abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:55:09 #26
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184195877
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:35 schreef sp3c het volgende:
gewoon al die bootvluchtelingen terugsturen, zonder uitzondering

maakt me niet uit waarheen maar hier kom je niet aan land tenzij je de normale procedures doorloopt en niets met mensensmokkel te maken hebt gehad
Dit dus.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:57:22 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_184195898
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:35 schreef sp3c het volgende:
gewoon al die bootvluchtelingen terugsturen, zonder uitzondering

maakt me niet uit waarheen maar hier kom je niet aan land tenzij je de normale procedures doorloopt en niets met mensensmokkel te maken hebt gehad
Klinkt super tof! En logisch.
Maar waar ga je de mensen die je opgepikt hebt laten als alle havens in Noord-Afrika "Nee" zeggen?
Fine, fuck you then!
Getrouwd met een Fok!ster; wie had dat ooit gedacht! :o
Gay! MohMi O+
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:59:37 #28
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_184195920
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar waar ga je de mensen die je opgepikt hebt laten als alle havens in Noord-Afrika "Nee" zeggen?
Dat doen ze niet.

Het zijn de (ook Nederlandse) NGOs die weigeren ze terug te brengen. Ze moeten en zullen in Europa aan land gaan.
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 11:08:08 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184196041
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Klinkt super tof! En logisch.
laat ze maar op hun bootjes voor mijn part ...
voor mijn part helikopteren we ze naar een VN vluchtelingenkamp maar we kunnen niet in zee gaan met mensensmokkelaars, dat is alleen leuk voor die paar mensen die we opnemen maar het maakt de situatie alleen maar erger

ieder bootje dat wij opnemen maakt mensensmokkel lucratiever

laat ze maar terugvaren naar het strand waar ze vandaan kwamen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184196196
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:40 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ze willen vluchten naar een veilig land. Is Europa de enige veilige plek op aarde ?
In SyriŽ is het onveilig. Daar niet.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:03:37 #31
482308 Verbruikersnaam
DeMakerVanJeDochter
pi_184196939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
En Groenlinks haalt ze vervolgens op in de auto en brengt ze naar Nederland :')
PVV vergast ze. :')
Gebruiker van het forum
pi_184197240
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 02:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als heel Nederland morgen massaal naar Marokko wil verhuizen dan mag volgens jou geen enkele natiestaat of grenswacht ze in de weg staan? Gewoon door laten lopen.. geen stempels, geen controles, geen selectie, geen registratie, geen niks.. gewoon lekker laten gaan.

Oh wacht... Afrika voor afrikanen, Azie voor aziaten. Europa voor iedereen. Gotcha.
Je bedoelt zoals men destijds tegen de wil van de Palestijnen deed met het binnenlaten van buitenlandse Joden in Palestina ondanks het gegeven dat de Palestijnen niets van doen hadden met het antisemitisme dat uiteindelijk uitmondde in de Holocaust hetgeen de reden was voor het besluit om dit allemaal maar toe te laten?

Gotcha.

Europa mag heel de wereld plunderen maar zodra de rollen omgedraaid zijn moet men aan stempels, controles, registraties doen.
pi_184197265
Toch nog maar niet.....

https://nos.nl/artikel/22(...)bert-bevoorraad.html

quote:
Ook ItaliŽ weigert het schip, hoewel de burgemeester van Napels gisteren nog zei het schip te willen toelaten. Daarmee ging hij opzichtig in tegen het harde anti-immigratiebeleid van minister van Binnenlandse Zaken Salvini.

Salvini reageerde op Twitter dan ook meteen furieus: "Linkse burgemeesters moeten aan hun burgers in nood denken en niet aan illegale immigranten".
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:39:53 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184197455
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:22 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals men destijds tegen de wil van de Palestijnen deed met het binnenlaten van buitenlandse Joden in Palestina ondanks het gegeven dat de Palestijnen niets van doen hadden met het antisemitisme dat uiteindelijk uitmondde in de Holocaust hetgeen de reden was voor het besluit om dit allemaal maar toe te laten?

Gotcha.

Europa mag heel de wereld plunderen maar zodra de rollen omgedraaid zijn moet men aan stempels, controles, registraties doen.
Ahja je geeft dus toe dat deze migranten een soort van schadelijke straf zijn die Europa maar moet ondergaan voor haar verleden?

Ik bewonder je eerlijkheid.
It's muffin time.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:50:21 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184197628
Waarom zou Europa maar week in, week uit allemaal mensen moeten binnenlaten waarvan niemand weet wie ze eigenlijk zijn en wat ze hier komen doen?
pi_184197629
Het is bizar om te zien dat burgemeesters van steden steeds vaker Vrijstaatje spelen. Zo hadden we in Amsterdam al Femke Halsema die het boerkaverbod weigert te handhaven en zo wilde de burgemeester van Londen niet dat Donald Trump die stad bezocht.

Het is ronduit krankzinnig dat burgemeesters kennelijk in de positie zijn om landelijk beleid te ondermijnen. En daar komt ook nog bij dat ze het hele land opzadelen met de consequenties van hun handelen. Dat geldt in Amsterdam waar illegalen worden opgevangen en huisvesting krijgen, terwijl deze uitermate schaars is.

En het geldt ook voor alle migranten die via Napels ItaliŽ binnenkomen, Want ze maken onmiddellijk aanspraak op voorzieningen die ItaliŽ (en daarmee ook de EU) ze biedt. Ook wordt zo de toestroom van migranten in stand gehouden en blijven "reddingsschepen" doorgaan met het oppikken van migranten nabij de Libische kust.

In een goed functionerende democratie wordt zo'n burgemeester teruggefloten of desnoods uit zijn ambt gezet. En als de EU zou functioneren en het belang van z'n burgers voorop had staan, dan was er allang actie ondernomen om de mensensmokkelpraktijken van "reddingsschepen" te verbieden.
DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC
Spotify-playlist: 12/8 - Music in 12/8 time
Spotify-playlist: Produced by Trevor Horn
pi_184198430
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:28 schreef vigen98 het volgende:
De Sea-Watch redde de migranten voor Kerstmis in de buurt van LibiŽ en probeert sindsdien vergeefs een haven te vinden waar ze welkom zijn. Volgens de woordvoerder van Sea-Watch zijn ze getraumatiseerd en verzwakt.

https://nos.nl/artikel/22(...)a-watch-opnemen.html

Hebben ze wel goed gezocht? Naar Afrikaanse havens bijvoorbeeld?
Vroeger was niet alles beter maar de toekomst wel.
pi_184198558
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ahja je geeft dus toe dat deze migranten een soort van schadelijke straf zijn die Europa maar moet ondergaan voor haar verleden?

Ik bewonder je eerlijkheid.
Nee, niet per se. Vind dat er niet met twee maten gemeten mag worden. Dus of alle Europese 'IsraŽli's' terug naar Europa net als alle Nederlanders in AustraliŽ, Canada en USA en herstelbetalingen voor AziŽ en Afrika of alle Aziaten en Afrikanen binnenlaten.

Bovendien moet men niet vergeten dat veel van de vluchtelingen die nu binnenkomen een direct gevolg zijn van Westers beleid.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:46:24 #39
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184198712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben ze wel goed gezocht? Naar Afrikaanse havens bijvoorbeeld?
Dit dus. Noord-Afrikaanse landen zijn ook veilig genoeg om te 'kiezen' als veilige haven.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184199249
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:37 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Nee, niet per se. Vind dat er niet met twee maten gemeten mag worden. Dus of alle Europese 'IsraŽli's' terug naar Europa net als alle Nederlanders in AustraliŽ, Canada en USA en herstelbetalingen voor AziŽ en Afrika of alle Aziaten en Afrikanen binnenlaten.
Met Israel heb je wel een punt maar de Nederlanders die in de jaren 50 en 60 naar den vreemde trokken deden dat op uitnodiging. Als we alles nog even gaan afrekenen dan krijgt Nederland nog geld.

