abonnement Unibet Coolblue
pi_184183731
Hoi,

Ik luister zoals velen muziek via mijn telefoon (Huawei P10). Nu is door het veelvuldige gebruik de 3,5mm aansluiting lam geworden. De telefoon herkent niet dat een koptelefoon wordt aangesloten. Tenminste, veel pielen werkt wel, maar ook niet altijd. Het stekkertje laten vervangen kost zo'n 60-80 euro en is een back-up optie.

Dus ik dacht, misschien is er wel een bluetoothontvanger waar ik mijn koptelefoon (AKG K540) in kan steken, dat ontvangertje dan in mijn jaszak. Ik vind echter alleen zulke bt-adapters met een 3,5mm jack, en niet met een plug waar ik dus mijn koptelefoon in kan steken. Tja, alleen met extra verloopstekkertje (zoals hier: https://nl.aliexpress.com(...)dio/32807212828.html) maar dat zoek ik niet echt want gekraag en extra gedoe.

Iemand een idee of zoiets wat ik zoek überhaupt bestaat? Budget is rond de 30 euro, misschien iets meer. Maar anders ga ik gewoon naar zo'n telefoontoko om die aansluiting te repareren.

Bedankt voor het meedenken!

Oh, en nee, mijn koptelefoon is nog niet zo oud en werkt uitstekend, dus ik ga geen bluetoothkoptelefoon aanschaffen. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:20:25 #2
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_184183838
FiiO Q5 ?

edit: LOL @ budget.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_184183887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:20 schreef Aaargh! het volgende:
FiiO Q5 ?

edit: LOL @ budget.
Haha ooit wel overwogen om een goede DAC te kopen, maar nah... zo audiofiel ben ik dan toch weer niet.

Toch bedankt. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 3 januari 2019 @ 17:59:39 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_184184700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:22 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha ooit wel overwogen om een goede DAC te kopen, maar nah... zo audiofiel ben ik dan toch weer niet.
Voor ¤30 kom je niet ver, er zijn er vast wel te krijgen voor dat geld, maar daar krijg je waarschijnlijk oor-AIDS van als je er naar luistert. Die K540's hebben een impedantie van 32Ω ik denk niet dat je dat lekker aangestuurd krijgt me een budget BT ontvanger.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_184185193
https://m.ebay.nl/itm/Cli(...)5:g:n80AAOSwZ2tcJkqt


Goed zoeken en je zal vast goedkoper vinden .
pi_184186281
10¤ Aliexpress

Oeps van 1,50 dus als je zoekt op BT Receiver. Met en zonder plug.

[ Bericht 78% gewijzigd door Fer op 03-01-2019 19:20:37 ]
.
pi_184186600
BT receiver aux en je vindt er duizenden. De kwaliteit is niet al te best helaas.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_184195600
Dank voor de reacties hierboven. Ik vreesde idd dat het geluid vrij waardeloos zal zijn. Maar goed, voor een tientje kan ik het wel proberen...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184198382
Valt wel mee hoor, met BT 4.0 en APT-X ben ik best tevreden.
.
pi_184492874
Vandaag de Fiio uBTR binnen gekregen. Zeer tevreden mee. Voordeel is ook dat je geluid wat beter gaat klinken ondanks dat er geen aparte DAC in zit. Mooi is ook dat er een mic in zit en dat je tracks er mee vooruit en achteruit kunt skippen.

[ Bericht 62% gewijzigd door Dutchguy op 19-01-2019 17:31:16 ]
pi_184957271
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:27 schreef Fer het volgende:
Valt wel mee hoor, met BT 4.0 en APT-X ben ik best tevreden.
Wat voor merk/model heb je?

Het onderwerp lag een beetje op een laag vuur. Maar bedacht me dat het misschien ook middels USB-C naar 3,5 mm Jack kan?

https://de.banggood.com/B(...)232&cur_warehouse=CN

Moet je telefoon dat ondersteunen of werkt het sowieso wel? Gaat in mijn geval om een Huawei P10.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_184959313
Ik heb een Ugreen

¤ 10,72 34% Off | Ugreen Bluetooth Ontvanger 4.2 Draadloze Bluetooth Audio Receiver 3.5mm Auto Aux Bluetooth Adapter voor Speaker Hoofdtelefoon handsfree
https://s.click.aliexpress.com/e/c42DoVe0

Ik denk dat die USB -> Jack alleen werkt op telefoons zonder aparte Jack aansluiting.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')