varane als centraal duo :D
heel dat team is kei sick, als ik er een zou packen. Alleen de Gea/Modric zou jammer zijn. De rest bouw ik er wel in
pi_184261734
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:08 schreef Roypsv het volgende:
EASPORTSFIFA twitterde op maandag 07-01-2019 om 15:00:08 🏆 The #FIFA19 Team of the Year! 🏆GK: De GeaDEF: MarceloDEF: Sergio RamosDEF: van DijkDEF: VaraneMID: De BruyneMID: Kante MID: ModricFWD: MbappeFWD: Messi FWD: Ronaldo Forwards will be available in-game from 6 pm UK! #TOTY #FUT https://t.co/jgF2Zg6Owv reageer retweet
[ afbeelding ]

Zoals verwacht
Ik kan geen kut met deze spelers in m'n serie A team :'). De Bruyna kan nog met Mertens en Nainggolan. Ja uiteraard Ronaldo, maar sowieso is een slechte IF packen al een utopie :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_184261812
Vorig jaar packte ik meteen Bonucci, 1 mil profit

Zal niet weer gebeuren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')