abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_184187422
Pelosi House Speaker

Dow -600 points
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:06:17 #32
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184187433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:54 schreef martijnde3de het volgende:
nickconfessore twitterde op donderdag 03-01-2019 om 18:27:01 A good illustration to me of how weird the wall debate is.Trump campaigned to build a thing that basically already exists, to solve a problem that was already diminishing.Dems don't want to give him the thing that already exists, which most of them already voted for. https://t.co/GplhlQW5L9 reageer retweet
Ik zou die vent meteen uit mijn twitterlijst gooien. Klopt geen reet van wat hij zegt op 2 dingen na, dat er al een stuk "bemuurd" is (maar wat niet gaat over wat Trump beloofde) en dat het probleem al minder werd. Slechte both-sideism. Bovendien is er niks raars aan om iemand geen geld te geven voor iets wat al zou bestaan, dus onlogisch is het ook nog eens.
pi_184187516
David Frum vraagt zich af waarom Trump Russische propaganda verspreidt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184187632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
David Frum vraagt zich af waarom Trump Russische propaganda verspreidt.
De wereld vraagt zich af waarom lui als David Frum een podium krijgen nadat ze de Irak oorlog verkocht hebben. :?
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:19:42 #35
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_184187731
Ik moest vandaag opeens denken aan Elfletterig die zo'n fan was van Martin O'Malley. Hij zal wel een baaldag hebben nu :P

Persoonlijk denk ik dat O'Malley deze race best een kleinse kans had gehad en als surrogaat voro Beto had kunnen dienen in de race.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_184187820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef martijnde3de het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan Elfletterig die zo'n fan was van Martin O'Malley. Hij zal wel een baaldag hebben nu :P

Persoonlijk denk ik dat O'Malley deze race best een kleinse kans had gehad en als surrogaat voro Beto had kunnen dienen in de race.
Dat laatste kan natuurlijk nog steeds.
pi_184187846
Mjah, O Malley heeft bekend gemaakt dat hij geen run doet en Beto endorsed.

Misschien dat iemand hem als VP wil, maar echt veel voegt hij aan de ticket niet toe natuurlijk.
Jammer, ik vond O Malley best sympathiek overkomen.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 januari 2019 @ 21:19:22 #38
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184189340
quote:
For two years, the Republican Majority refused to hold the Trump Administration accountable. That ends today.

We will do our jobs. We will work to raise incomes and help all families succeed. We will protect healthcare. And we will do vital oversight.

Now, let's get to work.
Aldus Adam Schiff.

Het komt geloofwaatdiger over dan het gezwets van de GOP.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184190853
Any minute surprise white house briefing...

About...? volop aan het raden bij cnn.
  donderdag 3 januari 2019 @ 22:26:12 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184190859
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:05 schreef Nintex het volgende:
Pelosi House Speaker

Dow -600 points
Ja, mensen zeggen ook geen Merry Christmas meer nu Pelosi speaker wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 03-01-2019 22:43:36 ]
pi_184190902
Hijzelf ...Trump ...

Blablabla...
Ow...hij laat nu iemand anders het verhaal over border control + wall vertellen.
pi_184191024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:32 schreef Nintex het volgende:
De hele gimmick van Trump is ook niet dat hij goed zijn best moet doen bij zo'n debat.
Iedereen gaat voor de TV zitten voor de 'show'. Je kijkt niet een debat met Donald Trump, omdat je er inhoudelijk iets van probeert op te steken. :')
Hoe gaat dat gezegde ook alweer? Een pestkop trekt in een discussie naar zijn (lagere) niveau en wint de discussie.

Trump is een straatvechter en doet dat ket verve. Jammer dat hij voor de rest totaal geen idee of visie heeft. Korte termijn blijft ie als een kind om zn muur vragen, dat doet het goed bij zn simpele aanhangers. Lange termijn zal de meerderheid weleens klaar zijn met die Calimero.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 januari 2019 @ 22:36:44 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184191121
#BREAKING EXCLUSIVE: GOP senator calls on Congress to reach deal ending shutdown without border wall funding https://t.co/dECoTCZ95X https://t.co/156xjws9vI
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 januari 2019 @ 22:54:01 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184191492
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:32 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Hoe gaat dat gezegde ook alweer? Een pestkop trekt in een discussie naar zijn (lagere) niveau en wint de discussie.

Trump is een straatvechter en doet dat ket verve. Jammer dat hij voor de rest totaal geen idee of visie heeft. Korte termijn blijft ie als een kind om zn muur vragen, dat doet het goed bij zn simpele aanhangers. Lange termijn zal de meerderheid weleens klaar zijn met die Calimero.
Dat is ook het probleem als je een discussie hebt met Trump. Hij ontkent gewoon feiten en dramt dan zijn zin door. Daar kun je een kind voor naar bed sturen, maar bij een Potus is dat lastiger.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 januari 2019 @ 22:56:33 #45
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184191543
Ik begrijp dat Trump ook een poging deed aandacht te krijgen op het moment van Pelosi?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184191916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:56 schreef Ulx het volgende:
Ik begrijp dat Trump ook een poging deed aandacht te krijgen op het moment van Pelosi?
Ja, zo werd het ook uitgelegd door die en gene.
Het was ook zeer aandoenlijk hoe alle vice presidenten van de border control organisaties de President prezen voor zijn beleid.
Analyse: 2020 is begonnen.

Eerlijkheidshalve werd Nancy Pelose ook op zijn Trump’s gefeliciteerd.
pi_184192130
ComfortablySmug twitterde op donderdag 03-01-2019 om 23:02:10 Latest Instagram photo from the President of the United States https://t.co/DWLxVpitEw reageer retweet
Donald gooit er nog even wat hype memes tegenaan

Pence had ook een drukke dag vandaag

pi_184192222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:33 schreef Nintex het volgende:
ComfortablySmug twitterde op donderdag 03-01-2019 om 23:02:10 Latest Instagram photo from the President of the United States https://t.co/DWLxVpitEw reageer retweet
Donald gooit er nog even wat hype memes tegenaan
Sneuer kan bijna niet. Mensen die voor dit soort bullshit warmlopen zou je het stemrecht sowieso moeten ontnemen.
pi_184192444
Stel dat die muur er zou komen, hoe komt Trump dan aan voldoende illegalen om te werken in zijn resorts?
  vrijdag 4 januari 2019 @ 00:24:50 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_184192845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 22:36 schreef Ulx het volgende:
#BREAKING EXCLUSIVE: GOP senator calls on Congress to reach deal ending shutdown without border wall funding https://t.co/dECoTCZ95X https://t.co/156xjws9vI
Moet z’n huid redden voor 2020 zeker
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 januari 2019 @ 00:48:54 #51
426493 crew  PippenScottie
pi_184193033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:05 schreef Nintex het volgende:
Pelosi House Speaker

Dow -600 points
Ik weet dat jij alleen maar trollt, maar voor de mensen die het niet hebben meegekregen.

Apple heeft een winstwaarschuwing gegeven voor Q4 wegens tegenvallende omzet uit, onder andere, China.
Apple noemt expliciet de lagere economische groei in China als gevolg van de handelsoorlog as oorzaak.

De koers van Apple verloor bijna 10% (dat is al gauw zo’n 70 miljard dollar). In het kielzog van Apple leverden koersen over de hele linie in.
pi_184193074
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:19 schreef martijnde3de het volgende:
Ik moest vandaag opeens denken aan Elfletterig die zo'n fan was van Martin O'Malley. Hij zal wel een baaldag hebben nu :P

Persoonlijk denk ik dat O'Malley deze race best een kleinse kans had gehad en als surrogaat voro Beto had kunnen dienen in de race.
Voor mij is er een directe parallel tussen O'Malley en de partij waar ik bij de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen op stemde: Nieuwe Wegen. Niet zozeer qua opvattingen, maar qua behandeling door de media. Over de inhoud gaat het namelijk niet. Media negeren partijen (cq. personen) puur omdat ze onbekend zijn en (nog) weinig navolging hebben.

Een goede verkiezingsstrijd en -tijd vindt plaats op basis van goede, inhoudelijke debatten. In de VS, maar ook in Nederland is het echter vooral politiek theater dat de klok slaat. Ik stoor me mateloos aan het hysterische gedrag van politici, de dubieuze rol van de media en aan luie kiezers die zich totaal niet in de politiek verdiepen.

Ik ben politiek ontheemd en gedesillusioneerd. Op Nieuwe Wegen na - geen idee of dat ooit nog terugkeert - is er geen enkele politieke partij meer die past bij mijn denkbeelden. Hoewel ik overwegend links ben, walg ik van de politieke correctheid en selectieve verontwaardiging van linkse partijen en de wijze waarop ze de belangen van migranten/buitenlanders steevast voorop stellen. Alles dat Nederlands is, moet, kan én zal kapot.

Het toppunt van ergerlijk zijn gladde ventjes als Klaver en Jetten die klimaatpolitie spelen en met averechts werkend beleid de burgers onnodig op kosten jagen. Het zijn (samen met de PvdA) ook dezelfden die wegkijken als het om zaken als integratie en inburgering gaat. Geef GroenLinks macht en ze halen half Afrika hierheen.

Met rechts-nationalisme heb ik echter ook niks. Ik kan niks met dat islam-gebash van Wilders, die al jaren een soort toneelstuk opvoert en niks meer klaarspeelt. De stoere taal van de VVD hoef ik ook niet: stevige taal en hippe filmpjes voor de bühne, maar uiteindelijk niks doen. Ja, nog meer neo-liberaal beleid doordrukken: de lasten bij burgers neerleggen en bedrijven ontzien.

Maar goed, dit topic gaat over Amerikaanse politiek...

Wat O'Malley betreft: veruit de beste kandidaat in 2016, maar hij heeft nooit een eerlijke kans gehad, omdat de media bepaalden dat de strijd louter tussen Clinton en Sanders moest gaan. Het draait in de Amerikaanse politiek allang niet meer om inhoud. Onbekend zijn is reden genoeg om te worden genegeerd, bespot of neergesabeld.

De man telt nu z'n zegeningen en doet in 2020 niet meer mee. Dat is tot daar aan toe, maar veel idioter vind ik het dat hij zich schaart achter iemand met beduidend minder ervaring dan hijzelf en iemand die de voorverkiezing in Texas niet wist te winnen van Ted Cruz. Los van een leuk smoeltje zie ik niet welke meerwaarde die Beto O'Rourke heeft.

Ik denk dat ik nu maar hoop op een kandidatuur van Cory Booker, want ik deel namelijk wél de opvatting van O'Malley dat het tijd is voor een nieuwe generatie politieke leiders. De VS moet nodig eens af van al die bejaarden die nu de dienst uitmaken. Nancy Pelosi, vandaag verkozen tot voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, is godbetert 79 jaar. Bernie Sanders is 77, Joe Biden - ook nog steeds als serieuze kandidaat gezien - is 76, Hillary Clinton is 71, de 'piepjonge' Elisabeth Warren is 69 en de vooraanstaande senator Chuck Schumer is 68.

Doe me een lol, stelletje bejaarden, en maak eens plaats voor de volgende generatie. Jullie hebben tijd genoeg gehad; een nieuwe generatie is aan zet.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:00:19 #53
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184193099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:05 schreef Nintex het volgende:
Pelosi House Speaker

Dow -600 points
Vooral door dat liberal hipster Apple. Zal Trump wel blij mee zijn :7 Die wil de economie weer laten draaien op good 'ole coal and oil. Al die computer onzin. Lastig dat de hele huidige beurs draait om techbedrijven, maar dat lost Trump zo op toch. :7
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 01:03:05 #54
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_184193116
De Republikeinen klappen zelfs niet meer voor Reagan:
https://edition.cnn.com/v(...)dreamers-gop-vpx.cnn

quote:
I've spoken of the shining city all my political life, but I don't know if I ever quite communicated what I saw when I said it. But in my mind it was a tall, proud city built on rocks stronger than oceans, wind-swept, God-blessed, and teeming with people of all kinds living in harmony and peace; a city with free ports that hummed with commerce and creativity. And if there had to be city walls, the walls had doors and the doors were open to anyone with the will and the heart to get here. That's how I saw it, and see it still.
Was waarschijnlijk ook een vuile democraat in hun ogen.
pi_184193353
Hij heeft wel gelijk wat Frum betreft. Speech writer voor Bush, een neocon die oa de term "Axis of Evil" bedacht, voorstander van de invasie van Irak, die hij in 2003 niet alleen verdedigde maar blijkbaar ook in Iran en Syrië wilde herhalen (toch het regime change deel ervan).

Het is trouwens een zwak artikel. Trump zou Russische propaganda herhalen? Kom nou, het was Trump being Trump, je kan inmiddels een boek vullen met "Trump's alternative history quotes", van de Amerikaanse burgeroorlog tot de verkiezingen van 2 maand geleden. Het was een versie die ondersteunt wat Trump wil, de troepen uit Afghanistan terugtrekken. Een versie die neerkomt op: "de Sovjets gingen om net dezelfde reden naar Afghanistan, en het eindigde slecht...". "the reason Russia was in Afghanistan was because terrorists were going into Russia". Kort en duidelijk, lekker makkelijk, zoals z'n publiek het wil.

En de claim dat dit de door Putin en de staatspropaganda verkondigde versie is lijkt me ook overdreven. Dan had Frum wel gelinkt naar zo'n uitspraak van Putin over Afghanistan. Maar de enige link die hij geeft is naar de welbekende uitspraak over het uiteenvallen van de Sovjetunie ("the collapse of the Soviet Union was a major geopolitical disaster of the century").

[ Bericht 16% gewijzigd door trein2000 op 04-01-2019 09:37:21 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_184193416
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 02:45:02 Inbox: Rep. Steve Cohen introduced two Constitutional Amendments today. One to eliminate the Electoral College and provide for the direct election of the POTUS and VPOTUS. One to prohibit presidents from pardoning themselves, family members, members of their admin and campaign. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184193424
Makeup of Cabinet is creating more hurdles for Trump

Acting agency chiefs and those with deep business ties complicate governing, as Democrats seize investigative power.

quote:
President Donald Trump’s Cabinet is increasingly stocked with temporary stand-ins and Washington insiders with deep ties to the industries they regulate, complicating Trump’s ability to govern as he approaches the most perilous period of his presidency and opening up his advisers to conflict-of-interest investigations by resurgent Democrats.

As of Thursday, at least four key Cabinet-level agencies — the Defense Department, the Health and Human Services Department, the Environmental Protection Agency and the Interior Department — are being led by former corporate executives or industry lobbyists.

Meanwhile, Trump’s Cabinet is more unsettled than any time since he took office two years ago. The heads of the EPA and the Interior and Defense departments, as well as the attorney general and the U.S. ambassador to the United Nations, are all serving in an acting capacity while Trump searches for permanent replacements or waits for the Senate to confirm his picks. That’s not to mention Mick Mulvaney, who is serving as acting White House chief of staff while also running the Office of Management and Budget.

“This is unprecedented,” said Max Stier, president of the Partnership for Public Service, a nonprofit that advised the Trump transition team as it set up the government. “Fundamentally, permanent leadership is required to be able to run the government effectively.”

Lawyers, government watchdogs and veterans of past administrations warn that Trump’s reliance on acting officials and former lobbyists could unleash a litany of potential problems.

Controversial decisions made by acting secretaries could be challenged in court by injured parties who dispute the legitimacy of the appointed department head, as has already happened with acting Attorney General Matt Whitaker. Temporary leaders may not be equipped to respond to a major crisis like a terrorist attack or take the lead in implementing crucial policy directives.

And House Democrats have already signaled that they intend to investigate Cabinet secretaries’ potential conflicts of interest, likely subjecting agency leaders to contentious oversight hearings and an explosion of document requests.

“I definitely see this as the swamp times 10,” said Danielle Brian, executive director of the Project On Government Oversight, a watchdog group. “I have been doing this for 30 years, and I can’t remember a time when we’ve had so many agencies being run by people who are coming from the industries they regulate or are recipients of multibillion-dollar contracts.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184193437
MEPFuller twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 03:29:16 Two Republicans already on the board supporting the stopgap spending bill for DHS. Currently at 163-164.There are shutdown cracks in the GOP, but they are still small. reageer retweet
MEPFuller twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 03:35:33 House passes stopgap spending bill for DHS, and five Republicans break ranks to support it.Bill passes 239-192. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184193456
Is ‘Likability’ in Politics Sexist? Yes. It’s Also Outdated.

quote:
When supporters of Elizabeth Warren gathered on Capitol Hill today, they were ostensibly celebrating the Massachusetts senator’s swearing in to a second term.

But it was hard to miss that crackle of presidential politics in the air. “The state of Warren nation is strong,” shouted a gleeful Senator Ed Markey, as he introduced Ms. Warren to her fans. “The chief is here.” Not long after, President Trump tweeted a meme featuring a “Warren 2020” sticker edited to mock her.

Ms. Warren’s highly choreographed announcement on Monday that she is exploring a bid for president was the political version of firing a starting pistol for the 2020 Democratic primary. She is the highest-profile Democratic contender to have entered the race, with national poll numbers, substantial grass-roots support and a sizable donor network. She’s even headed to Iowa this weekend.

Basically, it’s game on.

But, honestly, at this point, there isn’t all that much of a game. Yes, more than three dozen candidates are considering running. And yes, as my colleague Alex Burns and I covered in the paper over the weekend, they’re interviewing staff, scouting headquarters and fleshing out financial plans.

But almost no one is actually running — at least not yet. We’re still in that period of wild speculation. And with little visibly happening, political clichés like “likability” and “electability” are bound to appear out of the ether to fill the void.

That’s part of what Ms. Warren discovered this week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184193460
mkraju twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 04:33:15 The five House Rs who broke with Trump and voted to reopen DHS til February 8: Hurd, Smith of New Jersey, Fitzpatrick, Katko, Stefanik reageer retweet
mkraju twitterde op vrijdag 04-01-2019 om 04:51:57 The seven House Republicans who voted to fund the other shuttered agencies for the rest of the fiscal year: Hurd, Stefanik, Upton, Fitzpatrick, Pete King, Walden, Katko reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')