Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:16 schreef Patroon het volgende:
Kleding kopen van Coolcat. Ja dan vraag je er ook om
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
En gezien jouw historie zou ik me ook nog wel kunnen voorstellen dat ze het contactverbod speciaal voor jou hebben uitgevonden.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M
... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
Dat mysterie heeft TS nooit kunnen/willen ontrafelen; ben bang dat hier ook wat ontbreekt aan 'het hele verhaal' (en zal blijven ontbreken).quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nou kijk, als je de H&M al niet meer binnen mag...
WGR / Winkelverbod opgelegd door H&M
... denk ik dat ze bij CoolCat niet geheel onredelijk zijn.
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:29 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Ehm ... die mail is van 21 mei, je winkelverbod is van 26 mei. De H&M klantenservice heeft geen glazen bol waarmee ze in de toekomst kunnen kijken.
Het kan haast niet anders dan dat er wat anders is voorgevallen dan een tassencontrole, dat ze 5 dagen later je alsnog de toegang ontzeggen.
Te vaak in de zin van stalken? Hoe vaak is dan 'te vaak'? Als jij dagelijks 3x belt om ze de huid vol te schelden, kan ik me voorstellen dat ze die stap zetten.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
hebben ze gedreigd met een contact en winkelverbod vanwege te vaak bellen.
Dat is dus online kopen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
vertraagde pakketten en/of kledingstukken waarvan de kleur of patroonindeling niet overeen kwam met de foto'
En dat is offline kopen.quote:Volgens de manager van de winkel heeft hij dit nog nooit meegemaakt in zijn loopbaan
2 x zelfs... Wanneer producten van een bepaald merk niet bevallen waarom dan daar blijven shoppenquote:Op donderdag 3 januari 2019 19:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
. Ik moet uit ervaring zeggen dat je het wel heel erg ver geschopt moet hebben dat je op zo'n lijstje komt
Rationeel handelen is niet aan alle mensen besteed.quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Wanneer producten van een bepaald merk niet bevallen waarom dan daar blijven shoppen
Ik haal voor mijn kind daar ook helemaal niks. Te ordinair vind ik het.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:19 schreef _Arual_ het volgende:
Dat crossposten via verschillende kanalen is sowieso erg irritant. Grote kans dat er daardoor verschillende mensen druk bezig zijn met dezelfde klacht. En dat kost tijd en geld. Facebook vind ik sowieso geen manier om te klagen, zeker niet bij openbare berichten. Ik vind het vaak nogal schreeuwerig en als ik onder een gezellige/informatieve/grappige post opeens een compleet ongerelateerde klacht zie staan.
En dan is er ook nog de aard van je klachten. Zijn ze terecht? Volgens jou wel, maar er zijn grenzen. Wat is de toon van je klachten? Ben je wel voor rede vatbaar?
Waarom blijf je daar kopen als het je niet bevalt? En überhaupt als je ouder bent dan 17?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |