Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:44 schreef Jayden2010 het volgende:
[..]
Dat betekent toch zoiets als hoer?![]()
Google Translate klopt niet, kijk naar naar bv. het Arabisch. Ze weten niet dat "hoer" vertaald moet worden als kahbe bv.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja.
Maar op zich bestaat er zoiets als google translate als je echt meer wilt lerenKurwa wist ik toevallig. Waarom weet ik eigenlijk ook niet
Volgens mij niet perse altijd hoer. Op mijn werk loopt een pool en die hoor je overal achter kurwa achter zeggen als hij aan het schelden is.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:44 schreef Jayden2010 het volgende:
[..]
Dat betekent toch zoiets als hoer?![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:48 schreef Najieto het volgende:
[..]
Volgens mij niet perse altijd hoer. Op mijn werk loopt een pool en die hoor je overal achter kurwa achter zeggen als hij aan het schelden is.
Doen ze allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:50 schreef Jayden2010 het volgende:
[..]Kent hij geen andere Poolse scheldwoorden? Of is hij gewoon niet creatief?
pierdoła = lulquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:58 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Iets van godverdomme/nondeju ofzo
Uiteraard, je moet je Poolse vrienden wel onder controle houden hein.quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:41 schreef Jayden2010 het volgende:
Ik wil serieus leren hoe je in het Pools kunt schelden. Dit omdat tegenwoordig al mijn buurtbewoners Polen zijn en ik graag wil weten wanneer ze schelden en wat ze precies zeggen.
Er zijn vast wel mensen op FOK! die ook willen begrijpen wat deze mensen precies zeggen? Of zelf de woorden willen gebruiken.
Deel hier je Poolse scheldvocabulaire
quote:Op donderdag 3 januari 2019 17:43 schreef over_hedge het volgende:
Kurwa, hier stopt ook mijn kennis.
Kurwa is de Poolse multitoolquote:Op donderdag 3 januari 2019 17:50 schreef Jayden2010 het volgende:
[..]Kent hij geen andere Poolse scheldwoorden? Of is hij gewoon niet creatief?
Er zijn er genoeg, maar Kurwa is het meest veelzijdig. Spierdalla en Ja pierdole zijn daarna de meest gangbare.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:27 schreef Jayden2010 het volgende:
Er zijn toch veel meer scheldwoorden dan kurwa? Het is ook wel een beetje sneu als je alleen KURWA KURWA KURWA roept. Al ken ik zulke inspiratieloze Polen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |