Volgens het nieuwsbericht zijn de winkels vooralsnog open. Ik zou je pakketjes zsm ophalen voordat dat verandert. (Ervan uitgaande dat je al betaald hebt)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:39 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hoe concreet is dit nieuwsbericht? Volgens mij proberen ze een doorstart te maken, wel heb ik van de manager van Heerlen gehoord dat het slecht ging met de keten, maar hij had het niet over een faillissement van CoolCat. Morgen of donderdag moet ik toch weer twee pakjes ophalen in de winkel en dan vraag ik hoe het echt zit.
Je bent een man maar je gedraagt je als een wijf.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:39 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hoe concreet is dit nieuwsbericht? Volgens mij proberen ze een doorstart te maken, wel heb ik van de manager van Heerlen gehoord dat het slecht ging met de keten, maar hij had het niet over een faillissement van CoolCat. Morgen of donderdag moet ik toch weer twee pakjes ophalen in de winkel en dan vraag ik hoe het echt zit.
Je bent n man en je gedraagt je als een zak hooi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je bent een man maar je gedraagt je als een wijf.
Shoot me. Politiek correct gelul altijd hier op FOK!.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent n man en je gedraagt je als een zak hooi.
Gewoon zoals bij Intertoys toch? Pakken waar je voor betaald hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die pakjes nog niet betaald hebt?
Die testosteron van jou stinkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Shoot me. Politiek correct gelul altijd hier op FOK!.
Da's in deze context tuurlijk niet zo relevant hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een man jurkjes koopt bij de Coolcat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het zal je verbazenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een man jurkjes koopt bij de Coolcat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |