Nu niet meerquote:
Fijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu niet meer. Moest 4 km. Maar heb ook wel stukjes gefietst
.
Net weggebracht, kan m om 17u ophalen.
Ja. Zal wel wat extra kosten, maar is dan maar zo. Kan ik morgen iig weer lekker fietsen.quote:
Jah inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Zal wel wat extra kosten, maar is dan maar zo. Kan ik morgen iig weer lekker fietsen.
Ik heb ook geen andere fiets waar de kleine man ook mee kan. Dus ja.quote:
Dan maar zo inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen andere fiets waar de kleine man ook mee kan. Dus ja.
Anywho. Yay.
Ja het is erg donkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:20 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu eerst opwarmen met een kop thee.
Het begon halverwege te miezeren. Stom weer. Ik wil zon. Dan kan ik ook een jurkenfoto maken.
Heb ik vanmorgen al gedaan. Ik moet niks meerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja het is erg donker
Ik moet nog boodschappen doen maar ben echt niet vooruit te branden
Goed bezig! Ik moet ook nog wassenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen al gedaan. Ik moet niks meer.
De wasmachine is klaar, was is opgehangen en/of opgeruimd, planten heb ik behandeld, net lekker met de mannen weggeweest, paard is gedaan.
Morgen ga ik stofzuigen en dweilen e.d.. dus nu niks meer.
Waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:30 schreef Poes. het volgende:
Lekker bezig Samzz
Ik zal ook even verder, zit tussen het poetsen door Derry Girls te kijken op Netflix.Té grappig
Over een groep tienermeisjes uit Derry (Ierland) ten tijden van de burgeroorlog, jaren 90 ofzo. Heb daar verder geen verstand van.quote:
Burgeroorlog en grappig gaan meestal niet samenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Over een groep tienermeisjes uit Derry (Ierland) ten tijden van de burgeroorlog, jaren 90 ofzo. Heb daar verder geen verstand van.
Ik moest ook Googelen hoor, heb helemaal geen verstand van die geschiedenisquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burgeroorlog en grappig gaan meestal niet samen.
Omg dat ga ik ook kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor Poes mijn kleding van vandaag.WaaauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat ben je slank!![]()
Ja maar ik had op één of andere manier een klein dikkerdje in m'n hoofd bij jouw usernamequote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Dank, ik ben fan van m'n fuzzy poezentrui.
En dat sporten/braaf eten werpt z'n vruchten af.Al mag er voor het mooie nog wel wat af, kilootje of 5 ofzo.
(Houding doet een hoop)
Ik ben niet superlang, maar klein allerminst.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar ik had op één of andere manier een klein dikkerdje in m'n hoofd bij jouw username![]()
Sorry
En al helemaal geen dikkerdjequote:Op zaterdag 5 januari 2019 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet superlang, maar klein allerminst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |