Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:16 schreef Patroon het volgende:
Kleding kopen van Coolcat. Ja dan vraag je er ook om
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
En gezien jouw historie zou ik me ook nog wel kunnen voorstellen dat ze het contactverbod speciaal voor jou hebben uitgevonden.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M
... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
Dat mysterie heeft TS nooit kunnen/willen ontrafelen; ben bang dat hier ook wat ontbreekt aan 'het hele verhaal' (en zal blijven ontbreken).quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M
... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:29 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Ehm ... die mail is van 21 mei, je winkelverbod is van 26 mei. De H&M klantenservice heeft geen glazen bol waarmee ze in de toekomst kunnen kijken.
Het kan haast niet anders dan dat er wat anders is voorgevallen dan een tassencontrole, dat ze 5 dagen later je alsnog de toegang ontzeggen.
Te vaak in de zin van stalken? Hoe vaak is dan 'te vaak'? Als jij dagelijks 3x belt om ze de huid vol te schelden, kan ik me voorstellen dat ze die stap zetten.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
hebben ze gedreigd met een contact en winkelverbod vanwege te vaak bellen.
Dat is dus online kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
vertraagde pakketten en/of kledingstukken waarvan de kleur of patroonindeling niet overeen kwam met de foto'
En dat is offline kopen.quote:Volgens de manager van de winkel heeft hij dit nog nooit meegemaakt in zijn loopbaan
2 x zelfs... Wanneer producten van een bepaald merk niet bevallen waarom dan daar blijven shoppenquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
. Ik moet uit ervaring zeggen dat je het wel heel erg ver geschopt moet hebben dat je op zo'n lijstje komt
Rationeel handelen is niet aan alle mensen besteed.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Wanneer producten van een bepaald merk niet bevallen waarom dan daar blijven shoppen
Ik haal voor mijn kind daar ook helemaal niks. Te ordinair vind ik het.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:19 schreef _Arual_ het volgende:
Dat crossposten via verschillende kanalen is sowieso erg irritant. Grote kans dat er daardoor verschillende mensen druk bezig zijn met dezelfde klacht. En dat kost tijd en geld. Facebook vind ik sowieso geen manier om te klagen, zeker niet bij openbare berichten. Ik vind het vaak nogal schreeuwerig en als ik onder een gezellige/informatieve/grappige post opeens een compleet ongerelateerde klacht zie staan.
En dan is er ook nog de aard van je klachten. Zijn ze terecht? Volgens jou wel, maar er zijn grenzen. Wat is de toon van je klachten? Ben je wel voor rede vatbaar?
Waarom blijf je daar kopen als het je niet bevalt? En überhaupt als je ouder bent dan 17?
Ik wist dat er wel een plottwist zou komen in dit topic!quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M
... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
Astjequote:Op donderdag 3 januari 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, je kent TS nog niet? Ik kan het niet zo oplepelen, maar het is een erg bijzonder ‘geval’.
Dus heb je nu reeds een "contactverbod" of dreigen ze er vooralsnog enkel mee?quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
Omdat ik mijn ongenoegen hierover geuit heb op zowel hun facebook pagina alsook via de klantenservice hebben ze gedreigd met een contact en winkelverbod vanwege te vaak bellen.
En wat concludeer je daar dan uit?quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
Trouwens Coolcat wilt hebben dat ik alleen via whats app en e mail schrijf, maar op beiden reageren ze totaal niet, ook niet op wat ik op hun facebook pagina plaats.
Serieus? Mag je als winkelier niet zelf beslissen wie je in je winkel wel en niet wilt toelaten?quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
Een winkelverbod kan alleen worden opgelegd bij onhebbelijk gedrag in de winkel in kwestie, maximaal voor een jaar. Dat kan diefstal zijn, maar ook ongepast of bedreigend gedrag naar personeel of klanten toe.
Blijkbaar niet, want wat Janneke zegt klopt helemaal. Bij mij in de winkel komen mensen zelfs weer terug na hun 1 jarige winkelverbod. Die kennen 0,0 gêne. Uiteraard worden ze extra in de gaten gehouden en dat weten ze ook.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Serieus? Mag je als winkelier niet zelf beslissen wie je in je winkel wel en niet wilt toelaten?
