abonnement Unibet Coolblue
pi_184184979
Beste Fokkers

Heb een probleem waar ik niet goed raad mee weet. Heb vaker de klantenservice van Coolcat gebeld omdat ik wel eens problemen ondervond van vertraagde pakketten en/of kledingstukken waarvan de kleur of patroonindeling niet overeen kwam met de foto' . Omdat ik mijn ongenoegen hierover geuit heb op zowel hun facebook pagina alsook via de klantenservice hebben ze gedreigd met een contact en winkelverbod vanwege te vaak bellen.

Volgens de manager van de winkel heeft hij dit nog nooit meegemaakt in zijn loopbaan en kan een klantenservice vanuit een kantoor in Utrecht niet een contact en winkelverbod opleggen.

Hoe zit dit nu precies. Wie heeft er gelijk, de klantenserie van Coolcat of de filiaalmanager.

Trouwens Coolcat wilt hebben dat ik alleen via whats app en e mail schrijf, maar op beiden reageren ze totaal niet, ook niet op wat ik op hun facebook pagina plaats.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_184185030
Waarom ga je niet gewoon naar de winkel toe?

En wat maakt dat je een verbod krijgt? De hoeveelheid berichten of je taalgebruik?
pi_184185071
Kleding kopen van Coolcat. Ja dan vraag je er ook om :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 18:16:57 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184185074
Ik vraag me vooral af, als je daar continue zo'n gezeik mee hebt, met die zaak, waarom je daar überhaupt nog dingen koopt...?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:17:15 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_184185079
Een winkelverbod kan alleen worden opgelegd bij onhebbelijk gedrag in de winkel in kwestie, maximaal voor een jaar. Dat kan diefstal zijn, maar ook ongepast of bedreigend gedrag naar personeel of klanten toe.

Van een contactverbod met een helpdesk heb ik nog niet gehoord, maar ze zijn op zich ook niet verplicht om je te woord te staan natuurlijk. En gezien jouw historie zou ik me ook nog wel kunnen voorstellen dat ze het contactverbod speciaal voor jou hebben uitgevonden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_184185083
Via Facebook en via andere kanalen op social media beschadig je hun reputatie? Misschien dat ze daarom een verbod geven?
ik ben
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:18:01 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184185086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:16 schreef Patroon het volgende:
Kleding kopen van Coolcat. Ja dan vraag je er ook om :')
Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M

... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
pi_184185136
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
En gezien jouw historie zou ik me ook nog wel kunnen voorstellen dat ze het contactverbod speciaal voor jou hebben uitgevonden.
:D
pi_184185233
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M

... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_184185582
Je kan de spullen toch ook retourneren als ze tegen vallen? Waarom zoveel gezeur?
  Redactie Frontpage donderdag 3 januari 2019 @ 18:43:37 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_184185585
Iedereen wil je blijkbaar een verbod opleggen, wellicht moet je vooral jezelf eens achter de oren krabben en niet zo janken over de repercussies op je gedrag.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_184185933
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M

... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
Dat mysterie heeft TS nooit kunnen/willen ontrafelen; ben bang dat hier ook wat ontbreekt aan 'het hele verhaal' (en zal blijven ontbreken).
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:29 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Ehm ... die mail is van 21 mei, je winkelverbod is van 26 mei. De H&M klantenservice heeft geen glazen bol waarmee ze in de toekomst kunnen kijken.

Het kan haast niet anders dan dat er wat anders is voorgevallen dan een tassencontrole, dat ze 5 dagen later je alsnog de toegang ontzeggen.
pi_184185940
Je had toch ook in de Hema of H&M een winkelverbod?

Zou je dan niet eens te rade gaan bij jezelf hoe dat komt?

Edit: H&M dus. Maar het punt dat het hoogstwaarschijnlijk aan jezelf ligt blijft staan.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 19:00:07 ]
pi_184185943
Hakuna matata. Maar misschien moet je je inderdaad zorgen gaan maken om je gedrag.
pi_184185962
Gedraag je eens, dan word je misschien niet uit alle winkels geweerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 19:00:44 ]
pi_184185993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
hebben ze gedreigd met een contact en winkelverbod vanwege te vaak bellen.
Te vaak in de zin van stalken? Hoe vaak is dan 'te vaak'? Als jij dagelijks 3x belt om ze de huid vol te schelden, kan ik me voorstellen dat ze die stap zetten.
pi_184186091
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
vertraagde pakketten en/of kledingstukken waarvan de kleur of patroonindeling niet overeen kwam met de foto'
Dat is dus online kopen.
quote:
Volgens de manager van de winkel heeft hij dit nog nooit meegemaakt in zijn loopbaan
En dat is offline kopen.

Ik snap het verband niet: wat heeft een winkel(verbod) te maken met je online aankopen (die je om welke reden dan ook niet bevallen)? Of is het zo dat jij je online aankopen via de winkel retourneert?
pi_184186156
Het een belverbod noemen gaat wat ver maar ze mogen je inderdaad gewoon weigeren te woord te staan. Ik moet uit ervaring zeggen dat je het wel heel erg ver geschopt moet hebben dat je op zo'n lijstje komt :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_184186611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
. Ik moet uit ervaring zeggen dat je het wel heel erg ver geschopt moet hebben dat je op zo'n lijstje komt :')
2 x zelfs... Wanneer producten van een bepaald merk niet bevallen waarom dan daar blijven shoppen
pi_184188499
Dit is zo een topic waar de andere kant van het verhaal interessanter is dan de kant van het verhaal dat hier afgespiegeld gaat worden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_184188514
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:28 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Wanneer producten van een bepaald merk niet bevallen waarom dan daar blijven shoppen
Rationeel handelen is niet aan alle mensen besteed.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:51:25 #22
451005 Grems
Clown World
pi_184188600
Dan moet je echt heel erg je best doen.
pi_184189109
Als je iets koopt en het bevalt niet: Stuur het terug. Als dit je te vaak overkomt stop je met shoppen bij Coolcat. Simpel toch? Waarom zou je ze gaan mailen, bellen, faxen, appen of wat-dan-ook anders dan terugsturen?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_184189357
Dat crossposten via verschillende kanalen is sowieso erg irritant. Grote kans dat er daardoor verschillende mensen druk bezig zijn met dezelfde klacht. En dat kost tijd en geld. Facebook vind ik sowieso geen manier om te klagen, zeker niet bij openbare berichten. Ik vind het vaak nogal schreeuwerig als ik onder een gezellige/informatieve/grappige post opeens een compleet ongerelateerde klacht zie staan.

En dan is er ook nog de aard van je klachten. Zijn ze terecht? Volgens jou wel, maar er zijn grenzen. Wat is de toon van je klachten? Ben je wel voor rede vatbaar?

Waarom blijf je daar kopen als het je niet bevalt? En überhaupt als je ouder bent dan 17?

[ Bericht 0% gewijzigd door _Arual_ op 03-01-2019 21:28:58 (typo) ]
pi_184189486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 21:19 schreef _Arual_ het volgende:
Dat crossposten via verschillende kanalen is sowieso erg irritant. Grote kans dat er daardoor verschillende mensen druk bezig zijn met dezelfde klacht. En dat kost tijd en geld. Facebook vind ik sowieso geen manier om te klagen, zeker niet bij openbare berichten. Ik vind het vaak nogal schreeuwerig en als ik onder een gezellige/informatieve/grappige post opeens een compleet ongerelateerde klacht zie staan.

En dan is er ook nog de aard van je klachten. Zijn ze terecht? Volgens jou wel, maar er zijn grenzen. Wat is de toon van je klachten? Ben je wel voor rede vatbaar?

Waarom blijf je daar kopen als het je niet bevalt? En überhaupt als je ouder bent dan 17?
Ik haal voor mijn kind daar ook helemaal niks. Te ordinair vind ik het.

Ik heb net gekeken naar de dameskleding die ze verkopen... Jeetje.
  donderdag 3 januari 2019 @ 21:49:34 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_184190008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M

... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
Ik wist dat er wel een plottwist zou komen in dit topic!

_O_
Resistance is futile.
pi_184190247
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

oh, je kent TS nog niet? Ik kan het niet zo oplepelen, maar het is een erg bijzonder ‘geval’.
Astje
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
pi_184190351
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
Omdat ik mijn ongenoegen hierover geuit heb op zowel hun facebook pagina alsook via de klantenservice hebben ze gedreigd met een contact en winkelverbod vanwege te vaak bellen.
Dus heb je nu reeds een "contactverbod" of dreigen ze er vooralsnog enkel mee?

In beide gevallen is het in ieder geval niet voor niets, vermoed ik. Stop met contacteren, of schroef de frequentie en/of toon in ieder geval flink terug.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
Trouwens Coolcat wilt hebben dat ik alleen via whats app en e mail schrijf, maar op beiden reageren ze totaal niet, ook niet op wat ik op hun facebook pagina plaats.
En wat concludeer je daar dan uit?
pi_184190549
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
Een winkelverbod kan alleen worden opgelegd bij onhebbelijk gedrag in de winkel in kwestie, maximaal voor een jaar. Dat kan diefstal zijn, maar ook ongepast of bedreigend gedrag naar personeel of klanten toe.

Serieus? Mag je als winkelier niet zelf beslissen wie je in je winkel wel en niet wilt toelaten? :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')