quote:
Bovendien moet men niet vergeten dat veel van de vluchtelingen die nu binnenkomen een direct gevolg zijn van Westers beleid.
Van het beleid om illegaliteit en mensensmokkel te gedogen en van vluchtelingen economische migranten te maken ja. Verder is er niet ťťn Westers beleid, een land als Nederland moet vaak maar meedoen met de VS of toekijken hoe Frankrijk en GB hun voormalige kolonien in de weg zitten. Maar als Afrikanen 10 kinderen maken voor wie er geen werk is dan is dat hun eigen keuze waar wij verder geen invloed op hebben.
pi_184199454
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

PVV vergast ze. :')
:')
If someone hates you for no reason, give that person a reason.
pi_184200005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:43 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Omdat ze uit Afrika komen en veel Europeanen ze liever niet zien komen?
Dat zal, maar ze willen naar Europa en niet naar Afrika.
Allah Al Watan Al Malik
pi_184200066
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 14:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je gered moet worden heb je niks te willen.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 14:58:46 #44
116015 SicSicSics
pi_184200153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dat doen ze niet.

Het zijn de (ook Nederlandse) NGOs die weigeren ze terug te brengen. Ze moeten en zullen in Europa aan land gaan.
Dat doen ze niet, omdat de migranten daar (ook) niet welkom zijn. :)
Of zijn er inmiddels al wel afspraken gemaakt?
Fine, fuck you then!
Gay! MohMi O+
pi_184200196
quote:

[..]

Ik wil graag in een villa wonen hier wat verderop in de straat, gaan ze ook niet voor mij accomoderen, zo lijkt me dat ook met zo'n bootje te horen gaan.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:00:44 #46
116015 SicSicSics
pi_184200198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:08 schreef sp3c het volgende:
laat ze maar op hun bootjes voor mijn part ...
Die zinken, of niet zeewaardig zijn ... Pretty cold.
quote:
voor mijn part helikopteren we ze naar een VN vluchtelingenkamp maar we kunnen niet in zee gaan met mensensmokkelaars, dat is alleen leuk voor die paar mensen die we opnemen maar het maakt de situatie alleen maar erger
Dat lijkt mij ook, ik was verder alleen aan het speculeren hoe WheeledWarrior zijn plannen om 'te screenen' wilde uitvoeren. ;)
quote:
ieder bootje dat wij opnemen maakt mensensmokkel lucratiever
Klopt.
quote:
laat ze maar terugvaren naar het strand waar ze vandaan kwamen
Dat wordt soms ook al gedaan.
Fine, fuck you then!
Gay! MohMi O+
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 15:08:08 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184200342
nou laat ze dat terugvaren gewoon altijd doen

enige reden dat ze doorvaren is omdat ze weten dat iemand ze op komt pikken voor ze verdrinken ... meestal, als je geluk hebt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:11:06 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184200394
quote:

[..]

Ik zou ook wel in New York willen wonen. Wat zij willen is niet relevant.
pi_184200460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:11 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik zou ook wel in New York willen wonen.
Boot opblazen en vanaf het Scheviningse strand vertrekken. Na 12 zeemijl wordt je opgepikt en verder gebracht, waarna je een bescheiden huisje in NY krijgt en geld om in je levensonderhoud te voorzien.
pi_184200921
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:37 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Wat een gelul bij elkaar zeg!

Veel van de zogenaamde vluchtelingen die nu binnenkomen zijn een direct gevolg van Afrikaanse culturen waar neuken en vechten zo'n beetje de meest gebruikte manieren zijn om de tijd te verdrijven en kinderen fokken alsof er geen morgen komt het toppunt van deugdzaamheid is (met dank aan die perverse kut islam/christendom)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')