Bizar; ik zou gezworen hebben dat je dat helemaal zelf beslist...quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Blijkbaar niet, want wat Janneke zegt klopt helemaal. Bij mij in de winkel komen mensen zelfs weer terug na hun 1 jarige winkelverbod. Die kennen 0,0 gêne. Uiteraard worden ze extra in de gaten gehouden en dat weten ze ook.
Tot op zekere hoogte mag dat wel, zo lang je tenminste niet discrimineert. Maar een (schriftelijk vastgelegd) winkelverbod maakt het wat makkelijker om gasten die eerder voor overlast hebben gezorgd te weren, aangezien ze een overtreding plegen als ze terugkomen en (in veel gevallen) dus het risico lopen voor de 237e keer een nacht in de cel te mogen overnachten.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Serieus? Mag je als winkelier niet zelf beslissen wie je in je winkel wel en niet wilt toelaten?
Niet relevant voor het winkelverbod. Dus je bent alleen maar onnodig aan het bashen.quote:..
Positieve ontwikkeling imho. En een antwoord op de deelvraag van ts lijkt mij. Nice one.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:56 schreef Renesite het volgende:
https://ictrecht.nl/2016/05/24/mag-je-klanten-weigeren/
Nee joh, het ligt aan iedereen behalve hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 08:07 schreef Hallmark het volgende:
TS, heb je het niet een beetje te bont gemaakt?
Facebook is juist de manier om te klagen. Mooi in het oog van de rest van het publiek. En dan moeten ze wel snel reageren.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:19 schreef _Arual_ het volgende:
Dat crossposten via verschillende kanalen is sowieso erg irritant. Grote kans dat er daardoor verschillende mensen druk bezig zijn met dezelfde klacht. En dat kost tijd en geld. Facebook vind ik sowieso geen manier om te klagen, zeker niet bij openbare berichten. Ik vind het vaak nogal schreeuwerig als ik onder een gezellige/informatieve/grappige post opeens een compleet ongerelateerde klacht zie staan.
En dan is er ook nog de aard van je klachten. Zijn ze terecht? Volgens jou wel, maar er zijn grenzen. Wat is de toon van je klachten? Ben je wel voor rede vatbaar?
Waarom blijf je daar kopen als het je niet bevalt? En überhaupt als je ouder bent dan 17?
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)sement-aan~a4855b91/
Coolcat heeft het niet overleefd zonder Hakuna.
Gelukkig zit ze nog op FOK!.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)sement-aan~a4855b91/
Coolcat heeft het niet overleefd zonder Hakuna.
Nou ... amperquote:
Hij heeft er vandaag nog gauw even een 'biker'( )jasje gescoordquote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)sement-aan~a4855b91/
Coolcat heeft het niet overleefd zonder Hakuna.
Hoe concreet is dit nieuwsbericht? Volgens mij proberen ze een doorstart te maken, wel heb ik van de manager van Heerlen gehoord dat het slecht ging met de keten, maar hij had het niet over een faillissement van CoolCat. Morgen of donderdag moet ik toch weer twee pakjes ophalen in de winkel en dan vraag ik hoe het echt zit.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)sement-aan~a4855b91/
Coolcat heeft het niet overleefd zonder Hakuna.
Hoe meer concreet wil je het hebben dan? En denk je serieus dat het personeel meer weet?...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:39 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hoe concreet is dit nieuwsbericht? Volgens mij proberen ze een doorstart te maken, wel heb ik van de manager van Heerlen gehoord dat het slecht ging met de keten, maar hij had het niet over een faillissement van CoolCat. Morgen of donderdag moet ik toch weer twee pakjes ophalen in de winkel en dan vraag ik hoe het echt zit.
Ik hoop voor je dat je die pakjes nog niet betaald hebt?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:39 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hoe concreet is dit nieuwsbericht? Volgens mij proberen ze een doorstart te maken, wel heb ik van de manager van Heerlen gehoord dat het slecht ging met de keten, maar hij had het niet over een faillissement van CoolCat. Morgen of donderdag moet ik toch weer twee pakjes ophalen in de winkel en dan vraag ik hoe het echt zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |